התייעצות האוטלנדר 2013-2016
-
@יעקובובי כתב בהתייעצות האוטלנדר 2013-2016:
רק יש לו גיר רציף שזהו גיר בעייתי. ולפני שבועיים מת לי הגיר ב-120000 ק"מ לא יאמן.
במחילה, אני קצת חולק על הרעיון שגיר רציף הוא “גיר בעייתי”. גם אם בך איתרע מילתא, שלא יארע עוד בעז"ה.
@שמואל-קליין ברוך שכיוונתי!
-
מעניין אם היה וו גרירה ברכב
כי הגירים האלו לא בנויים לגרור ואם גוררים איתם הם הולכים
או שעבדו איתו בצורה מאוד קשה
כי הגיר של האאוטלנדר נחשב סופר אמין -
@שמואל-קליין @יעקובובי עדיף לקחת ק"מ גבוה מהצורה החדשה או ק"מ נמוך וישן יותר?
-
עניין של נתונים
אבל עדיף צורה חדשה -
@שמואל-קליין אתה גם מוכר רכבים, לא?
א"כ אולי יש לך אאוטלנדר? -
@tzvihe2 כוונתי “גיר רציף” הוא גיר רגיש מאוד ויש לעבוד איתו בעדינות. כמו"כ שאלתי את מי שמכר לי את הרכב לפני חצי שנה האם החליף פעם את שמן הגיר ותשובתו היתה “לא נוגעים בגיר רציף לא להחליף ולא כלום”. ולדעתי זו הבעיה כי ההיפך בגיר רציף חובה לעשות טיפולים בזמן ולהחליף שמן גיר מתאים ובזמן. ואולי כך ירחם הקב"ה עליך והכל ילך כשורה.
-
@יעקובובי כתב בהתייעצות האוטלנדר 2013-2016:
ולדעתי זו הבעיה כי ההיפך בגיר רציף חובה לעשות טיפולים בזמן ולהחליף שמן גיר מתאים ובזמן. ואולי כך ירחם הקב"ה עליך והכל ילך כשורה.
כבודך במקומו מונח, אבל המכונאים חולקים עליך, יש מערכות ברכב שאכן לא “פותחים” כי רב הנזק על התועלת בעצם פתיחת המערכת. זה קיים גם במערכות 4X4 שהמכונאים אומרים “אם אין תקלה עדיף שלא לגעת”. אל תחשוד בהם, אם היה שווה - הם היו משכנעים אותך לפתוח גיר כל 10K.
עריכה: אני רק מבהיר את דבריי שלא הובנו כל צורכם, אני לא מטפל על החלפת שמן אלא על טיפול במכלול הגיר והחלפות שונות כגון דיסק מצמד שאפשר לתת לו להישחק לבד וכשיגיע יומו נדע ונחליף.ונ"ל שבתגובתך הראשונה התכוונת להגיב לי, ולא ל @tzvihe2
ובשנייה התכוונת להגיב ל@שמואל-קליין .