דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. עזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017

      עזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      10 פוסטים 4 כותבים 478 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מנאששש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני באמצע להחליף מערכת לטויוטה אוריס 2017
        ונתקעתי עם כמה דברים.

        א.יש לי בקנבס מקום לחוטים שאין לי מושג למה לחבר אותו.
        קנבס
        חוט מספר 5. (זה כנראה מיזוג אוויר, כשהדלקתי את המולטימדיה זה נתקע לי על מיזוג אוויר)
        ב. יש מישהו שיודע בוודאות שמוציאים את 2 הלוחות של גיל קאר?
        ג. איך מחברים את המצלמה הקיימת למערכת? (הוא מתחבר לי בתור מצלמה קדמית)
        ד. מהמערכת הפנימית של גיל קאר יוצא אצלי כבל USB שמחובר אליו משדר שכתוב עליו COMFAST, מה לעשות איתו?
        ועוד חוט שמחובר ל GPS (הGPS מחובר מאחורה מעל הגלגל) פשוט מחליפים עם החדש?
        ועוד חוט לרמקול קטן ששנמצא מתחת לדשבורד יש למישהו מושג מה זה בדיוק?
        ה. יש אופציה לעשות משהו עם הכפתור שעד עכשיו הגיע לניווט של גיל קאר?
        ו. האם יש בעיה לשים את הGPS והG4 אחד ליד השני?
        ז. מה הקוד של המערכת? TS10S

        תודה רבה.

        IMG_0060.JPG

        זה הרמקול 🔻

        IMG_0061.JPG

        וזה המערכת הפנימית יותר של גיל קאר 🔻

        IMG_0062.JPG

        EBAE דני מערכותד 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מ מנאששש

          אני באמצע להחליף מערכת לטויוטה אוריס 2017
          ונתקעתי עם כמה דברים.

          א.יש לי בקנבס מקום לחוטים שאין לי מושג למה לחבר אותו.
          קנבס
          חוט מספר 5. (זה כנראה מיזוג אוויר, כשהדלקתי את המולטימדיה זה נתקע לי על מיזוג אוויר)
          ב. יש מישהו שיודע בוודאות שמוציאים את 2 הלוחות של גיל קאר?
          ג. איך מחברים את המצלמה הקיימת למערכת? (הוא מתחבר לי בתור מצלמה קדמית)
          ד. מהמערכת הפנימית של גיל קאר יוצא אצלי כבל USB שמחובר אליו משדר שכתוב עליו COMFAST, מה לעשות איתו?
          ועוד חוט שמחובר ל GPS (הGPS מחובר מאחורה מעל הגלגל) פשוט מחליפים עם החדש?
          ועוד חוט לרמקול קטן ששנמצא מתחת לדשבורד יש למישהו מושג מה זה בדיוק?
          ה. יש אופציה לעשות משהו עם הכפתור שעד עכשיו הגיע לניווט של גיל קאר?
          ו. האם יש בעיה לשים את הGPS והG4 אחד ליד השני?
          ז. מה הקוד של המערכת? TS10S

          תודה רבה.

          IMG_0060.JPG

          זה הרמקול 🔻

          IMG_0061.JPG

          וזה המערכת הפנימית יותר של גיל קאר 🔻

          IMG_0062.JPG

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

          א.יש לי בקנבס מקום לחוטים שאין לי מושג למה לחבר אותו.
          קנבס

          לא הכל מתחבר, יש שם שתי אופציות של חיבור למצלמה.

          חוט מספר 5. (זה כנראה מיזוג אוויר, כשהדלקתי את המולטימדיה זה נתקע לי על מיזוג אוויר)

          כן, זה מעצבן. הפתרון הוא לנתק את הקנבס ולהגדיר שלא יציג מיזוג אוויר, ורק אחרי שתגדיר את הקנבס כמו שצריך תפעיל את זה אם בא לך.

          ב. יש מישהו שיודע בוודאות שמוציאים את 2 הלוחות של גיל קאר?

          כן.

          ג. איך מחברים את המצלמה הקיימת למערכת? (הוא מתחבר לי בתור מצלמה קדמית)

          עם אחת הבננות הצהובות, כנראה כשתגדיר קנבס יסתדר.

          ד. מהמערכת הפנימית של גיל קאר יוצא אצלי כבל USB שמחובר אליו משדר שכתוב עליו COMFAST, מה לעשות איתו?

          לצבוע בטורקיז ולזרוק לירקון.

          ועוד חוט שמחובר ל GPS (הGPS מחובר מאחורה מעל הגלגל) פשוט מחליפים עם החדש?

          מעל הגלגל? משוגעים גיל קאר האלה. לצבוע ולזרוק כנ"ל.

          ועוד חוט לרמקול קטן ששנמצא מתחת לדשבורד יש למישהו מושג מה זה בדיוק?

          דיבורית משנות התרפפ"ו

          ה. יש אופציה לעשות משהו עם הכפתור שעד עכשיו הגיע לניווט של גיל קאר?

          ללחוץ עליו כדי להוציא את העצבים בפקקים.

          ו. האם יש בעיה לשים את הGPS והG4 אחד ליד השני?

          את הGPS עדיף להוציא החוצה.

          ז. מה הקוד של המערכת? TS10S

          איזה קוד?

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          מ הכל בעזרת השםה 2 תגובות תגובה אחרונה
          4
          • EBAE EBA

            @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

            א.יש לי בקנבס מקום לחוטים שאין לי מושג למה לחבר אותו.
            קנבס

            לא הכל מתחבר, יש שם שתי אופציות של חיבור למצלמה.

            חוט מספר 5. (זה כנראה מיזוג אוויר, כשהדלקתי את המולטימדיה זה נתקע לי על מיזוג אוויר)

            כן, זה מעצבן. הפתרון הוא לנתק את הקנבס ולהגדיר שלא יציג מיזוג אוויר, ורק אחרי שתגדיר את הקנבס כמו שצריך תפעיל את זה אם בא לך.

            ב. יש מישהו שיודע בוודאות שמוציאים את 2 הלוחות של גיל קאר?

            כן.

            ג. איך מחברים את המצלמה הקיימת למערכת? (הוא מתחבר לי בתור מצלמה קדמית)

            עם אחת הבננות הצהובות, כנראה כשתגדיר קנבס יסתדר.

            ד. מהמערכת הפנימית של גיל קאר יוצא אצלי כבל USB שמחובר אליו משדר שכתוב עליו COMFAST, מה לעשות איתו?

            לצבוע בטורקיז ולזרוק לירקון.

            ועוד חוט שמחובר ל GPS (הGPS מחובר מאחורה מעל הגלגל) פשוט מחליפים עם החדש?

            מעל הגלגל? משוגעים גיל קאר האלה. לצבוע ולזרוק כנ"ל.

            ועוד חוט לרמקול קטן ששנמצא מתחת לדשבורד יש למישהו מושג מה זה בדיוק?

            דיבורית משנות התרפפ"ו

            ה. יש אופציה לעשות משהו עם הכפתור שעד עכשיו הגיע לניווט של גיל קאר?

            ללחוץ עליו כדי להוציא את העצבים בפקקים.

            ו. האם יש בעיה לשים את הGPS והG4 אחד ליד השני?

            את הGPS עדיף להוציא החוצה.

            ז. מה הקוד של המערכת? TS10S

            איזה קוד?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מנאששש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @EBA

            דבר ראשון תודה רבה!

            עם אחת הבננות הצהובות, כנראה כשתגדיר קנבס יסתדר.

            איך מגדירים קנבס?

            דיבורית משנות התרפפ"ו

            אבל היה לי גם דיבורית שפירקתי מלמעלה.

            איזה קוד?

            מפתחים, שחזור, דברים כאלה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

              א.יש לי בקנבס מקום לחוטים שאין לי מושג למה לחבר אותו.
              קנבס

              לא הכל מתחבר, יש שם שתי אופציות של חיבור למצלמה.

              חוט מספר 5. (זה כנראה מיזוג אוויר, כשהדלקתי את המולטימדיה זה נתקע לי על מיזוג אוויר)

              כן, זה מעצבן. הפתרון הוא לנתק את הקנבס ולהגדיר שלא יציג מיזוג אוויר, ורק אחרי שתגדיר את הקנבס כמו שצריך תפעיל את זה אם בא לך.

              ב. יש מישהו שיודע בוודאות שמוציאים את 2 הלוחות של גיל קאר?

              כן.

              ג. איך מחברים את המצלמה הקיימת למערכת? (הוא מתחבר לי בתור מצלמה קדמית)

              עם אחת הבננות הצהובות, כנראה כשתגדיר קנבס יסתדר.

              ד. מהמערכת הפנימית של גיל קאר יוצא אצלי כבל USB שמחובר אליו משדר שכתוב עליו COMFAST, מה לעשות איתו?

              לצבוע בטורקיז ולזרוק לירקון.

              ועוד חוט שמחובר ל GPS (הGPS מחובר מאחורה מעל הגלגל) פשוט מחליפים עם החדש?

              מעל הגלגל? משוגעים גיל קאר האלה. לצבוע ולזרוק כנ"ל.

              ועוד חוט לרמקול קטן ששנמצא מתחת לדשבורד יש למישהו מושג מה זה בדיוק?

              דיבורית משנות התרפפ"ו

              ה. יש אופציה לעשות משהו עם הכפתור שעד עכשיו הגיע לניווט של גיל קאר?

              ללחוץ עליו כדי להוציא את העצבים בפקקים.

              ו. האם יש בעיה לשים את הGPS והG4 אחד ליד השני?

              את הGPS עדיף להוציא החוצה.

              ז. מה הקוד של המערכת? TS10S

              איזה קוד?

              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השם
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @EBA כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

              ז. מה הקוד של המערכת? TS10S

              איזה קוד?

              זה

              טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מנאששש

                אני באמצע להחליף מערכת לטויוטה אוריס 2017
                ונתקעתי עם כמה דברים.

                א.יש לי בקנבס מקום לחוטים שאין לי מושג למה לחבר אותו.
                קנבס
                חוט מספר 5. (זה כנראה מיזוג אוויר, כשהדלקתי את המולטימדיה זה נתקע לי על מיזוג אוויר)
                ב. יש מישהו שיודע בוודאות שמוציאים את 2 הלוחות של גיל קאר?
                ג. איך מחברים את המצלמה הקיימת למערכת? (הוא מתחבר לי בתור מצלמה קדמית)
                ד. מהמערכת הפנימית של גיל קאר יוצא אצלי כבל USB שמחובר אליו משדר שכתוב עליו COMFAST, מה לעשות איתו?
                ועוד חוט שמחובר ל GPS (הGPS מחובר מאחורה מעל הגלגל) פשוט מחליפים עם החדש?
                ועוד חוט לרמקול קטן ששנמצא מתחת לדשבורד יש למישהו מושג מה זה בדיוק?
                ה. יש אופציה לעשות משהו עם הכפתור שעד עכשיו הגיע לניווט של גיל קאר?
                ו. האם יש בעיה לשים את הGPS והG4 אחד ליד השני?
                ז. מה הקוד של המערכת? TS10S

                תודה רבה.

                IMG_0060.JPG

                זה הרמקול 🔻

                IMG_0061.JPG

                וזה המערכת הפנימית יותר של גיל קאר 🔻

                IMG_0062.JPG

                דני מערכותד מנותק
                דני מערכותד מנותק
                דני מערכות
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דני מערכות
                #5

                @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                ג. איך מחברים את המצלמה הקיימת למערכת? (הוא מתחבר לי בתור מצלמה קדמית)

                יש לך מהצמה שתי חוטים צהובים שמתחברים למצלמת רוורס תחליף את מה שחיברת לשני

                @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                ועוד חוט שמחובר ל GPS (הGPS מחובר מאחורה מעל הגלגל) פשוט מחליפים עם החדש?

                מחברים רק את החדש

                @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                ועוד חוט לרמקול קטן ששנמצא מתחת לדשבורד יש למישהו מושג מה זה בדיוק?

                אולי דיבורית נפרדת?

                @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                ו. האם יש בעיה לשים את הGPS והG4 אחד ליד השני?

                אין שום בעיה

                @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                ז. מה הקוד של המערכת? TS10S

                הגדרות יצרן 123456 וגם 8888
                מצב מפתחים 7890+השעה לדוגמה בשעה 22:36 הקוד יהיה 789022

                עריכה: ראיתי ש @EBA ענה לך כבר על הכל

                ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                https://did.li/MxyOf

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • דני מערכותד דני מערכות

                  @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                  @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                  ג. איך מחברים את המצלמה הקיימת למערכת? (הוא מתחבר לי בתור מצלמה קדמית)

                  יש לך מהצמה שתי חוטים צהובים שמתחברים למצלמת רוורס תחליף את מה שחיברת לשני

                  @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                  ועוד חוט שמחובר ל GPS (הGPS מחובר מאחורה מעל הגלגל) פשוט מחליפים עם החדש?

                  מחברים רק את החדש

                  @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                  ועוד חוט לרמקול קטן ששנמצא מתחת לדשבורד יש למישהו מושג מה זה בדיוק?

                  אולי דיבורית נפרדת?

                  @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                  ו. האם יש בעיה לשים את הGPS והG4 אחד ליד השני?

                  אין שום בעיה

                  @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                  ז. מה הקוד של המערכת? TS10S

                  הגדרות יצרן 123456 וגם 8888
                  מצב מפתחים 7890+השעה לדוגמה בשעה 22:36 הקוד יהיה 789022

                  עריכה: ראיתי ש @EBA ענה לך כבר על הכל

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מנאששש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @דני-מערכות

                  יש לך מהצמה שתי חוטים צהובים שמתחברים למצלמת רוורס תחליף את מה שחיברת לשני

                  לא עזר.

                  תודה רבה. בכל אופן

                  דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנאששש

                    @דני-מערכות

                    יש לך מהצמה שתי חוטים צהובים שמתחברים למצלמת רוורס תחליף את מה שחיברת לשני

                    לא עזר.

                    תודה רבה. בכל אופן

                    דני מערכותד מנותק
                    דני מערכותד מנותק
                    דני מערכות
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                    לא עזר.

                    תודה רבה. בכל אופן

                    תנסה בהגדרות יצרן יש שם משהו לשחק עם זה מתי אתה רוצה שהמצלמה תופעל
                    או שזה קשור לקנבס שצריך להגדיר אותו טוב
                    על איזה חברה הגדרת אותו?

                    ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                    לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                    https://did.li/MxyOf

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • דני מערכותד דני מערכות

                      @מנאששש כתב בעזרה בהתקנת מולטימדיה. אוריס 2017:

                      לא עזר.

                      תודה רבה. בכל אופן

                      תנסה בהגדרות יצרן יש שם משהו לשחק עם זה מתי אתה רוצה שהמצלמה תופעל
                      או שזה קשור לקנבס שצריך להגדיר אותו טוב
                      על איזה חברה הגדרת אותו?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מנאששש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @דני-מערכות
                      אני לא יודע איך להגדיר קנבס.

                      דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנאששש

                        @דני-מערכות
                        אני לא יודע איך להגדיר קנבס.

                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכות
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מנאששש אז ברור שלא יעבוד לך המצלמת רוורס
                        בהגדרות רכב יש לך הגדרת נהג או משהו כזה כקנבס שלך אתה צריך חברת RASIA ואז את הדגם של הרכב שלך ואם אין אותו אז רכב היברידי אחר של טויוטה כגון קאמרי או פריוס וכו’

                        ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                        לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                        https://did.li/MxyOf

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • דני מערכותד דני מערכות

                          @מנאששש אז ברור שלא יעבוד לך המצלמת רוורס
                          בהגדרות רכב יש לך הגדרת נהג או משהו כזה כקנבס שלך אתה צריך חברת RASIA ואז את הדגם של הרכב שלך ואם אין אותו אז רכב היברידי אחר של טויוטה כגון קאמרי או פריוס וכו’

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מנאששש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          92

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.4k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום