מידע על טיוטה קאמרי GLI היברידי אוט׳ 2.4 (187 כ״ס) [2009-2011]
-
ראיתי פרסום על טיוטה קאמרי 2009 היברידית עם 200 אלף קילומטר
ב20 אל"ש
מבקש חוות דעת של הציבור על הרכב על המחיר ועוד -
@יהושוע אני לא סגור על זה
אבל נראה לי שבשנים האלו ההיברידי הוא יבוא אישי ויש לזה חסרונות
אבל תכף תשמע את המומחים@אלי-ב כתב במידע על טיוטה קאמרי GLI היברידי אוט׳ 2.4 (187 כ״ס) [2009-2011]:
ההיברידי הוא יבוא אישי ויש לזה חסרונות
@יהושוע כתב במידע על טיוטה קאמרי GLI היברידי אוט׳ 2.4 (187 כ״ס) [2009-2011]:
עם 200 אלף קילומטר
א"כ תבדוק שזה לא 200,000 מייל (320,000 ק"מ)
-
ראיתי פרסום על טיוטה קאמרי 2009 היברידית עם 200 אלף קילומטר
ב20 אל"ש
מבקש חוות דעת של הציבור על הרכב על המחיר ועוד@יהושוע כמו שכבר ציינו קודמיי את עניין הייבוא אישי לפני הכל נתחיל בזה שזה רכב מנהלים דיי ישן ושם בד"כ גם אם טיפלו טוב יש בלאי, ובלאי ברכב הזה זה דבר יקר מאוד כל דבר הכי קטן כמו לדוג’ תושבת מנוע יעלה לך מאוד יקר
ועוד באחזקה ביטוחים יקרים לפעמים בפער ממש גבוה
ובנוסף הסוללה שם עולה יקר מאוד!
בשני מילים מחיר הקניה לא נגמר שם… -
@יהושוע כמו שכבר ציינו קודמיי את עניין הייבוא אישי לפני הכל נתחיל בזה שזה רכב מנהלים דיי ישן ושם בד"כ גם אם טיפלו טוב יש בלאי, ובלאי ברכב הזה זה דבר יקר מאוד כל דבר הכי קטן כמו לדוג’ תושבת מנוע יעלה לך מאוד יקר
ועוד באחזקה ביטוחים יקרים לפעמים בפער ממש גבוה
ובנוסף הסוללה שם עולה יקר מאוד!
בשני מילים מחיר הקניה לא נגמר שם…@צילפינגים
תודה רבה אני ארד מזה צודק -
@צילפינגים
תודה רבה אני ארד מזה צודק@יהושוע כתב במידע על טיוטה קאמרי GLI היברידי אוט׳ 2.4 (187 כ״ס) [2009-2011]:
@צילפינגים
תודה רבה אני ארד מזה צודקבשמחה רבה
אם תרצה תוכל לכתוב את הצרכים שלך נשמח לכוון אותך לרכב מתאים בשבילך
[כדאי לפתוח נושא חדש כשתרצה] -
לכמה חברים שלי היה קאמרי היבריד 2009 -2011 אחלה אוטו והמחיר ממש טוב החלפים שלו לרוב זה כמו קאמרי רגילה ויש המון חלקים בשוק מניסיון
במחילה מהרב צילפינגים האחזקה שלו ממש לא יקרה אגרת טסט 1650 בערך
קצת יותר מטויטה קורולה וכן החלפים
מה שכן זה סוללה שעולה 12000 שח תבדוק את מצב הבטריה יש אחד שעושה ב300 שח בדיקה אני יכול לברר לך מספר אמין מאד
לגבי ביטוח בקאמרי רגיל זה 200 שח יותר מפריוס צד ג אותו דבר
רק נראה לי שביבוא אישי יותר קשה למצוא ביטוח תברר לפני שאתה קונה
למעשה אתה מקבל רכב מפנק בטירוף נוח מלא תוספות -
לכמה חברים שלי היה קאמרי היבריד 2009 -2011 אחלה אוטו והמחיר ממש טוב החלפים שלו לרוב זה כמו קאמרי רגילה ויש המון חלקים בשוק מניסיון
במחילה מהרב צילפינגים האחזקה שלו ממש לא יקרה אגרת טסט 1650 בערך
קצת יותר מטויטה קורולה וכן החלפים
מה שכן זה סוללה שעולה 12000 שח תבדוק את מצב הבטריה יש אחד שעושה ב300 שח בדיקה אני יכול לברר לך מספר אמין מאד
לגבי ביטוח בקאמרי רגיל זה 200 שח יותר מפריוס צד ג אותו דבר
רק נראה לי שביבוא אישי יותר קשה למצוא ביטוח תברר לפני שאתה קונה
למעשה אתה מקבל רכב מפנק בטירוף נוח מלא תוספות