דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. בקשת התייעצות על רכב

      בקשת התייעצות על רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      22 פוסטים 9 כותבים 1.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ג גיל

        @פתוח-לשמוע כתב בבקשת התייעצות על רכב:

        @גיל השאלה אם זה בשנתון החדש 2013 או גם בדגם הקודם

        3 פוסטים צפונה משם, כתבתי ש @שלמה-לוי כתב לי במייל שגם לו יש את אותה הבעיה ביונדאי i30 2013 הצורה החדשה…
        ודובר פה גם על 2014… לא ידוע לי מה היה ל @EBA , אולי הוא יספר לנו.
        אז לכן כתבתי שכדאי שתוודא, כי אם היה ברור לי שזה גם בשנתון הזה - הדפקט קיים, גם אם עדיין לא התרחש בפועל…

        שלמה לויש מנותק
        שלמה לויש מנותק
        שלמה לוי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @גיל שני דברים אחד בקשר ליונדאי i30 שנתון 2013 והלאה
        ושנית בקשר לכפתורים שממאנים לעבוד
        2013 פנסים
        לפני כמה ימים עשיתי שוב חידוש פנסים ואפשר לומר בהחלט ישנו שינוי לטובה
        כך שלמסקנה יצא לי שאם נעשה כך פעם בחצי שנה או שנה לכל היותר
        [אל דאגה זה לא הורס את הפנס וגם אם כן זה עדין שווה בטווח הרחוק של הרכב הזה, מאשר להחליף פנס שעולה עולה …]
        שיוף פנסים זה דבר יחסית קל לביצוע יש על כך המון טיפים ועצות בשלל אתרים וגם כמדומני פה ברכבים ערך חידוש פנסים עצמאית עיין שם
        שנית כל ,
        לגבי הכפתורים של הרכב ישנה חנות שמצאתי והזמנתי ליונדאי שלי שנתון 2013 פיקוד חלונות
        זה בעצם חלופי יותר טוב מהמקורי ממש ברמה הזאת אמנם המחיר מחיר אבל התפוקה שווה לא כמו באקספרס שעל פי רוב זה נהרס מהר
        מספר הטלפון שלו הוא 0504060363 שמו בישראל שובל
        בהצלחה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ג גיל

          @פתוח-לשמוע כתב בבקשת התייעצות על רכב:

          @גיל השאלה אם זה בשנתון החדש 2013 או גם בדגם הקודם

          3 פוסטים צפונה משם, כתבתי ש @שלמה-לוי כתב לי במייל שגם לו יש את אותה הבעיה ביונדאי i30 2013 הצורה החדשה…
          ודובר פה גם על 2014… לא ידוע לי מה היה ל @EBA , אולי הוא יספר לנו.
          אז לכן כתבתי שכדאי שתוודא, כי אם היה ברור לי שזה גם בשנתון הזה - הדפקט קיים, גם אם עדיין לא התרחש בפועל…

          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @גיל כתב בבקשת התייעצות על רכב:

          לא ידוע לי מה היה ל @EBA , אולי הוא יספר לנו

          הוא סיפר בעבר פה על ה3 אבל לא סיפר איזה ופה הוא חילק בדגמים

          @EBA כתב בבקשת התייעצות על רכב:

          היו לי שלושה כאלו… שניים הצורה הישנה ואחד החדשה.

          [אני בודק על רכבים ע"י חיפוש בפורום ולפעמים מתחדשים דברים…]

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0

          • 1
          • 2

          60

          מחובר

          3.0k

          משתמשים

          9.7k

          נושאים

          130.9k

          פוסטים
          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • דף הבית
          • תקנון הפורום
          • מילון מושגים המלא
          • המדריך המלא למשתמש
          • פוסטים אחרונים
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • פנייה למנהל הפורום