דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפולים ותחזוקה שוטפת
  3. לימוד מצערת הונדה אינסייט

לימוד מצערת הונדה אינסייט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים ותחזוקה שוטפת
לימוד מצערתהונדה אינסייט
2 פוסטים 2 כותבים 74 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ניקושלהנ מנותק
    ניקושלהנ מנותק
    ניקושלה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    תגובה: טורים גבוהים בעמידה
    כהמשך לנושא המקושר, הייתה לי בוודאות גם בעיה של לימוד מצערת. איך אני יודע? כי טיפלתי בכל הבעיות, ועדיין היו לי סימפטומים כאלו ואחרים, ולאחר לימוד מצערת עבר הכל.

    דא עקא, שהלימוד מצערת הידני בהונדה אינסייט הוא פרוצדורה די מסובכת, וחפרתי את הרשת עד שהגעתי לאיזה ספר באנגלית של הונדה, שם מבוארים השלבים דלהלן:
    א’. הפעלת המנוע על P או N עד שהמאוורר רדיאטור פועל. הונדה מוסיפים, שניתן להגיע במהירות לידי כך ע"י הפעלת המנוע עד 3,000 סל"ד.
    ב’. כאן מגיע השלב הקשה - יש להפעיל את המנוע על מהירות של 2,500 סל"ד לפחות, ולהאט עד מהירות של פחות מ1,000 סל"ד, כאשר בכל שלב ההאטה המצערת סגורה במלואה. במילים אחרות: אין ללחוץ על דוושת הגז עד הבלימה.
    עכשיו, כשהרכב על הליפט, וכל המשמעות היא סיבוב מהיר או פחות של הגלגלים, מה טוב… אבל כשצריך לעשות את זה על הכביש, העסק מסתבך.
    לא הייתה לי ברירה, והמתנתי לשעת לילה מאוחרת, ונסעתי כמו מטורף בעוזי נרקיס בירושלים. אם ראיתם נהג משוגע שמאיץ ובולם במהירות - זה הייתי אני.
    ג’. חזור על שלב ב’ עוד פעמיים נוספות.
    ד’. כבה את המנוע ל0. אח"כ הפעל את המנוע על 2 (ON, רכב פועל על מצבר בלבד) למשך 30 שניות.
    ה’. כבה את המנוע לגמרי.

    לא האמנתי שהמחשב רכב משבש כ"כ את הפעילות המאוד פיזית של הדוושות, אבל זה אמיתי ועובד לגמרי. הרכב אח"כ חזר כמו חדש.
    אגב, באותו ספר שירות המדובר של הונדה טוענים שאחרי כל הוצאה של חיישן שקשור למערכת ההתנעה - זה רשימה ארוכה מאד של חיישנים שקשורים לדלק, קירור מנוע, דוושת בלם, וכמובן, מצערת, קויילים, EGR, וכל מה שקשור לראש מנוע - דורשת בהכרח אח"כ לימוד מצערת ידני.
    [אולי הכוונה הייתה שרק אם מחליפים ממש את החיישנים שקשורים לרכיבים האלו. הספר כתוב באנגלית, וניסיתי לקרוא אותו בעצמי…]

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • ניקושלהנ ניקושלה

      תגובה: טורים גבוהים בעמידה
      כהמשך לנושא המקושר, הייתה לי בוודאות גם בעיה של לימוד מצערת. איך אני יודע? כי טיפלתי בכל הבעיות, ועדיין היו לי סימפטומים כאלו ואחרים, ולאחר לימוד מצערת עבר הכל.

      דא עקא, שהלימוד מצערת הידני בהונדה אינסייט הוא פרוצדורה די מסובכת, וחפרתי את הרשת עד שהגעתי לאיזה ספר באנגלית של הונדה, שם מבוארים השלבים דלהלן:
      א’. הפעלת המנוע על P או N עד שהמאוורר רדיאטור פועל. הונדה מוסיפים, שניתן להגיע במהירות לידי כך ע"י הפעלת המנוע עד 3,000 סל"ד.
      ב’. כאן מגיע השלב הקשה - יש להפעיל את המנוע על מהירות של 2,500 סל"ד לפחות, ולהאט עד מהירות של פחות מ1,000 סל"ד, כאשר בכל שלב ההאטה המצערת סגורה במלואה. במילים אחרות: אין ללחוץ על דוושת הגז עד הבלימה.
      עכשיו, כשהרכב על הליפט, וכל המשמעות היא סיבוב מהיר או פחות של הגלגלים, מה טוב… אבל כשצריך לעשות את זה על הכביש, העסק מסתבך.
      לא הייתה לי ברירה, והמתנתי לשעת לילה מאוחרת, ונסעתי כמו מטורף בעוזי נרקיס בירושלים. אם ראיתם נהג משוגע שמאיץ ובולם במהירות - זה הייתי אני.
      ג’. חזור על שלב ב’ עוד פעמיים נוספות.
      ד’. כבה את המנוע ל0. אח"כ הפעל את המנוע על 2 (ON, רכב פועל על מצבר בלבד) למשך 30 שניות.
      ה’. כבה את המנוע לגמרי.

      לא האמנתי שהמחשב רכב משבש כ"כ את הפעילות המאוד פיזית של הדוושות, אבל זה אמיתי ועובד לגמרי. הרכב אח"כ חזר כמו חדש.
      אגב, באותו ספר שירות המדובר של הונדה טוענים שאחרי כל הוצאה של חיישן שקשור למערכת ההתנעה - זה רשימה ארוכה מאד של חיישנים שקשורים לדלק, קירור מנוע, דוושת בלם, וכמובן, מצערת, קויילים, EGR, וכל מה שקשור לראש מנוע - דורשת בהכרח אח"כ לימוד מצערת ידני.
      [אולי הכוונה הייתה שרק אם מחליפים ממש את החיישנים שקשורים לרכיבים האלו. הספר כתוב באנגלית, וניסיתי לקרוא אותו בעצמי…]

      מ מנותק
      מ מנותק
      מנאששש
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @ניקושלה
      אי אפשר לעשות את כל התהליך כשאתה על P?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1

      13

      מחובר

      1.5k

      משתמשים

      4.7k

      נושאים

      64.6k

      פוסטים
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום