דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. אפליקציית קול הלשון

      אפליקציית קול הלשון

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      9 פוסטים 5 כותבים 458 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הרועה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי מערכת חדשה ברכב, אני הולך להתקין בה סינון של קידס פלייס
        אשמח לדעת האם יש אפשרות להשאיר גם אפליקציית קול הלשון במערכת
        כמובן שאני לא רוצה סים בלי סינון בכלל, ולכן אני שואל אם זה יוכל לעבוד עם סינון

        מיישהמ simonS 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ה הרועה

          יש לי מערכת חדשה ברכב, אני הולך להתקין בה סינון של קידס פלייס
          אשמח לדעת האם יש אפשרות להשאיר גם אפליקציית קול הלשון במערכת
          כמובן שאני לא רוצה סים בלי סינון בכלל, ולכן אני שואל אם זה יוכל לעבוד עם סינון

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @הרועה כתב באפליקציית קול הלשון:

          כמובן שאני לא רוצה סים בלי סינון בכלל, ולכן אני שואל אם זה יוכל לעבוד עם סינון

          לא, כי אפליקציות לא עובדות בנטפרי למעט וויז ופנגו.
          אולי יעזור תשיג מישהו שיטמיע לך תעודת אבטחה בתוך האפליקצייה.

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @הרועה כתב באפליקציית קול הלשון:

            כמובן שאני לא רוצה סים בלי סינון בכלל, ולכן אני שואל אם זה יוכל לעבוד עם סינון

            לא, כי אפליקציות לא עובדות בנטפרי למעט וויז ופנגו.
            אולי יעזור תשיג מישהו שיטמיע לך תעודת אבטחה בתוך האפליקצייה.

            simonS מנותק
            simonS מנותק
            simon
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מיישה כתב באפליקציית קול הלשון:

            @הרועה כתב באפליקציית קול הלשון:

            כמובן שאני לא רוצה סים בלי סינון בכלל, ולכן אני שואל אם זה יוכל לעבוד עם סינון

            לא, כי אפליקציות לא עובדות בנטפרי למעט וויז ופנגו.
            אולי יעזור תשיג מישהו שיטמיע לך תעודת אבטחה בתוך האפליקצייה.

            לי יש סים של נטפרי, התקנתי תעודת אבטחה ברמת משתמש,
            וב"ה עובד אפליקציית קול הלשון, כמדומני שהוספתי לה חריגת אבטחה, אולי אעלה אותה שבוע הבא לכאן.
            שבת שלום.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ה הרועה

              יש לי מערכת חדשה ברכב, אני הולך להתקין בה סינון של קידס פלייס
              אשמח לדעת האם יש אפשרות להשאיר גם אפליקציית קול הלשון במערכת
              כמובן שאני לא רוצה סים בלי סינון בכלל, ולכן אני שואל אם זה יוכל לעבוד עם סינון

              simonS מנותק
              simonS מנותק
              simon
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @הרועה @מיישה
              לא מצליח להעלות את הקובץ לפורום, משקלו 7.5 מ"ב
              העלתי לכאן (למחוק כוכביות), זה ימחק תוך יומייים.
              מי שיכול להעלות לשרת קבוע לתועלת הציבור יבורך.

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • simonS simon

                @הרועה @מיישה
                לא מצליח להעלות את הקובץ לפורום, משקלו 7.5 מ"ב
                העלתי לכאן (למחוק כוכביות), זה ימחק תוך יומייים.
                מי שיכול להעלות לשרת קבוע לתועלת הציבור יבורך.

                טוסוןט מנותק
                טוסוןט מנותק
                טוסון
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                #5

                @simon אם תעלה לדרייב אני אוכל לשמור את זה תקופה אצלי

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)

                נחייה ולא…

                simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טוסוןט טוסון

                  @simon אם תעלה לדרייב אני אוכל לשמור את זה תקופה אצלי

                  simonS מנותק
                  simonS מנותק
                  simon
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @טוסון
                  תוריד מהקישור שהבאתי ותעלה לדרייב.

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • simonS simon

                    @טוסון
                    תוריד מהקישור שהבאתי ותעלה לדרייב.

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @simon אין לי דפדפן
                    אם מישהו רוצה אין לי בעיה לשמור

                    לפחות לחודשים הקרובים

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)

                    נחייה ולא…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Z מנותק
                      Z מנותק
                      zalmensmok
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      https://drive.google.com/file/d/1-LPCihc1igRjgLyEiAFWQO-4cBmWUy5o/view?usp=drivesdk

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • Z zalmensmok

                        https://drive.google.com/file/d/1-LPCihc1igRjgLyEiAFWQO-4cBmWUy5o/view?usp=drivesdk

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                        #9

                        @zalmensmok אתה שומר את זה אצלך?
                        אז תעביר את זה תיקייה ותשלח קישור עם כוכביות
                        אם אתה רוצה שאני אשמור תכתוב

                        ותשלח את הקישור לתיקייה ולא לקובץ כי זה עושה לי בעיות
                        אין צורך בכוכביות בשבילי

                        שמרתי אצלי בתיקייה שנמצאת בפוסט הזה

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        84

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.8k

                        נושאים

                        131.9k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום