נקישות בגיר אוטומט במעבר בין P לR
-
קורולה 2009 קצת קשה להעביר את הידית מP לR וכשמעבירים יש נקישה
שאר ההילוכים עוברים ממש רגיל
האם זה נורמלי?
יש פה מישהו עם קורולה שנתונים 2009-13 שיודע להגיד איך זה אצלו ברכב
כי משום מה זכור לי שבנסיעה על קורולה שנתון דומה גם היה
תודה -
-
עדכון:
תושבת מנוע תקולה, כשהגיר זז הוא מזיז איתו את המנוע
לא תיקנתי את זה כי זה רמה נמוכה ועדיין לא מצריך החלפה -
@ראובן-שבתי בסוזוקי הישנה שלי גם היה קפיצה כזו בין פרקינג לרוורס בעיקר כשקר מאוד או שהעברתי מהר כל הרכב רעד
ושם אמרו לי שיש נעילת גלגלים בפרקינג שמשתחררת ועושה כזה רעד.
נשמע מוזר שהגיר ימשוך איתו את המנוע, כלומר, מה הקשר? ... -
@Mazda כתב בנקישות בגיר אוטומט במעבר בין P לR:
@ראובן-שבתי בסוזוקי הישנה שלי גם היה קפיצה כזו בין פרקינג לרוורס בעיקר כשקר מאוד או שהעברתי מהר כל הרכב רעד
ושם אמרו לי שיש נעילת גלגלים בפרקינג שמשתחררת ועושה כזה רעד.
נשמע מוזר שהגיר ימשוך איתו את המנוע, כלומר, מה הקשר? ...זה המציאות ראיתי בעיניים שלי
כשמעבירים את הידית המנוע זז -
@Mazda כתב בנקישות בגיר אוטומט במעבר בין P לR:
נשמע מוזר שהגיר ימשוך איתו את המנוע, כלומר, מה הקשר? ...
בסוף הם מחוברים אחד לשני
-
@ראובן-שבתי כתב בנקישות בגיר אוטומט במעבר בין P לR:
קורולה 2009 קצת קשה להעביר את הידית מP לR וכשמעבירים יש נקישה
שאר ההילוכים עוברים ממש רגיל
האם זה נורמלי?
יש פה מישהו עם קורולה שנתונים 2009-13 שיודע להגיד איך זה אצלו ברכב
כי משום מה זכור לי שבנסיעה על קורולה שנתון דומה גם היה
תודהאולי לא הרמת אמברקס עד הסוף או שאולי הוא לא תקין? (או שאתה חונה בעליה/ירידה חדה) כי אם הרכב זז טיפה עם פרקינג אז הוא נבלם עם הגיר ואח"כ קשה להוציא מפרקינג (כמו שקשה לסובב סוויץ כשההגה ננעל)
הדרך הפשוטה לבדוק זה - אחרי שנסעת קצת תכניס לפרקינג עם רגל על הברקס ותחזיר עם הברקס. אם זה עדיין קשה אז כל מה שאמרתי לא נכון...
-
@מאיר כתב בנקישות בגיר אוטומט במעבר בין P לR:
@ראובן-שבתי כתב בנקישות בגיר אוטומט במעבר בין P לR:
קורולה 2009 קצת קשה להעביר את הידית מP לR וכשמעבירים יש נקישה
שאר ההילוכים עוברים ממש רגיל
האם זה נורמלי?
יש פה מישהו עם קורולה שנתונים 2009-13 שיודע להגיד איך זה אצלו ברכב
כי משום מה זכור לי שבנסיעה על קורולה שנתון דומה גם היה
תודהאולי לא הרמת אמברקס עד הסוף או שאולי הוא לא תקין? (או שאתה חונה בעליה/ירידה חדה) כי אם הרכב זז טיפה עם פרקינג אז הוא נבלם עם הגיר ואח"כ קשה להוציא מפרקינג (כמו שקשה לסובב סוויץ כשההגה ננעל)
הדרך הפשוטה לבדוק זה - אחרי שנסעת קצת תכניס לפרקינג עם רגל על הברקס ותחזיר עם הברקס. אם זה עדיין קשה אז כל מה שאמרתי לא נכון...
מה שכתבת נכון מאוד
אך לא אצלי, גם במישור אותו דבר.
עשיתי את הקטע עם האמברקס לא עזר.
גם אחזתי שזה בעיקר בבוקר, בצהריים זה פחות ועוד יותר פחות זה כשהמנוע חם. (כשהמנוע חם יש פחות ויברציות) -
@ראובן-שבתי סתם כדי לדעת, יש לך מושג האם התושבת מסבירה גם את הקושי להעביר מP לD?