כמה קריטי הגומייה של הבולמים לטסט ולחיי הבולם
-
בשתי צדדי הבולמים הגומיית בלם יבשה וסדוקה ולא מכסה את כל המרכז
עוברים עם זה טסט
ואם כן כמה זה חשוב לשמירת חיי הבלם
(התמונה להמחשה ונלקחה מתוצאה בגוגל, כמובן שבתמונה הגומייה נראית טוב, אצלי פחות…) -
@ראובן-שבתי אני לא יודע מה תפקידה של גומיית הבולם
אבל תנסה לחשוב אם היא קריטית לפעילות של הבולם ואם יש סכנה בטיחותית במצב שלה -
@קינג-קומפיוטר כתב בכמה קריטי הגומייה של הבולמים לטסט ולחיי הבולם:
@ראובן-שבתי אני לא יודע מה תפקידה של גומיית הבולם
אבל תנסה לחשוב אם היא קריטית לפעילות של הבולם ואם יש סכנה בטיחותית במצב שלהסכנה ודאי אין
לכן אני שואל (אם היה סכנה ודאי היו נופלים על זה)
זה אמור לשמור על הבולם עם הבנתי נכון
השאלה כמה זה באמת שומר בשביל ששווה להחליף אותם
והאם בטסט יכולים להפיל על זה (ברגיל ודאי עוברים ככה, עברתי עם גומיות כאלה, השאלה אם כולם יעבירו או שיש אופצייה ליפול על זה) -
אין לזה שום משמעות, זה רק אמור לשמור שלא יחדור אבק וכדו’ לבולם אבל גם בלי זה אבק בקושי יכול להכנס, אולי יש לזה טיפה השפעה על אורך החיים של הבולם בעיקר בתנאי שטח, וזה וודאי לא שווה החלפה.
-
@נייטרון-חפשי נראה לך שיש טסטרים שיפילו על זה?
הבנתי שזה קצת נזק כספי -
@ראובן-שבתי זה מצוי שהגומי קרוע ולפעמים גם לא קיים ומעולם לא שמענו שיש עם זה בעיה.
נראה לי גם שכשמחליפים החדש מגיע בד"כ בלי גומי.