דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. אטם ראש מנוע

      אטם ראש מנוע

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      23 פוסטים 8 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מיכאל 0

        שוב תודה למי שהגיב
        בהיגיון בריא שוה לכאו’ לתקן אמר לי מוסכניק יר"ש שיתכן וב3500 שח אפשר להביא מנוע מיבוא ולתקן ואז ישר למכור בערך ב7
        לפחות הרווחתי 3500 שככה אני לא יודע אם ארויח משהו
        ותיקון בכפר אין לי ראש לזה וגם אני לא סומך עליהם בכלל
        גם אינני יודע באיזה כפר מדובר ואיך עובדת כל הפרוצדורה
        רעיון נוסף שאמח להתיחסות אחי הצדיק הביא לי בינתיים יונדאי גסט שזה בעצם אותו מנוע 1400 וגם באותו מצב קלומטראז 190 לערך. אמנם הוא קצת יותר ישן ופחות טוב מבחינה מיכנית האם כדאי לי לחשוב על העברת חלקים בין הרכבים
        תודה לכווולם

        מוטי 56מ מנותק
        מוטי 56מ מנותק
        מוטי 56
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @מיכאל-0 לגבי מחיר החלפת המנוע, נשמע זול מידי…
        בנוסף, לא יודע עד כמה חכם להחליף מנוע בהנחה וזה רק ראש מנוע
        אם זה היה רכב יקר, אולי כדאי. במקרה הזה נראה לי שקצת פחות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מיכאל 0

          שוב תודה למי שהגיב
          בהיגיון בריא שוה לכאו’ לתקן אמר לי מוסכניק יר"ש שיתכן וב3500 שח אפשר להביא מנוע מיבוא ולתקן ואז ישר למכור בערך ב7
          לפחות הרווחתי 3500 שככה אני לא יודע אם ארויח משהו
          ותיקון בכפר אין לי ראש לזה וגם אני לא סומך עליהם בכלל
          גם אינני יודע באיזה כפר מדובר ואיך עובדת כל הפרוצדורה
          רעיון נוסף שאמח להתיחסות אחי הצדיק הביא לי בינתיים יונדאי גסט שזה בעצם אותו מנוע 1400 וגם באותו מצב קלומטראז 190 לערך. אמנם הוא קצת יותר ישן ופחות טוב מבחינה מיכנית האם כדאי לי לחשוב על העברת חלקים בין הרכבים
          תודה לכווולם

          ידניי מנותק
          ידניי מנותק
          ידני
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @מיכאל-0 כתב באטם ראש מנוע:

          רעיון נוסף שאמח להתיחסות אחי הצדיק הביא לי בינתיים יונדאי גסט שזה בעצם אותו מנוע 1400 וגם באותו מצב קלומטראז 190 לערך. אמנם הוא קצת יותר ישן ופחות טוב מבחינה מיכנית האם כדאי לי לחשוב על העברת חלקים בין הרכבים

          לא (נראה לי) אפשרי זה שני מנועים שונים.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            @YOLEVI אף אחד לא שובר את הראש למכור כל חלק הוא זורק את האוטו במגרש ומי שרוצה חלק הולך לוקח ומשלם

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @צילפינגים כתב באטם ראש מנוע:

            @YOLEVI אף אחד לא שובר את הראש למכור כל חלק הוא זורק את האוטו במגרש ומי שרוצה חלק הולך לוקח ומשלם

            אה"נ לזה כוונתי, עצם זה שיש לו מגרש ומקום להשים את זה עד שיקנו

            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com
            0583276568

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מנוע

            • 1
            • 2

            19

            מחובר

            3.0k

            משתמשים

            9.8k

            נושאים

            132.1k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • פנייה למנהל הפורום