מה הייתם בוחרים ולמה?
-
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
אני שוקל על קניית רכב מה הייתם ממליצים מבינהם או משהו דומה בסביבת מחיר הזה, ולמה?
מה ישאר לי השווי אחרי כ5 שנים.....
ברכבים כמעט ואין הכי טוב, אבל יש הכי מתאים. הנה כמה מהנתונים שיש לקחת בחשבון:
טויוטה קורולה קרוס היא תשמור הכי הרבה על הערך שלה (כמו שכתב @הכל-בעז-ה והיא הכי חסכונית מכולם ובפער. מבחינת יופי. מקדימה היא יפה ומאחור ניראית משנת 2005...פולקסווגן טיגואן אני הייתי פוסל מראש בגלל מורכבות מכאנית, חלקי חילוף וטיפולים יקרים, תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שאמנם כייפית לנהיגה אבל התקלות בה יכולות להגיע בקלות ל10+, אמינות נמוכה.
צ'רי FX גם אותה הייתי פוסל מראש בגלל שזה חתול בשק ובגלל זה כנראה המחיר שלה ירד פלאים בעתיד. בנוסף לרכב יש מחלות ילדות והרכב צורך הכי הרבה דלק.
קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון לשניהם יש את אותה יחדת הנעה וההבדלים הם בעיצוב ובאיבזור. כמדומני יש להם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית והם נחשבים לאמינים ומבוקשים (אך לא כמו הטויוטה) צריכת הדלק סבירה בלבד.
לסיכום: את האיבזור תבדוק בהשוואה שעשית שם תראה מה מתאים לטעמך. מבחינת עיצוב, לדעתי הקיה לוקחת בלי למצמץ.
ולמרות הכל אני אישית הייתי בוחר בטויוטה משום שרכב הוא מניה שצריך לשמור עליה והטויוטה תעשה את זה הכי טוב שיש. בנוסף לטויוטה צריכת דלק פנטסטית שיכולה בקלות להגיע ל1/20 וב60,000 ק"מ תוכל לחסוך כ15-20 אלף ש"ח.עריכה: תנסה לשקול גם מאזדה cx5 שיש לה שמירת ערך יוצאת דופן והיא נחשבת לאמינה מאד. מבחינת דלק היא טובה (יש לה את טכנולוגיית סאיק אקטיב) אך רחוקה משל הטויוטה.
תודה רבה להסבר המפורש (אני לי אישור להצביע לך אולי מישהו ידבר אם @מאיר)
שכחתי לציין שאני תייר בארץ ואני לא משלם מיסים והטיוטה הוא הייבריד וויש לו פחות מיסים אז יוצא מצב שאני אשלם עליו עוד כמה עשרות יותר, השאלה אם הייבריד שווה את המחיר לשלם יותר?
(טיוטה קורולה הציעו לי חדש ב125אלף הכי גבוה....., מחיר שהיום קיבלתי)אם אני לא טועה הטבת המס היא לא בגלל ההיברידי (ההטבה הסתיימה ממזמן) אלא בגלל זיהום נמוך.
אשמח אם תכתוב את המידע הנ"ל:
- כמה יעלה לך הקורולה קרוס, הטוסון, הספורטאז' והcx5?
- כמה שנים אתה מתכנן להחזיק את הרכב?
- האם תצטרך לשלם את המס כשתמכור את הרכב, וא"כ כמה?
קורולה קרוס ביררתי 127 לרמה vfh גבוה
אחרי 5 שנים אני כבר לא צריך לשלם את המס (ואז אני אמכור אותו)
ואני רוצה להגיע למצב למכור במחיר שקניתי לדוגמה קיה ספורטז מחיר מלא בא נגיד 180 אני משלם 100 מוכר בעוד 5 שנים ב100 יש מבין?!תוכל לתת ק"מ משוער?
-
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
אני שוקל על קניית רכב מה הייתם ממליצים מבינהם או משהו דומה בסביבת מחיר הזה, ולמה?
מה ישאר לי השווי אחרי כ5 שנים.....
ברכבים כמעט ואין הכי טוב, אבל יש הכי מתאים. הנה כמה מהנתונים שיש לקחת בחשבון:
טויוטה קורולה קרוס היא תשמור הכי הרבה על הערך שלה (כמו שכתב @הכל-בעז-ה והיא הכי חסכונית מכולם ובפער. מבחינת יופי. מקדימה היא יפה ומאחור ניראית משנת 2005...פולקסווגן טיגואן אני הייתי פוסל מראש בגלל מורכבות מכאנית, חלקי חילוף וטיפולים יקרים, תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שאמנם כייפית לנהיגה אבל התקלות בה יכולות להגיע בקלות ל10+, אמינות נמוכה.
צ'רי FX גם אותה הייתי פוסל מראש בגלל שזה חתול בשק ובגלל זה כנראה המחיר שלה ירד פלאים בעתיד. בנוסף לרכב יש מחלות ילדות והרכב צורך הכי הרבה דלק.
קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון לשניהם יש את אותה יחדת הנעה וההבדלים הם בעיצוב ובאיבזור. כמדומני יש להם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית והם נחשבים לאמינים ומבוקשים (אך לא כמו הטויוטה) צריכת הדלק סבירה בלבד.
לסיכום: את האיבזור תבדוק בהשוואה שעשית שם תראה מה מתאים לטעמך. מבחינת עיצוב, לדעתי הקיה לוקחת בלי למצמץ.
ולמרות הכל אני אישית הייתי בוחר בטויוטה משום שרכב הוא מניה שצריך לשמור עליה והטויוטה תעשה את זה הכי טוב שיש. בנוסף לטויוטה צריכת דלק פנטסטית שיכולה בקלות להגיע ל1/20 וב60,000 ק"מ תוכל לחסוך כ15-20 אלף ש"ח.עריכה: תנסה לשקול גם מאזדה cx5 שיש לה שמירת ערך יוצאת דופן והיא נחשבת לאמינה מאד. מבחינת דלק היא טובה (יש לה את טכנולוגיית סאיק אקטיב) אך רחוקה משל הטויוטה.
תודה רבה להסבר המפורש (אני לי אישור להצביע לך אולי מישהו ידבר אם @מאיר)
שכחתי לציין שאני תייר בארץ ואני לא משלם מיסים והטיוטה הוא הייבריד וויש לו פחות מיסים אז יוצא מצב שאני אשלם עליו עוד כמה עשרות יותר, השאלה אם הייבריד שווה את המחיר לשלם יותר?
(טיוטה קורולה הציעו לי חדש ב125אלף הכי גבוה....., מחיר שהיום קיבלתי)אם אני לא טועה הטבת המס היא לא בגלל ההיברידי (ההטבה הסתיימה ממזמן) אלא בגלל זיהום נמוך.
אשמח אם תכתוב את המידע הנ"ל:
- כמה יעלה לך הקורולה קרוס, הטוסון, הספורטאז' והcx5?
- כמה שנים אתה מתכנן להחזיק את הרכב?
- האם תצטרך לשלם את המס כשתמכור את הרכב, וא"כ כמה?
קורולה קרוס ביררתי 127 לרמה vfh גבוה
אחרי 5 שנים אני כבר לא צריך לשלם את המס (ואז אני אמכור אותו)
ואני רוצה להגיע למצב למכור במחיר שקניתי לדוגמה קיה ספורטז מחיר מלא בא נגיד 180 אני משלם 100 מוכר בעוד 5 שנים ב100 יש מבין?!תוכל לתת ק"מ משוער?
לא יודע אף פעם לא היה לי אוטו...
אני מאמין בשביל שימוש אישי כמה אני כבר יעשה ב5 שנים - אני מאמין באזור ה30-40 -
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
אני שוקל על קניית רכב מה הייתם ממליצים מבינהם או משהו דומה בסביבת מחיר הזה, ולמה?
מה ישאר לי השווי אחרי כ5 שנים.....
ברכבים כמעט ואין הכי טוב, אבל יש הכי מתאים. הנה כמה מהנתונים שיש לקחת בחשבון:
טויוטה קורולה קרוס היא תשמור הכי הרבה על הערך שלה (כמו שכתב @הכל-בעז-ה והיא הכי חסכונית מכולם ובפער. מבחינת יופי. מקדימה היא יפה ומאחור ניראית משנת 2005...פולקסווגן טיגואן אני הייתי פוסל מראש בגלל מורכבות מכאנית, חלקי חילוף וטיפולים יקרים, תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שאמנם כייפית לנהיגה אבל התקלות בה יכולות להגיע בקלות ל10+, אמינות נמוכה.
צ'רי FX גם אותה הייתי פוסל מראש בגלל שזה חתול בשק ובגלל זה כנראה המחיר שלה ירד פלאים בעתיד. בנוסף לרכב יש מחלות ילדות והרכב צורך הכי הרבה דלק.
קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון לשניהם יש את אותה יחדת הנעה וההבדלים הם בעיצוב ובאיבזור. כמדומני יש להם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית והם נחשבים לאמינים ומבוקשים (אך לא כמו הטויוטה) צריכת הדלק סבירה בלבד.
לסיכום: את האיבזור תבדוק בהשוואה שעשית שם תראה מה מתאים לטעמך. מבחינת עיצוב, לדעתי הקיה לוקחת בלי למצמץ.
ולמרות הכל אני אישית הייתי בוחר בטויוטה משום שרכב הוא מניה שצריך לשמור עליה והטויוטה תעשה את זה הכי טוב שיש. בנוסף לטויוטה צריכת דלק פנטסטית שיכולה בקלות להגיע ל1/20 וב60,000 ק"מ תוכל לחסוך כ15-20 אלף ש"ח.עריכה: תנסה לשקול גם מאזדה cx5 שיש לה שמירת ערך יוצאת דופן והיא נחשבת לאמינה מאד. מבחינת דלק היא טובה (יש לה את טכנולוגיית סאיק אקטיב) אך רחוקה משל הטויוטה.
תודה רבה להסבר המפורש (אני לי אישור להצביע לך אולי מישהו ידבר אם @מאיר)
שכחתי לציין שאני תייר בארץ ואני לא משלם מיסים והטיוטה הוא הייבריד וויש לו פחות מיסים אז יוצא מצב שאני אשלם עליו עוד כמה עשרות יותר, השאלה אם הייבריד שווה את המחיר לשלם יותר?
(טיוטה קורולה הציעו לי חדש ב125אלף הכי גבוה....., מחיר שהיום קיבלתי)אם אני לא טועה הטבת המס היא לא בגלל ההיברידי (ההטבה הסתיימה ממזמן) אלא בגלל זיהום נמוך.
אשמח אם תכתוב את המידע הנ"ל:
- כמה יעלה לך הקורולה קרוס, הטוסון, הספורטאז' והcx5?
- כמה שנים אתה מתכנן להחזיק את הרכב?
- האם תצטרך לשלם את המס כשתמכור את הרכב, וא"כ כמה?
קורולה קרוס ביררתי 127 לרמה vfh גבוה
אחרי 5 שנים אני כבר לא צריך לשלם את המס (ואז אני אמכור אותו)
ואני רוצה להגיע למצב למכור במחיר שקניתי לדוגמה קיה ספורטז מחיר מלא בא נגיד 180 אני משלם 100 מוכר בעוד 5 שנים ב100 יש מבין?!תוכל לתת ק"מ משוער?
לא יודע אף פעם לא היה לי אוטו...
אני מאמין בשביל שימוש אישי כמה אני כבר יעשה ב5 שנים - אני מאמין באזור ה30-40במקרה שלך הייתי קונה את המאזדה cx5.
והסיבה שהספורטאז' והטוסון שלפני חמש שנים (2018-2019) נמכרות בכ-100 אלף שקל לעומת זאת הcx5 נמכרת בכ-120 אלף שקל ואתה יכול גם להרוויח!||איך נהיים תיירים? ||
אני לא יכול להיות בטוח שהcx5 תימכר בעוד חמש שנים ב-120 אלף שקל בדיוק, בגלל שכיום אין כל כך הרבה ג'יפונים בשוק המשומשות והביקוש עולה, לעומת זאת, בעוד חמש שנים יהיה הרבה יותר היצע של ג'יפונים. אך על כל פנים הcx5 נמכרה יותר יקרה מכל מה שיצרת כאן (פרט לטויוטה שלא שאין המקבילה מלפני חמש שנים שגם ככה היא לא רלוונטית לגביך)
בנוסף למאזדה יש תחושת פרימיום.. -
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
איך נהיים תיירים?
חחח נפלת כבר בפח זה אל חזור
ואגב ממה שאני יודע המאזדה צורכת הכי הרבה דלק ביחס לרכבים האחרים (בלי קשר הם לא מביאים חדשנות)
נשמע ממש קצת 30 40 ק"מ אבל אם זה באמת הכיוון אני הייתי הולך על הפולקסוואגן
זה הרכב הכי מפנק והכי נוח לנסיעה לדעתי
מה שלא מומלץ בו זה התיקנים והטיפולים היקרים מה שאין לך כי אתה נוסע קצת ק"מ ומוכר אותו עוד 5 שנים במצב חדש עם 30 40 ק"מ -
@אני-אני-אני כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
מה שלא מומלץ בו זה התיקנים והטיפולים היקרים מה שאין לך כי אתה נוסע קצת ק"מ ומוכר אותו עוד 5 שנים במצב חדש עם 30 40 ק"מ
צריך לבדוק בכמה ימכר, וכמה קל למכור אותו. אני המלצתי עך המאזדה או הטויוטה כי אני יודע שהם נמכרים מאד מהר.
לגבי צריכת דלק אני לא כ"כ חושב שזה משמעותי בכזה קצת קילומטר. זה משהו כמו 100-150 ש"ח לחודש הפרש.
-
@מאיר כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@אני-אני-אני כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
מה שלא מומלץ בו זה התיקנים והטיפולים היקרים מה שאין לך כי אתה נוסע קצת ק"מ ומוכר אותו עוד 5 שנים במצב חדש עם 30 40 ק"מ
צריך לבדוק בכמה ימכר, וכמה קל למכור אותו. אני המלצתי עך המאזדה או הטויוטה כי אני יודע שהם נמכרים מאד מהר.
לגבי צריכת דלק אני לא כ"כ חושב שזה משמעותי בכזה קצת קילומטר. זה משהו כמו 100-150 ש"ח לחודש הפרש.
טיוטה שומר בקיצור על הערך!!
קשקונים רכב חדש מקבלים אחריות על הכול?
לכמה שנים כי אולי כן אפשר ללכת על וואלקסוואגן אם זה אם אחריות... -
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
ומה אתם אומרים על וואלקסוואגן TCROS אן TROC? הם שווים?
אני חושב שלפולקסווגן יש רק שנתיים אחריות על הרכבים שלהם מסיבות מובנות.
אני אישית לא הייתי נוגע גם אם הייתי מוכר עוד חמש שנים כדי שיהיה לי קל למכור וביישוב הדעת -
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
אחרי 5 שנים אני כבר לא צריך לשלם את המס (ואז אני אמכור אותו)
??
תבדוק טוב את החוק לפני שאתה משוכנע במה שכתבת.לפי הידוע לי, רכישת רכב חדש ע"י תייר מחייבת במס מלא, אלא אם הוא ייצא את הרכב בתוך 6 חודשים, או אם ניתנה לו הארכה בתום ההארכה.
ישנם הרבה כללים בחוק, ויש גם ערבויות שאתה צריך לתת. לא כזה פשוט כמו שציינת.עיין היטב כאן.
-
@אינטרקום כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
@FSHLOMO כתב במה הייתם בוחרים ולמה?:
אחרי 5 שנים אני כבר לא צריך לשלם את המס (ואז אני אמכור אותו)
??
תבדוק טוב את החוק לפני שאתה משוכנע במה שכתבת.לפי הידוע לי, רכישת רכב חדש ע"י תייר מחייבת במס מלא, אלא אם הוא ייצא את הרכב בתוך 6 חודשים, או אם ניתנה לו הארכה בתום ההארכה.
ישנם הרבה כללים בחוק, ויש גם ערבויות שאתה צריך לתת. לא כזה פשוט כמו שציינת.עיין היטב כאן.
יש לי הרבה חברים שעשו את זה
צריך לתת פיקדון ב5 שנים על חלק מהמס אבל אחרי 5 שנים כלום