דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      716 פוסטים 103 כותבים 68.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמהש שלמה

        @אלוף-העולם-1 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        אם במספרים עסקינן… קבלו משהו מטורףףףף…
        (לא Ai)
        @שלמה
        1000777479.jpg

        4df20517-7df0-4a7b-ad20-643c41bac12b-image.png
        היותר מעניין הוא ששני הרכבים שייכים לשני חברים בפורום
        שני הרכבים מדהימים ביופים, שמורים ברמה הזויה, וטופלו בטויוטה בלבד.
        בעתיד מתוכנן להיות להם אזכור לוגו של רכבים זה לזה @מאיר

        טוסוןט מחובר
        טוסוןט מחובר
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #624

        @שלמה שניהם מאותו מכרז?

        טרנטעט שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • טוסוןט טוסון

          @שלמה שניהם מאותו מכרז?

          טרנטעט מנותק
          טרנטעט מנותק
          טרנטע
          כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
          #625

          @שלמה

          @אלוף-העולם-1 זאתי ההפתעה ?! אם זה באמת משהו לא ידני זאתי בהחלט הפתעה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט טוסון

            @שלמה שניהם מאותו מכרז?

            שלמהש מנותק
            שלמהש מנותק
            שלמה
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #626

            @טוסון כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

            @שלמה שניהם מאותו מכרז?

            בהבדל של חצי שנה

            כאן בשביל לעזור :)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שלמהש שלמה

              @אלוף-העולם-1 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

              אם במספרים עסקינן… קבלו משהו מטורףףףף…
              (לא Ai)
              @שלמה
              1000777479.jpg

              4df20517-7df0-4a7b-ad20-643c41bac12b-image.png
              היותר מעניין הוא ששני הרכבים שייכים לשני חברים בפורום
              שני הרכבים מדהימים ביופים, שמורים ברמה הזויה, וטופלו בטויוטה בלבד.
              בעתיד מתוכנן להיות להם אזכור לוגו של רכבים זה לזה @מאיר

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #627

              @שלמה הזכרת לי את זה
              הפרש של שני מספרים
              נראה לי שייכים אבל לאותה חברת השכרה, נפגשתי בהם בזמנו במקורות הירקון (ביום שקיבלתי את הרישיון)
              1000034967.jpg 1000034968.jpg

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • טוסוןט טוסון

                @שלמה הזכרת לי את זה
                הפרש של שני מספרים
                נראה לי שייכים אבל לאותה חברת השכרה, נפגשתי בהם בזמנו במקורות הירקון (ביום שקיבלתי את הרישיון)
                1000034967.jpg 1000034968.jpg

                טוסוןט מחובר
                טוסוןט מחובר
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                #628
                פוסט זה נמחק!
                אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טוסוןט טוסון

                  פוסט זה נמחק!

                  אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרב
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #629
                  פוסט זה נמחק!
                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                    פוסט זה נמחק!

                    טוסוןט מחובר
                    טוסוןט מחובר
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                    #630
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                      #631

                      מספר יפה.
                      123-1234

                      2 (8).jpg


                      קורולה פוזה…
                      נ.ב. בבחינת אנו רצים והם רצים… לחיי עולם הבא וכו’…

                      2 (9).jpg

                      2 (10).jpg

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                        מספר יפה.
                        123-1234

                        2 (8).jpg


                        קורולה פוזה…
                        נ.ב. בבחינת אנו רצים והם רצים… לחיי עולם הבא וכו’…

                        2 (9).jpg

                        2 (10).jpg

                        ח מחובר
                        ח מחובר
                        חיים Y0737
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #632

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                        קורולה פוזה…

                        כנראה לעגו לגיר הרובוטי, אז השקיע בחיצוניות לפחות…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • על הטוב שלךע מנותק
                          על הטוב שלךע מנותק
                          על הטוב שלך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #633

                          נראה לי סבבה לילמוד על זה?
                          IMG_20260428_075013_959.jpg

                          משה שמחהמ א אריאל קמחיא itamarI 4 תגובות תגובה אחרונה
                          16
                          • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                            נראה לי סבבה לילמוד על זה?
                            IMG_20260428_075013_959.jpg

                            משה שמחהמ מנותק
                            משה שמחהמ מנותק
                            משה שמחה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #634

                            @על-הטוב-שלך
                            תציע ל @מיכאלb, הוא מחפש מה לקנות😊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                              נראה לי סבבה לילמוד על זה?
                              IMG_20260428_075013_959.jpg

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איש גמזו
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #635

                              @על-הטוב-שלך בירושלים? דוד שלי לומד על זה עכשיו ידני

                              על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א איש גמזו

                                @על-הטוב-שלך בירושלים? דוד שלי לומד על זה עכשיו ידני

                                על הטוב שלךע מנותק
                                על הטוב שלךע מנותק
                                על הטוב שלך
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                #636

                                @איש-גמזו
                                לא בירושלים באזור פרדס חנה

                                רק שמאלנים יכולים ללמד על דבר כזה וזה לא היה ידני ממה ששמתי לב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שלמהש שלמה

                                  @אלוף-העולם-1 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                  אם במספרים עסקינן… קבלו משהו מטורףףףף…
                                  (לא Ai)
                                  @שלמה
                                  1000777479.jpg

                                  4df20517-7df0-4a7b-ad20-643c41bac12b-image.png
                                  היותר מעניין הוא ששני הרכבים שייכים לשני חברים בפורום
                                  שני הרכבים מדהימים ביופים, שמורים ברמה הזויה, וטופלו בטויוטה בלבד.
                                  בעתיד מתוכנן להיות להם אזכור לוגו של רכבים זה לזה @מאיר

                                  ל מנותק
                                  ל מנותק
                                  לוחצגז
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #637

                                  @שלמה כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                  שני הרכבים מדהימים ביופים,

                                  לא הגזמת? זה בכל זאת טויוטה אוריס…

                                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ל לוחצגז

                                    @שלמה כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                    שני הרכבים מדהימים ביופים,

                                    לא הגזמת? זה בכל זאת טויוטה אוריס…

                                    שלמהש מנותק
                                    שלמהש מנותק
                                    שלמה
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #638

                                    @לוחצגז כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                    לא הגזמת? זה בכל זאת טויוטה אוריס…

                                    הכל יחסי
                                    ראיתי אוריס שבורות של החיים וראיתי גם את הרכבים הנ’'ל

                                    כאן בשביל לעזור :)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יצחק רשטוני מנותק
                                      יצחק רשטוני מנותק
                                      יצחק רשטונ
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                      #639

                                      רכב מעניין שראיתי בכבישי ארצנו…
                                      שני הקדמות קצרות.
                                      א. לטויוטה וניסאן יש רכבי שטח מפלצתיים, לטויוטה יש את “לנד קרוזר 300” שהיא בעצם האחות הגדולה של הלנדקרוזר שמשווקת במחוזותינו הנקראת “פראדו” או 150 ולניאסן יש את “פטרול” [או ארמאדה בארצות הברית] ששוקה גם בישראל אי אז בתחילת המאה הנוכחית .
                                      בישראל הרכבים האלו פחות נפוצים אבל בעולם הגדול ובפרט באמריקה אלו רכבים עם מעמד מיוחד ויכולות שטח ועמידות בליגה משל עצמם - סוג של לנדקרוזר על סטרואידים, גם בערב הסעודית ובאמירויות מאז התעשרותם של הבדואים עם הנפט הרכבים האלו הפכו לתחביב נפוץ
                                      ב. לניסאן יש חטיבת שיפורים שנקראת “ניסמו” -NISMO , זה בערך כמו הGR של טויוטה או הM של ב.מ.וו, בקיצור זאת החטיבה שהאחראית על הגירסאות הקיצוניות של היצרן, בדרך כלל מדובר על רכבים כמו ניסאן GTR או Z370 שמשווקות גם בגירסאות ניסמו אבל יש גם למשל ניסאן ג’וק ניסמו עם מנוע 1.6 טורבו 200 סוסים והנעה כפולה .
                                      בקיצור מפה לשם אני רואה ניסאן ארמדה/פטרול דנדשה בגירסת ניסמו מוגזמת מתגלגת בנחת לפני בפקק, התמונה לא יצאה משהו אבל אני רואה שהיא גם מופיעה למכירה ביד2

                                      IMG_20260603_172659_652.jpg IMG_20260603_172703_470.jpg

                                      אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                        רכב מעניין שראיתי בכבישי ארצנו…
                                        שני הקדמות קצרות.
                                        א. לטויוטה וניסאן יש רכבי שטח מפלצתיים, לטויוטה יש את “לנד קרוזר 300” שהיא בעצם האחות הגדולה של הלנדקרוזר שמשווקת במחוזותינו הנקראת “פראדו” או 150 ולניאסן יש את “פטרול” [או ארמאדה בארצות הברית] ששוקה גם בישראל אי אז בתחילת המאה הנוכחית .
                                        בישראל הרכבים האלו פחות נפוצים אבל בעולם הגדול ובפרט באמריקה אלו רכבים עם מעמד מיוחד ויכולות שטח ועמידות בליגה משל עצמם - סוג של לנדקרוזר על סטרואידים, גם בערב הסעודית ובאמירויות מאז התעשרותם של הבדואים עם הנפט הרכבים האלו הפכו לתחביב נפוץ
                                        ב. לניסאן יש חטיבת שיפורים שנקראת “ניסמו” -NISMO , זה בערך כמו הGR של טויוטה או הM של ב.מ.וו, בקיצור זאת החטיבה שהאחראית על הגירסאות הקיצוניות של היצרן, בדרך כלל מדובר על רכבים כמו ניסאן GTR או Z370 שמשווקות גם בגירסאות ניסמו אבל יש גם למשל ניסאן ג’וק ניסמו עם מנוע 1.6 טורבו 200 סוסים והנעה כפולה .
                                        בקיצור מפה לשם אני רואה ניסאן ארמדה/פטרול דנדשה בגירסת ניסמו מוגזמת מתגלגת בנחת לפני בפקק, התמונה לא יצאה משהו אבל אני רואה שהיא גם מופיעה למכירה ביד2

                                        IMG_20260603_172659_652.jpg IMG_20260603_172703_470.jpg

                                        אושר מתקרבא מנותק
                                        אושר מתקרבא מנותק
                                        אושר מתקרב
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #640

                                        @יצחק-רשטונ זה שטח?
                                        הוא נראה ממש נמוך
                                        או שזה סתם זווית צילום?

                                        א אהרן 4א מ אבי יםא פ 5 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                          @יצחק-רשטונ זה שטח?
                                          הוא נראה ממש נמוך
                                          או שזה סתם זווית צילום?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלעזר 3
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #641

                                          @אושר-מתקרב חבל שלא הסתכלת על התמונות ביד שניה

                                          אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                            @יצחק-רשטונ זה שטח?
                                            הוא נראה ממש נמוך
                                            או שזה סתם זווית צילום?

                                            אהרן 4א מנותק
                                            אהרן 4א מנותק
                                            אהרן 4
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #642

                                            @אושר-מתקרב תראה בלינק ותבין…
                                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/6fz1fl2w?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=8&pagination=1

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                                              נראה לי סבבה לילמוד על זה?
                                              IMG_20260428_075013_959.jpg

                                              אריאל קמחיא מנותק
                                              אריאל קמחיא מנותק
                                              אריאל קמחי
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #643

                                              @על-הטוב-שלך אהבתי את הגגון המפלצתי הזה בשביל “לסחוב” את הכובע של המורה נהיגה…
                                              וחוץ מזה לא צריך כ"כ להתלהב כי זה סוזוקי ג’מיני (זה לא G קלאס…)
                                              לכל מי ששאל זה ידני.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36

                                              20

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום