דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. קיידרואיד והתעסקות במולטימדיה

      קיידרואיד והתעסקות במולטימדיה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      12 פוסטים 5 כותבים 966 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמה שילוניש מנותק
        שלמה שילוניש מנותק
        שלמה שילוני
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        שמעתי ממישהו שמתעסק הרבה במולטימדיה שהוא מכניס עכבר לUSB ואז לא צריך להשתגע במסך הקטן ותנוחה הלא נוחה ברכב
        וכן אמר לי שכשמתקינים קיידרואיד אפשר ללחוץ בערך 7 פעמים לא זוכר בדיוק כמה על הכיתוב שצריך להעתיק ואז הוא מועתק מעצמו לא ניסיתי את שתיהם אבל מומלץ לנסות

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלמה שילוניש שלמה שילוני

          שמעתי ממישהו שמתעסק הרבה במולטימדיה שהוא מכניס עכבר לUSB ואז לא צריך להשתגע במסך הקטן ותנוחה הלא נוחה ברכב
          וכן אמר לי שכשמתקינים קיידרואיד אפשר ללחוץ בערך 7 פעמים לא זוכר בדיוק כמה על הכיתוב שצריך להעתיק ואז הוא מועתק מעצמו לא ניסיתי את שתיהם אבל מומלץ לנסות

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @שלמה-שילוני כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

          שמעתי ממשיהו שמתעסק הרבה במולטימדיה שהוא מכניס אכבר לUSB ואז לא צריך להשתגע במסך הקטן ותנוחה הלא נוחה ברכב

          נראה לי המסך מגע יותר נוח מעכבר [לא אכבר, אכבר זו המילה של המחבלים].

          וכן אמר לי שכשמתקינים קיידרואיד אפשר ללחוץ בערך 7 פעמים לא זוכר בדיוק כמה על הכיתוב שצריך להעתיק ואז הוא מועתק מעצמו לא ניסתי את שתיהם אבל מומלץ לנסות

          בגלל פיקחים כאלו שפרסמו את זה בפורומים זה ייחסם בגרסה הבאה. חבל מאוד.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          פתוח לשמועפ Y משהקפלןמ 3 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • EBAE EBA

            @שלמה-שילוני כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

            שמעתי ממשיהו שמתעסק הרבה במולטימדיה שהוא מכניס אכבר לUSB ואז לא צריך להשתגע במסך הקטן ותנוחה הלא נוחה ברכב

            נראה לי המסך מגע יותר נוח מעכבר [לא אכבר, אכבר זו המילה של המחבלים].

            וכן אמר לי שכשמתקינים קיידרואיד אפשר ללחוץ בערך 7 פעמים לא זוכר בדיוק כמה על הכיתוב שצריך להעתיק ואז הוא מועתק מעצמו לא ניסתי את שתיהם אבל מומלץ לנסות

            בגלל פיקחים כאלו שפרסמו את זה בפורומים זה ייחסם בגרסה הבאה. חבל מאוד.

            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמוע
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @EBA

            היה בא לי לתייג אותך אבל ריחמתי עליו

            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
            הם אלו שיודעים לשאול
            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • EBAE EBA

              @שלמה-שילוני כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

              שמעתי ממשיהו שמתעסק הרבה במולטימדיה שהוא מכניס אכבר לUSB ואז לא צריך להשתגע במסך הקטן ותנוחה הלא נוחה ברכב

              נראה לי המסך מגע יותר נוח מעכבר [לא אכבר, אכבר זו המילה של המחבלים].

              וכן אמר לי שכשמתקינים קיידרואיד אפשר ללחוץ בערך 7 פעמים לא זוכר בדיוק כמה על הכיתוב שצריך להעתיק ואז הוא מועתק מעצמו לא ניסתי את שתיהם אבל מומלץ לנסות

              בגלל פיקחים כאלו שפרסמו את זה בפורומים זה ייחסם בגרסה הבאה. חבל מאוד.

              Y מנותק
              Y מנותק
              YOLEVI
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @EBA כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

              נראה לי המסך מגע יותר נוח מעכבר

              לגבי תנוחה הוא צודק בפרט אם החוסם יושב במושב שליד הנהג שאז יד שמאל מתעסקת במולטימדיה

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • Y YOLEVI

                @EBA כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                נראה לי המסך מגע יותר נוח מעכבר

                לגבי תנוחה הוא צודק בפרט אם החוסם יושב במושב שליד הנהג שאז יד שמאל מתעסקת במולטימדיה

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                #5

                @YOLEVI כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                לגבי תנוחה הוא צודק בפרט אם החוסם יושב במושב שליד הנהג שאז יד שמאל מתעסקת במולטימדיה

                וואלה טענת טענה.
                אני שמאלי, לא חשבתי על זה…
                אבל גם ברכב שלי עצמי כשאני כמובן במושב הנהג יותר נוח לי המסך מגע.
                וכשחושבים על זה, גם בעכבר של מחשב אני עובד עם יד ימין החלשה שלי. ענין של הרגל.
                ובכל מקרה אני מקרב את המושב קדימה כשאני עושה את זה, ורחמנות על ברכיי הארוכות.

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • EBAE EBA

                  @YOLEVI כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                  לגבי תנוחה הוא צודק בפרט אם החוסם יושב במושב שליד הנהג שאז יד שמאל מתעסקת במולטימדיה

                  וואלה טענת טענה.
                  אני שמאלי, לא חשבתי על זה…
                  אבל גם ברכב שלי עצמי כשאני כמובן במושב הנהג יותר נוח לי המסך מגע.
                  וכשחושבים על זה, גם בעכבר של מחשב אני עובד עם יד ימין החלשה שלי. ענין של הרגל.
                  ובכל מקרה אני מקרב את המושב קדימה כשאני עושה את זה, ורחמנות על ברכיי הארוכות.

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YOLEVI
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • EBAE EBA

                    @YOLEVI כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                    לגבי תנוחה הוא צודק בפרט אם החוסם יושב במושב שליד הנהג שאז יד שמאל מתעסקת במולטימדיה

                    וואלה טענת טענה.
                    אני שמאלי, לא חשבתי על זה…
                    אבל גם ברכב שלי עצמי כשאני כמובן במושב הנהג יותר נוח לי המסך מגע.
                    וכשחושבים על זה, גם בעכבר של מחשב אני עובד עם יד ימין החלשה שלי. ענין של הרגל.
                    ובכל מקרה אני מקרב את המושב קדימה כשאני עושה את זה, ורחמנות על ברכיי הארוכות.

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @EBA כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                    אני שמאלי, לא חשבתי על זה…

                    אז אתה צריך עכבר כשאתה במושב הנהג😆

                    @EBA כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                    ורחמנות על ברכיי הארוכות.

                    לא זכור לי שהם כל כך ארוכות, זה השתנה מאז?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • EBAE EBA

                      @שלמה-שילוני כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                      שמעתי ממשיהו שמתעסק הרבה במולטימדיה שהוא מכניס אכבר לUSB ואז לא צריך להשתגע במסך הקטן ותנוחה הלא נוחה ברכב

                      נראה לי המסך מגע יותר נוח מעכבר [לא אכבר, אכבר זו המילה של המחבלים].

                      וכן אמר לי שכשמתקינים קיידרואיד אפשר ללחוץ בערך 7 פעמים לא זוכר בדיוק כמה על הכיתוב שצריך להעתיק ואז הוא מועתק מעצמו לא ניסתי את שתיהם אבל מומלץ לנסות

                      בגלל פיקחים כאלו שפרסמו את זה בפורומים זה ייחסם בגרסה הבאה. חבל מאוד.

                      משהקפלןמ מנותק
                      משהקפלןמ מנותק
                      משהקפלן
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @EBA כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                      בגלל פיקחים כאלו שפרסמו את זה בפורומים זה ייחסם בגרסה הבאה. חבל מאוד.

                      ייחסם או לא אינני יודע, אבל אולי יהיו כמה שבגלל זה יתקינו את הקיידרואיד,
                      כי עד היום לא סבלו את הטקסט הארוך, והתייאשו באמצע…

                      EBAE Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • משהקפלןמ משהקפלן

                        @EBA כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                        בגלל פיקחים כאלו שפרסמו את זה בפורומים זה ייחסם בגרסה הבאה. חבל מאוד.

                        ייחסם או לא אינני יודע, אבל אולי יהיו כמה שבגלל זה יתקינו את הקיידרואיד,
                        כי עד היום לא סבלו את הטקסט הארוך, והתייאשו באמצע…

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @משהקפלן זו הסברא שלך, אבל זה לא מתיר לך לגלות סוד של מישהו אחר שחשב אחרת ממך, והסתיר את זה.

                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                        050-4133851
                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                        משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • EBAE EBA

                          @משהקפלן זו הסברא שלך, אבל זה לא מתיר לך לגלות סוד של מישהו אחר שחשב אחרת ממך, והסתיר את זה.

                          משהקפלןמ מנותק
                          משהקפלןמ מנותק
                          משהקפלן
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • משהקפלןמ משהקפלן

                            @EBA כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                            בגלל פיקחים כאלו שפרסמו את זה בפורומים זה ייחסם בגרסה הבאה. חבל מאוד.

                            ייחסם או לא אינני יודע, אבל אולי יהיו כמה שבגלל זה יתקינו את הקיידרואיד,
                            כי עד היום לא סבלו את הטקסט הארוך, והתייאשו באמצע…

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YOLEVI
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @משהקפלן כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                            אולי יהיו כמה שבגלל זה יתקינו את הקיידרואיד,
                            כי עד היום לא סבלו את הטקסט הארוך, והתייאשו באמצע

                            לא מאמין שזה היה סיבה למישהו לא להתקין בגלל זה קיידרואיד…

                            משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y YOLEVI

                              @משהקפלן כתב בקיידרואיד והתעסקו במולטימדיה:

                              אולי יהיו כמה שבגלל זה יתקינו את הקיידרואיד,
                              כי עד היום לא סבלו את הטקסט הארוך, והתייאשו באמצע

                              לא מאמין שזה היה סיבה למישהו לא להתקין בגלל זה קיידרואיד…

                              משהקפלןמ מנותק
                              משהקפלןמ מנותק
                              משהקפלן
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @YOLEVI
                              כשלא מצליחים, גם אם רוצים, זה לא מספיק.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              3

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              132.1k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום