דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. קליפס של תא הכפפות

      קליפס של תא הכפפות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר חלקי חילוף
      38 פוסטים 11 כותבים 1.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אינטרקום
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @aiib כתב בקליפס של תא הכפפות:

        @אינטרקום כתב בקליפס של תא הכפפות:

        סע לבית ישראל, תבקש מרתך שם שילחים לך תמורת כמה שקלים

        יש לך מיקום מדויק בבית ישראל?
        אתה חושב שזה יעלה כמה שקלים או כמה עשרות שקלים?

        יש רתך בפינה ממש מול המרכזי (לא זוכר כרגע שם רח’)
        וברח’ הנגר יש עוד כמה יותר קטנים
        קשה לי להאמין שיגבו על דבר כזה יותר מ20 שח

        ליצירת קשר netfree119@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א מנותק
          א מנותק
          אינטרקום
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #30

          @aiib
          אשמח לדעת מה עשית בסופו של דבר

          ליצירת קשר netfree119@gmail.com

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אינטרקום

            @aiib
            אשמח לדעת מה עשית בסופו של דבר

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            @אינטרקום כתב בקליפס של תא הכפפות:

            @aiib
            אשמח לדעת מה עשית בסופו של דבר

            בדיוק היום ראיתי פוסט נהדר שפירסם @שלמה
            https://rechavimzelaze.ovh/topic/669/מציאת-החלפים-לרכב-ע-י-מק-ט-ורכישתם/1

            והזמנתי גם את הרכיב שאני צריך וגם פילטר אוויר [שמי שעוקב בפוסט אחר שלי לא הצלחתי למצוא תואם…] סה"כ כולל משלוח לארץ ב16 דולר.

            שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • A aiib

              @אינטרקום כתב בקליפס של תא הכפפות:

              @aiib
              אשמח לדעת מה עשית בסופו של דבר

              בדיוק היום ראיתי פוסט נהדר שפירסם @שלמה
              https://rechavimzelaze.ovh/topic/669/מציאת-החלפים-לרכב-ע-י-מק-ט-ורכישתם/1

              והזמנתי גם את הרכיב שאני צריך וגם פילטר אוויר [שמי שעוקב בפוסט אחר שלי לא הצלחתי למצוא תואם…] סה"כ כולל משלוח לארץ ב16 דולר.

              שלמהש מנותק
              שלמהש מנותק
              שלמה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @aiib מעולה באיזה אתר מצאת את החלקים בסוף?

              כאן בשביל לעזור :)

              A 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • שלמהש שלמה

                @aiib מעולה באיזה אתר מצאת את החלקים בסוף?

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                @שלמה כתב בקליפס של תא הכפפות:

                @aiib מעולה באיזה אתר מצאת את החלקים בסוף?

                cars245.co.uk

                החלק של התא כפפות הוא בהזמנה אישית וזה רק בעוד 30 יום. אבל בכמה דולרים זה שווה…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שלמהש שלמה

                  @aiib מעולה באיזה אתר מצאת את החלקים בסוף?

                  A מנותק
                  A מנותק
                  aiib
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  @שלמה כתב בקליפס של תא הכפפות:

                  @aiib מעולה באיזה אתר מצאת את החלקים בסוף?

                  עד שהתרברבתי… עכשיו קיבלתי הודעה מהאתר שהחלק לא זמין…

                  שלמהש יוסימתענייןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • A aiib

                    @שלמה כתב בקליפס של תא הכפפות:

                    @aiib מעולה באיזה אתר מצאת את החלקים בסוף?

                    עד שהתרברבתי… עכשיו קיבלתי הודעה מהאתר שהחלק לא זמין…

                    שלמהש מנותק
                    שלמהש מנותק
                    שלמה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @aiib כתב בקליפס של תא הכפפות:

                    עד שהתרברבתי… עכשיו קיבלתי הודעה מהאתר שהחלק לא זמין…

                    מבאס, בעלי בדקת? בגוגל חיפשת? לפחות הפילטר אויר

                    כאן בשביל לעזור :)

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמהש שלמה

                      @aiib כתב בקליפס של תא הכפפות:

                      עד שהתרברבתי… עכשיו קיבלתי הודעה מהאתר שהחלק לא זמין…

                      מבאס, בעלי בדקת? בגוגל חיפשת? לפחות הפילטר אויר

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      @שלמה כתב בקליפס של תא הכפפות:

                      @aiib כתב בקליפס של תא הכפפות:

                      עד שהתרברבתי… עכשיו קיבלתי הודעה מהאתר שהחלק לא זמין…

                      מבאס, בעלי בדקת? בגוגל חיפשת?

                      כן, בדקתי, לא הצלחתי למצוא [היו כמה מקומות אבל עם מחיר לא הגיוני של המשלוח לארץ]

                      לפחות הפילטר אויר

                      לא בדיוק, לא שווה לי לשלם את המשלוח רק בשביל הפילטר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A aiib

                        @שלמה כתב בקליפס של תא הכפפות:

                        @aiib מעולה באיזה אתר מצאת את החלקים בסוף?

                        עד שהתרברבתי… עכשיו קיבלתי הודעה מהאתר שהחלק לא זמין…

                        יוסימתענייןי מנותק
                        יוסימתענייןי מנותק
                        יוסימתעניין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        @aiib
                        אני הדבקתי מגנט ברכב במקום כזה חלק שנשבר.
                        קצת אילתור וזה פותר את הבעיה.
                        אולי קצת פחות אסטטי, אבל זול יעיל ופרקטי.

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • יוסימתענייןי יוסימתעניין

                          @aiib
                          אני הדבקתי מגנט ברכב במקום כזה חלק שנשבר.
                          קצת אילתור וזה פותר את הבעיה.
                          אולי קצת פחות אסטטי, אבל זול יעיל ופרקטי.

                          A מנותק
                          A מנותק
                          aiib
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          @יוסימתעניין מעניין!
                          אנסה לבדוק אם יש מקום לחבר מגנט כזה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2

                          85

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.6k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום