דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. המערכת לא תומכת באפליקציית וויז

      המערכת לא תומכת באפליקציית וויז

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      13 פוסטים 8 כותבים 528 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • L מנותק
        L מנותק
        LENOVO
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי חבר שיש לו מציבושי גרנדיס עם מערכת מולטימדיה כבר איזה 5 שנים לפחות, פתאום מופיע לו בגוגל פליי שהאפליקציה לא תומכת המולטימדיה, התקנתי לו מ apk וזה עושה קצת בעיות לא יודע עם קשור לזה שלא נמצא בגוגל פליי או לא,

        מה אפשר לעשות?

        מוטי ברנדמ יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • L LENOVO

          יש לי חבר שיש לו מציבושי גרנדיס עם מערכת מולטימדיה כבר איזה 5 שנים לפחות, פתאום מופיע לו בגוגל פליי שהאפליקציה לא תומכת המולטימדיה, התקנתי לו מ apk וזה עושה קצת בעיות לא יודע עם קשור לזה שלא נמצא בגוגל פליי או לא,

          מה אפשר לעשות?

          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנד
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @LENOVO זה כנראה אנדרואיד מאוד ישן ולכן הוייז כבר לא תומך בזה חלק

          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
          וסימים של נטפרי 0527661381
          דברו איתי 2086841@gmail.com
          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • L LENOVO

            יש לי חבר שיש לו מציבושי גרנדיס עם מערכת מולטימדיה כבר איזה 5 שנים לפחות, פתאום מופיע לו בגוגל פליי שהאפליקציה לא תומכת המולטימדיה, התקנתי לו מ apk וזה עושה קצת בעיות לא יודע עם קשור לזה שלא נמצא בגוגל פליי או לא,

            מה אפשר לעשות?

            יוסי לויי מנותק
            יוסי לויי מנותק
            יוסי לוי
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @LENOVO כהמשך ל @מוטי-ברנד תבדוק מה גירסת האנדרואיד
            וויז מצריך אם אני לא טועה אנדרואיד 7 ומעלה

            שמח לעזור

            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יוסי לויי יוסי לוי

              @LENOVO כהמשך ל @מוטי-ברנד תבדוק מה גירסת האנדרואיד
              וויז מצריך אם אני לא טועה אנדרואיד 7 ומעלה

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יוסי-לוי כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

              @LENOVO כהמשך ל @מוטי-ברנד תבדוק מה גירסת האנדרואיד
              וויז מצריך אם אני לא טועה אנדרואיד 7 ומעלה

              אנדרואיד 6 ומעלה

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              אוטופוןא יוסי לויי EBAE 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מיישהמ מיישה

                @יוסי-לוי כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                @LENOVO כהמשך ל @מוטי-ברנד תבדוק מה גירסת האנדרואיד
                וויז מצריך אם אני לא טועה אנדרואיד 7 ומעלה

                אנדרואיד 6 ומעלה

                אוטופוןא מנותק
                אוטופוןא מנותק
                אוטופון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיישה תעדכן אולי את האנדרואיד

                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיישהמ מיישה

                  @יוסי-לוי כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                  @LENOVO כהמשך ל @מוטי-ברנד תבדוק מה גירסת האנדרואיד
                  וויז מצריך אם אני לא טועה אנדרואיד 7 ומעלה

                  אנדרואיד 6 ומעלה

                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לוי
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מיישה באתרים מסוימים כתוב שנדרש 7 אבל יכול שבפועל כמו שכתבת זה עובד גם על פחות

                  שמח לעזור

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אוטופוןא אוטופון

                    @מיישה תעדכן אולי את האנדרואיד

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אוטופון כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                    @מיישה תעדכן אולי את האנדרואיד

                    באנדרואיד 5 א"א

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיישהמ מיישה

                      @יוסי-לוי כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                      @LENOVO כהמשך ל @מוטי-ברנד תבדוק מה גירסת האנדרואיד
                      וויז מצריך אם אני לא טועה אנדרואיד 7 ומעלה

                      אנדרואיד 6 ומעלה

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מיישה @יוסי-לוי הגרסה החדשה של וויז משבוע שעבר זה כבר רק מאנדרואיד 8 ומעלה…
                      @LENOVO הפתרון הוא לחפש כאן את הגרסה הגבוהה ביותר שמתאימה לאנדרואיד שלך, ולקוות שהיא תסחוב עוד קצת זמן עד שתפסיק לעבוד.
                      ואז לקנות מולטימדיה חדשה…

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • EBAE EBA

                        @מיישה @יוסי-לוי הגרסה החדשה של וויז משבוע שעבר זה כבר רק מאנדרואיד 8 ומעלה…
                        @LENOVO הפתרון הוא לחפש כאן את הגרסה הגבוהה ביותר שמתאימה לאנדרואיד שלך, ולקוות שהיא תסחוב עוד קצת זמן עד שתפסיק לעבוד.
                        ואז לקנות מולטימדיה חדשה…

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @EBA כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                        הגרסה החדשה של וויז משבוע שעבר זה כבר רק מאנדרואיד 8 ומעלה…

                        יש בזה שני מישורים:
                        יש את הגרסה, על איזה אנדרואיד היא פועלת, שכמו שאמרת, עכשיו זה אנדרואיד 8.
                        ויש את עצם וויז שגם אם תיקח את הגרסה הכי ישנה, לא יעזור כלום, ולא יעבוד על פחות מאנדרואיד 6

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • L מנותק
                          L מנותק
                          LENOVO
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          זה אנדרואיד 1 😄

                          יש אפשרות לעדכן? או שלהחליף מכשיר וזהו?

                          מיישהמ YKingsmartY 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • L LENOVO

                            זה אנדרואיד 1 😄

                            יש אפשרות לעדכן? או שלהחליף מכשיר וזהו?

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                            #11

                            @LENOVO כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                            זה אנדרואיד 1 😄

                            יש אפשרות לעדכן? או שלהחליף מכשיר וזהו?

                            להחליף, ומהר!
                            בכל מקרה, הנה הוויז הראשון שיצא!!!
                            גרסה מינימלית אנדרואיד 1.5…

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • L LENOVO

                              זה אנדרואיד 1 😄

                              יש אפשרות לעדכן? או שלהחליף מכשיר וזהו?

                              YKingsmartY מנותק
                              YKingsmartY מנותק
                              YKingsmart
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @LENOVO כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                              זה אנדרואיד 1 😄

                              יש כזה דבר???

                              אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                              מייל
                              Ykingsmart1@gmail.com

                              צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • YKingsmartY YKingsmart

                                @LENOVO כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                                זה אנדרואיד 1 😄

                                יש כזה דבר???

                                צ מנותק
                                צ מנותק
                                צבי ש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @YKingsmart כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                                @LENOVO כתב בהמערכת לא תומכת באפליקציית וויז:

                                זה אנדרואיד 1 😄

                                יש כזה דבר???

                                כן
                                https://en.wikipedia.org/wiki/Android_version_history#Android_1.0

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                16

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                131.5k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום