המלצה לרתך אגזוז אמין בבני ברק, או פיתרון חילופי לחיבור האגזוז
-
לקחתי את זה משרשור ישן [לא רציתי להקפיץ בניגוד לכללי הפורום]:
@שלמה כתב באגזוז, פריוס ומה שביניהם:
@מנוע-אלפיים-טורבו
מה שאני עשיתי אצלי ברכב זה להגביהה גלגל אחד (ימין אחורי) לקחת קולב מתכת פשוט של מכבסה, לפתוח אותו להקיף את האגזוז ועוד איזה ברזל ולחזק בעזרת פלייר לקצוץ את מה שמיותר וחסל.אני גם עם בעיה דומה, של אגזוז שנפל…
רולי חיבר לי אותו עם ברזלים כעזרה ראשונה, ואמר שלא כדאי להשאיר ככה, אלא ללכת לרתך את זה.האם ה"פיתרון" שכתבת יעיל ומחזיק ובטיחותי לאורך זמן?
במידה ולא, אשמח לקבל המלצה על רתך טוב ואמין בבני ברק והסביבה.אני עם רנו גרנד סניק, בנזין, 2011.
לא יודע איך זה בכל רכב אחר, אבל כל ה’קופסא’ שאליה מחובר האגזוז נפל. -
@דוד-ג כתב בהמלצה לרתך אגזוז אמין בבני ברק, או פיתרון חילופי לחיבור האגזוז:
לקחתי את זה משרשור ישן [לא רציתי להקפיץ בניגוד לכללי הפורום]:
@שלמה כתב באגזוז, פריוס ומה שביניהם:
@מנוע-אלפיים-טורבו
מה שאני עשיתי אצלי ברכב זה להגביהה גלגל אחד (ימין אחורי) לקחת קולב מתכת פשוט של מכבסה, לפתוח אותו להקיף את האגזוז ועוד איזה ברזל ולחזק בעזרת פלייר לקצוץ את מה שמיותר וחסל.אני גם עם בעיה דומה, של אגזוז שנפל…
רולי חיבר לי אותו עם ברזלים כעזרה ראשונה, ואמר שלא כדאי להשאיר ככה, אלא ללכת לרתך את זה.האם ה"פיתרון" שכתבת יעיל ומחזיק ובטיחותי לאורך זמן?
במידה ולא, אשמח לקבל המלצה על רתך טוב ואמין בבני ברק והסביבה.אני עם רנו גרנד סניק, בנזין, 2011.
לא יודע איך זה בכל רכב אחר, אבל כל ה’קופסא’ שאליה מחובר האגזוז נפל.זה פיתרון מצויין שמחזיק ממש טוב, תבדוק אצלך אם יש לך מספיק מקומות להתפיס עליהם את הקולבים. ושים כמה, כי אצלך נשמע שמשוחרר ממש