דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. אפליקציית מוזיקה ברמה גבוהה! לבעלי מערכת מולטימדיה או אנדרואיד

      אפליקציית מוזיקה ברמה גבוהה! לבעלי מערכת מולטימדיה או אנדרואיד

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      7 פוסטים 5 כותבים 6.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט מנותק
        ט מנותק
        טאטל'ע
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        לקראת ימי בינהזמנים
        רציתי ליידע את הציבור באפליקצייה של מוזיקה חרדית שנתוודעתי לה לאחרונה,
        היא נקראת “זינג” (zing)
        אפליקצייה של מוזיקה ברמה מאוד גבוהה!
        סוג של ספוטיפיי חרדי…
        מצרף קישור לאתר שלהם, שם ניתן להוריד קובץ APK
        https://zingmusic.co/
        עד היום לא נתקלתי באפליקצייה כ"כ מעודכנת ונוחה!!
        תהנו!

        shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          לא נותן לי להוריד את הקובץ APK
          כותב שגיאת HTTP , מישהו יודע מה זה ?

          לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

            לא נותן לי להוריד את הקובץ APK
            כותב שגיאת HTTP , מישהו יודע מה זה ?

            לך תדעל מנותק
            לך תדעל מנותק
            לך תדע
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
            #3

            @יצחק-רשטונ כן, זה נטפרי.
            תוריד את התיקיה כולה, ולא רק את הקובץ, מובטחני שתראה ישועות.

            אגב, היא לא לגמרי חינמית, אמנם יש מסלול חינמי, אך הטופ הוא רק למנויים (בתשלום).

            1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ט טאטל'ע

              לקראת ימי בינהזמנים
              רציתי ליידע את הציבור באפליקצייה של מוזיקה חרדית שנתוודעתי לה לאחרונה,
              היא נקראת “זינג” (zing)
              אפליקצייה של מוזיקה ברמה מאוד גבוהה!
              סוג של ספוטיפיי חרדי…
              מצרף קישור לאתר שלהם, שם ניתן להוריד קובץ APK
              https://zingmusic.co/
              עד היום לא נתקלתי באפליקצייה כ"כ מעודכנת ונוחה!!
              תהנו!

              shineS מנותק
              shineS מנותק
              shine
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              יש גם את זה, אותו סגנון

              תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
              סטיקרים לרכב
              shine.grd@gmail.com

              ט י 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • shineS shine

                יש גם את זה, אותו סגנון

                ט מנותק
                ט מנותק
                טאטל'ע
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @shine
                נשמע טוב, הבעיה שעולה כסף
                האפליקציה הנ"ל חינמית, המנוי שם זה רק לדיסקים ממש חדשים או לבלי פרסומות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • shineS shine

                  יש גם את זה, אותו סגנון

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יואלי
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @shine כתב באפליקציית מוזיקה ברמה גבוהה! לבעלי מערכת מולטימדיה או אנדרואיד:

                  יש גם את זה, אותו סגנון

                  לא פתוח בנטפרי!!

                  והזינג שום כלום לא עובד כל חיפוש כל זמר הכל כתוב ריק!
                  וגם הAPK לא יורד…

                  נו נחזור לגואיש מיוזיק הטובה והישנה.

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יואלי

                    @shine כתב באפליקציית מוזיקה ברמה גבוהה! לבעלי מערכת מולטימדיה או אנדרואיד:

                    יש גם את זה, אותו סגנון

                    לא פתוח בנטפרי!!

                    והזינג שום כלום לא עובד כל חיפוש כל זמר הכל כתוב ריק!
                    וגם הAPK לא יורד…

                    נו נחזור לגואיש מיוזיק הטובה והישנה.

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טאטל'ע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טאטל'ע
                    #7

                    @יואלי
                    הזינג ששלחתי זה רק באפליקציה
                    תנסה לבדוק אם זה עובד לך
                    זה האתר שלהם, עובד מצויין.
                    בהצלחה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    14

                    מחובר

                    3.0k

                    משתמשים

                    9.8k

                    נושאים

                    132.1k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • פנייה למנהל הפורום