התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!
-
@טוסון כתב בתחבורה ציבורית את אף אחד זה לא מעניין ולאף אחד לא באמת אכפת:
בקיצור ‘אובר’
לא בדיוק
@טוסון כתב בתחבורה ציבורית את אף אחד זה לא מעניין ולאף אחד לא באמת אכפת:
יותר תואם ל’קארפול’
רק שמותאם לטלפון כשר
-
@אבי-ים וכמו שכבר כתבתי מעלה
@טוסון כתב בתחבורה ציבורית את אף אחד זה לא מעניין ולאף אחד לא באמת אכפת:
אבל בקריאה שני’ נראה שמה שהוא טוען יותר תואם ל’קארפול’ מאשר ל’אובר’
וזה מותר בארץ
ואדרבה אם כבודו יפתח כזה דבר
זה עלול/עשוי להצליח
נראה לי שהמבינים בענייני קווים שהציעו את עזרתם בשמחה בנושא ידידים ישמחו לפתח קו כזה -
@יוני
אתה צודק לגמרי…
ואני אישית מכיר את אופקים ואת אליעזר פינדר,
פעם קרוב משפחה שלי נתקע בלי אוטובוס בלילה עקב עומס על האוטובוס האחרון, והתקשרו לפינדר והוא אמר להם לקחת הסעה עד לאופקים מירושלים, והוא שילם להם מהתחבורה ציבורית כולל פיצוי.
אבל זה בדיוק טענתי שאם מישהו באמת היה אכפת לו שם למעלה לסדר את התחבורה ציבורים (למשל בירושלים) אז הוא היה צריך לשים נציג בכל שכונה עם משכורת קטנה שישמע את התושבים שיהיה למי לפנות שהוא יוכל לפעול ישירות בתחבורה ציבורית, הרי אין כמו דעת העם, ובמיוחד כשמי שמתעסק בזה לא נוסע בתחבורה הציבורית.
ולצערנו אין לאנשים איפה להתבטא, אלא רק על גבי ידיעונים מקומיים טפשיים שלא מועלים כלום, או לשלוח טופס פנייה לפניות הציבור ולאחריה לקבל תגובה לא מובנת בעליל, זהו!!!
וחוץ מזה דבר אחד אני לא מבין איך לא חושבים על אוטוסים ישירים על צירים ראשים,
היה סקר [לא זוכר איפה] שכ35 אחוז מבעלי הרכבים הפרטיים לא נוסעים בתחבורה ציבורית עקב חוסר באוטובוסים ישירים, ותוכיח הרכבת הקלה והמטרונית איך היא צברה תאוצה, למה כל אוטובוס חייב לעבור בכל קרבי השכונות, למה כל אוטובוס חרדי בירושלים חייב לעבור בגאולה כך שהאוטובוס במקטע שבין גבעת משה לשטראוס הוא לא זז (בזמני עומס אני מעדיף לרדת וללכת ברגל), ולכן כל מי שרוצה להגיע למקום אחר לוקח לו נסיעה חצי שעה יותר מרכב פרטי, (יש לציין שבזבוטינסקי בבני ברק חשבו על זה עם קו 1) -
@מצויין-101 כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:
למה כל אוטובוס חייב לעבור בכל קרבי השכונות
לדעתי זה קשור הרבה למה שכתבתי למעלה
@צבי-דורש-ציון כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:
הסיבה הראשונה היא, ריבוע של אנשי המקצוע שעובדים לפי ‘כללים’ ולא חושבים איך למעשה בן אדם יהיה שוה לו לרדת מהאוטו וליסוע בתח"צ (יש לי מבחר דוגמאות לזה), ובפרט כפי שציינת שהם כלל לא מנוסים בתח"צ, כך שהם לא באמת יכולים לדעת מה הצרכים שיש לזה.
-
@מצויין-101 כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:
ולצערנו אין לאנשים איפה להתבטא, אלא רק על גבי ידיעונים מקומיים טפשיים שלא מועלים כלום, או לשלוח טופס פנייה לפניות הציבור ולאחריה לקבל תגובה לא מובנת בעליל, זהו!!!
הכתבות האלו בידיעונים עוזרות מאוד, והאלו מלמעלה קוראים אותם בעיון, הסיבה שזה לא מתפרסם בעיתונים רגילים זה רק כי שם הם ישתיקו את זה.
וטופסי פניה למשרד התחבורה זה מאוד מועיל וכמה שיותר יותר מועיל, את השינויים שכן עושים עושים ע"פ הפניות האלו, וכששכן שלך רוצה לפעול בעניין (דרך הידיעון המקומי) הוא חייב את הכח הזה של תלונות הציבור.
ואני מדבר על דברים ששמעתי מכלי ראשון (הייתי ליד מישהו שכותב בידיעון על הנושא כשהוא קיבל שיחה נזעמת מ…) -
@נייטרון-חפשי
טוב הלוואי כדבריך ויש פה מישהו מלמעלה שקורא גם את השרשור הנ"לאבל ממש מעניין למה לוקח כל כך הרבה זמן להזיז שם למעלה כל מיני קוים.
ואם כדבריך אנשי רמות ד’ בירושלים מאד ישמחו שתצליח אולי להוציא אותם מהמצור בו הם נמצאים שאין להם אפילו אוטובוס אחד שיוכל להוציא אותם מהשכונה ללא להסתובב בכל השכונות האחרות,
(ישנו קו אחד שמוציא רק עד צומת רמות וגם זה לאחר תחנונים שונים של תלונות)
ואם כדבריך מדוע הם עושים את זה בצורה שזה נשמע לאנשים שאין למי לפנות, והם גורמים להוציא לאנשים את כל המוטיבציה להביע את חוות דעתם.
בטוחני שיש כמעט לכל מי שנוסע באופן תדיר מה לומר בנושא התחב"צ והסיבה שהוא לא מביע את דעתו כי אין לו למי, וגם אם יש לו למי אין לו מוטיבציה לפנות ולהביע את דעתו,ואם כדבריך חבל שכך היא ההתנהלות!!!
-
@מצויין-101 לא הבנתי למה התכוונת בכל ה’ואם כדבריך’ שכתבת?
יש את האנשים ‘למעלה’ בעלי המשרות והג’ובים, שמתוקף תפקידם לטפל בכל מה שהעלו כאן. אבל הם כפי שנכתב לא נוסעים בת"צ ומה שמעניין אותם זה מה שיחזיק אותם בתפקיד.
ולכן, הם ידאגו לקהילות שלהם, ולמי שיש לו השפעה, אבל גם למי שיעשה הרבה רעש.
מצד שני, יש לאחרונה אנשים כמוני וכמוך שיש להם יותר שאר רוח/כישורים ממני וממך. והם מנסים, בשבילך, לעשות רעש כדי לשנות נקודתית, וכדי לשנות התנהלות! שידעו הם שם למעלה שעל כל מחדל ניצור בלאגן!
בעיתונים הגדולים לא יתנו להם לדבר, שם יש אנשים ש’לא בא להם בטוב’ להכנס בבעלי המשרות (וגם יש להם מה להפסיד), אז הכלים שנשארו הם העלונים המקומיים, אותם זה רק מקדם ומרחיב תפוצה והתעניינות. ועוד כלי הוא, הפניות שלך למשרד התחבורה! זה מה שנותן את הכח לדבר בשם הציבור (אין להם שום מינוי רשמי כדי לדבר). ואכן, זה עובד! וה’אנשים החשובים’ יושבים לקרוא את הידיעון כדי לדעת את דעת הקהל, ואם צריך הם גם יפנו למו"ל הידיעון ויבקשו ממנו לקשר אותם לעלום השם כותב המדור וכו’…
פוליטיקה ותקשורת במיטבה!
אז רק רציתי, לטובת הנושא שדובר כאן, שלא לזלזל ב’ידיעונים המקומיים הטפשיים’ כי הם הסיכוי היחיד שלנו! שם נמצאים האנשים היחידים שאכן רוצים לשנות ולא רק להסתדר עם ציבור הבוחרים! -
@נייטרון-חפשי
אני טוען שבסופו של דבר גם לאיש הקטן יש כוח אם כולם יתאגדו ביחד והחכי"ם החרדים יבינו שגם בזה הם צריכים לטפל …
ומקלב עוזר מאוד בכפוף למב שיכול ומידיעה אישית כל פניה למשרד התחבורה עוזרת הרבה
ויש גם את הבעיה של ק"ס לדוגמא שזה חוסר אכפתיות משוע של העייריה ולכן הזלזול של קווים בהתאם לכך -
-
כמה הערות:
- אשתו של ח"כ אורי מקלב נוסעת באוטובוס.
- יש מענה לצרכים הבסיסיים בכל שכונה דרך המנהל קהילתי.
נכון שזה לא תמיד מטופל, אבל בהחלט יש מענה.
יש לי הרבה בקשות למשרד התחבורה,
כמו מספרי תחנות ברכבת-כלומר מידע בזמן אמת.
שהקוים שיוצאים ממרכזית הארזים שיעצרו בצומת רמות,
אוטובוס 333 מצומת רמות כל השנה, שיעזור לכל אברכי כולל מיר וכדו’.אני יודע דבר אחד, שלכל דבר יכול לקחת שנים ע"ג שנים שיזוז כאן משהו.
אבל חד משמעית- יש הרבה אנשים שמנסים לשפר את התחבורה הציבורית. -
סתם לידע
מפרוטוקול ישיבת מועצה בבני ברק (12.24)ככה הטענה לפחות, לא לוקח אחריות על מה שהוא טען כמובן…
-
כמו ש @מצויין-101 כתב שאחת הבעיות שמי שאחראי על התחב"צ לא מרגיש אותה,
בביתר היה בזמנו (כשחברת “עילית” זכתה במכרז, הים אין לי מושג מה קורה שם) יועץ (נראה לי שקראו לו ‘יעקובזון’ )
שלא היה לו רכב ואז חברת ‘עילית’ זכתה מס’ פעמים בתואר חברת התחב"צ בעלת שיעור שביעות הרצון הגבוה ביותר בארץ
כך זכור לי