דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע
  3. שיעור כללי בנושא חום מנוע

שיעור כללי בנושא חום מנוע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע
2 פוסטים 2 כותבים 123 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ביתשמשניקב מנותק
    ביתשמשניקב מנותק
    ביתשמשניק
    כתב נערך לאחרונה על ידי ביתשמשניק
    #1

    אני רוצה להבין כמה דברים
    א) מהרדיאטור יוצאים 2 צינורות העליון והתחתון , איזה מהם מגיע מהמנוע עם נוזל חם ואיזה יוצא מקורר?
    וכן, מהו המצב התקין האם הצינור מהמנוע אמור להיות יותר רותח מהרדיאטור (לאחר נסיעה של כמה דקות?)
    האם אפשר ללמוד על מצב הרדיאטור אם הטמפרטורה היוצאת והנכנסת זהה?

    ב) איך אני יודע שמששאבת המים עובדת ? כשהמנוע פועל והפקק פתוח יש שתי מצבים שראיתי
    האחד שהמים עולים ויורדים - ומצב שני שהמים מסתחררים בתוכו.

    ג) אם המאוורר של הרדיאטור נדלק כיון שהחום היה גבוה אבל המנוע מכובה - המפתח בסוויץ זה אומר שהוא תקין?

    ד) המדחס תקול (כשאני מדליק A/C הוא נתקע ומאט את המנוע) ועושה רעשים אבל הרכב זורם - האם יכול להיות שהוא מעמיס על המנוע ולכן הוא מתחמם

    ה) אם החימום עובד חום המנוע חוזר לרמה תקינה כידוע בגלל הקירור הנוסף - האם זה ראיה שמערכת המים סגורה ללא נזילות ויש בעיה אחרת?

    החלפתי טרמוסטט לאחרונה

    תודה מראש למי שהיה איתי עד כאן

    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ביתשמשניקב ביתשמשניק

      אני רוצה להבין כמה דברים
      א) מהרדיאטור יוצאים 2 צינורות העליון והתחתון , איזה מהם מגיע מהמנוע עם נוזל חם ואיזה יוצא מקורר?
      וכן, מהו המצב התקין האם הצינור מהמנוע אמור להיות יותר רותח מהרדיאטור (לאחר נסיעה של כמה דקות?)
      האם אפשר ללמוד על מצב הרדיאטור אם הטמפרטורה היוצאת והנכנסת זהה?

      ב) איך אני יודע שמששאבת המים עובדת ? כשהמנוע פועל והפקק פתוח יש שתי מצבים שראיתי
      האחד שהמים עולים ויורדים - ומצב שני שהמים מסתחררים בתוכו.

      ג) אם המאוורר של הרדיאטור נדלק כיון שהחום היה גבוה אבל המנוע מכובה - המפתח בסוויץ זה אומר שהוא תקין?

      ד) המדחס תקול (כשאני מדליק A/C הוא נתקע ומאט את המנוע) ועושה רעשים אבל הרכב זורם - האם יכול להיות שהוא מעמיס על המנוע ולכן הוא מתחמם

      ה) אם החימום עובד חום המנוע חוזר לרמה תקינה כידוע בגלל הקירור הנוסף - האם זה ראיה שמערכת המים סגורה ללא נזילות ויש בעיה אחרת?

      החלפתי טרמוסטט לאחרונה

      תודה מראש למי שהיה איתי עד כאן

      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשי
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      לרדיאטור מגיעים 2 צינורות אחד עליון שבו מגיעים מים חמים מהמנוע ותחתון בו חוזרים המים המקוררים, לפי הכלל שחום עולה למעלה וקור יורד תהיה סירקולציה חלקית גם ללא משאבת המים. ברור לפי זה שהצינור העליות אמור להיות יותר חם אבל אני מסופק כמה זה משמעותי כי משאבת המים גם עובדת ומזרימה מים חדשים כל הזמן, לכאורה אם הטמפרטורה שונה והמים קרים משמעותית בצינור התחתון זה יכול להעיד על רדיאטור סתום.

      ב) איך אני יודע שמששאבת המים עובדת ? כשהמנוע פועל והפקק פתוח יש שתי מצבים שראיתי
      האחד שהמים עולים ויורדים - ומצב שני שהמים מסתחררים בתוכו.

      למיטב ידיעתי לא ניתן לדעת האם המשאבה תקינה רק ע"י פירוק שלה ולראות אם הכנפיים שלימות.

      ג) אם המאוורר של הרדיאטור נדלק כיון שהחום היה גבוה אבל המנוע מכובה - המפתח בסוויץ זה אומר שהוא תקין?

      תקין! (אבל ברכבים ישנים זה לא מתוכנן כך).

      ד) המדחס תקול (כשאני מדליק A/C הוא נתקע ומאט את המנוע) ועושה רעשים אבל הרכב זורם - האם יכול להיות שהוא מעמיס על המנוע ולכן הוא מתחמם

      ייתכן בהחלט! אבל זה לא תקין.

      החלפתי טרמוסטט לאחרונה

      מזל"ט!
      תזכו לשנים רבות נעימות וטובות.

      נראה לי מתאים לשנות את שם הנושא ל’מראה מקומות לשיעור כללי’

      pikolinou@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2

      53

      מחובר

      1.5k

      משתמשים

      4.7k

      נושאים

      64.7k

      פוסטים
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום