חוות דעת רנו קפצ'ור
-
חשוב לי לדייק כמה דברים על מקומם…
@צילפינגים כתב בחוות דעת רנו קפצ'ור:
ראשית כל קונצרן פיג’ו סיטרואין רנו
PSA ורנו זה שני קונצרנים נפרדים!
@צילפינגים כתב בחוות דעת רנו קפצ'ור:
למשל ישנם מנועים בנפח 1.2 לקונצרן עם רצועת תיזמון טבולה בשמן
זה נכון שלרנו יש מנוע עם רצועה טבולה, אבל היא לא כ’'כ גרועה כמו מנוע הפיורטק של סטלנטיס (PSA)
@צילפינגים כתב בחוות דעת רנו קפצ'ור:
יש תביעה יצוגית על המנועים הללו עקב התקלות.
אתה מדבר על מנוע אחר של רנו שיש לו הרעבת שמן כי יש לו כשל ברינגים, אותו המנוע של ניסאן ודאצ’יה…
אם אני טועה תתקנו אותי
-
@אלוף-העולם-1 כתב בחוות דעת רנו קפצ'ור:
אתה מדבר על מנוע אחר של רנו שיש לו הרעבת שמן כי יש לו כשל ברינגים, אותו המנוע של ניסאן ודאצ’יה…
אני לא מדבר על רינגים אלא על תקלות וסתימות בגלל הרצועה הטבולה שהרי כידוע גומי ושמן רותח זה לא דבר שמסתדר יחד…
עיין בערוץ הכנופיה הוא מסביר את זה וגם לפני כן קראתי היכן שהוא כבר לא זוכר -
@צילפינגים
אחלה! זה לא קשור לרנו אלא רק לPSA -
@אלוף-העולם-1 אני דיברתי כללי על בעיות ותקלות ברכבים צרפתיים לא נכנסתי לפוטרות מידי ולכן הדגשתי שזה מה שאני יודע ובטוח יהיה מה להוסיף אז הנה הגעת והוספת שזה לא קשור לרנו אלא רק פיגו וכו’ יש"כ
-
@אליה הייתי בעבר בעלים של רנו פלואנס דיזל ידני שהייתה מטופלת בחברה וזאת הייתה ההנחיה כל 150 אלף קילומטר.
בספר רכב של כמעט כל רכב יש טבלה של מפרט התחזוקה השוטפת של הרכב בד’‘כ זה כולל את כל סוגי המנוע שהרכב משווק איתם.
תבדוק טוב שאתה מסתכל על המנוע הספציפי הזה. אא’'כ היה שינוי בהנחיות מאז.
יש סיכוי טוב שהיה שינוי בהנחיות כך גם היה בסיטרואן c4 פיקאסו מנוע 2000 דיזל בהתחלה הנחיה הייתה כל 180 אלף קילומטר אחר כך הורידו את זה ל-160. -
פוסט זה נמחק!
-
@ידני לי הייתה פלואנס עד 250 אלף קילומטר לא הייתה לי שום בעיה עם האינג’קטורים צריך לשים לב טוב טוב שמחליפים פילטר סולר בזמן ושמים פילטר רק מקורי ומתדלקים רק בתחנות נורמליות שידועות שיש להם סולר טוב ולא בכל מיני מקומות מפוקפקים שזה אחת הבעיות הכי גדולות שזה דופק את האינג’קטורים ואת המשאבת סולר.
-
@הראל-טמסוט כנראה שהשתנו ההנחיות בכל אופן הקונה צריך להתייעץ על שירות הלקוחות כדי לקבל הוראות טיפול מפורטות