רישיון נהיגה d1
-
מישהו יודע כמה זמן וכמה עולה בממוצע לעשות רישיון d1 - רכב היסעי מעל 9 מקומות?
דהיינו כמה עולים שיעורים?
כמה עולים האגרות?
וכמה זמן כל זה לוקח?
יש לי כמובן רישיון רגיל של b הבנתי שזה חוסך קצת…
והאם מישהו חושב ששווה לעשות מראש כבר רישיון לd1 שבעתיד בעז"ה שהמשפחה תתרחב כבר תהיה אופציה לקחת רכב כזה ולא לחכות עד אז לעשות רישיון…?
אשמח לתגובות!! -
מישהו יודע כמה זמן וכמה עולה בממוצע לעשות רישיון d1 - רכב היסעי מעל 9 מקומות?
דהיינו כמה עולים שיעורים?
כמה עולים האגרות?
וכמה זמן כל זה לוקח?
יש לי כמובן רישיון רגיל של b הבנתי שזה חוסך קצת…
והאם מישהו חושב ששווה לעשות מראש כבר רישיון לd1 שבעתיד בעז"ה שהמשפחה תתרחב כבר תהיה אופציה לקחת רכב כזה ולא לחכות עד אז לעשות רישיון…?
אשמח לתגובות!! -
@i90990 לd1 צריך קורס שלם של נהג אוטובוס-רכב ציבורי
וd3 צריך קורס של כמדומני 70 שעות ומבחן שליטה בלבד
בכ"א צריך ותק של שנתיים ברישיון b/c1 -
@טוסון
זאת אומרת שאם אני רוצה רכב של 10 מקומות אז הדרך הרבה יותר קצרה לרישיון זה d3?
מעניין…
מההגדרה הבנתי שd1 זה רכב יותר מ9 נוסעים
וd3 זה אוטובוס בכלל…@i90990 כתב ברישיון נהיגה d1:
@טוסון
זאת אומרת שאם אני רוצה רכב של 10 מקומות אז הדרך הרבה יותר קצרה לרישיון זה d3?כן
מעניין…
זה בס"ה עניין לשוני
מההגדרה הבנתי שd1 זה רכב יותר מ9 נוסעים
וd3 זה אוטובוס בכלל…D1 זה רכב ציבורי, וD3 זה אוטובוס פרטי
ולכן הרישיון שלו יותר קלאגב לנהגים ותיקים(שקיבלו רישיון בשנות ה90)כמדומני שאין הגבלה לנהג+8 זה נכון? @גיל
-
@i90990 כתב ברישיון נהיגה d1:
@טוסון
זאת אומרת שאם אני רוצה רכב של 10 מקומות אז הדרך הרבה יותר קצרה לרישיון זה d3?כן
מעניין…
זה בס"ה עניין לשוני
מההגדרה הבנתי שd1 זה רכב יותר מ9 נוסעים
וd3 זה אוטובוס בכלל…D1 זה רכב ציבורי, וD3 זה אוטובוס פרטי
ולכן הרישיון שלו יותר קלאגב לנהגים ותיקים(שקיבלו רישיון בשנות ה90)כמדומני שאין הגבלה לנהג+8 זה נכון? @גיל
@טוסון כתב ברישיון נהיגה d1:
אגב לנהגים ותיקים(שקיבלו רישיון בשנות ה90)כמדומני שאין הגבלה לנהג+8 זה נכון? @גיל
לא זכור לי דבר כזה.
זה תלוי ברישיון הרכב,
היו רכבים בעבר (בקטגוריית מסחרי עד 3.5 טון) שנועדו ליותר מ-9 נוסעים מלבד הנהג.
ראיתי טויוטה הייאס כזו, עם 10 מקומות. וכן יונדאי I800 או בשמה האחר H-1.
גם מיצובישי L300 עם 10 מקומות.
במחוזותינו נשארה רק הייאס עם 9 מקומות, והיונדאי צומצמה ל-8 מקומות, אחרי שהורידו לבעלים ספסל כתנאי לחידוש רישיון הרכב. -
@טוסון כתב ברישיון נהיגה d1:
אגב לנהגים ותיקים(שקיבלו רישיון בשנות ה90)כמדומני שאין הגבלה לנהג+8 זה נכון? @גיל
לא זכור לי דבר כזה.
זה תלוי ברישיון הרכב,
היו רכבים בעבר (בקטגוריית מסחרי עד 3.5 טון) שנועדו ליותר מ-9 נוסעים מלבד הנהג.
ראיתי טויוטה הייאס כזו, עם 10 מקומות. וכן יונדאי I800 או בשמה האחר H-1.
גם מיצובישי L300 עם 10 מקומות.
במחוזותינו נשארה רק הייאס עם 9 מקומות, והיונדאי צומצמה ל-8 מקומות, אחרי שהורידו לבעלים ספסל כתנאי לחידוש רישיון הרכב. -
@טוסון כתב ברישיון נהיגה d1:
אגב לנהגים ותיקים(שקיבלו רישיון בשנות ה90)כמדומני שאין הגבלה לנהג+8 זה נכון? @גיל
לא זכור לי דבר כזה.
זה תלוי ברישיון הרכב,
היו רכבים בעבר (בקטגוריית מסחרי עד 3.5 טון) שנועדו ליותר מ-9 נוסעים מלבד הנהג.
ראיתי טויוטה הייאס כזו, עם 10 מקומות. וכן יונדאי I800 או בשמה האחר H-1.
גם מיצובישי L300 עם 10 מקומות.
במחוזותינו נשארה רק הייאס עם 9 מקומות, והיונדאי צומצמה ל-8 מקומות, אחרי שהורידו לבעלים ספסל כתנאי לחידוש רישיון הרכב. -
@גיל כתב ברישיון נהיגה d1:
ראיתי טויוטה הייאס כזו, עם 10 מקומות.
לדוד שלי היה 11 מקומות
ולפני הטסט האחרון היה צריך להוריד בגלל איזה תקנה כל שהיא (הרכב נהיה בן 20)@יוני כתב ברישיון נהיגה d1:
@גיל כתב ברישיון נהיגה d1:
ראיתי טויוטה הייאס כזו, עם 10 מקומות.
לדוד שלי היה 11 מקומות
ולפני הטסט האחרון היה צריך להוריד בגלל איזה תקנה כל שהיא (הרכב נהיה בן 20)כנראה שאוטובוס זעיר פרטי מחוייב לכללים שאסור לו להיות רכב מיושן
אגב, סוואנה 14 מקומות כבר אין היום? או שהיא מעל 3.5 טון
וכן זכור לי שהיו ויטו של 11 מקומות
העולה מהאמור, שאין עניין כיום לעשות רישיון אוטובוס זעיר פרטי כיוון שהרכבים האלו כבר לא קיימים כ"כ -
@יוני כתב ברישיון נהיגה d1:
@גיל כתב ברישיון נהיגה d1:
ראיתי טויוטה הייאס כזו, עם 10 מקומות.
לדוד שלי היה 11 מקומות
ולפני הטסט האחרון היה צריך להוריד בגלל איזה תקנה כל שהיא (הרכב נהיה בן 20)כנראה שאוטובוס זעיר פרטי מחוייב לכללים שאסור לו להיות רכב מיושן
אגב, סוואנה 14 מקומות כבר אין היום? או שהיא מעל 3.5 טון
וכן זכור לי שהיו ויטו של 11 מקומות
העולה מהאמור, שאין עניין כיום לעשות רישיון אוטובוס זעיר פרטי כיוון שהרכבים האלו כבר לא קיימים כ"כ