שירשור מפוצל מ''סקירת כלל רכבי 7 מקומות'' בעניין הצרפתיות.
-
פוסט זה נמחק!
@יצחק-רשטונ כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
לכן אני חושב שהתגובה שלך לגמרי לא רלוונטית כי היא נובעת מחוסר ידיעה מוחלט ברכבי PSA.
אני יכול לדון בטענות אני לא מתווכח עם זלזול
בהצלחהלא הייתה כאן שום כוונה לזלזל. הגבתי לגופו של עניין והבאתי נתונים וניסיון אישי כדי להראות נקודות אחרות ממה שכתבת. אם יש לך טענות נגדיות – בשמחה תציג אותן, ונוכל לדון בזה בצורה עניינית.
אולי הייתי קצת חד שאמרתי “חוסר ידיעה” כי כלל טענותיך חוץ מעניין ירידת הערך לא מדויקות, מצטער. -
לדעתי כדאי לפצל את השרשור @מאיר ?
@אלוף-העולם-1 יש לכבודו מה להוסיף כאן?ו @DanielC תמשיך להחכים את הציבור, ראיתי את פועלך ב’פורום השני’ יש לך תגית משקיען, אז ייאלה תשקיע גם כאן, אתה תהיה לעזר לרבים.
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@אלוף-העולם-1 יש לכבודו מה להוסיף כאן?
ו @DanielC תמשיך להחכים את הציבור
על מה להוסיף??
איפה נתקעתם? -
@טויטה-קורולה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC מה קצב ירידת הערך של פיג’ו 5008?
אכן ירידת הערך היא אכן יחסית גבוהה, אך רכב של 200K ש"ח שהוא ברמת לא פחות מפרימיום, כיום אתה יכול לקנות ב 50-60K ש"ח, שזה אכן תמורה גבוהה מאוד לכסף, אתה יכול ללכת לראות אחד כזה מבחוץ ומבפנים ולהתרשם. (אם אתה מחפש או רוצה להציע לאחרים)
וכן יש הרבה מוסכים שומעים “פיג’ו/סיטרואן” עוד לא שומעים אל איזה דגם ספציפי מדובר כבר פוסלים. זה לא נובע מידיעה הם פשוט מכונאים אבל לא מונחים בכל סוגי הרכבים ולכן ששומעים מותג צרפתי פוסלים.
אני לא בא לשווק צרפתים אבל מי שיודע ומבין ברכבים מבין מה אני מדבר. (וב"ה יש לי קצת הרבה ידע וניסיון עם מותג פיג’ו/סיטרואן רוב ככל סוגי הדגמים)@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
"ה יש לי קצת הרבה ידע וניסיון עם מותג פיג’ו/סיטרואן רוב ככל סוגי הדגמים
אני מזמין אותך לפתוח נושא חדש ושמו ‘רכבי פיג’ו/סיטרואן מומלצים’ מזמן התחשק לי להכיר קצת גם את התחום הזה רק שאין לי כסף לסכן על נסיונות…
דחוף לפצל את השרשור!!!
-
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@אלוף-העולם-1 יש לכבודו מה להוסיף כאן?
ו @DanielC תמשיך להחכים את הציבור
על מה להוסיף??
איפה נתקעתם?@אלוף-העולם-1 כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
על מה להוסיף??
איפה נתקעתם?שום נתקענו
מדברים על פיג’ו סיטרואן תעבור על המלל, מאמין שהיה לך מה להוסיף(אגב שכחתי שיש שמן גם בטורק ונשפך לי שוב על הרצפה של הלובי, חחח המנקה יהרוג אותי)
-
@אלוף-העולם-1 כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
על מה להוסיף??
איפה נתקעתם?שום נתקענו
מדברים על פיג’ו סיטרואן תעבור על המלל, מאמין שהיה לך מה להוסיף(אגב שכחתי שיש שמן גם בטורק ונשפך לי שוב על הרצפה של הלובי, חחח המנקה יהרוג אותי)
-
-
פוסט זה נמחק!
-
@יצחק-רשטונ כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
לכן אני חושב שהתגובה שלך לגמרי לא רלוונטית כי היא נובעת מחוסר ידיעה מוחלט ברכבי PSA.
אני יכול לדון בטענות אני לא מתווכח עם זלזול
בהצלחהלא הייתה כאן שום כוונה לזלזל. הגבתי לגופו של עניין והבאתי נתונים וניסיון אישי כדי להראות נקודות אחרות ממה שכתבת. אם יש לך טענות נגדיות – בשמחה תציג אותן, ונוכל לדון בזה בצורה עניינית.
אולי הייתי קצת חד שאמרתי “חוסר ידיעה” כי כלל טענותיך חוץ מעניין ירידת הערך לא מדויקות, מצטער.@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
לא הייתה כאן שום כוונה לזלזל. הגבתי לגופו של עניין והבאתי נתונים וניסיון אישי כדי להראות נקודות אחרות ממה שכתבת. אם יש לך טענות נגדיות – בשמחה תציג אותן, ונוכל לדון בזה בצורה עניינית.
אולי הייתי קצת חד שאמרתי “חוסר ידיעה” כי כלל טענותיך חוץ מעניין ירידת הערך לא מדויקות, מצטערהמנוע 1.6 בנזין “פרינס” בגירסא הראשונה סבל מהמון בעיות [מאשבת לחץ דלק , גומיות שסתומים , הצטברות פיח בשסתומי יניקה] בדור החדש עם ה165 כ"ס שהזכרת [EP6CDTM] באמת שיפרו אותו מאד ובגדול הוא דיי אמין והתקלות היותר נפוצות הם בית מצערת של סימנס שגורמת לתגובה לקוייה בלחיצה על גז [עלות החלפה לחדש של קונטיננטל עולה בערך 3000 שח] כמו כן יש תקלה דיי נפוצה במיכל הדלק בשסתומים שאחראים על קליטת אדי דלק [ עלות החלפת המיכל היא 4000 שח] כמוכ צינור יניקת אוויר לטורבו לעיתים מתפורר [עלות החלפה 800 שח]
מנוע 1.2 בנזין מקולל ביותר עם רצועה טבולה בשמן גם נקרעת הרצועה וגם לפני זה פירורים מהרצועה סותמים את מעברי השמן ועוד
מנוע דיזל עמיד מאד לק"מ גבוה אבל מתקנות הזיהום אוויר יש את הבעיות של המסנן חלקיקים DPF ואת המערכת אוריאה SCR [המשאבה המצוף וצמת החשמל שלה טבולות בנוזל והוא חודר לכרטיס ופוגע בו , כמו"כ אם לא ממלאים אוראה בזמן המצוף נתפס] עלות המערכת בשני המקרים היא 5000 שח אבל היה הרחבת אחריות ביצרן
בגירסת 2.0 ליטר יש לבדוק שהוחלף רצועת טיימינג במסגרת הריקול
בגירסת 1.6 תקלה בחיישן מצב טורבו [אחראי על הVGT] עלות סביב ה1500 שח@DanielC היקר מבין דבריך ניכר שיש לך הבנה רבה ברכבים ואני חושב שאתה יכול לתרום פה הרבה בפורום.
גמר חתימה טובה -
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
לא הייתה כאן שום כוונה לזלזל. הגבתי לגופו של עניין והבאתי נתונים וניסיון אישי כדי להראות נקודות אחרות ממה שכתבת. אם יש לך טענות נגדיות – בשמחה תציג אותן, ונוכל לדון בזה בצורה עניינית.
אולי הייתי קצת חד שאמרתי “חוסר ידיעה” כי כלל טענותיך חוץ מעניין ירידת הערך לא מדויקות, מצטערהמנוע 1.6 בנזין “פרינס” בגירסא הראשונה סבל מהמון בעיות [מאשבת לחץ דלק , גומיות שסתומים , הצטברות פיח בשסתומי יניקה] בדור החדש עם ה165 כ"ס שהזכרת [EP6CDTM] באמת שיפרו אותו מאד ובגדול הוא דיי אמין והתקלות היותר נפוצות הם בית מצערת של סימנס שגורמת לתגובה לקוייה בלחיצה על גז [עלות החלפה לחדש של קונטיננטל עולה בערך 3000 שח] כמו כן יש תקלה דיי נפוצה במיכל הדלק בשסתומים שאחראים על קליטת אדי דלק [ עלות החלפת המיכל היא 4000 שח] כמוכ צינור יניקת אוויר לטורבו לעיתים מתפורר [עלות החלפה 800 שח]
מנוע 1.2 בנזין מקולל ביותר עם רצועה טבולה בשמן גם נקרעת הרצועה וגם לפני זה פירורים מהרצועה סותמים את מעברי השמן ועוד
מנוע דיזל עמיד מאד לק"מ גבוה אבל מתקנות הזיהום אוויר יש את הבעיות של המסנן חלקיקים DPF ואת המערכת אוריאה SCR [המשאבה המצוף וצמת החשמל שלה טבולות בנוזל והוא חודר לכרטיס ופוגע בו , כמו"כ אם לא ממלאים אוראה בזמן המצוף נתפס] עלות המערכת בשני המקרים היא 5000 שח אבל היה הרחבת אחריות ביצרן
בגירסת 2.0 ליטר יש לבדוק שהוחלף רצועת טיימינג במסגרת הריקול
בגירסת 1.6 תקלה בחיישן מצב טורבו [אחראי על הVGT] עלות סביב ה1500 שח@DanielC היקר מבין דבריך ניכר שיש לך הבנה רבה ברכבים ואני חושב שאתה יכול לתרום פה הרבה בפורום.
גמר חתימה טובה@יצחק-רשטונ כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
לא הייתה כאן שום כוונה לזלזל. הגבתי לגופו של עניין והבאתי נתונים וניסיון אישי כדי להראות נקודות אחרות ממה שכתבת. אם יש לך טענות נגדיות – בשמחה תציג אותן, ונוכל לדון בזה בצורה עניינית.
אולי הייתי קצת חד שאמרתי “חוסר ידיעה” כי כלל טענותיך חוץ מעניין ירידת הערך לא מדויקות, מצטערהמנוע 1.6 בנזין “פרינס” בגירסא הראשונה סבל מהמון בעיות [מאשבת לחץ דלק , גומיות שסתומים , הצטברות פיח בשסתומי יניקה] בדור החדש עם ה165 כ"ס שהזכרת [EP6CDTM] באמת שיפרו אותו מאד ובגדול הוא דיי אמין והתקלות היותר נפוצות הם בית מצערת של סימנס שגורמת לתגובה לקוייה בלחיצה על גז [עלות החלפה לחדש של קונטיננטל עולה בערך 3000 שח] כמו כן יש תקלה דיי נפוצה במיכל הדלק בשסתומים שאחראים על קליטת אדי דלק [ עלות החלפת המיכל היא 4000 שח] כמוכ צינור יניקת אוויר לטורבו לעיתים מתפורר [עלות החלפה 800 שח]
מנוע 1.2 בנזין מקולל ביותר עם רצועה טבולה בשמן גם נקרעת הרצועה וגם לפני זה פירורים מהרצועה סותמים את מעברי השמן ועוד
מנוע דיזל עמיד מאד לק"מ גבוה אבל מתקנות הזיהום אוויר יש את הבעיות של המסנן חלקיקים DPF ואת המערכת אוריאה SCR [המשאבה המצוף וצמת החשמל שלה טבולות בנוזל והוא חודר לכרטיס ופוגע בו , כמו"כ אם לא ממלאים אוראה בזמן המצוף נתפס] עלות המערכת בשני המקרים היא 5000 שח אבל היה הרחבת אחריות ביצרן
בגירסת 2.0 ליטר יש לבדוק שהוחלף רצועת טיימינג במסגרת הריקול
בגירסת 1.6 תקלה בחיישן מצב טורבו [אחראי על הVGT] עלות סביב ה1500 שח@DanielC היקר מבין דבריך ניכר שיש לך הבנה רבה ברכבים ואני חושב שאתה יכול לתרום פה הרבה בפורום, אבל שים לב לכתוב ממקום של עזרה הדדית ולא ממקום של התנצחות
גמר חתימה טובההרצועה במנוע 1.2 לא נקרעת אלא מתפוררת כבר נכתב לעיל מפרט 2 הבעיות העיקריות.
מנוע הדיזל 1.6 ו 1.5 כבר אמרתי למעלה שצריך לבטל אצל אחד שיודע מה הוא עושה כדי שלא יבטל דברים שאין צורך לבטל.
מנוע ה 2.0 דיזל ב C4 - סופר אמין.
לא ידוע לי על ריקול ברצועת התזמון במנוע זה.
“בגירסת 1.6 תקלה בחיישן מצב טורבו [אחראי על הVGT]” אם התכוונת למנוע הדיזל - לא שמעתי על תקלה כזאת, ואני מכיר המון רכבים עם המנוע הנ"ל.
אין כאן התנצחות במקום לכתוב “הרבה בעיות” בהכללה, היית צריך לפרט. ושוב אין כאן שוני מכל האמור לעיל -
@אלוף-העולם-1 כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
על מה להוסיף??
איפה נתקעתם?שום נתקענו
מדברים על פיג’ו סיטרואן תעבור על המלל, מאמין שהיה לך מה להוסיף(אגב שכחתי שיש שמן גם בטורק ונשפך לי שוב על הרצפה של הלובי, חחח המנקה יהרוג אותי)
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@אלוף-העולם-1 כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
על מה להוסיף??
איפה נתקעתם?שום נתקענו
מדברים על פיג’ו סיטרואן תעבור על המלל, מאמין שהיה לך מה להוסיף(אגב שכחתי שיש שמן גם בטורק ונשפך לי שוב על הרצפה של הלובי, חחח המנקה יהרוג אותי)
רק שתדע שאני עומד ומתפלץ ממה שאני רואה שכתוב כאן ואין המקום …
-
כפותח השרשור הנוכחי אני רואה צורך להגיב, ואולי בעצם לסכם את התגובות שנאמרו כבר ל@DanielC היקר
א’ הסקירה שלי מיועדת בעיקרה לאברכים שלא מבינים ברכבים (כמעט) כלום, ומטרתה המרכזית היא להציל אברכים תמימים מרכישה שתפיל אותם כלכלית ונפשית.
בפרט לאלו שפונים לסוחרים וכדומה שיודעים לשווק דגמים גרועים מאוד בחלקלקות לשון, והטענה שלהם בדרך כלל היא ש"הדגם הספציפי הזה הוא לא כמו כל הצרפתיות / איטלקיות וכו’, אלא זה דגם / סדרה מאוד אמינה". כיון שקשה להתמודד עם זה, לבדוק ולהוכיח, הכללתי צרפתיות וכדומה כ’רכבים לא אמינים’. כמובן שבכל כלל יש יוצא מן הכלל, ומי שמבין או רוצה להבין יעשה שיעורי בית ויגיע למסקנות המדוייקות בעצמו. אני רק רוצה להדגיש שצריך לבדוק את הדברים הללו ביסודיות מרובה, כיון שאפילו באתרים נחשבים כגון אוטו וכדו’ ישנם בעלי אינטרסים שאומרים על דגמים מסויימים של צרפתיות וכדו’ שהם כן אמינות, ולא תמיד זה מדוייק [גם כשכתוב רק שנתון X מדגם X…]אדגיש, יתכן שיש דגמים / סדרות ספציפיות של אירופאיות אמינות יחסית, אישית אין לי נסיון בזה, ואני משתדל לא לכתוב מה שאני לא יודע מכמה רכבים מאותו הדגם [רכב אחד לא יכול להוכיח כלום לא לטוב ולא למוטב.] לכן אני מבהיר: כל מה שכתבתי שרכב מסויים הוא “לא אמין” הכוונה היא שאני לא יודע בבירור שהוא כן אמין. בדרך כלל הדעה הכללית שלי מתאימה לדעת רוב הלקוחות בשוק, למעט דגמים מאוד ספציפיים משנתונים מאוד ספציפיים שאני פשוט לא יודע, לדוגמא ניסאן קשקאי + 2 שגיל ממליץ עליה כאן בפורום, ואישית אינני מכיר אותה כלל.
ב’ כמעט בכל דגם יש מחלות ידועות ותיקונים שעלולים לעלות אלפי שקלים. ברור שבכל רכישה יש סיכונים, וככל שמבינים יותר בתחום יודעים לבדוק את הדברים יותר טוב כדי להמנע מסיכונים ככל האפשר, הסקירה שלי לא נכנסת לרזולוציות האלו, וכמובן שכדאי שכל רוכש יבדוק את הרכישה הספציפית שלו מה הסיכונים בה. מבחינתי אמינות נמדדת בכללות בכמות הסיכונים, וברכבים פחות אמינים ישנם הרבה יותר רכיבים שעלולים לההרס [הגם שיתכן שמבחינה כלכלית נטו גיר לורסו יעלה לעיתים יותר מעלות עשרה תיקונים בפיגו, אבל בסוף הוא דורש התעסקות וכאב ראש וכיס רק פעם אחת. לאברכים יש לזה משמעות גדולה.]
ג’ השוק לא טיפש, הוא כן די חסר ידע. לכן, 1. הרכבים שאני מזכיר בסקירה זוכים לשמירת ערך גבוהה. 2. רכישה של הרכבים הללו נותנת לרוכש סוג של הרגשה טובה ש"לא נפלתי בפח". כנראה ההרגשה הזו חשובה [אברך שקונה טויוטה ונצרך לתיקון מרגיש ש"אני עשיתי את המקסימום, זה יד השם", ואברך שקונה פורד ונפל לו תיקון מרגיש רע עם עצמו ומתחרט על הרכישה.]
עד כאן דעתי. אינני בא להתווכח עם דעות אחרות שהרוצה לאומרם זכאי. גמר חתימה טובה לכולם.
-
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@אלוף-העולם-1 כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
על מה להוסיף??
איפה נתקעתם?שום נתקענו
מדברים על פיג’ו סיטרואן תעבור על המלל, מאמין שהיה לך מה להוסיף(אגב שכחתי שיש שמן גם בטורק ונשפך לי שוב על הרצפה של הלובי, חחח המנקה יהרוג אותי)
רק שתדע שאני עומד ומתפלץ ממה שאני רואה שכתוב כאן ואין המקום …
@הכל-בעזרת-השם כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@אלוף-העולם-1 כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
על מה להוסיף??
איפה נתקעתם?שום נתקענו
מדברים על פיג’ו סיטרואן תעבור על המלל, מאמין שהיה לך מה להוסיף(אגב שכחתי שיש שמן גם בטורק ונשפך לי שוב על הרצפה של הלובי, חחח המנקה יהרוג אותי)
רק שתדע שאני עומד ומתפלץ ממה שאני רואה שכתוב כאן ואין המקום …
על מה כבודו מתפלץ על הטורק או על הפיג’ו
בפוסט לעייל סיכם נהדר @עבד-נאמן את כל מה שכתבו לעייל, ואכן אין זה סוד שגם בתוך הבלאגן שהביאו לעולם סיטרואן פיג’ו ורנו ‘יצא’ להם כמה פשלות בודדות לכיוון הטוב, בזמן שלטויוטה יצא כמה פשלות בודדות לכיוון ההפוך.
אחדד שוב דבר שהוזכר כאן רבות, האם להכנס לפרוייקט כזה ולרכוש רכב כזה ישר? לא לבעלי לב חלש, חייב תודעת טיפולים גבוהה כאמור וידע כללי+ בעולם הרכב. מה שתקף גם לסקודות וכדו’ אין ספק שמי שמוכן לשלם את המחיר של הכוח והנוחות בקלאצ’ים מוח גיר ועוד מרעין בישין, אותו אחד שעומד ברמזור בנתיב השמאלי ועולה את העליות לירושלים על טור 2.5 ב140 קמ’'ש
אבל האברך הקלאסי במחילה מכבודכם שימשיך לסוע בנתיב הימני עם הפריוס+ שלו או אוריס -
כפותח השרשור הנוכחי אני רואה צורך להגיב, ואולי בעצם לסכם את התגובות שנאמרו כבר ל@DanielC היקר
א’ הסקירה שלי מיועדת בעיקרה לאברכים שלא מבינים ברכבים (כמעט) כלום, ומטרתה המרכזית היא להציל אברכים תמימים מרכישה שתפיל אותם כלכלית ונפשית.
בפרט לאלו שפונים לסוחרים וכדומה שיודעים לשווק דגמים גרועים מאוד בחלקלקות לשון, והטענה שלהם בדרך כלל היא ש"הדגם הספציפי הזה הוא לא כמו כל הצרפתיות / איטלקיות וכו’, אלא זה דגם / סדרה מאוד אמינה". כיון שקשה להתמודד עם זה, לבדוק ולהוכיח, הכללתי צרפתיות וכדומה כ’רכבים לא אמינים’. כמובן שבכל כלל יש יוצא מן הכלל, ומי שמבין או רוצה להבין יעשה שיעורי בית ויגיע למסקנות המדוייקות בעצמו. אני רק רוצה להדגיש שצריך לבדוק את הדברים הללו ביסודיות מרובה, כיון שאפילו באתרים נחשבים כגון אוטו וכדו’ ישנם בעלי אינטרסים שאומרים על דגמים מסויימים של צרפתיות וכדו’ שהם כן אמינות, ולא תמיד זה מדוייק [גם כשכתוב רק שנתון X מדגם X…]אדגיש, יתכן שיש דגמים / סדרות ספציפיות של אירופאיות אמינות יחסית, אישית אין לי נסיון בזה, ואני משתדל לא לכתוב מה שאני לא יודע מכמה רכבים מאותו הדגם [רכב אחד לא יכול להוכיח כלום לא לטוב ולא למוטב.] לכן אני מבהיר: כל מה שכתבתי שרכב מסויים הוא “לא אמין” הכוונה היא שאני לא יודע בבירור שהוא כן אמין. בדרך כלל הדעה הכללית שלי מתאימה לדעת רוב הלקוחות בשוק, למעט דגמים מאוד ספציפיים משנתונים מאוד ספציפיים שאני פשוט לא יודע, לדוגמא ניסאן קשקאי + 2 שגיל ממליץ עליה כאן בפורום, ואישית אינני מכיר אותה כלל.
ב’ כמעט בכל דגם יש מחלות ידועות ותיקונים שעלולים לעלות אלפי שקלים. ברור שבכל רכישה יש סיכונים, וככל שמבינים יותר בתחום יודעים לבדוק את הדברים יותר טוב כדי להמנע מסיכונים ככל האפשר, הסקירה שלי לא נכנסת לרזולוציות האלו, וכמובן שכדאי שכל רוכש יבדוק את הרכישה הספציפית שלו מה הסיכונים בה. מבחינתי אמינות נמדדת בכללות בכמות הסיכונים, וברכבים פחות אמינים ישנם הרבה יותר רכיבים שעלולים לההרס [הגם שיתכן שמבחינה כלכלית נטו גיר לורסו יעלה לעיתים יותר מעלות עשרה תיקונים בפיגו, אבל בסוף הוא דורש התעסקות וכאב ראש וכיס רק פעם אחת. לאברכים יש לזה משמעות גדולה.]
ג’ השוק לא טיפש, הוא כן די חסר ידע. לכן, 1. הרכבים שאני מזכיר בסקירה זוכים לשמירת ערך גבוהה. 2. רכישה של הרכבים הללו נותנת לרוכש סוג של הרגשה טובה ש"לא נפלתי בפח". כנראה ההרגשה הזו חשובה [אברך שקונה טויוטה ונצרך לתיקון מרגיש ש"אני עשיתי את המקסימום, זה יד השם", ואברך שקונה פורד ונפל לו תיקון מרגיש רע עם עצמו ומתחרט על הרכישה.]
עד כאן דעתי. אינני בא להתווכח עם דעות אחרות שהרוצה לאומרם זכאי. גמר חתימה טובה לכולם.
@עבד-נאמן כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אדגיש, יתכן שיש דגמים / סדרות ספציפיות של אירופאיות אמינות יחסית, אישית אין לי נסיון בזה, ואני משתדל לא לכתוב מה שאני לא יודע מכמה רכבים מאותו הדגם [רכב אחד לא יכול להוכיח כלום לא לטוב ולא למוטב.] לכן אני מבהיר: כל מה שכתבתי שרכב מסויים הוא “לא אמין” הכוונה היא שאני לא יודע בבירור שהוא כן אמין. בדרך כלל הדעה הכללית שלי מתאימה לדעת רוב הלקוחות בשוק, למעט דגמים מאוד ספציפיים משנתונים מאוד ספציפיים שאני פשוט לא יודע, לדוגמא ניסאן קשקאי + 2 שגיל ממליץ עליה כאן בפורום, ואישית אינני מכיר אותה כלל.
אתה לא צריך להתנצל בגלל שמישהו טען שרכב X של סיטרואן הוא כן אמין.
ואגב, פתחתי יד 2 וחיפשתי את הדגם 5008 ה’מבוקש’ וה’אמין’ ומצאתי שם אחד (!) שאפילו עבר את ה200,000 ק"מ…
אני לא צריך לספר לך כמה רכבי טויוטה (ואפילו וורסו) עוברים את ה300,000.
אז אני כן מודה המידע בתחום שאני לגמרי לא מכיר, ואני אודה לכותב אם יחכים אותנו עוד, אבל דעת ההמון מבוססת על נתונים מסויימים ואת ה’סטיגמות’ של סיטרואן/פיג’ו היא קנתה ביושר.
מתאר לעצמי שאחטוף עכשיו על ההנחה המצומצמת הזו, אבל הנושא של הקילומטראז’ דורש הסבר. -
@יצחק-רשטונ כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
לא הייתה כאן שום כוונה לזלזל. הגבתי לגופו של עניין והבאתי נתונים וניסיון אישי כדי להראות נקודות אחרות ממה שכתבת. אם יש לך טענות נגדיות – בשמחה תציג אותן, ונוכל לדון בזה בצורה עניינית.
אולי הייתי קצת חד שאמרתי “חוסר ידיעה” כי כלל טענותיך חוץ מעניין ירידת הערך לא מדויקות, מצטערהמנוע 1.6 בנזין “פרינס” בגירסא הראשונה סבל מהמון בעיות [מאשבת לחץ דלק , גומיות שסתומים , הצטברות פיח בשסתומי יניקה] בדור החדש עם ה165 כ"ס שהזכרת [EP6CDTM] באמת שיפרו אותו מאד ובגדול הוא דיי אמין והתקלות היותר נפוצות הם בית מצערת של סימנס שגורמת לתגובה לקוייה בלחיצה על גז [עלות החלפה לחדש של קונטיננטל עולה בערך 3000 שח] כמו כן יש תקלה דיי נפוצה במיכל הדלק בשסתומים שאחראים על קליטת אדי דלק [ עלות החלפת המיכל היא 4000 שח] כמוכ צינור יניקת אוויר לטורבו לעיתים מתפורר [עלות החלפה 800 שח]
מנוע 1.2 בנזין מקולל ביותר עם רצועה טבולה בשמן גם נקרעת הרצועה וגם לפני זה פירורים מהרצועה סותמים את מעברי השמן ועוד
מנוע דיזל עמיד מאד לק"מ גבוה אבל מתקנות הזיהום אוויר יש את הבעיות של המסנן חלקיקים DPF ואת המערכת אוריאה SCR [המשאבה המצוף וצמת החשמל שלה טבולות בנוזל והוא חודר לכרטיס ופוגע בו , כמו"כ אם לא ממלאים אוראה בזמן המצוף נתפס] עלות המערכת בשני המקרים היא 5000 שח אבל היה הרחבת אחריות ביצרן
בגירסת 2.0 ליטר יש לבדוק שהוחלף רצועת טיימינג במסגרת הריקול
בגירסת 1.6 תקלה בחיישן מצב טורבו [אחראי על הVGT] עלות סביב ה1500 שח@DanielC היקר מבין דבריך ניכר שיש לך הבנה רבה ברכבים ואני חושב שאתה יכול לתרום פה הרבה בפורום, אבל שים לב לכתוב ממקום של עזרה הדדית ולא ממקום של התנצחות
גמר חתימה טובההרצועה במנוע 1.2 לא נקרעת אלא מתפוררת כבר נכתב לעיל מפרט 2 הבעיות העיקריות.
מנוע הדיזל 1.6 ו 1.5 כבר אמרתי למעלה שצריך לבטל אצל אחד שיודע מה הוא עושה כדי שלא יבטל דברים שאין צורך לבטל.
מנוע ה 2.0 דיזל ב C4 - סופר אמין.
לא ידוע לי על ריקול ברצועת התזמון במנוע זה.
“בגירסת 1.6 תקלה בחיישן מצב טורבו [אחראי על הVGT]” אם התכוונת למנוע הדיזל - לא שמעתי על תקלה כזאת, ואני מכיר המון רכבים עם המנוע הנ"ל.
אין כאן התנצחות במקום לכתוב “הרבה בעיות” בהכללה, היית צריך לפרט. ושוב אין כאן שוני מכל האמור לעיל -
@עבד-נאמן כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אדגיש, יתכן שיש דגמים / סדרות ספציפיות של אירופאיות אמינות יחסית, אישית אין לי נסיון בזה, ואני משתדל לא לכתוב מה שאני לא יודע מכמה רכבים מאותו הדגם [רכב אחד לא יכול להוכיח כלום לא לטוב ולא למוטב.] לכן אני מבהיר: כל מה שכתבתי שרכב מסויים הוא “לא אמין” הכוונה היא שאני לא יודע בבירור שהוא כן אמין. בדרך כלל הדעה הכללית שלי מתאימה לדעת רוב הלקוחות בשוק, למעט דגמים מאוד ספציפיים משנתונים מאוד ספציפיים שאני פשוט לא יודע, לדוגמא ניסאן קשקאי + 2 שגיל ממליץ עליה כאן בפורום, ואישית אינני מכיר אותה כלל.
אתה לא צריך להתנצל בגלל שמישהו טען שרכב X של סיטרואן הוא כן אמין.
ואגב, פתחתי יד 2 וחיפשתי את הדגם 5008 ה’מבוקש’ וה’אמין’ ומצאתי שם אחד (!) שאפילו עבר את ה200,000 ק"מ…
אני לא צריך לספר לך כמה רכבי טויוטה (ואפילו וורסו) עוברים את ה300,000.
אז אני כן מודה המידע בתחום שאני לגמרי לא מכיר, ואני אודה לכותב אם יחכים אותנו עוד, אבל דעת ההמון מבוססת על נתונים מסויימים ואת ה’סטיגמות’ של סיטרואן/פיג’ו היא קנתה ביושר.
מתאר לעצמי שאחטוף עכשיו על ההנחה המצומצמת הזו, אבל הנושא של הקילומטראז’ דורש הסבר.@נייטרון-חפשי כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
מתאר לעצמי שאחטוף עכשיו על ההנחה המצומצמת הזו, אבל הנושא של הקילומטראז’ דורש הסבר.
אז הנה הסבר או לפחות חלקו
כל רכב ישרוד כמובן בהתאם לתחזוקה שלו
רק שבשלב מסוים נהיה לא שווה כלכלית לתחזק את הרכב כי מחיר התחזוקה נהיה דומה או לא רחוק מהמחירון שלו
רכב שהמחירון שלו ברצפה בגלל תדמית גרועה נכונה יותר או פחות
יצדיק את התדמית שלו גם בגלל שמשך התחזוקה שלו יתקצר -
@טויטה-קורולה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC מה יותר אמין/מומלץ ב5008 הבנזין או הדיזל?
דיזל 1.6 טורבו דיזל (120 כ"ס, חזק ואין רגש של חסרון כוח) הוא אמין מבין הדגמים המוצעים, אך יש גם את 1.6 הבנזין (המפיק 165 כ"ס) (שהוא שונה לגמרי ממנוע ה THP 156 כ"ס הידוע לשמצה), מנוע חזק ואמין שהוא ג"כ משודך לתיבת הילוכים (6 הילוכים) של איסיין שחלקה בבעלות טויוטה (והוא אמין לגמרי).
ההבדל אם לקחת את הדיזל או הבנזין הוא מבחינת חסכוניות -
הדיזל - 1 ל 16 בעירוני משולב קצת בינעירוני, בבין עירוני לגמרי יכול להגיע ל 1 ל 20.
הבנזין בין 11-14 ק"מ לליטר, שהוא גם אכן חסכוני יחסית למנוע בנזין ובפרט לקטגוריית ה7 מקומות.יש ברשותי פיג’ו 301 שנת 2016 עם מנוע דיזל 1.6 ידני (100 כ"ס שהוא אותו מנוע לחלוטין כמו ה 5008 רק יש הבדל בתוכנת מחשב כך ולכן ה 5008 מפיק 120 כ"ס), צריכת הדלק שלו משולב עירוני ובין עירוני 1 ל 20-22, ובבין עירוני טהור 1 ל 24-25. (יותר טוב מהיברידי)
4 שנים אני יכול לציין שהוא הרכב הטוב ביותר והנוח ביותר והחסכוני מאוד ביותר ותמורה גבוהה מאוד לכסף, לצערי אני צריך למכור אותו כי עברתי ל 5008 כי התרחבנו. (אגב אם מישהו מעוניין ב-301 יכול ליצור איתי קשר) -
@עבד-נאמן כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אדגיש, יתכן שיש דגמים / סדרות ספציפיות של אירופאיות אמינות יחסית, אישית אין לי נסיון בזה, ואני משתדל לא לכתוב מה שאני לא יודע מכמה רכבים מאותו הדגם [רכב אחד לא יכול להוכיח כלום לא לטוב ולא למוטב.] לכן אני מבהיר: כל מה שכתבתי שרכב מסויים הוא “לא אמין” הכוונה היא שאני לא יודע בבירור שהוא כן אמין. בדרך כלל הדעה הכללית שלי מתאימה לדעת רוב הלקוחות בשוק, למעט דגמים מאוד ספציפיים משנתונים מאוד ספציפיים שאני פשוט לא יודע, לדוגמא ניסאן קשקאי + 2 שגיל ממליץ עליה כאן בפורום, ואישית אינני מכיר אותה כלל.
אתה לא צריך להתנצל בגלל שמישהו טען שרכב X של סיטרואן הוא כן אמין.
ואגב, פתחתי יד 2 וחיפשתי את הדגם 5008 ה’מבוקש’ וה’אמין’ ומצאתי שם אחד (!) שאפילו עבר את ה200,000 ק"מ…
אני לא צריך לספר לך כמה רכבי טויוטה (ואפילו וורסו) עוברים את ה300,000.
אז אני כן מודה המידע בתחום שאני לגמרי לא מכיר, ואני אודה לכותב אם יחכים אותנו עוד, אבל דעת ההמון מבוססת על נתונים מסויימים ואת ה’סטיגמות’ של סיטרואן/פיג’ו היא קנתה ביושר.
מתאר לעצמי שאחטוף עכשיו על ההנחה המצומצמת הזו, אבל הנושא של הקילומטראז’ דורש הסבר.@נייטרון-חפשי כתב בשירשור מפוצל מ''סקירת כלל רכבי 7 מקומות'' בעניין הצרפתיות.:
@עבד-נאמן כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אדגיש, יתכן שיש דגמים / סדרות ספציפיות של אירופאיות אמינות יחסית, אישית אין לי נסיון בזה, ואני משתדל לא לכתוב מה שאני לא יודע מכמה רכבים מאותו הדגם [רכב אחד לא יכול להוכיח כלום לא לטוב ולא למוטב.] לכן אני מבהיר: כל מה שכתבתי שרכב מסויים הוא “לא אמין” הכוונה היא שאני לא יודע בבירור שהוא כן אמין. בדרך כלל הדעה הכללית שלי מתאימה לדעת רוב הלקוחות בשוק, למעט דגמים מאוד ספציפיים משנתונים מאוד ספציפיים שאני פשוט לא יודע, לדוגמא ניסאן קשקאי + 2 שגיל ממליץ עליה כאן בפורום, ואישית אינני מכיר אותה כלל.
אתה לא צריך להתנצל בגלל שמישהו טען שרכב X של סיטרואן הוא כן אמין.
ואגב, פתחתי יד 2 וחיפשתי את הדגם 5008 ה’מבוקש’ וה’אמין’ ומצאתי שם אחד (!) שאפילו עבר את ה200,000 ק"מ…
אני לא צריך לספר לך כמה רכבי טויוטה (ואפילו וורסו) עוברים את ה300,000.
אז אני כן מודה המידע בתחום שאני לגמרי לא מכיר, ואני אודה לכותב אם יחכים אותנו עוד, אבל דעת ההמון מבוססת על נתונים מסויימים ואת ה’סטיגמות’ של סיטרואן/פיג’ו היא קנתה ביושר.
מתאר לעצמי שאחטוף עכשיו על ההנחה המצומצמת הזו, אבל הנושא של הקילומטראז’ דורש הסבר.תשובה פשוטה - שאין הרבה פיג’ו 5008 1.6 דיזל ולכן אין הרבה כאלו ביד 2.
מכיר את סיטרואן ברלינגו ? (שהוא גם התחפש לטויוטה פרואייס סיטי) אז עד 2018 הוא שווק עם מנוע 1.6 טורבו דיזל המדובר בכמה גרסאות תוכנה (כ"ס שונים) תבדוק כמה הם עושים, לא לחינם הוא הרכב המסחרי הנפוץ בישראל. -
@נייטרון-חפשי כתב בשירשור מפוצל מ''סקירת כלל רכבי 7 מקומות'' בעניין הצרפתיות.:
@עבד-נאמן כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אדגיש, יתכן שיש דגמים / סדרות ספציפיות של אירופאיות אמינות יחסית, אישית אין לי נסיון בזה, ואני משתדל לא לכתוב מה שאני לא יודע מכמה רכבים מאותו הדגם [רכב אחד לא יכול להוכיח כלום לא לטוב ולא למוטב.] לכן אני מבהיר: כל מה שכתבתי שרכב מסויים הוא “לא אמין” הכוונה היא שאני לא יודע בבירור שהוא כן אמין. בדרך כלל הדעה הכללית שלי מתאימה לדעת רוב הלקוחות בשוק, למעט דגמים מאוד ספציפיים משנתונים מאוד ספציפיים שאני פשוט לא יודע, לדוגמא ניסאן קשקאי + 2 שגיל ממליץ עליה כאן בפורום, ואישית אינני מכיר אותה כלל.
אתה לא צריך להתנצל בגלל שמישהו טען שרכב X של סיטרואן הוא כן אמין.
ואגב, פתחתי יד 2 וחיפשתי את הדגם 5008 ה’מבוקש’ וה’אמין’ ומצאתי שם אחד (!) שאפילו עבר את ה200,000 ק"מ…
אני לא צריך לספר לך כמה רכבי טויוטה (ואפילו וורסו) עוברים את ה300,000.
אז אני כן מודה המידע בתחום שאני לגמרי לא מכיר, ואני אודה לכותב אם יחכים אותנו עוד, אבל דעת ההמון מבוססת על נתונים מסויימים ואת ה’סטיגמות’ של סיטרואן/פיג’ו היא קנתה ביושר.
מתאר לעצמי שאחטוף עכשיו על ההנחה המצומצמת הזו, אבל הנושא של הקילומטראז’ דורש הסבר.תשובה פשוטה - שאין הרבה פיג’ו 5008 1.6 דיזל ולכן אין הרבה כאלו ביד 2.
מכיר את סיטרואן ברלינגו ? (שהוא גם התחפש לטויוטה פרואייס סיטי) אז עד 2018 הוא שווק עם מנוע 1.6 טורבו דיזל המדובר בכמה גרסאות תוכנה (כ"ס שונים) תבדוק כמה הם עושים, לא לחינם הוא הרכב המסחרי הנפוץ בישראל.תכל’ס - מכיון שאין הרבה רכבים צרפתים אמינים בשוק, ובפרט לא ביד2, (5008 בזנין 1.6 לדוגמה ממש בודדים ביד2),
קשה למצוא מציאות, קשה לקבל המלצות, קשה להתייעץ עם חברים בעלי ניסיון, (יתכן גם קשה למצוא סוכנים אמינים בדגמים אלו), וקשה לאברך להסתדר לבד…