דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. תקלה במסך העליון בפריוס 2008

      תקלה במסך העליון בפריוס 2008

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      6 פוסטים 4 כותבים 6.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אלי 2023א מנותק
        אלי 2023א מנותק
        אלי 2023
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        ביום חמסין לפתע פתאום המסך שבק חיים(לכאורה) למול עיניי
        מה עושים ?
        יש מצב שזה משהו בחשמל איזה פיוז או כבל שנדפק ולא המסך שהלך ?
        תודה לכל הטורחים לענות
        20250806_000620.mp4

        ל דני מערכותד 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אלי 2023א אלי 2023

          ביום חמסין לפתע פתאום המסך שבק חיים(לכאורה) למול עיניי
          מה עושים ?
          יש מצב שזה משהו בחשמל איזה פיוז או כבל שנדפק ולא המסך שהלך ?
          תודה לכל הטורחים לענות
          20250806_000620.mp4

          ל מנותק
          ל מנותק
          לומד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אלי-2023
          תחפש כאן על זה.
          יש המון המון מידע

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • אלי 2023א אלי 2023

            ביום חמסין לפתע פתאום המסך שבק חיים(לכאורה) למול עיניי
            מה עושים ?
            יש מצב שזה משהו בחשמל איזה פיוז או כבל שנדפק ולא המסך שהלך ?
            תודה לכל הטורחים לענות
            20250806_000620.mp4

            דני מערכותד מנותק
            דני מערכותד מנותק
            דני מערכות
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אלי-2023 כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

            ביום חמסין לפתע פתאום המסך שבק חיים(לכאורה) למול עניי
            מה עושים ?
            יש מצב שזה משהו בחשמל איזה פיוז או כבל שנדפק ולא המסך שהלך ?
            תודה לכל הטורחים לענות
            20250806_000620.mp4

            נשרף מהשמש כמו כל הפריוסים

            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
            https://did.li/MxyOf

            אלי 2023א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דני מערכותד דני מערכות

              @אלי-2023 כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

              ביום חמסין לפתע פתאום המסך שבק חיים(לכאורה) למול עניי
              מה עושים ?
              יש מצב שזה משהו בחשמל איזה פיוז או כבל שנדפק ולא המסך שהלך ?
              תודה לכל הטורחים לענות
              20250806_000620.mp4

              נשרף מהשמש כמו כל הפריוסים

              אלי 2023א מנותק
              אלי 2023א מנותק
              אלי 2023
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @דני-מערכות כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

              @אלי-2023 כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

              ביום חמסין לפתע פתאום המסך שבק חיים(לכאורה) למול עניי
              מה עושים ?
              יש מצב שזה משהו בחשמל איזה פיוז או כבל שנדפק ולא המסך שהלך ?
              תודה לכל הטורחים לענות
              20250806_000620.mp4

              נשרף מהשמש כמו כל הפריוסים

              הוא היה כבר שנים שרוף ועדיין הכפתורים היו עובדים והייתי לוחץ על המסך מהזיכרון והכל היה עובד המזגן והרדיו
              עכשיו הוא מת לגמרי תסתכל בסירטון הוא לא מצליח להידלק ואין לי איך לשנות את המזגן רק מההגה והרדיו לא עובד בכלל יש גל שקט

              @לומד כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

              @אלי-2023
              תחפש כאן על זה.
              יש המון המון מידע

              כל המידע שראיתי זה רק איך להחליף את המסך או האם יעבוד הנתונים של העליון במולטימדיה למטה וכ"ו
              אני מעונין לדעת אם יש דרך לתקן את זה כי לא בא לי עכשיו להשקיע 1000+ על מולטימדיה שאין לי צורך בה

              דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אלי 2023א אלי 2023

                @דני-מערכות כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                @אלי-2023 כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                ביום חמסין לפתע פתאום המסך שבק חיים(לכאורה) למול עניי
                מה עושים ?
                יש מצב שזה משהו בחשמל איזה פיוז או כבל שנדפק ולא המסך שהלך ?
                תודה לכל הטורחים לענות
                20250806_000620.mp4

                נשרף מהשמש כמו כל הפריוסים

                הוא היה כבר שנים שרוף ועדיין הכפתורים היו עובדים והייתי לוחץ על המסך מהזיכרון והכל היה עובד המזגן והרדיו
                עכשיו הוא מת לגמרי תסתכל בסירטון הוא לא מצליח להידלק ואין לי איך לשנות את המזגן רק מההגה והרדיו לא עובד בכלל יש גל שקט

                @לומד כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                @אלי-2023
                תחפש כאן על זה.
                יש המון המון מידע

                כל המידע שראיתי זה רק איך להחליף את המסך או האם יעבוד הנתונים של העליון במולטימדיה למטה וכ"ו
                אני מעונין לדעת אם יש דרך לתקן את זה כי לא בא לי עכשיו להשקיע 1000+ על מולטימדיה שאין לי צורך בה

                דני מערכותד מנותק
                דני מערכותד מנותק
                דני מערכות
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אלי-2023 כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                @דני-מערכות כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                @אלי-2023 כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                ביום חמסין לפתע פתאום המסך שבק חיים(לכאורה) למול עניי
                מה עושים ?
                יש מצב שזה משהו בחשמל איזה פיוז או כבל שנדפק ולא המסך שהלך ?
                תודה לכל הטורחים לענות
                20250806_000620.mp4

                נשרף מהשמש כמו כל הפריוסים

                הוא היה כבר שנים שרוף ועדיין הכפתורים היו עובדים והייתי לוחץ על המסך מהזיכרון והכל היה עובד המזגן והרדיו
                עכשיו הוא מת לגמרי תסתכל בסירטון הוא לא מצליח להידלק ואין לי איך לשנות את המזגן רק מההגה והרדיו לא עובד בכלל יש גל שקט

                @לומד כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                @אלי-2023
                תחפש כאן על זה.
                יש המון המון מידע

                כל המידע שראיתי זה רק איך להחליף את המסך או האם יעבוד הנתונים של העליון במולטימדיה למטה וכ"ו
                אני מעונין לדעת אם יש דרך לתקן את זה כי לא בא לי עכשיו להשקיע 1000+ על מולטימדיה שאין לי צורך בה

                יש מדריך בפורום של @נייטרון-חפשי פה בדיוק בשבילך

                ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                https://did.li/MxyOf

                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • דני מערכותד דני מערכות

                  @אלי-2023 כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                  @דני-מערכות כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                  @אלי-2023 כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                  ביום חמסין לפתע פתאום המסך שבק חיים(לכאורה) למול עניי
                  מה עושים ?
                  יש מצב שזה משהו בחשמל איזה פיוז או כבל שנדפק ולא המסך שהלך ?
                  תודה לכל הטורחים לענות
                  20250806_000620.mp4

                  נשרף מהשמש כמו כל הפריוסים

                  הוא היה כבר שנים שרוף ועדיין הכפתורים היו עובדים והייתי לוחץ על המסך מהזיכרון והכל היה עובד המזגן והרדיו
                  עכשיו הוא מת לגמרי תסתכל בסירטון הוא לא מצליח להידלק ואין לי איך לשנות את המזגן רק מההגה והרדיו לא עובד בכלל יש גל שקט

                  @לומד כתב בתקלה במסך העליון בפריוס 2008:

                  @אלי-2023
                  תחפש כאן על זה.
                  יש המון המון מידע

                  כל המידע שראיתי זה רק איך להחליף את המסך או האם יעבוד הנתונים של העליון במולטימדיה למטה וכ"ו
                  אני מעונין לדעת אם יש דרך לתקן את זה כי לא בא לי עכשיו להשקיע 1000+ על מולטימדיה שאין לי צורך בה

                  יש מדריך בפורום של @נייטרון-חפשי פה בדיוק בשבילך

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @דני-מערכות
                  צריך להיות נייטרון כדי לעשות את זה, יש כאן דרך קצת יותר יקרה, אבל שמתאימה לבני אנוש…
                  https://mitmachim.top/post/648830

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2

                  4

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.8k

                  נושאים

                  132.1k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום