דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. חידוש גדול!! דרוש בודקים!

      חידוש גדול!! דרוש בודקים!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      20 פוסטים 3 כותבים 771 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        לכל מי שרוצה לשים קיידרואיד על מערכת מולטימדיה, ידוע שניסיתי הרבה ולא הצלחתי, כי אין ניפוי באגים אלחוטי, עכשיו חודש לי שאפשר לשדרג את האנדרואיד במערכת לאנדרואיד 12, וכנראה אחרי זה יהיה ניפוי באגים אלחוטי.
        צריך להיכנס להגדרות מפתח, במערכת המצוייה זה עם קוד 7890+שעה, שם לחפש DSU או משהו כזה, צריך חיבור אינטרנט רגיל, ואז לעשות את השידרוג, מי שיכול לבדוק נא לעדכן!

        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        יוסי לויי S 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • מיישהמ מיישה

          לכל מי שרוצה לשים קיידרואיד על מערכת מולטימדיה, ידוע שניסיתי הרבה ולא הצלחתי, כי אין ניפוי באגים אלחוטי, עכשיו חודש לי שאפשר לשדרג את האנדרואיד במערכת לאנדרואיד 12, וכנראה אחרי זה יהיה ניפוי באגים אלחוטי.
          צריך להיכנס להגדרות מפתח, במערכת המצוייה זה עם קוד 7890+שעה, שם לחפש DSU או משהו כזה, צריך חיבור אינטרנט רגיל, ואז לעשות את השידרוג, מי שיכול לבדוק נא לעדכן!

          יוסי לויי מנותק
          יוסי לויי מנותק
          יוסי לוי
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @מיישה אצלי המערכת אנדרואיד 12 (ככה לפחות כתוב במידע מערכת) ואין לי אפשרות של ניפוי באגים אלחוטי
          אגב ניסיתי גם להפעיל ניפוי באגים של USB והוא מקפיץ הודעה להזנת קוד או משהו דומה, לא ידעתי מה להזין לו (ניסיתי כמה קודים) וכשסוגרים את החלון הוא מבטל את הפעלת ניפוי הבאגים

          שמח לעזור

          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יוסי לויי יוסי לוי

            @מיישה אצלי המערכת אנדרואיד 12 (ככה לפחות כתוב במידע מערכת) ואין לי אפשרות של ניפוי באגים אלחוטי
            אגב ניסיתי גם להפעיל ניפוי באגים של USB והוא מקפיץ הודעה להזנת קוד או משהו דומה, לא ידעתי מה להזין לו (ניסיתי כמה קודים) וכשסוגרים את החלון הוא מבטל את הפעלת ניפוי הבאגים

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

            @מיישה אצלי המערכת אנדרואיד 12 (ככה לפחות כתוב במידע מערכת) ואין לי אפשרות של ניפוי באגים אלחוטי
            אגב ניסיתי גם להפעיל ניפוי באגים של USB והוא מקפיץ הודעה להזנת קוד או משהו דומה, לא ידעתי מה להזין לו (ניסיתי כמה קודים) וכשסוגרים את החלון הוא מבטל את הפעלת ניפוי הבאגים

            הקוד הוא:
            john@tw-desktop
            אבל זה לא עוזר, כי אין חיבור מחשב.
            אולי תנסה לעשות אנדרואיד 13.

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • מיישהמ מיישה

              @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

              @מיישה אצלי המערכת אנדרואיד 12 (ככה לפחות כתוב במידע מערכת) ואין לי אפשרות של ניפוי באגים אלחוטי
              אגב ניסיתי גם להפעיל ניפוי באגים של USB והוא מקפיץ הודעה להזנת קוד או משהו דומה, לא ידעתי מה להזין לו (ניסיתי כמה קודים) וכשסוגרים את החלון הוא מבטל את הפעלת ניפוי הבאגים

              הקוד הוא:
              john@tw-desktop
              אבל זה לא עוזר, כי אין חיבור מחשב.
              אולי תנסה לעשות אנדרואיד 13.

              יוסי לויי מנותק
              יוסי לויי מנותק
              יוסי לוי
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מיישה לא מצאתי את מה שכתבת
              מעניין לחקור איך עושים חיבור למחשב הרי בטוח שיש חיבור בדרך כלשהיא שאיתו התקינו את המערכת

              שמח לעזור

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיישהמ מיישה

                לכל מי שרוצה לשים קיידרואיד על מערכת מולטימדיה, ידוע שניסיתי הרבה ולא הצלחתי, כי אין ניפוי באגים אלחוטי, עכשיו חודש לי שאפשר לשדרג את האנדרואיד במערכת לאנדרואיד 12, וכנראה אחרי זה יהיה ניפוי באגים אלחוטי.
                צריך להיכנס להגדרות מפתח, במערכת המצוייה זה עם קוד 7890+שעה, שם לחפש DSU או משהו כזה, צריך חיבור אינטרנט רגיל, ואז לעשות את השידרוג, מי שיכול לבדוק נא לעדכן!

                S מנותק
                S מנותק
                spider
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיישה כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                קוד 7890+שעה

                זה בכל המערכות?
                יש איזה רשימת קודים נפוצים?

                יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S spider

                  @מיישה כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                  קוד 7890+שעה

                  זה בכל המערכות?
                  יש איזה רשימת קודים נפוצים?

                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לוי
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @spider https://rechavimzelaze.ovh/topic/295/רשימת-סיסמאות-ברירת-מחדל-למולטימדיות-סיניות?_=1706440841327

                  שמח לעזור

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיישהמ מיישה

                    @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                    @מיישה אצלי המערכת אנדרואיד 12 (ככה לפחות כתוב במידע מערכת) ואין לי אפשרות של ניפוי באגים אלחוטי
                    אגב ניסיתי גם להפעיל ניפוי באגים של USB והוא מקפיץ הודעה להזנת קוד או משהו דומה, לא ידעתי מה להזין לו (ניסיתי כמה קודים) וכשסוגרים את החלון הוא מבטל את הפעלת ניפוי הבאגים

                    הקוד הוא:
                    john@tw-desktop
                    אבל זה לא עוזר, כי אין חיבור מחשב.
                    אולי תנסה לעשות אנדרואיד 13.

                    יוסי לויי מנותק
                    יוסי לויי מנותק
                    יוסי לוי
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי לוי
                    #7

                    @מיישה יש אפשרות לעדכן גירסה דרך מערכת>עדכון מערכת?
                    ואולי גם אפשרות לעדכן דרך USB כמו זה

                    שמח לעזור

                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יוסי לויי יוסי לוי

                      @מיישה יש אפשרות לעדכן גירסה דרך מערכת>עדכון מערכת?
                      ואולי גם אפשרות לעדכן דרך USB כמו זה

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                      @מיישה יש אפשרות לעדכן גירסה דרך מערכת>עדכון מערכת?
                      ואולי גם אפשרות לעדכן דרך USB כמו זה

                      זה עדכון גרסה של המערכת, לא של האנדרואיד.

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיישהמ מיישה

                        @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                        @מיישה יש אפשרות לעדכן גירסה דרך מערכת>עדכון מערכת?
                        ואולי גם אפשרות לעדכן דרך USB כמו זה

                        זה עדכון גרסה של המערכת, לא של האנדרואיד.

                        יוסי לויי מנותק
                        יוסי לויי מנותק
                        יוסי לוי
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מיישה ואיך מעדכנים אנדרואיד?

                        שמח לעזור

                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוסי לויי יוסי לוי

                          @מיישה ואיך מעדכנים אנדרואיד?

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                          @מיישה ואיך מעדכנים אנדרואיד?

                          צריך להיכנס להגדרות מפתח, במערכת המצוייה זה עם קוד 7890+שעה, שם לחפש DSU או משהו כזה, צריך חיבור אינטרנט רגיל, ואז לעשות את השידרוג

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          יוסי לויי S 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מיישהמ מיישה

                            @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                            @מיישה ואיך מעדכנים אנדרואיד?

                            צריך להיכנס להגדרות מפתח, במערכת המצוייה זה עם קוד 7890+שעה, שם לחפש DSU או משהו כזה, צריך חיבור אינטרנט רגיל, ואז לעשות את השידרוג

                            יוסי לויי מנותק
                            יוסי לויי מנותק
                            יוסי לוי
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @מיישה לא מצאתי דבר כזה
                            אם יש לך אפשרות לבדוק יותר מדויק איפה זה

                            שמח לעזור

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוסי לויי יוסי לוי

                              @מיישה לא מצאתי דבר כזה
                              אם יש לך אפשרות לבדוק יותר מדויק איפה זה

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                              @מיישה לא מצאתי דבר כזה
                              אם יש לך אפשרות לבדוק יותר מדויק איפה זה

                              כנראה שיש לך מערכת אחרת.

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מיישהמ מיישה

                                @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                @מיישה ואיך מעדכנים אנדרואיד?

                                צריך להיכנס להגדרות מפתח, במערכת המצוייה זה עם קוד 7890+שעה, שם לחפש DSU או משהו כזה, צריך חיבור אינטרנט רגיל, ואז לעשות את השידרוג

                                S מנותק
                                S מנותק
                                spider
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @מיישה כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                חיבור אינטרנט רגיל,

                                מה זה אומר?
                                לא עם וויפי?
                                או לא עם חסימה?

                                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S spider

                                  @מיישה כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                  חיבור אינטרנט רגיל,

                                  מה זה אומר?
                                  לא עם וויפי?
                                  או לא עם חסימה?

                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישה
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @spider כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                  @מיישה כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                  חיבור אינטרנט רגיל,

                                  מה זה אומר?
                                  לא עם וויפי?
                                  או לא עם חסימה?

                                  לא עם חסימה

                                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                    @מיישה לא מצאתי דבר כזה
                                    אם יש לך אפשרות לבדוק יותר מדויק איפה זה

                                    כנראה שיש לך מערכת אחרת.

                                    יוסי לויי מנותק
                                    יוסי לויי מנותק
                                    יוסי לוי
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @מיישה מצאתי MCU, האם התכוונת לזה?

                                    שמח לעזור

                                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יוסי לויי יוסי לוי

                                      @מיישה מצאתי MCU, האם התכוונת לזה?

                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישה
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                      @מיישה מצאתי MCU, האם התכוונת לזה?

                                      f6422ba6-f3ca-4de6-8531-52cf8b77a144-image.png

                                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                      יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיישהמ מיישה

                                        @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                        @מיישה מצאתי MCU, האם התכוונת לזה?

                                        f6422ba6-f3ca-4de6-8531-52cf8b77a144-image.png

                                        יוסי לויי מנותק
                                        יוסי לויי מנותק
                                        יוסי לוי
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @מיישה אני מבין שכנראה אין לי
                                        אגב איך עושים צילום מסך, צריך אפליקציה בשביל זה?

                                        שמח לעזור

                                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יוסי לויי יוסי לוי

                                          @מיישה אני מבין שכנראה אין לי
                                          אגב איך עושים צילום מסך, צריך אפליקציה בשביל זה?

                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                                          #18

                                          @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                          @מיישה אני מבין שכנראה אין לי

                                          נראה לי שאין כזה דבר, צריך לבדוק אולי זה כתוב אחרת.

                                          אגב איך עושים צילום מסך, צריך אפליקציה בשביל זה?

                                          לא, גוללים מסך למטה, שם יש צילום מסך.
                                          אבל בלי קשר, יש אפליקצייה מעולה.
                                          AZ screen recorder

                                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                          יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מיישהמ מיישה

                                            @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                            @מיישה אני מבין שכנראה אין לי

                                            נראה לי שאין כזה דבר, צריך לבדוק אולי זה כתוב אחרת.

                                            אגב איך עושים צילום מסך, צריך אפליקציה בשביל זה?

                                            לא, גוללים מסך למטה, שם יש צילום מסך.
                                            אבל בלי קשר, יש אפליקצייה מעולה.
                                            AZ screen recorder

                                            יוסי לויי מנותק
                                            יוסי לויי מנותק
                                            יוסי לוי
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @מיישה קישור לא תקין

                                            שמח לעזור

                                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • יוסי לויי יוסי לוי

                                              @מיישה קישור לא תקין

                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @יוסי-לוי כתב בחידוש גדול!! דרוש בודקים!:

                                              @מיישה קישור לא תקין

                                              תוקן

                                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              96

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום