דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      6. מדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים

      מדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      30 פוסטים 13 כותבים 17.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
        #1

        זה לא מדריך מחדש משהו רק עשיתי צילום מסך ע"פ המדריך של @יוסי-לוי פה שכתב ע"פ המדריך של @מיישה
        להסיר את החשבונות גוגל מהמכשיר כמובן שבמכשיר חדש אין צורך
        תורידו את האפליקציות מפה ובנוסף את הסייר קבצים + מפה עריכה-נמצא בזיפ ונוסף גם אייבלוק והחסימה של אפרים ד שבעז"ה נעשה עליה מדריך נפרד
        תתקינו את ארבעת האפליקציות
        ומתחילים
        להיכנס בסייר פלוס לקובץ של הפקודות ולהעתיק את הקוד הראשון שהוא john@tw-desktop
        להיכנס להגדרות אנדרואיד ללחוץ על האופציה האחרונה מידע על הטלפון לגלול עד למטה
        ואז על מספר Build שבע פעמים עד שיופיע אתה מפתח
        לצאת שוב להגדרות ולהיכנס למערכת יהיה אופציה של אפשרויות מפתח
        Screenshot_20250520-153433.png
        הקוד הוא 7890 ושתי ספרות של השעה דהיינו אם אחת בצהריים אז 789013 [במולטימדיות T100 הקוד רק 7890 כמובן מיישה המקור]
        לגלול עד ניפוי באגים בUSB ולהפעיל יפתח חלון של סיסמא תדביקו את הקוד שעשיתם העתק למעלה [john@tw-desktop למי שלא העתיק]
        Screenshot_20250520-153450.png
        חוזרים לקובץ של הפקודות ומעתיקים את הקוד השני נכנסים לאימולטור מדביקים ועושים אנטר כנ"ל גם לקוד השלישי
        Screenshot_20250520-153630.png
        נכנסים לפקודות ורק מעתיקים את הפקודה הרביעית
        Screenshot_20250520-153703.png
        נכנסים לאפליקציה bugjaeger

        לוחצים על הימני
        Screenshot_20250520-153623.png

        ויקפוץ לכם החלון הזה
        Screenshot_20250520-153634.png
        ללחוץ יש אישור [העירו שלא תמיד החלון קופץ]
        תוכלו לראות שזה מחובר בצד שמאל למעלה קרדיט @נהוראי
        ba4e336e-b2ad-46ef-b171-3bd48d93c571-image.png
        ואז ללחוץ על השתי חיצים בצד שמאל למטה
        ולהדביק את הפקודה בשורה
        Screenshot_20250520-153721.png
        וללחוץ על העיגול עם המשולש בפנים ואמור להיות 3 שורות של אחת של הפקודה ועוד שתי שורות
        Screenshot_20250520-161805.png
        סיימנו
        נכנסים לקיידרואיד
        Screenshot_20250520-153740.png
        ובוחרים מסלול
        בהצלחה
        אם מתקינים אייבלוק הכל אותו דבר ואפשר להעתיק את הפקודה מתוך האפליקציה
        המדריך מבוסס ג"כ על המדריך של טכנולוג פה

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        נהוראינ S מיכאלושמ 3 תגובות תגובה אחרונה
        17
        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

          זה לא מדריך מחדש משהו רק עשיתי צילום מסך ע"פ המדריך של @יוסי-לוי פה שכתב ע"פ המדריך של @מיישה
          להסיר את החשבונות גוגל מהמכשיר כמובן שבמכשיר חדש אין צורך
          תורידו את האפליקציות מפה ובנוסף את הסייר קבצים + מפה עריכה-נמצא בזיפ ונוסף גם אייבלוק והחסימה של אפרים ד שבעז"ה נעשה עליה מדריך נפרד
          תתקינו את ארבעת האפליקציות
          ומתחילים
          להיכנס בסייר פלוס לקובץ של הפקודות ולהעתיק את הקוד הראשון שהוא john@tw-desktop
          להיכנס להגדרות אנדרואיד ללחוץ על האופציה האחרונה מידע על הטלפון לגלול עד למטה
          ואז על מספר Build שבע פעמים עד שיופיע אתה מפתח
          לצאת שוב להגדרות ולהיכנס למערכת יהיה אופציה של אפשרויות מפתח
          Screenshot_20250520-153433.png
          הקוד הוא 7890 ושתי ספרות של השעה דהיינו אם אחת בצהריים אז 789013 [במולטימדיות T100 הקוד רק 7890 כמובן מיישה המקור]
          לגלול עד ניפוי באגים בUSB ולהפעיל יפתח חלון של סיסמא תדביקו את הקוד שעשיתם העתק למעלה [john@tw-desktop למי שלא העתיק]
          Screenshot_20250520-153450.png
          חוזרים לקובץ של הפקודות ומעתיקים את הקוד השני נכנסים לאימולטור מדביקים ועושים אנטר כנ"ל גם לקוד השלישי
          Screenshot_20250520-153630.png
          נכנסים לפקודות ורק מעתיקים את הפקודה הרביעית
          Screenshot_20250520-153703.png
          נכנסים לאפליקציה bugjaeger

          לוחצים על הימני
          Screenshot_20250520-153623.png

          ויקפוץ לכם החלון הזה
          Screenshot_20250520-153634.png
          ללחוץ יש אישור [העירו שלא תמיד החלון קופץ]
          תוכלו לראות שזה מחובר בצד שמאל למעלה קרדיט @נהוראי
          ba4e336e-b2ad-46ef-b171-3bd48d93c571-image.png
          ואז ללחוץ על השתי חיצים בצד שמאל למטה
          ולהדביק את הפקודה בשורה
          Screenshot_20250520-153721.png
          וללחוץ על העיגול עם המשולש בפנים ואמור להיות 3 שורות של אחת של הפקודה ועוד שתי שורות
          Screenshot_20250520-161805.png
          סיימנו
          נכנסים לקיידרואיד
          Screenshot_20250520-153740.png
          ובוחרים מסלול
          בהצלחה
          אם מתקינים אייבלוק הכל אותו דבר ואפשר להעתיק את הפקודה מתוך האפליקציה
          המדריך מבוסס ג"כ על המדריך של טכנולוג פה

          נהוראינ מנותק
          נהוראינ מנותק
          נהוראי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @פתוח-לשמוע מדריך מושקע! רק הערה קטנה יש מקרים שאפליקציית bugjaeger לא מבקשת אישור ניפוי באגים (קרה לי פעמיים) ובכ"ז אפשר לראות שהמכשיר מחובר, וכמובן לא לשכוח להסיר חשבונות…

          משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • נהוראינ נהוראי

            @פתוח-לשמוע מדריך מושקע! רק הערה קטנה יש מקרים שאפליקציית bugjaeger לא מבקשת אישור ניפוי באגים (קרה לי פעמיים) ובכ"ז אפשר לראות שהמכשיר מחובר, וכמובן לא לשכוח להסיר חשבונות…

            משהקפלןמ מנותק
            משהקפלןמ מנותק
            משהקפלן
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @נהוראי כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

            @פתוח-לשמוע מדריך מושקע! רק הערה קטנה יש מקרים שאפליקציית bugjaeger לא מבקשת אישור ניפוי באגים (קרה לי פעמיים) ובכ"ז אפשר לראות שהמכשיר מחובר, וכמובן לא לשכוח להסיר חשבונות…

            כי לפעמים ההגדרות נשמרות.

            ר נהוראינ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטונ
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              למישהו יש ניסיון עם מערכות של FYT אנדר’ 10 [נקראת T7 אצל מוכר בשם EKIY]
              אין לה ניפוי באגים אלחוטי
              כמו"כ האם בגירסא האחרונה בוודאות נגמרו הבעיות עם הוויז ?

              Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                למישהו יש ניסיון עם מערכות של FYT אנדר’ 10 [נקראת T7 אצל מוכר בשם EKIY]
                אין לה ניפוי באגים אלחוטי
                כמו"כ האם בגירסא האחרונה בוודאות נגמרו הבעיות עם הוויז ?

                Israel MeirI מנותק
                Israel MeirI מנותק
                Israel Meir
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @יצחק-רשטונ כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                למישהו יש ניסיון עם מערכות של FYT אנדר’ 10 [נקראת T7 אצל מוכר בשם EKIY]
                אין לה ניפוי באגים אלחוטי

                המדריך הזה עובד במערכת הזאת מניסיון, שים לב שבמדריך זה עם ניפוי באגים בUSB ולא אלחוטי וזה כמובן קיים במערכת המדוברת.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • משהקפלןמ משהקפלן

                  @נהוראי כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                  @פתוח-לשמוע מדריך מושקע! רק הערה קטנה יש מקרים שאפליקציית bugjaeger לא מבקשת אישור ניפוי באגים (קרה לי פעמיים) ובכ"ז אפשר לראות שהמכשיר מחובר, וכמובן לא לשכוח להסיר חשבונות…

                  כי לפעמים ההגדרות נשמרות.

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  רענן
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @משהקפלן כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                  @נהוראי כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                  @פתוח-לשמוע מדריך מושקע! רק הערה קטנה יש מקרים שאפליקציית bugjaeger לא מבקשת אישור ניפוי באגים (קרה לי פעמיים) ובכ"ז אפשר לראות שהמכשיר מחובר, וכמובן לא לשכוח להסיר חשבונות…

                  כי לפעמים ההגדרות נשמרות.

                  זה אמור להתאים לגלקסי?
                  כי האימולוטור כתוב בטלפון שהוא לא מתאים.

                  נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • משהקפלןמ משהקפלן

                    @נהוראי כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                    @פתוח-לשמוע מדריך מושקע! רק הערה קטנה יש מקרים שאפליקציית bugjaeger לא מבקשת אישור ניפוי באגים (קרה לי פעמיים) ובכ"ז אפשר לראות שהמכשיר מחובר, וכמובן לא לשכוח להסיר חשבונות…

                    כי לפעמים ההגדרות נשמרות.

                    נהוראינ מנותק
                    נהוראינ מנותק
                    נהוראי
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @משהקפלן כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                    כי לפעמים ההגדרות נשמרות.

                    אני מדבר כמובן בכניסה הראשונה לאפליקציה ולא אחרי שאישרת כבר פעם חיבור (וסימנת אשר תמיד מכשיר זה…)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ר רענן

                      @משהקפלן כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                      @נהוראי כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                      @פתוח-לשמוע מדריך מושקע! רק הערה קטנה יש מקרים שאפליקציית bugjaeger לא מבקשת אישור ניפוי באגים (קרה לי פעמיים) ובכ"ז אפשר לראות שהמכשיר מחובר, וכמובן לא לשכוח להסיר חשבונות…

                      כי לפעמים ההגדרות נשמרות.

                      זה אמור להתאים לגלקסי?
                      כי האימולוטור כתוב בטלפון שהוא לא מתאים.

                      נהוראינ מנותק
                      נהוראינ מנותק
                      נהוראי
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @רענן כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                      זה אמור להתאים לגלקסי?
                      כי האימולוטור כתוב בטלפון שהוא לא מתאים.

                      מה כתוב שהגרסה נבנתה לאנדרואיד ישן יותר או משהו כזה? א"כ זה אמור לעבוד, אם אפליקציה נפתחת זה אמור לעבוד.
                      אגב איזה מכשיר זה? יש מצב שיש לך ניפוי באגים אלחוטי ואז אתה לא צריך את האימולטור

                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נהוראינ נהוראי

                        @רענן כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                        זה אמור להתאים לגלקסי?
                        כי האימולוטור כתוב בטלפון שהוא לא מתאים.

                        מה כתוב שהגרסה נבנתה לאנדרואיד ישן יותר או משהו כזה? א"כ זה אמור לעבוד, אם אפליקציה נפתחת זה אמור לעבוד.
                        אגב איזה מכשיר זה? יש מצב שיש לך ניפוי באגים אלחוטי ואז אתה לא צריך את האימולטור

                        ר מנותק
                        ר מנותק
                        רענן
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @נהוראי כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                        @רענן כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                        זה אמור להתאים לגלקסי?
                        כי האימולוטור כתוב בטלפון שהוא לא מתאים.

                        מה כתוב שהגרסה נבנתה לאנדרואיד ישן יותר או משהו כזה? א"כ זה אמור לעבוד, אם אפליקציה נפתחת זה אמור לעבוד.
                        אגב איזה מכשיר זה? יש מצב שיש לך ניפוי באגים אלחוטי ואז אתה לא צריך את האימולטור

                        גלקסי A06
                        אז איך להתקין כי דרך המחשב זה לא צלח גם כשהסרתי את הקיידרואיד מהגלקסי.

                        נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר רענן

                          @נהוראי כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                          @רענן כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                          זה אמור להתאים לגלקסי?
                          כי האימולוטור כתוב בטלפון שהוא לא מתאים.

                          מה כתוב שהגרסה נבנתה לאנדרואיד ישן יותר או משהו כזה? א"כ זה אמור לעבוד, אם אפליקציה נפתחת זה אמור לעבוד.
                          אגב איזה מכשיר זה? יש מצב שיש לך ניפוי באגים אלחוטי ואז אתה לא צריך את האימולטור

                          גלקסי A06
                          אז איך להתקין כי דרך המחשב זה לא צלח גם כשהסרתי את הקיידרואיד מהגלקסי.

                          נהוראינ מנותק
                          נהוראינ מנותק
                          נהוראי
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @רענן טוב חבל מאוד לסטות מהמדריך של @פתוח-לשמוע כדאי שתפתח נושא חדש ויעזור לך בשמחה (תוכל גם לתייג אותי), אבל במילה אחת - הסרת חשבונות?

                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נהוראינ נהוראי

                            @רענן טוב חבל מאוד לסטות מהמדריך של @פתוח-לשמוע כדאי שתפתח נושא חדש ויעזור לך בשמחה (תוכל גם לתייג אותי), אבל במילה אחת - הסרת חשבונות?

                            ר מנותק
                            ר מנותק
                            רענן
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @נהוראי כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                            @רענן טוב חבל מאוד לסטות מהמדריך של @פתוח-לשמוע כדאי שתפתח נושא חדש ויעזור לך בשמחה (תוכל גם לתייג אותי), אבל במילה אחת - הסרת חשבונות?

                            סליחה שסטיתי מהנושא.
                            הסתדרתי ע"י שחזור הגדרות יצרן.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מושי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              מישהו יודע אם זה עובד גם על מערכת TS7
                              תודה רבה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                              • י ידידים התייחס לנושא זה
                              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                זה לא מדריך מחדש משהו רק עשיתי צילום מסך ע"פ המדריך של @יוסי-לוי פה שכתב ע"פ המדריך של @מיישה
                                להסיר את החשבונות גוגל מהמכשיר כמובן שבמכשיר חדש אין צורך
                                תורידו את האפליקציות מפה ובנוסף את הסייר קבצים + מפה עריכה-נמצא בזיפ ונוסף גם אייבלוק והחסימה של אפרים ד שבעז"ה נעשה עליה מדריך נפרד
                                תתקינו את ארבעת האפליקציות
                                ומתחילים
                                להיכנס בסייר פלוס לקובץ של הפקודות ולהעתיק את הקוד הראשון שהוא john@tw-desktop
                                להיכנס להגדרות אנדרואיד ללחוץ על האופציה האחרונה מידע על הטלפון לגלול עד למטה
                                ואז על מספר Build שבע פעמים עד שיופיע אתה מפתח
                                לצאת שוב להגדרות ולהיכנס למערכת יהיה אופציה של אפשרויות מפתח
                                Screenshot_20250520-153433.png
                                הקוד הוא 7890 ושתי ספרות של השעה דהיינו אם אחת בצהריים אז 789013 [במולטימדיות T100 הקוד רק 7890 כמובן מיישה המקור]
                                לגלול עד ניפוי באגים בUSB ולהפעיל יפתח חלון של סיסמא תדביקו את הקוד שעשיתם העתק למעלה [john@tw-desktop למי שלא העתיק]
                                Screenshot_20250520-153450.png
                                חוזרים לקובץ של הפקודות ומעתיקים את הקוד השני נכנסים לאימולטור מדביקים ועושים אנטר כנ"ל גם לקוד השלישי
                                Screenshot_20250520-153630.png
                                נכנסים לפקודות ורק מעתיקים את הפקודה הרביעית
                                Screenshot_20250520-153703.png
                                נכנסים לאפליקציה bugjaeger

                                לוחצים על הימני
                                Screenshot_20250520-153623.png

                                ויקפוץ לכם החלון הזה
                                Screenshot_20250520-153634.png
                                ללחוץ יש אישור [העירו שלא תמיד החלון קופץ]
                                תוכלו לראות שזה מחובר בצד שמאל למעלה קרדיט @נהוראי
                                ba4e336e-b2ad-46ef-b171-3bd48d93c571-image.png
                                ואז ללחוץ על השתי חיצים בצד שמאל למטה
                                ולהדביק את הפקודה בשורה
                                Screenshot_20250520-153721.png
                                וללחוץ על העיגול עם המשולש בפנים ואמור להיות 3 שורות של אחת של הפקודה ועוד שתי שורות
                                Screenshot_20250520-161805.png
                                סיימנו
                                נכנסים לקיידרואיד
                                Screenshot_20250520-153740.png
                                ובוחרים מסלול
                                בהצלחה
                                אם מתקינים אייבלוק הכל אותו דבר ואפשר להעתיק את הפקודה מתוך האפליקציה
                                המדריך מבוסס ג"כ על המדריך של טכנולוג פה

                                S מנותק
                                S מנותק
                                SHALOM CHAIM
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @פתוח-לשמוע נכנסתי לאפליקציה bugjaeger והוא רושם לי שגיאה כזו במקום פקודה
                                הסרתי חשבונות והכל WIN_20251007_22_55_50_Pro.jpg

                                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S SHALOM CHAIM

                                  @פתוח-לשמוע נכנסתי לאפליקציה bugjaeger והוא רושם לי שגיאה כזו במקום פקודה
                                  הסרתי חשבונות והכל WIN_20251007_22_55_50_Pro.jpg

                                  פתוח לשמועפ מנותק
                                  פתוח לשמועפ מנותק
                                  פתוח לשמוע
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @SHALOM-CHAIM פתחת ניפוי באגים? העתקת בלי רווח?

                                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                  הם אלו שיודעים לשאול
                                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                    @SHALOM-CHAIM פתחת ניפוי באגים? העתקת בלי רווח?

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    SHALOM CHAIM
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @פתוח-לשמוע אכן כן
                                    יש לי מערכת של גוגל (עם אנדרואיד) זה אולי שונה?

                                    נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S SHALOM CHAIM

                                      @פתוח-לשמוע אכן כן
                                      יש לי מערכת של גוגל (עם אנדרואיד) זה אולי שונה?

                                      נהוראינ מנותק
                                      נהוראינ מנותק
                                      נהוראי
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @SHALOM-CHAIM מה זה מערכת של גוגל? אתה מתכוון שרותי גוגל פליי? לא קשור זה אמור לעבוד, תנסה לעבור על התהליך שוב ותראה שבאמת העתקת הכל כשורה,
                                      חוצמזה יש לך ניפוי באגים אלחוטי?

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נהוראינ נהוראי

                                        @SHALOM-CHAIM מה זה מערכת של גוגל? אתה מתכוון שרותי גוגל פליי? לא קשור זה אמור לעבוד, תנסה לעבור על התהליך שוב ותראה שבאמת העתקת הכל כשורה,
                                        חוצמזה יש לך ניפוי באגים אלחוטי?

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        SHALOM CHAIM
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @נהוראי לא אלחוטי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                                        • יוסי לויי יוסי לוי התייחס לנושא זה
                                        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                                        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                                        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                                        • ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טוביה לוי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @פתוח-לשמוע כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                                          bugjaeger

                                          אני מנסה להתקין אבל כשאני פותח את אפליקציית bugjaeger נפתח לי כמו המצורף בתמונה ולא כאמור כאן. מישהו יכול לעזור לי איך להתקדם מכאן? 20528072-acc4-4d5b-bc77-644574f96e23-Screenshot_20251117-185511.png

                                          המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ט טוביה לוי

                                            @פתוח-לשמוע כתב במדריך מצולם לקיידרואיד במערכות עם ניפוי באגים:

                                            bugjaeger

                                            אני מנסה להתקין אבל כשאני פותח את אפליקציית bugjaeger נפתח לי כמו המצורף בתמונה ולא כאמור כאן. מישהו יכול לעזור לי איך להתקדם מכאן? 20528072-acc4-4d5b-bc77-644574f96e23-Screenshot_20251117-185511.png

                                            המאעסטרה מנותק
                                            המאעסטרה מנותק
                                            המאעסטר
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @טוביה-לוי
                                            דבר ראשון בתמונה מופיע שזה לא מחובר עדיין אבל במקרה שזה מחובר כבר כלומר אחרי שהכנסת את שני הקודים הראשונים אז אתה לוחץ על הכפתור השמאלי למטה בצבע כחול עם שני חיצים ואז יהיה לך שורה להכניס את הקוד
                                            כמובן שכל זה יעבוד רק אם פתחת ניפוי באגים והסרת חשבונות ויתר ביטחון שים את המערכת בנתיים על מצב טיסה

                                            יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                                            לחץ כאן לפרטים

                                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • המאעסטרה המאעסטר

                                              @טוביה-לוי
                                              דבר ראשון בתמונה מופיע שזה לא מחובר עדיין אבל במקרה שזה מחובר כבר כלומר אחרי שהכנסת את שני הקודים הראשונים אז אתה לוחץ על הכפתור השמאלי למטה בצבע כחול עם שני חיצים ואז יהיה לך שורה להכניס את הקוד
                                              כמובן שכל זה יעבוד רק אם פתחת ניפוי באגים והסרת חשבונות ויתר ביטחון שים את המערכת בנתיים על מצב טיסה

                                              ט מנותק
                                              ט מנותק
                                              טוביה לוי
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @המאעסטר ניסיתי שוב וזה אותו דבר. לא מחובר. העתקתי ועשיתי ככל ההוראות. מה יכול להיות?

                                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              9

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום