דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      716 פוסטים 103 כותבים 68.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • AA11A מנותק
        AA11A מנותק
        AA11
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #233

        Photo0507.jpg
        Photo0293.jpg
        Photo0294.jpg
        Photo0298.jpg
        Photo0300.jpg Photo0302.jpg
        Photo0303.jpg
        Photo0307.jpg
        Photo0312.jpg
        Photo0313.jpg

        סליחה על האיכות

        תודה לבורא עולם 0ת אלוף העולם 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
        5
        • AA11A AA11

          Photo0507.jpg
          Photo0293.jpg
          Photo0294.jpg
          Photo0298.jpg
          Photo0300.jpg Photo0302.jpg
          Photo0303.jpg
          Photo0307.jpg
          Photo0312.jpg
          Photo0313.jpg

          סליחה על האיכות

          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #234

          @AA11 יפה מאוד, מאיזה מיקום בגלובוס כל אלו?

          AA11A תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • AA11A AA11

            Photo0507.jpg
            Photo0293.jpg
            Photo0294.jpg
            Photo0298.jpg
            Photo0300.jpg Photo0302.jpg
            Photo0303.jpg
            Photo0307.jpg
            Photo0312.jpg
            Photo0313.jpg

            סליחה על האיכות

            אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #235

            @AA11 אל תתחיל איתי…
            1000188592.jpg

            יש לי מלא תמונות כמו אלה!

            סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
            התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

            ניתן ליצור קשר:
            ehh3266@gmail.com

            זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

            AA11A תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

              @AA11 אל תתחיל איתי…
              1000188592.jpg

              יש לי מלא תמונות כמו אלה!

              AA11A מנותק
              AA11A מנותק
              AA11
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #236

              @אלוף-העולם-1 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

              יש לי מלא תמונות כמו אלה!

              ?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                @AA11 יפה מאוד, מאיזה מיקום בגלובוס כל אלו?

                AA11A מנותק
                AA11A מנותק
                AA11
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #237

                @תודה-לבורא-עולם-0 צרפת וגרמניה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יחצ המקצועןי מנותק
                  יחצ המקצועןי מנותק
                  יחצ המקצוען
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #238
                  פוסט זה נמחק!
                  AA11A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                    פוסט זה נמחק!

                    AA11A מנותק
                    AA11A מנותק
                    AA11
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                    #239

                    25fd7170-80c9-444f-9fc1-c6db8b2b0ecb-תיקון.jpg

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יחצ המקצועןי מנותק
                      יחצ המקצועןי מנותק
                      יחצ המקצוען
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                      #240

                      קבלו קצת מארכיון המספרים בין היפים בארץ.

                      IMG_20251127_102221_632.jpg

                      IMG_20250725_163540_150.jpg

                      סליחה על האיכות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • אלי 2023א אלי 2023

                        אני רואה אותו הרבה אבל רק היום הצלחתי לצלם (הוא בד"כ עם כיסוי בחניה)
                        רכב נדיר ביואיק 4WM57
                        כמעט יחיד בארץ יבוא אישי מארה"ב יש רק עוד אחד מהדגם הזה בארץ גם יבוא אישי אבל מקנדה
                        שנת 1995
                        3785 סמ"ק
                        נוסע תקין לחלוטין עם טסט לשנה!!!
                        IMG_4912.JPG

                        יודי וייןי מנותק
                        יודי וייןי מנותק
                        יודי ויין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                        #241

                        @אלי-2023 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                        אני רואה אותו הרבה אבל רק היום הצלחתי לצלם (הוא בד"כ עם כיסוי בחניה)
                        רכב נדיר ביואיק 4WM57
                        כמעט יחיד בארץ יבוא אישי מארה"ב יש רק עוד אחד מהדגם הזה בארץ גם יבוא אישי אבל מקנדה
                        שנת 1995
                        3785 סמ"ק
                        נוסע תקין לחלוטין עם טסט לשנה!!!
                        IMG_4912.JPG

                        תקן אותי אם אני טועה אבל רכב אספנות עובר טסט פעמים בשנה…

                        אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יודי וייןי יודי ויין

                          @אלי-2023 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                          אני רואה אותו הרבה אבל רק היום הצלחתי לצלם (הוא בד"כ עם כיסוי בחניה)
                          רכב נדיר ביואיק 4WM57
                          כמעט יחיד בארץ יבוא אישי מארה"ב יש רק עוד אחד מהדגם הזה בארץ גם יבוא אישי אבל מקנדה
                          שנת 1995
                          3785 סמ"ק
                          נוסע תקין לחלוטין עם טסט לשנה!!!
                          IMG_4912.JPG

                          תקן אותי אם אני טועה אבל רכב אספנות עובר טסט פעמים בשנה…

                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרבא מנותק
                          אושר מתקרב
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
                          #242

                          @יודי-ויין אתה צודק לגבי רכב מיושן (21-30)
                          רכב אספנות עובר חזרה לפעם בשנה


                          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • AA11A מנותק
                            AA11A מנותק
                            AA11
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #243

                            Photo0508.jpg Photo0509.jpg Photo0510.jpg Photo0511.jpg Photo0513.jpg Photo0515.jpg Photo0516.jpg

                            טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • AA11A AA11

                              Photo0508.jpg Photo0509.jpg Photo0510.jpg Photo0511.jpg Photo0513.jpg Photo0515.jpg Photo0516.jpg

                              טוס לאט סע מהרט מנותק
                              טוס לאט סע מהרט מנותק
                              טוס לאט סע מהר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי טוס לאט סע מהר
                              #244

                              @AA11 באיזה מדינה באירופה אתה נמצא?

                              shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                @AA11 באיזה מדינה באירופה אתה נמצא?

                                shineS מנותק
                                shineS מנותק
                                shine
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #245

                                @טוס-לאט-סע-מהר
                                אם אני זוכר טוב, הוא גר בצרפת.

                                תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                                סטיקרים לרכב
                                shine.grd@gmail.com

                                טוס לאט סע מהרט מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                  @יודי-ויין אתה צודק לגבי רכב מיושן (21-30)
                                  רכב אספנות עובר חזרה לפעם בשנה

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מתלמד 0
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מתלמד 0
                                  #246

                                  @אושר-מתקרב 19-30, מידיעה.

                                  עוד שלושים יום אני עובר לפעם בשנה. יש!!!

                                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • shineS shine

                                    @טוס-לאט-סע-מהר
                                    אם אני זוכר טוב, הוא גר בצרפת.

                                    טוס לאט סע מהרט מנותק
                                    טוס לאט סע מהרט מנותק
                                    טוס לאט סע מהר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוס לאט סע מהר
                                    #247

                                    @shine איזה רכב?

                                    @מתלמד-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                    עוד שלושים יום אני עובר לפעם בשנה. יש!!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • shineS shine

                                      @טוס-לאט-סע-מהר
                                      אם אני זוכר טוב, הוא גר בצרפת.

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מתלמד 0
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #248

                                      @shine זה בלוקסמבורג, לפי הלוחית רישוי, מדינה סמוכה לצרפת.

                                      shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מתלמד 0

                                        @shine זה בלוקסמבורג, לפי הלוחית רישוי, מדינה סמוכה לצרפת.

                                        shineS מנותק
                                        shineS מנותק
                                        shine
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #249

                                        @מתלמד-0
                                        אני לא יודע מאיפה התמונות, הוא גר בצרפת.

                                        תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                                        סטיקרים לרכב
                                        shine.grd@gmail.com

                                        AA11A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מתלמד 0

                                          @אושר-מתקרב 19-30, מידיעה.

                                          עוד שלושים יום אני עובר לפעם בשנה. יש!!!

                                          LexusL מנותק
                                          LexusL מנותק
                                          Lexus
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #250

                                          @מתלמד-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                          @אושר-מתקרב 19-30, מידיעה.

                                          עוד שלושים יום אני עובר לפעם בשנה. יש!!!

                                          יש גם הגבלות על רכב אספנות תחליט אם זה שווה לך (אתה לא חייב לרשום אותו כאספנות)

                                          שיפור החיפוש ביד2

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ט מנותק
                                            ט מנותק
                                            טייס קרבי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #251

                                            @אושר-מתקרב
                                            למשל אי אפשר לנסוע בכביש בשעות עומס…!
                                            זה ממש לא שווה זה רק למי שזה התחביב שלו
                                            (ואגב חוץ מטסט אין אגרת רישוי ויש הוזלה בביטוח רכב)

                                            למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ט טייס קרבי

                                              @אושר-מתקרב
                                              למשל אי אפשר לנסוע בכביש בשעות עומס…!
                                              זה ממש לא שווה זה רק למי שזה התחביב שלו
                                              (ואגב חוץ מטסט אין אגרת רישוי ויש הוזלה בביטוח רכב)

                                              מ מנותק
                                              מ מנותק
                                              מתלמד 0
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                              #252

                                              @טייס-קרבי אז יש אגרת רישוי מוזלת ב75%+הוזלה כנ"ל בביטוח+אתה משלם אגרה עושה טסט ויש לך שנה לנסוע. העמדת אותו שנה שנתיים? שלם וסע. אין הצטברות אגרות. חסרונות בין שבע לתשע בבוקר אסור לנוע בכבישים. הסיבה: זה תחביב, הובי? אל תעמיס על הכבישים העמוסים ממילא. בכלל לא כמו שיש מי שחושב שאולי תתקע ותגרום לפקק. אולי החדשים נתקעים, הצעצועים האלה עם הבטריות מסין.
                                              אבלללל, כל ההגבלה היא רק על ימי חול לא כולל שישי שבת וחגים. כן, גם חגים של יהודים, דרוזים, מוסלמים, נוצרים, וצ’רקסים. לכן תורידו 110 ימים בערך על סופ"ש+חגים למיניהם=כמעט רוב ימי השנה מותר לנוע.

                                              לבעלי החשמליות, סליחה על המתקפה. פשוט אתמול הייתי באירוע, והמילים היחידות שעפו באוויר היו של כמה ילדים שזרקו שמות מפונפנים כמו גילי, בי וואי די, והתווכחו כמה כוחות סוס יש לסינים. זה דייג שלא אוהב דגים, הוא אוהב את עצמו. לאהוב רכב, זה להתחבר לנוסטלגיה שלו, לדורות, לקוריוזים, להיסטוריה של המותג, וכן… גם לתקלות!!! איך אפשר להתחבר למשהו בנאלי מפוצץ פלסטיניקל בסגנון אליאקספרס? אתם משווים משהו ללנדקרוזר 70 או דיפנדר של פעם?

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              7

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36

                                              20

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום