רגלית קלאץ' קשה
-
הלחיצה על הקלאץ’ מאוד קשה (אני מרגיש כאילו הקלאץ’ דוחף אותי חזרה), נהגתי ברכב של חבר שלי ורק אז הבנתי על מה אני נוהג, יש איזה דרך לרכך את הקלאץ’ (נראה לי שזה הקפיץ, אבל אין לי מושג)?
תודה רבה
-
@zalmensmok זה אחד הסימנים לקלץ גמור
-
@zalmensmok
אולי יעזור לך
זה נשמע מקרה קצת דומה -
@zalmensmok
עיין כאן סרטונים
https://www.youtube.com/watch?v=QIn-PWkCjVc
https://www.youtube.com/watch?v=A2TzxcOnlgAיכול להיות כמה דברים. יכול להיות גם כבל קלאץ כמו בסרטון
-
@zalmensmok באיזה רכב מדובר?
-
@קינג-קומפיוטר @מיוחד @יראת-שמים @ישראל-מע
דבר ראשון תודה רבה על המענהדבר שני זה יותר נשמע הכבל, מכיוון שאצלי אין סיכוי להזיז את הרגלית עם היד (עאכו"כ עם האצבע כמו בסרטון השני)
מדובר בסיאט איביזה 2013
לחבר שלי יש ג"כ רכב כזה והקלאץ’ שלו סוג של גמור, והלחיצה עליו ממש לא קשה, הוא גם התלונן שהקלאץ’ שלי נורא קשה אבל לא הבנתי על מה הוא מדבר עד שניסיתי עם רכב אחר. -
@zalmensmok לדעתי זה עניין של כבל, כמו שאמר @מיוחד . אני לא חושב שיש קשר לקלאץ’ גמור כל עוד ההילוכים לא מחליקים בכלל. ואם אכן זה המצב - אז גם הנזק לא כזה נורא…
-
@zalmensmok אני לא ניסיתי. שוב @מיוחד ?
-
@zalmensmok כתב ברגלית קלאץ' קשה:
כי ראיתי בהסרטה משהו על כיוון וחופש בהתחלה, איך אני מכוון כזה דבר?
נראה לי יותר מורכב הפירוק וההרכבה
בסרטון ההוא הכיוון היה נראה משהו קל
אבל הגיוני שא"א להקיש מרכב לרכב ודאי מקוריאני לגרמני -
@אלוף-העולם-1
מסתבר.
אז א’'כ @zalmensmok שיבדוק נוזל [לא מחייב שזה הבעיה בכלל]. מאמין שכתוב בספר רכב איפה הוא ממוקם. [למרות שזה הרבה פעמים סיבה שהוא יהיה רך, אבל לא מחייב, גם יכול להיות שהוא מלוכלך, או אולי יש אויר, או קו סתום] -
@אלוף-העולם-1
נכון, אבל כל רכב יש לו מיקום אחר. [דרך כלל הוא למעלה ולא ליד הפנסים] -
@zalmensmok
בכללי כל קלאץ’ הידראולי הוא קשה…
ויש לו לחץ שחזור מהדוושה.
ע’ע רנו ודאצי’ה לסוגיהם
משא’‘כ בקלאץ’ כבל כמו שהיה לי בספארק
שהוא היה יותר רך מהגז -
@אלוף-העולם-1 כן, אבל יש לחבר שלי בדיוק אותו רכב וזה הרבה יותר רך משלי, לכן שאלתי.
-