דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. שעות מומלצות לבוא לטסט בלי תור

      שעות מומלצות לבוא לטסט בלי תור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      3 פוסטים 3 כותבים 1.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טויוטה 0ט מנותק
        טויוטה 0ט מנותק
        טויוטה 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        בלי תור של מעל שעה רק להיכנס למסלול ובלי לבוא ב7 בבוקר
        בירושלים
        (יש לי הרגשה שזה הולך ומחמיר משנה לשנה - לדעתי כבר עשרים שנה לפחות לא פתחו מכון טסטים חדש באזור ירושלים וכמות הרכבים גדלה מאד)

        המפותחה I 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • טויוטה 0ט טויוטה 0

          בלי תור של מעל שעה רק להיכנס למסלול ובלי לבוא ב7 בבוקר
          בירושלים
          (יש לי הרגשה שזה הולך ומחמיר משנה לשנה - לדעתי כבר עשרים שנה לפחות לא פתחו מכון טסטים חדש באזור ירושלים וכמות הרכבים גדלה מאד)

          המפותחה מנותק
          המפותחה מנותק
          המפותח
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @טויוטה-0 כתב בשעות מומלצות לבוא לטסט בלי תור:

          ובלי לבוא ב7 בבוקר

          זה הפתרון היחידי

          מתקין מערכות מולטימדיה
          טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
          בצפת והסביבה
          לפרטים: במייל שבפרופיל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טויוטה 0ט טויוטה 0

            בלי תור של מעל שעה רק להיכנס למסלול ובלי לבוא ב7 בבוקר
            בירושלים
            (יש לי הרגשה שזה הולך ומחמיר משנה לשנה - לדעתי כבר עשרים שנה לפחות לא פתחו מכון טסטים חדש באזור ירושלים וכמות הרכבים גדלה מאד)

            I מנותק
            I מנותק
            ITAMAR25
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @טויוטה-0 כתב בשעות מומלצות לבוא לטסט בלי תור:

            בלי תור של מעל שעה רק להיכנס למסלול ובלי לבוא ב7 בבוקר
            בירושלים

            בשנים האחרונות אני הולך לדינמומטר בתלפיות ביום שישי [יוצא לי בערך ב9:30-10] בדרך כלל עד חצי שעה ואני בחוץ אם לא היה עיכובי מיוחד במשרד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רישיון רכב והכנה לטסט

            14

            מחובר

            3.0k

            משתמשים

            9.8k

            נושאים

            131.9k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • פנייה למנהל הפורום