דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      716 פוסטים 103 כותבים 69.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • AA11A AA11

        Photo0508.jpg Photo0509.jpg Photo0510.jpg Photo0511.jpg Photo0513.jpg Photo0515.jpg Photo0516.jpg

        טוס לאט סע מהרט מנותק
        טוס לאט סע מהרט מנותק
        טוס לאט סע מהר
        כתב נערך לאחרונה על ידי טוס לאט סע מהר
        #244

        @AA11 באיזה מדינה באירופה אתה נמצא?

        shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

          @AA11 באיזה מדינה באירופה אתה נמצא?

          shineS מנותק
          shineS מנותק
          shine
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #245

          @טוס-לאט-סע-מהר
          אם אני זוכר טוב, הוא גר בצרפת.

          תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
          סטיקרים לרכב
          shine.grd@gmail.com

          טוס לאט סע מהרט מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

            @יודי-ויין אתה צודק לגבי רכב מיושן (21-30)
            רכב אספנות עובר חזרה לפעם בשנה

            מ מנותק
            מ מנותק
            מתלמד 0
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי מתלמד 0
            #246

            @אושר-מתקרב 19-30, מידיעה.

            עוד שלושים יום אני עובר לפעם בשנה. יש!!!

            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • shineS shine

              @טוס-לאט-סע-מהר
              אם אני זוכר טוב, הוא גר בצרפת.

              טוס לאט סע מהרט מנותק
              טוס לאט סע מהרט מנותק
              טוס לאט סע מהר
              כתב נערך לאחרונה על ידי טוס לאט סע מהר
              #247

              @shine איזה רכב?

              @מתלמד-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

              עוד שלושים יום אני עובר לפעם בשנה. יש!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • shineS shine

                @טוס-לאט-סע-מהר
                אם אני זוכר טוב, הוא גר בצרפת.

                מ מנותק
                מ מנותק
                מתלמד 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #248

                @shine זה בלוקסמבורג, לפי הלוחית רישוי, מדינה סמוכה לצרפת.

                shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מתלמד 0

                  @shine זה בלוקסמבורג, לפי הלוחית רישוי, מדינה סמוכה לצרפת.

                  shineS מנותק
                  shineS מנותק
                  shine
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #249

                  @מתלמד-0
                  אני לא יודע מאיפה התמונות, הוא גר בצרפת.

                  תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                  סטיקרים לרכב
                  shine.grd@gmail.com

                  AA11A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מתלמד 0

                    @אושר-מתקרב 19-30, מידיעה.

                    עוד שלושים יום אני עובר לפעם בשנה. יש!!!

                    LexusL מנותק
                    LexusL מנותק
                    Lexus
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #250

                    @מתלמד-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                    @אושר-מתקרב 19-30, מידיעה.

                    עוד שלושים יום אני עובר לפעם בשנה. יש!!!

                    יש גם הגבלות על רכב אספנות תחליט אם זה שווה לך (אתה לא חייב לרשום אותו כאספנות)

                    שיפור החיפוש ביד2

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ט מנותק
                      ט מנותק
                      טייס קרבי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #251

                      @אושר-מתקרב
                      למשל אי אפשר לנסוע בכביש בשעות עומס…!
                      זה ממש לא שווה זה רק למי שזה התחביב שלו
                      (ואגב חוץ מטסט אין אגרת רישוי ויש הוזלה בביטוח רכב)

                      למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טייס קרבי

                        @אושר-מתקרב
                        למשל אי אפשר לנסוע בכביש בשעות עומס…!
                        זה ממש לא שווה זה רק למי שזה התחביב שלו
                        (ואגב חוץ מטסט אין אגרת רישוי ויש הוזלה בביטוח רכב)

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מתלמד 0
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                        #252

                        @טייס-קרבי אז יש אגרת רישוי מוזלת ב75%+הוזלה כנ"ל בביטוח+אתה משלם אגרה עושה טסט ויש לך שנה לנסוע. העמדת אותו שנה שנתיים? שלם וסע. אין הצטברות אגרות. חסרונות בין שבע לתשע בבוקר אסור לנוע בכבישים. הסיבה: זה תחביב, הובי? אל תעמיס על הכבישים העמוסים ממילא. בכלל לא כמו שיש מי שחושב שאולי תתקע ותגרום לפקק. אולי החדשים נתקעים, הצעצועים האלה עם הבטריות מסין.
                        אבלללל, כל ההגבלה היא רק על ימי חול לא כולל שישי שבת וחגים. כן, גם חגים של יהודים, דרוזים, מוסלמים, נוצרים, וצ’רקסים. לכן תורידו 110 ימים בערך על סופ"ש+חגים למיניהם=כמעט רוב ימי השנה מותר לנוע.

                        לבעלי החשמליות, סליחה על המתקפה. פשוט אתמול הייתי באירוע, והמילים היחידות שעפו באוויר היו של כמה ילדים שזרקו שמות מפונפנים כמו גילי, בי וואי די, והתווכחו כמה כוחות סוס יש לסינים. זה דייג שלא אוהב דגים, הוא אוהב את עצמו. לאהוב רכב, זה להתחבר לנוסטלגיה שלו, לדורות, לקוריוזים, להיסטוריה של המותג, וכן… גם לתקלות!!! איך אפשר להתחבר למשהו בנאלי מפוצץ פלסטיניקל בסגנון אליאקספרס? אתם משווים משהו ללנדקרוזר 70 או דיפנדר של פעם?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • shineS shine

                          @מתלמד-0
                          אני לא יודע מאיפה התמונות, הוא גר בצרפת.

                          AA11A מנותק
                          AA11A מנותק
                          AA11
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #253

                          @shine הרכב בצרפת
                          אני מכיר את הבעלים
                          בלוקסמבורג אין הרבה מס לקנית רכבים אז הוא קנה שם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • AA11A מנותק
                            AA11A מנותק
                            AA11
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #254

                            Photo0519.jpg

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • yosiY מנותק
                              yosiY מנותק
                              yosi
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #255

                              פיג’ו 504 שנת 1977

                              20251201_120645.jpg 20251201_120710.jpg 20251201_120800.jpg

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #256

                                וזה הרכב הבא שצילמתי… BMW I8

                                2 (13).jpg

                                2 (19).jpg

                                2 (18).jpg

                                2 (17).jpg

                                2 (16).jpg

                                2 (15).jpg

                                2 (14).jpg

                                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                  וזה הרכב הבא שצילמתי… BMW I8

                                  2 (13).jpg

                                  2 (19).jpg

                                  2 (18).jpg

                                  2 (17).jpg

                                  2 (16).jpg

                                  2 (15).jpg

                                  2 (14).jpg

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  MEM
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #257

                                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                  וזה הרכב הבא שצילמתי… BMW I8

                                  2 (13).jpg

                                  2 (19).jpg

                                  2 (18).jpg

                                  2 (17).jpg

                                  2 (16).jpg

                                  2 (15).jpg

                                  2 (14).jpg

                                  סתם שאלה - מה זה ה’במבחן’ הנ"ל?
                                  יוצא לי לראות הרבה כאלו וזה קצת לא ברור - מבחן של הרכב? של הנהג?

                                  בסדב חיים ברזלח ב 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • M MEM

                                    @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                    וזה הרכב הבא שצילמתי… BMW I8

                                    2 (13).jpg

                                    2 (19).jpg

                                    2 (18).jpg

                                    2 (17).jpg

                                    2 (16).jpg

                                    2 (15).jpg

                                    2 (14).jpg

                                    סתם שאלה - מה זה ה’במבחן’ הנ"ל?
                                    יוצא לי לראות הרבה כאלו וזה קצת לא ברור - מבחן של הרכב? של הנהג?

                                    בסדב מנותק
                                    בסדב מנותק
                                    בסד
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #258
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • M MEM

                                      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                      וזה הרכב הבא שצילמתי… BMW I8

                                      2 (13).jpg

                                      2 (19).jpg

                                      2 (18).jpg

                                      2 (17).jpg

                                      2 (16).jpg

                                      2 (15).jpg

                                      2 (14).jpg

                                      סתם שאלה - מה זה ה’במבחן’ הנ"ל?
                                      יוצא לי לראות הרבה כאלו וזה קצת לא ברור - מבחן של הרכב? של הנהג?

                                      חיים ברזלח מנותק
                                      חיים ברזלח מנותק
                                      חיים ברזל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #259

                                      @MEM כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                      מבחן של הרכב

                                      👍

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • M MEM

                                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        וזה הרכב הבא שצילמתי… BMW I8

                                        2 (13).jpg

                                        2 (19).jpg

                                        2 (18).jpg

                                        2 (17).jpg

                                        2 (16).jpg

                                        2 (15).jpg

                                        2 (14).jpg

                                        סתם שאלה - מה זה ה’במבחן’ הנ"ל?
                                        יוצא לי לראות הרבה כאלו וזה קצת לא ברור - מבחן של הרכב? של הנהג?

                                        ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בנג'ה
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #260

                                        @MEM כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        סתם שאלה - מה זה ה’במבחן’ הנ"ל?
                                        יוצא לי לראות הרבה כאלו וזה קצת לא ברור - מבחן של הרכב? של הנהג?

                                        הלוחית הזו בדרך כלל היא של סוחרי רכב כי לפעמים נופלת להם הזדמנות לקנות רכב שעבר תאונה אבל ירד מהכביש אז לצורך החזרתו הם נוסעים עליו למוסכים ובדיקות שצריך.
                                        אבל, כרגיל במדינת היהודים ארץ הקומבינות, היו משתמשים עם זה לצרכים פרטיים כמו רכבי ספורט שעשו סטייג׳2 או 3 וטסורים לנסיעה בכביש אז הם היו שׂוכרים את זה לאנ"ש וכו.
                                        לפני שנה אאל"ט המדינה נכנסה בזה חזק והפעילו סנקציות משמעותיות לגבי הלוחית הזו.

                                        סתם שאלה, למה אתה מטריח את המשתמשים פה לפתוח את הספויילר?
                                        אתה יכול לכתוב את זה כתגובה רגילה.

                                        M תודה לבורא עולם 0ת מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ב בנג'ה

                                          @MEM כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                          סתם שאלה - מה זה ה’במבחן’ הנ"ל?
                                          יוצא לי לראות הרבה כאלו וזה קצת לא ברור - מבחן של הרכב? של הנהג?

                                          הלוחית הזו בדרך כלל היא של סוחרי רכב כי לפעמים נופלת להם הזדמנות לקנות רכב שעבר תאונה אבל ירד מהכביש אז לצורך החזרתו הם נוסעים עליו למוסכים ובדיקות שצריך.
                                          אבל, כרגיל במדינת היהודים ארץ הקומבינות, היו משתמשים עם זה לצרכים פרטיים כמו רכבי ספורט שעשו סטייג׳2 או 3 וטסורים לנסיעה בכביש אז הם היו שׂוכרים את זה לאנ"ש וכו.
                                          לפני שנה אאל"ט המדינה נכנסה בזה חזק והפעילו סנקציות משמעותיות לגבי הלוחית הזו.

                                          סתם שאלה, למה אתה מטריח את המשתמשים פה לפתוח את הספויילר?
                                          אתה יכול לכתוב את זה כתגובה רגילה.

                                          M מנותק
                                          M מנותק
                                          MEM
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #261

                                          @בנג-ה כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                          @MEM כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                          סתם שאלה - מה זה ה’במבחן’ הנ"ל?
                                          יוצא לי לראות הרבה כאלו וזה קצת לא ברור - מבחן של הרכב? של הנהג?

                                          הלוחית הזו בדרך כלל היא של סוחרי רכב כי לפעמים נופלת להם הזדמנות לקנות רכב שעבר תאונה אבל ירד מהכביש אז לצורך החזרתו הם נוסעים עליו למוסכים ובדיקות שצריך.
                                          אבל, כרגיל במדינת היהודים ארץ הקומבינות, היו משתמשים עם זה לצרכים פרטיים כמו רכבי ספורט שעשו סטייג׳2 או 3 וטסורים לנסיעה בכביש אז הם היו שׂוכרים את זה לאנ"ש וכו.
                                          לפני שנה אאל"ט המדינה נכנסה בזה חזק והפעילו סנקציות משמעותיות לגבי הלוחית הזו.

                                          סתם שאלה, למה אתה מטריח את המשתמשים פה לפתוח את הספויילר?
                                          אתה יכול לכתוב את זה כתגובה רגילה.

                                          מאחר וזו סטיה מהנושא הרגילות לעשות ספויילר שלא לעבור מנושא לנושא…

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5
                                          • אלי 2023א מנותק
                                            אלי 2023א מנותק
                                            אלי 2023
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #262

                                            רכב יפה עם מספר יפה
                                            תצלום0068.jpg

                                            ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            9
                                            • אלי 2023א אלי 2023

                                              רכב יפה עם מספר יפה
                                              תצלום0068.jpg

                                              ת מנותק
                                              ת מנותק
                                              תלת גוונא
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #263

                                              @אלי-2023 מספר יפה
                                              ואגב שמתי לב שלקסוס ואינפיניטי יש להם כמעט תמיד בשלוש הספרות האמצעיות שלישייה לדוג’ 111 או מספר עגול לדוג’ 100. מה ההסבר לזה?

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36

                                              69

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום