הונדה אינסייט נורת בטרייה שנדלקת ונכבית
-
לפני כחודשיים נדלקה לי נורה בצורת בטרייה, נדלק ונכבה, בצירוף הכיתוב צ’ק סיסטם
הלכתי לחשמלאי רכב בדק ואמר שזה מתח נמוך במצבר, החלפתי מצבר, ועכשיו נהיה לי שוב
אשמח לקבל מידע בעניין -
מחפש מישהו שמתמחה בהונדה אינסייט [באזור י-ם]
קראתי שרשור שכתבו בנושא
אך שורה תחתונה
אין מסקנא רלוונטית לכן אשמח למידע מהימן בעניין הזהתודה רבה
-
לפני כחודשיים נדלקה לי נורה בצורת בטרייה, נדלק ונכבה, בצירוף הכיתוב צ’ק סיסטם
הלכתי לחשמלאי רכב בדק ואמר שזה מתח נמוך במצבר, החלפתי מצבר, ועכשיו נהיה לי שוב
אשמח לקבל מידע בעניין -
מחפש מישהו שמתמחה בהונדה אינסייט [באזור י-ם]
קראתי שרשור שכתבו בנושא
אך שורה תחתונה
אין מסקנא רלוונטית לכן אשמח למידע מהימן בעניין הזהתודה רבה
@ילד-שעשועים
תנסה לסרוק תקלות, יש בירושלים כמה בפורום שיש להם סורק טוב. -
לפני כחודשיים נדלקה לי נורה בצורת בטרייה, נדלק ונכבה, בצירוף הכיתוב צ’ק סיסטם
הלכתי לחשמלאי רכב בדק ואמר שזה מתח נמוך במצבר, החלפתי מצבר, ועכשיו נהיה לי שוב
אשמח לקבל מידע בעניין@ילד-שעשועים אז אני יסביר בניגוד לרכב רגיל שיש לו אלטרנטור שמסתובב מהמנוע על ידי רצועה והוא מייצר חשמל ומטעין את המצבר אז ברכב היברידי אינסייט אז זה עובד אחרת יש מנוע חשמלי שהוא מורכב בין המנוע לגיר עכשיו המנוע הזה יש לו כמה תפקידים תפקיד 1 זה להניע את הרכב במקום סטרטר תפקיד 2 זה לעזור לרכב בנסיעה תפקיד 3 זה לייצר חשמל כשהרכב בירידה או בבלימה . המנוע החשמלי מחובר לבקר מחשב שתפקידו זה להחליט איזה מהפעולות יעשה המנוע החשמלי . הבקר מחובר לכמה דברים יש את הסוללה של המתח גבוה 156 V ויש עוד 2 מערכות 1 זה הבקר מתח גבוה למדחס מזגן 2 וזה המערכת שלכאורה תקול אצלך זה ממיר שממיר את החשמל מהמתח הגבוה של הסוללה 156V ל באיזור 14 V והוא מה שמטעין את המצבר אז אם החלפת מצבר לא עזרה אז לכאורה הממיר הוא החלק הבעייתי
מקווה שהכול מובן -
@ילד-שעשועים אז אני יסביר בניגוד לרכב רגיל שיש לו אלטרנטור שמסתובב מהמנוע על ידי רצועה והוא מייצר חשמל ומטעין את המצבר אז ברכב היברידי אינסייט אז זה עובד אחרת יש מנוע חשמלי שהוא מורכב בין המנוע לגיר עכשיו המנוע הזה יש לו כמה תפקידים תפקיד 1 זה להניע את הרכב במקום סטרטר תפקיד 2 זה לעזור לרכב בנסיעה תפקיד 3 זה לייצר חשמל כשהרכב בירידה או בבלימה . המנוע החשמלי מחובר לבקר מחשב שתפקידו זה להחליט איזה מהפעולות יעשה המנוע החשמלי . הבקר מחובר לכמה דברים יש את הסוללה של המתח גבוה 156 V ויש עוד 2 מערכות 1 זה הבקר מתח גבוה למדחס מזגן 2 וזה המערכת שלכאורה תקול אצלך זה ממיר שממיר את החשמל מהמתח הגבוה של הסוללה 156V ל באיזור 14 V והוא מה שמטעין את המצבר אז אם החלפת מצבר לא עזרה אז לכאורה הממיר הוא החלק הבעייתי
מקווה שהכול מובן@יחיים-חיימוב
דבריך הם בהגיון רב
נתון נוסף
שזה נדלק לי אחרי חודש שזה לא נדלק לי
שהייתי בחופש ברמת הגולן
ובנוסף היה חם מאד
וכן בעבר היה נדלק לי בעיקר ברוורסעשיתי אתמול בדיקת מחשב והכל היה תקין
[למעט מתג ברקס שלכאורה לא קשור]וא"כ אשמח לדעת מה המחיר לתקן את זה
ועל מי היית ממליץ לעשות את זהתודה רבה
-
@ילד-שעשועים אז אני יסביר בניגוד לרכב רגיל שיש לו אלטרנטור שמסתובב מהמנוע על ידי רצועה והוא מייצר חשמל ומטעין את המצבר אז ברכב היברידי אינסייט אז זה עובד אחרת יש מנוע חשמלי שהוא מורכב בין המנוע לגיר עכשיו המנוע הזה יש לו כמה תפקידים תפקיד 1 זה להניע את הרכב במקום סטרטר תפקיד 2 זה לעזור לרכב בנסיעה תפקיד 3 זה לייצר חשמל כשהרכב בירידה או בבלימה . המנוע החשמלי מחובר לבקר מחשב שתפקידו זה להחליט איזה מהפעולות יעשה המנוע החשמלי . הבקר מחובר לכמה דברים יש את הסוללה של המתח גבוה 156 V ויש עוד 2 מערכות 1 זה הבקר מתח גבוה למדחס מזגן 2 וזה המערכת שלכאורה תקול אצלך זה ממיר שממיר את החשמל מהמתח הגבוה של הסוללה 156V ל באיזור 14 V והוא מה שמטעין את המצבר אז אם החלפת מצבר לא עזרה אז לכאורה הממיר הוא החלק הבעייתי
מקווה שהכול מובן@יחיים-חיימוב אם יש לך עוד מה לעזור
אשמח לדבר בטלפון