דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. שאר מכלולי הרכב
  3. ניצוצות בפולי מנוע ובעיות חשמל כתוצאה מכך

ניצוצות בפולי מנוע ובעיות חשמל כתוצאה מכך

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר מכלולי הרכב
חשמלאלטרנטורפולי מנועניצוץניצוצות
3 פוסטים 2 כותבים 48 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נייטרון חפשינ מנותק
    נייטרון חפשינ מנותק
    נייטרון חפשי
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    ברצוני לשתף בתקלה מוזרה ובפתרונה שהייתה ברכב של אבי לפני כמה זמן, הרכב (טוסון 2008 בנזין/גפ"מ) טופל על ידי במסירות רבה והוחלפו חלקים רבים, אך לאחר שהרכב חזר לביתו קיבלתי עדכון שרכב לא מניע, בבדיקה התברר שעל אף שהרכב נותן מתח ראוי המצבר לא נטען.
    בנוסף, וכביכול ללא שום קשר שמתי לב עוד קודם שרעש של תקתוקים נשמע מכיוון הפולי, ובהתבוננות ראיתי שיש שם ניצוץ כל כמה שניות בצד הפולי סמוך לקצהו ובכל פעם בנקודה אקראית אחרת בעיגול, החשמלאי טען שזו בעיה מוכרת וצריך להחליף פולי, ואכן תקלת החשמל נפתרה.
    איני יודע בוודאות מה ההסבר לזה, אבל ההשערה שלי (בתוספת מעט מידע מלוקט) היא כדלהלן: הפולי מורכב מחלק פנימי עגול וסביבו כמין טבעת נפרדת ומחוברים ביניהם באמצעות גומי, מבנה זה נועד לשכך רעידות ולהחליק את תנועת הרצועה, בלאי כלשהו גורם לחיכוך ויצירת חשמל סטטי ביניהם ולמטען חיובי בטבעת החיצונית מה שגורם לחשמל שלילי מהרכב לעבור לשם ע"י הניצוצות, איכשהו, לא בדיוק הבנתי איך, זה גורם כך לגנוב את החשמל שאמור להגיע למצבר לטעינה.
    מצאתי גם סרטון יפה המראה פתרון פשוט לבעיה ע"י קדיחת חור בגומי מה שיאפשר פריקה קלה בהעדר בידוד, וכך לא יצטבר מתח מספיק כדי ליצור ניצוץ, אם וכאשר אמצא אותו אעלה בל"נ.

    pikolinou@gmail.com

    מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

      ברצוני לשתף בתקלה מוזרה ובפתרונה שהייתה ברכב של אבי לפני כמה זמן, הרכב (טוסון 2008 בנזין/גפ"מ) טופל על ידי במסירות רבה והוחלפו חלקים רבים, אך לאחר שהרכב חזר לביתו קיבלתי עדכון שרכב לא מניע, בבדיקה התברר שעל אף שהרכב נותן מתח ראוי המצבר לא נטען.
      בנוסף, וכביכול ללא שום קשר שמתי לב עוד קודם שרעש של תקתוקים נשמע מכיוון הפולי, ובהתבוננות ראיתי שיש שם ניצוץ כל כמה שניות בצד הפולי סמוך לקצהו ובכל פעם בנקודה אקראית אחרת בעיגול, החשמלאי טען שזו בעיה מוכרת וצריך להחליף פולי, ואכן תקלת החשמל נפתרה.
      איני יודע בוודאות מה ההסבר לזה, אבל ההשערה שלי (בתוספת מעט מידע מלוקט) היא כדלהלן: הפולי מורכב מחלק פנימי עגול וסביבו כמין טבעת נפרדת ומחוברים ביניהם באמצעות גומי, מבנה זה נועד לשכך רעידות ולהחליק את תנועת הרצועה, בלאי כלשהו גורם לחיכוך ויצירת חשמל סטטי ביניהם ולמטען חיובי בטבעת החיצונית מה שגורם לחשמל שלילי מהרכב לעבור לשם ע"י הניצוצות, איכשהו, לא בדיוק הבנתי איך, זה גורם כך לגנוב את החשמל שאמור להגיע למצבר לטעינה.
      מצאתי גם סרטון יפה המראה פתרון פשוט לבעיה ע"י קדיחת חור בגומי מה שיאפשר פריקה קלה בהעדר בידוד, וכך לא יצטבר מתח מספיק כדי ליצור ניצוץ, אם וכאשר אמצא אותו אעלה בל"נ.

      מיוחדמ מנותק
      מיוחדמ מנותק
      מיוחד
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @נייטרון-חפשי
      זה?

      כותב רק רעיונות.
      גמ"ח רכב "והלכת בדרכיו".
      כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות - קידוד/חריטה.
      בתשלום סימלי.
      special12323@gmail.com

      נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מיוחדמ מיוחד

        @נייטרון-חפשי
        זה?

        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מיוחד זה לא מה שראיתי אבל אותו רעיון.

        pikolinou@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0

        33

        מחובר

        1.5k

        משתמשים

        5.0k

        נושאים

        67.2k

        פוסטים
        • התחברות

        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון
        0
        • דף הבית
        • תקנון הפורום
        • המדריך המלא למשתמש
        • פוסטים אחרונים
        • משתמשים
        • חיפוש גוגל בפורום