שירשור מפוצל מ''סקירת כלל רכבי 7 מקומות'' בעניין הצרפתיות.
-
“רובם ככולם סובלים מתקלות ובעיות”
אני חושב שבהינף יד נרמס - פיג’ו 5008 שנת 2017 ומעלה.
אני חקרתי, וקצת בקי בסוגי המנועים והגירים של הדגם הזה.
מכיון שכתוב שאסור למנוע טוב לכן אומר בקצרה
פיג’ו 5008 משנת 2017-2019 מנוע 1.6 טורבו דיזל (גיר איסיין קרי טויוטה)
קיים בגרסת Active שהיא פחות מאובזרת, ויש גם גרסת Premium שהיא הרבה יותר מאובזרת (גג פנורמי, בקרת שיוט אדפטיבית, כסאות בד משולב עור, וכו’).
הרכב אמין מאוד, הרבה יותר זול בגלל הסטיגמה נגד הצרפתים (כמו של הפורום הזה מהללים וסוגדים לטויוטה ומיצובישי).
חיצונית ופנימית רמה גבוהה מאוד.
הדבר היחיד זה שיש גם מערכת אוריאה בד"כ מבטלים אותה דרך התוכנה אצל מכונאי שיודע מה הוא עושה המחיר באיזור של 800-1000 ש"ח.
הרכב הכי משתלם מכל הבחינות כולל כל מה שהוא הזכיר כאן.
אופציה נוספת סיטרואן C4 פיקאסו המצויד באותו מנוע 1.6 טורבו דיזל (גיר איסיין). יש לציין שהC4 יותר זולה מ5008, שניהם באותה רמת אמינות, אך בשכלולים ובחדשנות ובמראה ה 5008 לוקח.
שנתון מ 2019 כבר יש מנוע 1.5 שיש לו בעיה של שרשרת קאמפשט 7 מ"מ שעלולה להישבר ולכן מחליפים לקיט משודרג 8 מ"מ וזה פותר את הבעיה (עלות החלפת הקיט כ- 10K ש"ח).
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.
אגיד לך דבר מה.
רוב משתמשי הפורום רוצים רכבים אמינים חלפים זמינים ולשלם זול (ועוד כמה דברים שוליים)
תעשה חיפוש בפורום על טויוטה אוונסיס וורסו ותראה מה כותבים עליהם כאן בפורום, ולעמת זה תעשה חיפוש על הדאצ’יות עם המנוע K9K האגדי וכן על רנו קליאו 1.5 טורבו דיזל שמומלץ מאוד על אף הגיר רובוטי דו מצמדי שלו
(אם אני לא טועה הייתי מהראשונים שהמליצו עליהם כאן בפורום ואני זוכר את הרמת הגבה שהייתה אז.)
אכן יש בשוק הרבה רכבים מומלצים בעלי שם מושמץ (פיאט טיפו לדוגמא) וצריך בשביל זה חברים כמוך שימליצו עליהם מנסיון כמו שיש לך ואדרבה!
אם כי יש לקחת בחשבון שרכבים אלו צריכים תחזוקה יותר קפידה, מה שמתבטא בזמן וכסף, בעיקר כי החלפים די יקרים וקשה להשיג אותם בחנויות החלפים אלא א"כ בהזמנה.
מה גם שצריך הרבה תשומת לב לשינוי בשנים ובתתי דגמים כדי לא ליפול. ע"ע טויוטה פרואייס לך תראה כמה כאלו עומדים להחלפת מנוע כי הלקוחות ‘הנאמנים’ לא התעדכנו בזה שהם קונים סיטרואן ג’אמפי בתחפושת!
מה שקרה גם לרוכשי דאצ’יה כשהוסיפו אוריאה ב2018\2019ואם כל זה רלוונטי ברכבי 5 מקומות. אז ברכבי 7 מקומות על אחת כמה וכמה!
-
@טויטה-קורולה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC מה יותר אמין/מומלץ ב5008 הבנזין או הדיזל?
דיזל 1.6 טורבו דיזל (120 כ"ס, חזק ואין רגש של חסרון כוח) הוא אמין מבין הדגמים המוצעים, אך יש גם את 1.6 הבנזין (המפיק 165 כ"ס) (שהוא שונה לגמרי ממנוע ה THP 156 כ"ס הידוע לשמצה), מנוע חזק ואמין שהוא ג"כ משודך לתיבת הילוכים (6 הילוכים) של איסיין שחלקה בבעלות טויוטה (והוא אמין לגמרי).
ההבדל אם לקחת את הדיזל או הבנזין הוא מבחינת חסכוניות -
הדיזל - 1 ל 16 בעירוני משולב קצת בינעירוני, בבין עירוני לגמרי יכול להגיע ל 1 ל 20.
הבנזין בין 11-14 ק"מ לליטר, שהוא גם אכן חסכוני יחסית למנוע בנזין ובפרט לקטגוריית ה7 מקומות.יש ברשותי פיג’ו 301 שנת 2016 עם מנוע דיזל 1.6 ידני (100 כ"ס שהוא אותו מנוע לחלוטין כמו ה 5008 רק יש הבדל בתוכנת מחשב כך ולכן ה 5008 מפיק 120 כ"ס), צריכת הדלק שלו משולב עירוני ובין עירוני 1 ל 20-22, ובבין עירוני טהור 1 ל 24-25. (יותר טוב מהיברידי)
4 שנים אני יכול לציין שהוא הרכב הטוב ביותר והנוח ביותר והחסכוני מאוד ביותר ותמורה גבוהה מאוד לכסף, לצערי אני צריך למכור אותו כי עברתי ל 5008 כי התרחבנו. (אגב אם מישהו מעוניין ב-301 יכול ליצור איתי קשר) -
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.
אגיד לך דבר מה.
רוב משתמשי הפורום רוצים רכבים אמינים חלפים זמינים ולשלם זול (ועוד כמה דברים שוליים)
תעשה חיפוש בפורום על טויוטה אוונסיס וורסו ותראה מה כותבים עליהם כאן בפורום, ולעמת זה תעשה חיפוש על הדאצ’יות עם המנוע K9K האגדי וכן על רנו קליאו 1.5 טורבו דיזל שמומלץ מאוד על אף הגיר רובוטי דו מצמדי שלו
(אם אני לא טועה הייתי מהראשונים שהמליצו עליהם כאן בפורום ואני זוכר את הרמת הגבה שהייתה אז.)
אכן יש בשוק הרבה רכבים מומלצים בעלי שם מושמץ (פיאט טיפו לדוגמא) וצריך בשביל זה חברים כמוך שימליצו עליהם מנסיון כמו שיש לך ואדרבה!
אם כי יש לקחת בחשבון שרכבים אלו צריכים תחזוקה יותר קפידה, מה שמתבטא בזמן וכסף, בעיקר כי החלפים די יקרים וקשה להשיג אותם בחנויות החלפים אלא א"כ בהזמנה.
מה גם שצריך הרבה תשומת לב לשינוי בשנים ובתתי דגמים כדי לא ליפול. ע"ע טויוטה פרואייס לך תראה כמה כאלו עומדים להחלפת מנוע כי הלקוחות ‘הנאמנים’ לא התעדכנו בזה שהם קונים סיטרואן ג’אמפי בתחפושת!
מה שקרה גם לרוכשי דאצ’יה כשהוסיפו אוריאה ב2018\2019ואם כל זה רלוונטי ברכבי 5 מקומות. אז ברכבי 7 מקומות על אחת כמה וכמה!
-
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.
אגיד לך דבר מה.
רוב משתמשי הפורום רוצים רכבים אמינים חלפים זמינים ולשלם זול (ועוד כמה דברים שוליים)
תעשה חיפוש בפורום על טויוטה אוונסיס וורסו ותראה מה כותבים עליהם כאן בפורום, ולעמת זה תעשה חיפוש על הדאצ’יות עם המנוע K9K האגדי וכן על רנו קליאו 1.5 טורבו דיזל שמומלץ מאוד על אף הגיר רובוטי דו מצמדי שלו
(אם אני לא טועה הייתי מהראשונים שהמליצו עליהם כאן בפורום ואני זוכר את הרמת הגבה שהייתה אז.)
אכן יש בשוק הרבה רכבים מומלצים בעלי שם מושמץ (פיאט טיפו לדוגמא) וצריך בשביל זה חברים כמוך שימליצו עליהם מנסיון כמו שיש לך ואדרבה!
אם כי יש לקחת בחשבון שרכבים אלו צריכים תחזוקה יותר קפידה, מה שמתבטא בזמן וכסף, בעיקר כי החלפים די יקרים וקשה להשיג אותם בחנויות החלפים אלא א"כ בהזמנה.
מה גם שצריך הרבה תשומת לב לשינוי בשנים ובתתי דגמים כדי לא ליפול. ע"ע טויוטה פרואייס לך תראה כמה כאלו עומדים להחלפת מנוע כי הלקוחות ‘הנאמנים’ לא התעדכנו בזה שהם קונים סיטרואן ג’אמפי בתחפושת!
מה שקרה גם לרוכשי דאצ’יה כשהוסיפו אוריאה ב2018\2019ואם כל זה רלוונטי ברכבי 5 מקומות. אז ברכבי 7 מקומות על אחת כמה וכמה!
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.
אגיד לך דבר מה.
רוב משתמשי הפורום רוצים רכבים אמינים חלפים זמינים ולשלם זול (ועוד כמה דברים שוליים)
תעשה חיפוש בפורום על טויוטה אוונסיס וורסו ותראה מה כותבים עליהם כאן בפורום, ולעמת זה תעשה חיפוש על הדאצ’יות עם המנוע K9K האגדי וכן על רנו קליאו 1.5 טורבו דיזל שמומלץ מאוד על אף הגיר רובוטי דו מצמדי שלו
(אם אני לא טועה הייתי מהראשונים שהמליצו עליהם כאן בפורום ואני זוכר את הרמת הגבה שהייתה אז.)
אכן יש בשוק הרבה רכבים מומלצים בעלי שם מושמץ (פיאט טיפו לדוגמא) וצריך בשביל זה חברים כמוך שימליצו עליהם מנסיון כמו שיש לך ואדרבה!
אם כי יש לקחת בחשבון שרכבים אלו צריכים תחזוקה יותר קפידה, מה שמתבטא בזמן וכסף, בעיקר כי החלפים די יקרים וקשה להשיג אותם בחנויות החלפים אלא א"כ בהזמנה.
מה גם שצריך הרבה תשומת לב לשינוי בשנים ובתתי דגמים כדי לא ליפול. ע"ע טויוטה אייס לך תראה כמה כאלו עומדים להחלפת מנוע כי הלקוחות ‘הנאמנים’ לא התעדכנו בזה שהם קונים סיטרואן ג’אמפי בתחפושת!
מה שקרה גם לרוכשי דאצ’יה כשהוסיפו אוריאה ב2018\2019אכן יש גם את רנו מגאן עם אותו מנוע K9K שהוא אחד המנועים האמינים ביותר, וכן רנו קליאו (צריך לדעת יש דגמים ברנו קליאו שיש להם בעיה במחשב גיר שהחלפתו עולה אלפים), גיר הדו מצמדי של הדגם הזה הוא אחד האמינים (לא רואה את סקודה DSG ממטר), פיאט טיפו אחד הרכבים האמינים ביותר עם מכלולים (מנוע,גיר וכו’) וותיקים.
אך אתה צריך לדעת שכמו בכל רכב יש בלאי ולדעתי הבלאי לא שונה מטויוטה/מאזדה ודומיהם שמוכתרים לכובשי הכביש בישראל, אני נמצא יותר בפורום אחר ואני רואה כמעט כל יום תקלה אחרת ולא תמיד תקלה של בלאי רגיל ברכבים יפנים/קוראינים.
שורה תחתונה - יש הרבה רכבים בישראל שאין להם שוק כמעט כלל בגלל אנשים שאין להם באמת ידע אמיתי אלא הכללות של סטיגמה וכו’, אם אתה מבין ברכבים (ועם ניסיון) רווח נקי מכל הבחינות.ד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)
וכן https://www.yad2.co.il/vehicles/item/swrt7fut - הוחלף לרכב הזה מנוע והוא עשה בסה"כ 380K ק"מ -
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.
אגיד לך דבר מה.
רוב משתמשי הפורום רוצים רכבים אמינים חלפים זמינים ולשלם זול (ועוד כמה דברים שוליים)
תעשה חיפוש בפורום על טויוטה אוונסיס וורסו ותראה מה כותבים עליהם כאן בפורום, ולעמת זה תעשה חיפוש על הדאצ’יות עם המנוע K9K האגדי וכן על רנו קליאו 1.5 טורבו דיזל שמומלץ מאוד על אף הגיר רובוטי דו מצמדי שלו
(אם אני לא טועה הייתי מהראשונים שהמליצו עליהם כאן בפורום ואני זוכר את הרמת הגבה שהייתה אז.)
אכן יש בשוק הרבה רכבים מומלצים בעלי שם מושמץ (פיאט טיפו לדוגמא) וצריך בשביל זה חברים כמוך שימליצו עליהם מנסיון כמו שיש לך ואדרבה!
אם כי יש לקחת בחשבון שרכבים אלו צריכים תחזוקה יותר קפידה, מה שמתבטא בזמן וכסף, בעיקר כי החלפים די יקרים וקשה להשיג אותם בחנויות החלפים אלא א"כ בהזמנה.
מה גם שצריך הרבה תשומת לב לשינוי בשנים ובתתי דגמים כדי לא ליפול. ע"ע טויוטה אייס לך תראה כמה כאלו עומדים להחלפת מנוע כי הלקוחות ‘הנאמנים’ לא התעדכנו בזה שהם קונים סיטרואן ג’אמפי בתחפושת!
מה שקרה גם לרוכשי דאצ’יה כשהוסיפו אוריאה ב2018\2019אכן יש גם את רנו מגאן עם אותו מנוע K9K שהוא אחד המנועים האמינים ביותר, וכן רנו קליאו (צריך לדעת יש דגמים ברנו קליאו שיש להם בעיה במחשב גיר שהחלפתו עולה אלפים), גיר הדו מצמדי של הדגם הזה הוא אחד האמינים (לא רואה את סקודה DSG ממטר), פיאט טיפו אחד הרכבים האמינים ביותר עם מכלולים (מנוע,גיר וכו’) וותיקים.
אך אתה צריך לדעת שכמו בכל רכב יש בלאי ולדעתי הבלאי לא שונה מטויוטה/מאזדה ודומיהם שמוכתרים לכובשי הכביש בישראל, אני נמצא יותר בפורום אחר ואני רואה כמעט כל יום תקלה אחרת ולא תמיד תקלה של בלאי רגיל ברכבים יפנים/קוראינים.
שורה תחתונה - יש הרבה רכבים בישראל שאין להם שוק כמעט כלל בגלל אנשים שאין להם באמת ידע אמיתי אלא הכללות של סטיגמה וכו’, אם אתה מבין ברכבים (ועם ניסיון) רווח נקי מכל הבחינות.ד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)
וכן https://www.yad2.co.il/vehicles/item/swrt7fut - הוחלף לרכב הזה מנוע והוא עשה בסה"כ 380K ק"מ@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
ד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)טוב, זה שייך לשרשור של “קצת הגזימו”…
אולי הנפילה ההיא היתה האירוע המכונן ששם הכל התחיל?
הוא לא סגור על עצמו האם הוא רוצה לשתף את ענייניו המשפחתיים או להשאיר את זה בתור “סיבות אישיות שלי” -
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.
אגיד לך דבר מה.
רוב משתמשי הפורום רוצים רכבים אמינים חלפים זמינים ולשלם זול (ועוד כמה דברים שוליים)
תעשה חיפוש בפורום על טויוטה אוונסיס וורסו ותראה מה כותבים עליהם כאן בפורום, ולעמת זה תעשה חיפוש על הדאצ’יות עם המנוע K9K האגדי וכן על רנו קליאו 1.5 טורבו דיזל שמומלץ מאוד על אף הגיר רובוטי דו מצמדי שלו
(אם אני לא טועה הייתי מהראשונים שהמליצו עליהם כאן בפורום ואני זוכר את הרמת הגבה שהייתה אז.)
אכן יש בשוק הרבה רכבים מומלצים בעלי שם מושמץ (פיאט טיפו לדוגמא) וצריך בשביל זה חברים כמוך שימליצו עליהם מנסיון כמו שיש לך ואדרבה!
אם כי יש לקחת בחשבון שרכבים אלו צריכים תחזוקה יותר קפידה, מה שמתבטא בזמן וכסף, בעיקר כי החלפים די יקרים וקשה להשיג אותם בחנויות החלפים אלא א"כ בהזמנה.
מה גם שצריך הרבה תשומת לב לשינוי בשנים ובתתי דגמים כדי לא ליפול. ע"ע טויוטה אייס לך תראה כמה כאלו עומדים להחלפת מנוע כי הלקוחות ‘הנאמנים’ לא התעדכנו בזה שהם קונים סיטרואן ג’אמפי בתחפושת!
מה שקרה גם לרוכשי דאצ’יה כשהוסיפו אוריאה ב2018\2019אכן יש גם את רנו מגאן עם אותו מנוע K9K שהוא אחד המנועים האמינים ביותר, וכן רנו קליאו (צריך לדעת יש דגמים ברנו קליאו שיש להם בעיה במחשב גיר שהחלפתו עולה אלפים), גיר הדו מצמדי של הדגם הזה הוא אחד האמינים (לא רואה את סקודה DSG ממטר), פיאט טיפו אחד הרכבים האמינים ביותר עם מכלולים (מנוע,גיר וכו’) וותיקים.
אך אתה צריך לדעת שכמו בכל רכב יש בלאי ולדעתי הבלאי לא שונה מטויוטה/מאזדה ודומיהם שמוכתרים לכובשי הכביש בישראל, אני נמצא יותר בפורום אחר ואני רואה כמעט כל יום תקלה אחרת ולא תמיד תקלה של בלאי רגיל ברכבים יפנים/קוראינים.
שורה תחתונה - יש הרבה רכבים בישראל שאין להם שוק כמעט כלל בגלל אנשים שאין להם באמת ידע אמיתי אלא הכללות של סטיגמה וכו’, אם אתה מבין ברכבים (ועם ניסיון) רווח נקי מכל הבחינות.ד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)
וכן https://www.yad2.co.il/vehicles/item/swrt7fut - הוחלף לרכב הזה מנוע והוא עשה בסה"כ 380K ק"מ -
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
ד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)טוב, זה שייך לשרשור של “קצת הגזימו”…
אולי הנפילה ההיא היתה האירוע המכונן ששם הכל התחיל?
הוא לא סגור על עצמו האם הוא רוצה לשתף את ענייניו המשפחתיים או להשאיר את זה בתור “סיבות אישיות שלי”@אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
ע"ע טויוטה אייס
פרואייס
אגב פרואייס סיטי זה סיטרואן ברלינגו בתחפושת.
@EBA כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
ד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)טוב, זה שייך לשרשור של “קצת הגזימו”…
אולי הנפילה ההיא היתה האירוע המכונן ששם הכל התחיל?
הוא לא סגור על עצמו האם הוא רוצה לשתף את ענייניו המשפחתיים או להשאיר את זה בתור “סיבות אישיות שלי”לא, אני חקרתי את העניין והיה שם סיפור ארוך ומלוכלך מדובר באדם שהוא לא שומר תורה ומצוות שהוא קנה את הרכב מחרדי ב 32K ש"ח (כן מחיר הזוי)
היה אצלו הרבה שקרים -
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.
אגיד לך דבר מה.
רוב משתמשי הפורום רוצים רכבים אמינים חלפים זמינים ולשלם זול (ועוד כמה דברים שוליים)
תעשה חיפוש בפורום על טויוטה אוונסיס וורסו ותראה מה כותבים עליהם כאן בפורום, ולעמת זה תעשה חיפוש על הדאצ’יות עם המנוע K9K האגדי וכן על רנו קליאו 1.5 טורבו דיזל שמומלץ מאוד על אף הגיר רובוטי דו מצמדי שלו
(אם אני לא טועה הייתי מהראשונים שהמליצו עליהם כאן בפורום ואני זוכר את הרמת הגבה שהייתה אז.)
אכן יש בשוק הרבה רכבים מומלצים בעלי שם מושמץ (פיאט טיפו לדוגמא) וצריך בשביל זה חברים כמוך שימליצו עליהם מנסיון כמו שיש לך ואדרבה!
אם כי יש לקחת בחשבון שרכבים אלו צריכים תחזוקה יותר קפידה, מה שמתבטא בזמן וכסף, בעיקר כי החלפים די יקרים וקשה להשיג אותם בחנויות החלפים אלא א"כ בהזמנה.
מה גם שצריך הרבה תשומת לב לשינוי בשנים ובתתי דגמים כדי לא ליפול. ע"ע טויוטה אייס לך תראה כמה כאלו עומדים להחלפת מנוע כי הלקוחות ‘הנאמנים’ לא התעדכנו בזה שהם קונים סיטרואן ג’אמפי בתחפושת!
מה שקרה גם לרוכשי דאצ’יה כשהוסיפו אוריאה ב2018\2019אכן יש גם את רנו מגאן עם אותו מנוע K9K שהוא אחד המנועים האמינים ביותר, וכן רנו קליאו (צריך לדעת יש דגמים ברנו קליאו שיש להם בעיה במחשב גיר שהחלפתו עולה אלפים), גיר הדו מצמדי של הדגם הזה הוא אחד האמינים (לא רואה את סקודה DSG ממטר), פיאט טיפו אחד הרכבים האמינים ביותר עם מכלולים (מנוע,גיר וכו’) וותיקים.
אך אתה צריך לדעת שכמו בכל רכב יש בלאי ולדעתי הבלאי לא שונה מטויוטה/מאזדה ודומיהם שמוכתרים לכובשי הכביש בישראל, אני נמצא יותר בפורום אחר ואני רואה כמעט כל יום תקלה אחרת ולא תמיד תקלה של בלאי רגיל ברכבים יפנים/קוראינים.
שורה תחתונה - יש הרבה רכבים בישראל שאין להם שוק כמעט כלל בגלל אנשים שאין להם באמת ידע אמיתי אלא הכללות של סטיגמה וכו’, אם אתה מבין ברכבים (ועם ניסיון) רווח נקי מכל הבחינות.ד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)
וכן https://www.yad2.co.il/vehicles/item/swrt7fut - הוחלף לרכב הזה מנוע והוא עשה בסה"כ 380K ק"מד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)
וכן https://www.yad2.co.il/vehicles/item/swrt7fut - הוחלף לרכב הזה מנוע והוא עשה בסה"כ 380K ק"מאני תמיד מקבל חלישות הדעת מההפתעות ביד 2
-
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
הוחלף לרכב הזה מנוע
קצת סותר את כל מה שכתבת קודם… למה הוא החליף מנוע ב220 ק"מ? ועוד כשהוא דיזל?
@EBA כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
הוחלף לרכב הזה מנוע
קצת סותר את כל מה שכתבת קודם… למה הוא החליף מנוע ב220 ק"מ? ועוד כשהוא דיזל?
אף פעם לא החליפו לטויוטה קורולה מנוע ? (ד"א למישהו אצלי במשפחה היה טויוטה קורולה ואחרי שנתיים הלך מנוע, אח"כ קנה יונדאי I25 וגם הוא אחרי כשנתיים הלך מנוע בשניהם בעיה זהה מים במנוע) אז טויוטה לא אמינה ?
-
@אושר-מתקרב כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
ע"ע טויוטה אייס
פרואייס
אגב פרואייס סיטי זה סיטרואן ברלינגו בתחפושת.
@EBA כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
ד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)טוב, זה שייך לשרשור של “קצת הגזימו”…
אולי הנפילה ההיא היתה האירוע המכונן ששם הכל התחיל?
הוא לא סגור על עצמו האם הוא רוצה לשתף את ענייניו המשפחתיים או להשאיר את זה בתור “סיבות אישיות שלי”לא, אני חקרתי את העניין והיה שם סיפור ארוך ומלוכלך מדובר באדם שהוא לא שומר תורה ומצוות שהוא קנה את הרכב מחרדי ב 32K ש"ח (כן מחיר הזוי)
היה אצלו הרבה שקרים@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
לא, אני חקרתי את העניין והיה שם סיפור ארוך ומלוכלך מדובר באדם שהוא לא שומר תורה ומצוות שהוא קנה את הרכב מחרדי ב 32K ש"ח (כן מחיר הזוי)
היה אצלו הרבה שקריםמעניין, איך הצלחת לעלות על זה? ועל החלפת המנוע של השני? נשמע שאתה חוקר טוב!
ואני פה החשדן?? סתם סתם, מחקתי את זה כבר קודם
-
@EBA כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
הוחלף לרכב הזה מנוע
קצת סותר את כל מה שכתבת קודם… למה הוא החליף מנוע ב220 ק"מ? ועוד כשהוא דיזל?
אף פעם לא החליפו לטויוטה קורולה מנוע ? (ד"א למישהו אצלי במשפחה היה טויוטה קורולה ואחרי שנתיים הלך מנוע, אח"כ קנה יונדאי I25 וגם הוא אחרי כשנתיים הלך מנוע בשניהם בעיה זהה מים במנוע) אז טויוטה לא אמינה ?
-
@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.
אגיד לך דבר מה.
רוב משתמשי הפורום רוצים רכבים אמינים חלפים זמינים ולשלם זול (ועוד כמה דברים שוליים)
תעשה חיפוש בפורום על טויוטה אוונסיס וורסו ותראה מה כותבים עליהם כאן בפורום, ולעמת זה תעשה חיפוש על הדאצ’יות עם המנוע K9K האגדי וכן על רנו קליאו 1.5 טורבו דיזל שמומלץ מאוד על אף הגיר רובוטי דו מצמדי שלו
(אם אני לא טועה הייתי מהראשונים שהמליצו עליהם כאן בפורום ואני זוכר את הרמת הגבה שהייתה אז.)
אכן יש בשוק הרבה רכבים מומלצים בעלי שם מושמץ (פיאט טיפו לדוגמא) וצריך בשביל זה חברים כמוך שימליצו עליהם מנסיון כמו שיש לך ואדרבה!
אם כי יש לקחת בחשבון שרכבים אלו צריכים תחזוקה יותר קפידה, מה שמתבטא בזמן וכסף, בעיקר כי החלפים די יקרים וקשה להשיג אותם בחנויות החלפים אלא א"כ בהזמנה.
מה גם שצריך הרבה תשומת לב לשינוי בשנים ובתתי דגמים כדי לא ליפול. ע"ע טויוטה אייס לך תראה כמה כאלו עומדים להחלפת מנוע כי הלקוחות ‘הנאמנים’ לא התעדכנו בזה שהם קונים סיטרואן ג’אמפי בתחפושת!
מה שקרה גם לרוכשי דאצ’יה כשהוסיפו אוריאה ב2018\2019אכן יש גם את רנו מגאן עם אותו מנוע K9K שהוא אחד המנועים האמינים ביותר, וכן רנו קליאו (צריך לדעת יש דגמים ברנו קליאו שיש להם בעיה במחשב גיר שהחלפתו עולה אלפים), גיר הדו מצמדי של הדגם הזה הוא אחד האמינים (לא רואה את סקודה DSG ממטר), פיאט טיפו אחד הרכבים האמינים ביותר עם מכלולים (מנוע,גיר וכו’) וותיקים.
אך אתה צריך לדעת שכמו בכל רכב יש בלאי ולדעתי הבלאי לא שונה מטויוטה/מאזדה ודומיהם שמוכתרים לכובשי הכביש בישראל, אני נמצא יותר בפורום אחר ואני רואה כמעט כל יום תקלה אחרת ולא תמיד תקלה של בלאי רגיל ברכבים יפנים/קוראינים.
שורה תחתונה - יש הרבה רכבים בישראל שאין להם שוק כמעט כלל בגלל אנשים שאין להם באמת ידע אמיתי אלא הכללות של סטיגמה וכו’, אם אתה מבין ברכבים (ועם ניסיון) רווח נקי מכל הבחינות.ד"א יש מודעה ביד 2 של מישהו שמוכר 5008 1.6 טורבו דיזל
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9e8a6yuq - אני בדקתי את הרכב והוא נפל לבור וקיבלת מכות חזקות מאוד בהרבה מכלולים ולא תוקן כראוי (וכן פחחות וצבע כללית כי הרכב היה מוכה מכל הכיוונים)
וכן https://www.yad2.co.il/vehicles/item/swrt7fut - הוחלף לרכב הזה מנוע והוא עשה בסה"כ 380K ק"מ@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אכן יש גם את רנו מגאן עם אותו מנוע K9K שהוא אחד המנועים האמינים ביותר,
אכן הוא אמין מאוד אך מצריך תחזוקה קפדנית
אבל כאן טמונה הבעיה שהמנוע במגאן מומלץ והחשמל שם הוא קללה
לכן כמו שהדגשתי חייב לשים לב להכלוכן רנו קליאו (צריך לדעת יש דגמים ברנו קליאו שיש להם בעיה במחשב גיר שהחלפתו עולה אלפים), גיר הדו מצמדי של הדגם הזה הוא אחד האמינים (לא רואה את סקודה DSG ממטר), פיאט טיפו אחד הרכבים האמינים ביותר עם מכלולים (מנוע,גיר וכו’) וותיקים.
כתבתי אבל אני מסייג בקליאו אך ורק על הסטיישן 1.5 דיזל
אגב איך יוצרים איתך קשר לגבי ה301? (בשביל חבר)
-
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
בשניהם בעיה זהה מים במנוע) אז טויוטה לא אמינה ?
לא, פשוט תעשה מצווה לפני יום כיפור, לך אליו ותסביר לו לאט וברור “הפתח השחור הזה כאן, פה שמים שמן, לא מים, חמוד!”
@EBA כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
בשניהם בעיה זהה מים במנוע) אז טויוטה לא אמינה ?
לא, פשוט תעשה מצווה לפני יום כיפור, לך אליו ותסביר לו לאט וברור “הפתח השחור הזה כאן, פה שמים שמן, לא מים, חמוד!”
הוא לא שם מים בשמן, נהיה לו חור בבלוק המנוע, הייתי מצפה ממך ליותר אם אתה מהמייסדים, ולעצם השאלה לא ענית
-
@EBA כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
הוחלף לרכב הזה מנוע
קצת סותר את כל מה שכתבת קודם… למה הוא החליף מנוע ב220 ק"מ? ועוד כשהוא דיזל?
אף פעם לא החליפו לטויוטה קורולה מנוע ? (ד"א למישהו אצלי במשפחה היה טויוטה קורולה ואחרי שנתיים הלך מנוע, אח"כ קנה יונדאי I25 וגם הוא אחרי כשנתיים הלך מנוע בשניהם בעיה זהה מים במנוע) אז טויוטה לא אמינה ?
@DanielC ועכשיו בקשר לעיקר הנושא החשוב שאתה מדבר עליו, למה מתעלמים מהרכבים הללו בפורום, אז יש לזה כמה תשובות עיקריות.
א. כשאברך מכאן קונה רכב, הוא מחשבן את שווי השוק שלו למכירה עתידית, וכל עוד השוק כולו לא מבין את הפוטנציאל הגלום בצרפתיות הנכונות, המחיר שלו יירד מהר.
ב. אתם בעצמכם כותבים שצריך מאוד לדקדק איזה דגם טוב, באיזה דגם יש בעיה כזו וכזו, ולפעמים מדובר בהבדלים באותו שנתון ואותה צורה של רכב, לכן כשמישהו מכאן מחפש רכב בלי כאבי ראש שולחים אותו ליפניות וקוריאניות. הצרפתיות האלה הן אתגר [משתלם!] למתקדמים, כמוך.
ג. זו לא באמת תשובה, אבל כן סיבה: לצערנו, רכב קונים גם עם רגש, לא רק עם שכל.
-
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
לא, אני חקרתי את העניין והיה שם סיפור ארוך ומלוכלך מדובר באדם שהוא לא שומר תורה ומצוות שהוא קנה את הרכב מחרדי ב 32K ש"ח (כן מחיר הזוי)
היה אצלו הרבה שקריםמעניין, איך הצלחת לעלות על זה? ועל החלפת המנוע של השני? נשמע שאתה חוקר טוב!
ואני פה החשדן?? סתם סתם, מחקתי את זה כבר קודם
@EBA כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
לא, אני חקרתי את העניין והיה שם סיפור ארוך ומלוכלך מדובר באדם שהוא לא שומר תורה ומצוות שהוא קנה את הרכב מחרדי ב 32K ש"ח (כן מחיר הזוי)
היה אצלו הרבה שקריםמעניין, איך הצלחת לעלות על זה? ועל החלפת המנוע של השני? נשמע שאתה חוקר טוב!
ואני פה החשדן?? סתם סתם, מחקתי את זה כבר קודם
כן לפני שאני קונה רכב אני חוקר היטב היטב, אני יכול לשתף אותך בממצאים שהעליתי וכתבתי בפורום השני.
רכב יד 3, הבעלים הנוכחי הרכב בבעלותו 3 חודשים, בתחילה שהמודעה פורסמה (טשטש במכוון את מספר הרכב) הוא כתב “נימכר במחיר נמוך עקב סיבות אישיות שלי.” אחרי שבועיים שלא הצליח למכור הוסיף לכתוב “חייבת להמכר דחוף לפני הגירושים.”
יש לציין שהמחיר לא כ"כ נמוך אלא ממש כמעט כמו השוק.
חודש-שנה תחילת בעלות משך זמן בעלות בעלות
01/2019 3 שנים ו-8 חודשים פרטי
09/2022 שנתיים ו-8 חודשים פרטי
05/2025 3 חודשים פרטי
לפני שהלכתי לקנות את הרכב ביקשתי ממנו את מספר הרכב לקבל עוד קצת פרטים על הרכב (משומשת, קארזון)שמתי לב לכך שהרכב בבעלותו רק 3 חודשים ובהם הוא נסע רק כ-1000-2000 ק"מ.
היה לי תחושה שמשהו כאן לא תקין ובדקתי ב"רשם המשכונות"
וראיתי שיש משכון פעיל (הלוואה מבנק) של הבעלים היד 2 מתאריך 14/11/2022 בעצם חודשיים אחרי שהיד 2 קנו את הרכב בתאריך 09/2022,
אישה ובעלה - החוב הוא של האישה (שמתגוררת בחיפה) והרכב בבעלותו של בעלה (שמופיע שמתגורר במקום אחר) והרכב ממושכן עבור החוב שלה.
יכול להיות שהיד הנוכחית (3) ממהר למכור את הרכב לפני שהבנק ייקח לו את הרכב ומחפש לדפוק עם הבא אחריו ברכב ממושכן ? או שאני מפספס משהו ??
המשך-
תיקון קטן היד 2 זה לא אישה ובעלה בעל הרכב מישכן את הרכב לחוב של מישהו מהמשפחה שלו כנראה.אני בטוח שהמשכון פעיל - הוצאתי עכשיו דו"ח ברשם המשכונות כתוב במפורש שיש משכון פעיל.
בדקתי בגוגל יש - משכון ויש שיעבוד.
בשיעבוד אי אפשר לבצע העברת בעלות יש חסימה.
במשכון כן אפשר לעשות העברת בעלות.(וזה ממש אותו עיקרון של שיעבוד שאם לא מחזירים את ההלוואה הבנק יכול לפנות להוצאה לפועל אפילו שהרכב עבר כמה ידיים)
המשך-
דיברתי עם המוכר הוא אמר שהיה שם סיפור והוא מודע לעניין וההלוואה בבנק סודרה עם הבעלים הקודם והוא יתקשר אליי, התקשרתי אליו שוב אחרי כמה שעות והוא אמר לי שהוא על זה שהשאיר פניה לשירות לקוחות של הבנק והם יחזרו אליו מחר בבוקר ויסדר את העניין שככל הנראה הבנק שכחו למחוק מרשם המשכונות.ככל הנראה לפי הנתונים שאני רואה מקארזון -
היד 2 פירסם מודעה במרץ 2025 - “רכב נוח,וכו’ צריך פחחות ליפוי הרכב”.
-בתמונות נראה כמה שפשופים קלים ומעיכות בודדות קלות מאוד…
המודעה הנוכחית פורסמה לפני כחודש באותו מחיר כמו של הבעלים הקודם, לאחר כשבוע הוריד 4K, וששוחחתי איתו הוריד עוד סכום של כ-9K ושבערך זה המחיר שתכנן לקבל אבל פחות 2K אבל לא יפוצץ את העיסקה בשביל זה, נתקע על המחיר ולא רצה להוריד יותר.
לפי הנראה בתמונות של המודעה הנוכחית נראה שהרכב עשה פחחות וצבע כללית וכל השפשופים וכו’ אינם (הוא לא אמר לי זאת רק רואים בתמונות), הוא אמר לי שלפני 3 חודשים (ככל הנראה כשרכש את הרכב) הוא עשה טיפול 15K, החליף צמיגים חדשים, מצבר חדש, תרמוסטט (באמצע נסיעה המזגן הפסיק לעבוד ונדלקה מנורה, הלך למוסך והראו לו נזילה קלה מאוד כל כמה שניות יוצא טיפה אחת מהתרמוסטט החליף עבור 2500 ש"ח), מפעיל טורבו (נדלקה מנורה הרכב פחות סחב הלך למוסך אמרו לו טורבו ולא פתר את הבעיה המוסך החליף מפעיל טורבו סה"כ 4500 ש"ח - יש קבלות על הכל), הכל עובד פיקס מזגן מנוע גיר וכו’ בקיצור לטענתו הרכב תקין לחלוטין. (חוץ מחיישן חניה שהוא הבטיח לי שאם אני רוצה את הרכב הוא יסדר את זה במוסך)
וכן אמר שהעבר של הרכב נקי לחלוטין ושאין תאונות.
הסיבה שהוא רשם “חייבת להמכר דחוף לפני הגירושים” .
ק"מ של הרכב - 200K
כמה דברים מוזרים - 1. ככל הנראה הוא השקיע על הרכב המון כסף והוא מוכן למכור אותו אחרי 3 חודשים (בטענה דלעיל שהוא צריך את הכסף) בפחות 12K ש"ח ממה שהמודעה של הבעלים הקודם פירסם.
וכן ב3 חודשים נהיה לו תקלות כאלה.
וגם המשכון שהוא ידע ולא דאג שהבעלים הקודם יבטל את המשכון.
לא יודע לא הבנתי מה קורה פה
המשך-
עדכון - התקשרתי לבעל הרכב הקודם (היד 2) שאלתי אותו לגבי המשכון מה הסיפור של המשכון היה שקט בקו ו…“מה ? מי אתה מה אתה איזה רכב” הסברתי לו את הסיפור והוא אמר שאין שום הלוואה והכל סודר. ואמרתי לו שראיתי שהוא פירסם את הרכב ב 60K והוא אמר לי שהבעלים הנוכחי קנה את הרכב ממנו נמוך משמעותית ב 32K שאלתי אותו למה והוא אמר שהראשון שיתקשר אליו הוא ימכור לו את הרכב והיה מנורות דלוקות (היינו תקלות שצריך לסדר) והוא לא יודע מה כי הרכב הבן שלו נהג על הרכב.הוא אמר שהוא מכר לו במחיר מציאה והוא כנראה רוצה להרוויח על הרכב…
הבעלים הנוכחי פרסם ב 61K והוריד ל 48K מסתבר שהוא “תיקן” את התקלות (השבחה) ומוכר במחיר גבוה.
נראה לי שירדתי מכל הסיפור
המשך-
הוא הסיר את המשכון, בסוף אמרתי שווה בדיקה - אין לי כח להאריך אבל הוא שקרן לא מוצלח סתר את עצמו בכמה דברים בפלאפון ובמקום ליד הרכב (לדוגמה הוא טען שכשהוא קנה את הרכב הוא הוציא דו"ח סליקה והוא היה נקי לחלוטין, בפועל הופיעה תאונה בדו"ח) הייתי שם 2 פעמים הופיעו בפניי 2 אנשים שונים ובפלאפון הוא הזדהה בשם אחר כשהגעתי הוא כינה את עצמו בשם אחר.הרכב נפל לתוך בור רציני והטמבון נתלש ונפגעו הרבה חלקים בבודי וחלקים מכניים - אינטרקולר וכו’
כשאמרתי לו את זה הוא פשוט חייך ולא אמר כלום
הרכב חטף הרבה מכות מכל הכיוונים (בשיחה הוא אמר שבעל הרכב הקודם תיקן את ה"שפשופים" נקודתית (בפועל בתמונות בקארזון במודעה של הבעלים הקודם הם לא תוקנו והוא כתב “צריך לעשות פחחות ליפוי הרכב” בשיחה אחרת הוא אמר שהוא תיקן נקודתית, בפועל הוא ביצע פחחות וצבע כללית חאפרית ברמה נמוכה פחות מכפר - הטמבון מחובר עם סיליקון שחור וכו’ ואף הוא הודה בכך)
הוא טען שהוא קנה את הרכב לפני שנה וקצת בפועל בוצע העברת בעלות לפני 3 חודשים, כנשאל על זה ענה בגלל שיש לו בעיות הוא לא רצה להעביר את הרכב על שמו (בפועל הרכב רשום ע"ש אדם אחר), והמודעה שפירסם הפעלים הקודם פורסמה לפני 5 חודשים, איך זה יתכן ??
בקיצור הזייה למדתי לקח גדול מאוד - אם בעל הרכב מתחיל להדליק נורה פשוט צריך לוותר (במקרה הזה לא בדיוק הבנתי מי בעל הרכב כשהופיעו בפניי 2 אנשים שונים שאינני מכיר ובפלאפון דיברתי עם מישהו אחר בכלל שכולם טענו שהם גיסים, כששאלתי אחד מהם מי זה השם פלוני הוא ענה שהוא לא יודע אולי חבר שלו מהעבודה).
מקווה שייצא תועלת למישהו מזה. (למרות שידוע ששוק הרכבים כאן פשוט זוועתי)
זה הסיפור אם זה מעניין מישהו…
בכל אופן אני חושב שאם זה הסיבות של אברך למה לא לקנות רכב צרפתי חבל מאוד כי יצא שכרו בהפסדו, עדיף שיוציא עכשיו מעט מאשר שיקנה ביקר מאוד (בהלוואות וכו’)
לדעתי הסיבה היעקרית זה שרוב ככל האברכים לא מבינים ברכבים ומה שהם כן יודעים שנוסע על הכביש זה טויוטה ומאזדה (אין לי כוח לפרט כי אז שוב יגידו שאני מנסה לשווק משהו).
-
@DanielC ועכשיו בקשר לעיקר הנושא החשוב שאתה מדבר עליו, למה מתעלמים מהרכבים הללו בפורום, אז יש לזה כמה תשובות עיקריות.
א. כשאברך מכאן קונה רכב, הוא מחשבן את שווי השוק שלו למכירה עתידית, וכל עוד השוק כולו לא מבין את הפוטנציאל הגלום בצרפתיות הנכונות, המחיר שלו יירד מהר.
ב. אתם בעצמכם כותבים שצריך מאוד לדקדק איזה דגם טוב, באיזה דגם יש בעיה כזו וכזו, ולפעמים מדובר בהבדלים באותו שנתון ואותה צורה של רכב, לכן כשמישהו מכאן מחפש רכב בלי כאבי ראש שולחים אותו ליפניות וקוריאניות. הצרפתיות האלה הן אתגר [משתלם!] למתקדמים, כמוך.
ג. זו לא באמת תשובה, אבל כן סיבה: לצערנו, רכב קונים גם עם רגש, לא רק עם שכל.
@EBA כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC ועכשיו בקשר לעיקר הנושא החשוב שאתה מדבר עליו, למה מתעלמים מהרכבים הללו בפורום, אז יש לזה כמה תשובות עיקריות.
א. כשאברך מכאן קונה רכב, הוא מחשבן את שווי השוק שלו למכירה עתידית, וכל עוד השוק כולו לא מבין את הפוטנציאל הגלום בצרפתיות הנכונות, המחיר שלו יירד מהר.
ב. אתם בעצמכם כותבים שצריך מאוד לדקדק איזה דגם טוב, באיזה דגם יש בעיה כזו וכזו, ולפעמים מדובר בהבדלים באותו שנתון ואותה צורה של רכב, לכן כשמישהו מכאן מחפש רכב בלי כאבי ראש שולחים אותו ליפניות וקוריאניות. הצרפתיות האלה הן אתגר [משתלם!] למתקדמים, כמוך.
ג. זו לא באמת תשובה, אבל כן סיבה: לצערנו, רכב קונים גם עם רגש, לא רק עם שכל.
אומר לך שהסיבה העיקרית שנרשמתי לכאן וכתבתי את דעתי היא שאיכשהו ראיתי כאן מקצת מהפורום וכאב לי -
- העלו פה “מציאה אני חייב לפרסם” אחד אחרי השני רכבים שבורים (כמובן תוצרת טויוטה והדומים לו) פח מתקלף שמלווה במכות קלות ואף יותר בכל עבר, שנתון נמוך מאוד, ולך תדע איך תחזקו אותו ומה המצב המכני שלו, לצורך העניין ראיתי שהעלו פה “מציאה” טויוטה וורסו שנת 2010 שבורה ב 30 אלף ש"ח, לא הייתי אפילו מעיף מבט על רכב כזה, וכן חבר שאני מכיר קנה וורסו כמדומני 2014 עם בעיה לא ידועה בהגה (שאף מוסך לא יודע מהיכן הבעיה) ועוד כמה בעיות נוספות, ב 52 אלף ש"ח.
- כואב לראות אברכים נוסעים עם רכבים שבורים וגמורים וישנים שבתקציב שלהם היה אפשר לקנות רכב יותר חדיש חיצונית ופנימית שלם ולא שבור, באותו מחיר שהם קנו את הטויוטה השבורה שהוציאו עליה את מיטב כספם.
כואב מאוד לראות זאת, זה הכל
-
“רובם ככולם סובלים מתקלות ובעיות”
אני חושב שבהינף יד נרמס - פיג’ו 5008 שנת 2017 ומעלה.
אני חקרתי, וקצת בקי בסוגי המנועים והגירים של הדגם הזה.
מכיון שכתוב שאסור למנוע טוב לכן אומר בקצרה
פיג’ו 5008 משנת 2017-2019 מנוע 1.6 טורבו דיזל (גיר איסיין קרי טויוטה)
קיים בגרסת Active שהיא פחות מאובזרת, ויש גם גרסת Premium שהיא הרבה יותר מאובזרת (גג פנורמי, בקרת שיוט אדפטיבית, כסאות בד משולב עור, וכו’).
הרכב אמין מאוד, הרבה יותר זול בגלל הסטיגמה נגד הצרפתים (כמו של הפורום הזה מהללים וסוגדים לטויוטה ומיצובישי).
חיצונית ופנימית רמה גבוהה מאוד.
הדבר היחיד זה שיש גם מערכת אוריאה בד"כ מבטלים אותה דרך התוכנה אצל מכונאי שיודע מה הוא עושה המחיר באיזור של 800-1000 ש"ח.
הרכב הכי משתלם מכל הבחינות כולל כל מה שהוא הזכיר כאן.
אופציה נוספת סיטרואן C4 פיקאסו המצויד באותו מנוע 1.6 טורבו דיזל (גיר איסיין). יש לציין שהC4 יותר זולה מ5008, שניהם באותה רמת אמינות, אך בשכלולים ובחדשנות ובמראה ה 5008 לוקח.
שנתון מ 2019 כבר יש מנוע 1.5 שיש לו בעיה של שרשרת קאמפשט 7 מ"מ שעלולה להישבר ולכן מחליפים לקיט משודרג 8 מ"מ וזה פותר את הבעיה (עלות החלפת הקיט כ- 10K ש"ח).
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
איך רמסת בהנף יד את - פיג’ו 5008 שנת 2017 ומעלה.
…תודה רבה על המידע! אכן רכב מפנק ונוח במיוחד.
אגב, סיטיקר רכשה את ה-5008 עבור הרכבים 7 מקומות, האם זה גם מוכיח על איכות אמינות של הרכב ?
הענין, שעם האאוטלנדר לדוגמה יש לציבור נסיון טוב מאז 2013 בערך,
האם לדעתך ה-5008 מתקרב לרמת האיכות ואמינות ומחיר הגון של האאוטלנדר או הורסו ?
(האם אתה נותן שירות תיווך ל-5008 ? אני מאוד נוטה ללכת עליו, במקום אאוטלנדר, וחייב מישהו מבין ענין)
-
“רובם ככולם סובלים מתקלות ובעיות”
אני חושב שבהינף יד נרמס - פיג’ו 5008 שנת 2017 ומעלה.
אני חקרתי, וקצת בקי בסוגי המנועים והגירים של הדגם הזה.
מכיון שכתוב שאסור למנוע טוב לכן אומר בקצרה
פיג’ו 5008 משנת 2017-2019 מנוע 1.6 טורבו דיזל (גיר איסיין קרי טויוטה)
קיים בגרסת Active שהיא פחות מאובזרת, ויש גם גרסת Premium שהיא הרבה יותר מאובזרת (גג פנורמי, בקרת שיוט אדפטיבית, כסאות בד משולב עור, וכו’).
הרכב אמין מאוד, הרבה יותר זול בגלל הסטיגמה נגד הצרפתים (כמו של הפורום הזה מהללים וסוגדים לטויוטה ומיצובישי).
חיצונית ופנימית רמה גבוהה מאוד.
הדבר היחיד זה שיש גם מערכת אוריאה בד"כ מבטלים אותה דרך התוכנה אצל מכונאי שיודע מה הוא עושה המחיר באיזור של 800-1000 ש"ח.
הרכב הכי משתלם מכל הבחינות כולל כל מה שהוא הזכיר כאן.
אופציה נוספת סיטרואן C4 פיקאסו המצויד באותו מנוע 1.6 טורבו דיזל (גיר איסיין). יש לציין שהC4 יותר זולה מ5008, שניהם באותה רמת אמינות, אך בשכלולים ובחדשנות ובמראה ה 5008 לוקח.
שנתון מ 2019 כבר יש מנוע 1.5 שיש לו בעיה של שרשרת קאמפשט 7 מ"מ שעלולה להישבר ולכן מחליפים לקיט משודרג 8 מ"מ וזה פותר את הבעיה (עלות החלפת הקיט כ- 10K ש"ח).
אני רואה מידי פעם את הפורום וחבל שהחברה פה תקועים על יפנים וקוריאנים.@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
מכיון שכתוב שאסור למנוע טוב לכן אומר בקצרה
פיג’ו 5008 משנת 2017-2019 מנוע 1.6 טורבו דיזל (גיר איסיין קרי טויוטה)שבוע טוב
אודה לך אם תסביר מה טוב דווקא בשנתונים הללו מאשר בשנתונים הבאים או הקודמים?
כי הנקודה היא שאדם הפשוט רוצה גם להסביר לעצמו (ולאשתו…) למה השנתונים הללו אמינים יותר. -
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
איך רמסת בהנף יד את - פיג’ו 5008 שנת 2017 ומעלה.
…תודה רבה על המידע! אכן רכב מפנק ונוח במיוחד.
אגב, סיטיקר רכשה את ה-5008 עבור הרכבים 7 מקומות, האם זה גם מוכיח על איכות אמינות של הרכב ?
הענין, שעם האאוטלנדר לדוגמה יש לציבור נסיון טוב מאז 2013 בערך,
האם לדעתך ה-5008 מתקרב לרמת האיכות ואמינות ומחיר הגון של האאוטלנדר או הורסו ?
(האם אתה נותן שירות תיווך ל-5008 ? אני מאוד נוטה ללכת עליו, במקום אאוטלנדר, וחייב מישהו מבין ענין)
(האם אתה נותן שירות תיווך ל-5008 ? אני מאוד נוטה ללכת עליו, במקום אאוטלנדר, וחייב מישהו מבין ענין)
גם אני כנ"ל, רק חייב ללמוד את ‘הסוגייא’ היטב…
-
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
איך רמסת בהנף יד את - פיג’ו 5008 שנת 2017 ומעלה.
…תודה רבה על המידע! אכן רכב מפנק ונוח במיוחד.
אגב, סיטיקר רכשה את ה-5008 עבור הרכבים 7 מקומות, האם זה גם מוכיח על איכות אמינות של הרכב ?
הענין, שעם האאוטלנדר לדוגמה יש לציבור נסיון טוב מאז 2013 בערך,
האם לדעתך ה-5008 מתקרב לרמת האיכות ואמינות ומחיר הגון של האאוטלנדר או הורסו ?
(האם אתה נותן שירות תיווך ל-5008 ? אני מאוד נוטה ללכת עליו, במקום אאוטלנדר, וחייב מישהו מבין ענין)
@צפוני1000 כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
איך רמסת בהנף יד את - פיג’ו 5008 שנת 2017 ומעלה.
…תודה רבה על המידע! אכן רכב מפנק ונוח במיוחד.
אגב, סיטיקר רכשה את ה-5008 עבור הרכבים 7 מקומות, האם זה גם מוכיח על איכות אמינות של הרכב ?
הענין, שעם האאוטלנדר לדוגמה יש לציבור נסיון טוב מאז 2013 בערך,
האם לדעתך ה-5008 מתקרב לרמת האיכות ואמינות ומחיר הגון של האאוטלנדר או הורסו ?
אינני יודע איזה תת דגם הם לקחו, אם זה ה1.2 לא להתקרב הוא סובל עדיין מבעיות של רינגים שנשחקים וגורם לאכילת שמן מוגברת.
אאוטלנדר יש לו בעיה שנוטים לומר ש"קורה" (כי זה מיצובישי, אם זה היה תקלה אצל הצרפתים היו סוקלים את היצרן) היא המצלמת רדאר שנהרסת באופן סדרתי ועלות החלפה שלה היא כ 8 אלף ש"ח (כן כמעט כמו מחיר שיפוץ מנוע, ויש תביעה ייצוגית בנושא שיכול להימשך עוד שנים), ויש לו גיר מאוד (אבל מאוד רגיש) שאם לא החליפו לו באופן מוקפד לפי הנחיית היצרן שמן ב 80K ק"מ הוא נשחק.אין היום הרבה רכבי 5008 מסוג הדיזל בשנתון המדובר, בודדים ביד 2
@רפאל-יהושע כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
@DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
מכיון שכתוב שאסור למנוע טוב לכן אומר בקצרה
פיג’ו 5008 משנת 2017-2019 מנוע 1.6 טורבו דיזל (גיר איסיין קרי טויוטה)שבוע טוב
אודה לך אם תסביר מה טוב דווקא בשנתונים הללו מאשר בשנתונים הבאים או הקודמים?
כי הנקודה היא שאדם הפשוט רוצה גם להסביר לעצמו (ולאשתו…) למה השנתונים הללו אמינים יותר.השנתונים הקודמים להם היו כושלים עם מנועי בנזין 156 כ"ס THP לא אמינים כלל ומה גם סבלו מבעיות חשמל כך שלא כדאי כלל לקנות כדי לא להיכנס לבור ללא תחתית.