דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הצעות יעול
      4. הרכבים של חברי הפורום

      הרכבים של חברי הפורום

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר הצעות יעול
      27 פוסטים 12 כותבים 3.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תלת אופןת מנותק
        תלת אופןת מנותק
        תלת אופן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        בימבה ג’וק

        מנגו כשר טוב לעבודת השם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

          ספארק GTI ידנית

          שלמהש מנותק
          שלמהש מנותק
          שלמה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @אלוף-העולם-1 כתב בהרכבים של חברי הפורום:

          ספארק GTI ידנית

          בטח, ראיתי אותה.

          ולעניינינו לי יש יונדאי i25 הנעה אחורית עם סופרצ’ארג’ר
          14fefd73-51d2-447d-8a69-5f0ac474aacc-image.png

          כאן בשביל לעזור :)

          אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ידניי ידני

            שיהיה אפשרות בפרופיל של המשתמש לראות באיזה רכב הוא מחזיק, אותי אישית זה מאוד מעניין איזה רכב יש לחברי - חברי הפורום.

            תלת אופןת מנותק
            תלת אופןת מנותק
            תלת אופן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @ידני כתב בהרכבים של חברי הפורום:

            שיהיה אפשרות בפרופיל של המשתמש לראות באיזה רכב הוא מחזיק, אותי אישית זה מאוד מעניין איזה רכב יש לחברי - חברי הפורום.

            לעניינינו כבר דובר על זה
            ופותה"ש לא התכוון שכל אחד ירשום כאן את רכבו
            אלא שזה יהיה בפרופיל או בניק וכדו’

            מנגו כשר טוב לעבודת השם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              אני אין לי יונדאי @טוסון

              וכנראה אני לא אקנה אחת כזו
              אלא אם יבטלו את הבלו על הדלק
              ויעלה ביטוח כמו שעולה במבה
              ויהיה לי כסף מיותר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ידניי ידני

                שיהיה אפשרות בפרופיל של המשתמש לראות באיזה רכב הוא מחזיק, אותי אישית זה מאוד מעניין איזה רכב יש לחברי - חברי הפורום.

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                #8

                @ידני כתב בהרכבים של חברי הפורום:

                שיהיה אפשרות בפרופיל של המשתמש לראות באיזה רכב הוא מחזיק, אותי אישית זה מאוד מעניין איזה רכב יש לחברי - חברי הפורום.

                דעתי העניה כמו שציין @תלת-אופן מופיעה פה ולאחר מכן שם
                ו @ידני, מעריך מאד, על הרצון הטוב להועיל כהרגלך!


                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • שלמהש שלמה

                  @אלוף-העולם-1 כתב בהרכבים של חברי הפורום:

                  ספארק GTI ידנית

                  בטח, ראיתי אותה.

                  ולעניינינו לי יש יונדאי i25 הנעה אחורית עם סופרצ’ארג’ר
                  14fefd73-51d2-447d-8a69-5f0ac474aacc-image.png

                  אלוף העולם 1א מנותק
                  אלוף העולם 1א מנותק
                  אלוף העולם 1
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @שלמה כתב בהרכבים של חברי הפורום:

                  בטח, ראיתי אותה

                  אמנם אתה אלעדי…
                  אבל עדיין לא נפגשנו.

                  סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                  התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                  ניתן ליצור קשר:
                  ehh3266@gmail.com

                  זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יעקב מ. פינסי מנותק
                    יעקב מ. פינסי מנותק
                    יעקב מ. פינס
                    סיירת פיקוח מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    נוציא קול קורא
                    מי שמצליח למצוא תוסף ל NodeBB שנותן אופציה להוסיף שדות בפרופיל משתמש מוזמן לפנות אלי במייל שבפרופיל

                    שמישהו כותב עם במקום אם,
                    אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                    הגמ"ח
                    ניתן להתקשר 0583262568
                    או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                    צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                      נוציא קול קורא
                      מי שמצליח למצוא תוסף ל NodeBB שנותן אופציה להוסיף שדות בפרופיל משתמש מוזמן לפנות אלי במייל שבפרופיל

                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגים
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @יעקב-מ-פינס למה צריך תוספים? אי אפשר להוסיף עוד קוביה בפרופיל כמו שכתוב לדוג’ עיר או תיאור וכדו’?

                      התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                      ירושלים והסביבה
                      ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                      יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צילפינגיםצ צילפינגים

                        @יעקב-מ-פינס למה צריך תוספים? אי אפשר להוסיף עוד קוביה בפרופיל כמו שכתוב לדוג’ עיר או תיאור וכדו’?

                        יעקב מ. פינסי מנותק
                        יעקב מ. פינסי מנותק
                        יעקב מ. פינס
                        סיירת פיקוח מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @צילפינגים
                        לצערי לא

                        שמישהו כותב עם במקום אם,
                        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                        הגמ"ח
                        ניתן להתקשר 0583262568
                        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                        צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                          @צילפינגים
                          לצערי לא

                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגים
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @יעקב-מ-פינס מוזר… לכאורה מה הבעיה במקום שיהיה כתוב עיר שיהיה כתוב משהו אחר מעניין מה שאתה אומר…

                          התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                          ירושלים והסביבה
                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                          יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צילפינגיםצ צילפינגים

                            @יעקב-מ-פינס מוזר… לכאורה מה הבעיה במקום שיהיה כתוב עיר שיהיה כתוב משהו אחר מעניין מה שאתה אומר…

                            יעקב מ. פינסי מנותק
                            יעקב מ. פינסי מנותק
                            יעקב מ. פינס
                            סיירת פיקוח מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                            #14

                            @צילפינגים
                            נראה שמצאתי משהו
                            אישור מנהל וזה מותקן…

                            תוכל לומר לי אם יש משהו שונה בפרופיל שלי?

                            לצערי אני רואה שזה לא ממש עובד
                            יושב על זה

                            שמישהו כותב עם במקום אם,
                            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                            הגמ"ח
                            ניתן להתקשר 0583262568
                            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                            שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                              @שלמה כתב בהרכבים של חברי הפורום:

                              בטח, ראיתי אותה

                              אמנם אתה אלעדי…
                              אבל עדיין לא נפגשנו.

                              שלמהש מנותק
                              שלמהש מנותק
                              שלמה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @אלוף-העולם-1 כתב בהרכבים של חברי הפורום:

                              אמנם אתה אלעדי…
                              אבל עדיין לא נפגשנו.

                              052-7184561

                              כאן בשביל לעזור :)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ידניי ידני

                                שיהיה אפשרות בפרופיל של המשתמש לראות באיזה רכב הוא מחזיק, אותי אישית זה מאוד מעניין איזה רכב יש לחברי - חברי הפורום.

                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @ידני אטראז’ ידני

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                  @צילפינגים
                                  נראה שמצאתי משהו
                                  אישור מנהל וזה מותקן…

                                  תוכל לומר לי אם יש משהו שונה בפרופיל שלי?

                                  לצערי אני רואה שזה לא ממש עובד
                                  יושב על זה

                                  שלמהש מנותק
                                  שלמהש מנותק
                                  שלמה
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                  #17

                                  @יעקב-מ-פינס מה אומר על זה?
                                  f3a022ed-5cbe-4e1c-a076-ae25209997a1-image.png

                                  למלא בעריכת פרופיל באודותי (מעל חתימה ולשמור שינויים)

                                  כאן בשביל לעזור :)

                                  יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • שלמהש שלמה

                                    @יעקב-מ-פינס מה אומר על זה?
                                    f3a022ed-5cbe-4e1c-a076-ae25209997a1-image.png

                                    למלא בעריכת פרופיל באודותי (מעל חתימה ולשמור שינויים)

                                    יעקב מ. פינסי מנותק
                                    יעקב מ. פינסי מנותק
                                    יעקב מ. פינס
                                    סיירת פיקוח מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @שלמה
                                    עדיין לא ראיתי
                                    אם הבנתי נכון אתה מתכוון לאודותי
                                    באופן כללי זה רעיון טוב אבל הייתי מעדיף שזה יהיה בתיבה משלו ולו רק מהסיבה שהאודות נרשם מעל הכל בלי מסגרת (ואנחנו משתדלים להיות בתוכה 😉)

                                    לסיכום
                                    נשארו לי ‘רק’ 49 נושאים שלא נקראו ואני עובר לעבוד על זה
                                    יש לי לצערי שפע של זמן בגלל שהתעצלתי לבדוק שמן מנוע
                                    אני כרגע תקוע עם הבימבה ליד גשר רמת אלחנן עם מנוע יבש…

                                    שמישהו כותב עם במקום אם,
                                    אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                    הגמ"ח
                                    ניתן להתקשר 0583262568
                                    או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                    אלוף העולם 1א טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                      @שלמה
                                      עדיין לא ראיתי
                                      אם הבנתי נכון אתה מתכוון לאודותי
                                      באופן כללי זה רעיון טוב אבל הייתי מעדיף שזה יהיה בתיבה משלו ולו רק מהסיבה שהאודות נרשם מעל הכל בלי מסגרת (ואנחנו משתדלים להיות בתוכה 😉)

                                      לסיכום
                                      נשארו לי ‘רק’ 49 נושאים שלא נקראו ואני עובר לעבוד על זה
                                      יש לי לצערי שפע של זמן בגלל שהתעצלתי לבדוק שמן מנוע
                                      אני כרגע תקוע עם הבימבה ליד גשר רמת אלחנן עם מנוע יבש…

                                      אלוף העולם 1א מנותק
                                      אלוף העולם 1א מנותק
                                      אלוף העולם 1
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @יעקב-מ-פינס כתב בהרכבים של חברי הפורום:

                                      @שלמה
                                      עדיין לא ראיתי
                                      אם הבנתי נכון אתה מתכוון לאודותי
                                      באופן כללי זה רעיון טוב אבל הייתי מעדיף שזה יהיה בתיבה משלו ולו רק מהסיבה שהאודות נרשם מעל הכל בלי מסגרת (ואנחנו משתדלים להיות בתוכה 😉)

                                      לסיכום
                                      נשארו לי ‘רק’ 49 נושאים שלא נקראו ואני עובר לעבוד על זה
                                      יש לי לצערי שפע של זמן בגלל שהתעצלתי לבדוק שמן מנוע
                                      אני כרגע תקוע עם הבימבה ליד גשר רמת אלחנן עם מנוע יבש…

                                      ואוו
                                      למה ככה?

                                      סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                      התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                      ניתן ליצור קשר:
                                      ehh3266@gmail.com

                                      זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                      טוסוןט שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                                        @יעקב-מ-פינס כתב בהרכבים של חברי הפורום:

                                        @שלמה
                                        עדיין לא ראיתי
                                        אם הבנתי נכון אתה מתכוון לאודותי
                                        באופן כללי זה רעיון טוב אבל הייתי מעדיף שזה יהיה בתיבה משלו ולו רק מהסיבה שהאודות נרשם מעל הכל בלי מסגרת (ואנחנו משתדלים להיות בתוכה 😉)

                                        לסיכום
                                        נשארו לי ‘רק’ 49 נושאים שלא נקראו ואני עובר לעבוד על זה
                                        יש לי לצערי שפע של זמן בגלל שהתעצלתי לבדוק שמן מנוע
                                        אני כרגע תקוע עם הבימבה ליד גשר רמת אלחנן עם מנוע יבש…

                                        ואוו
                                        למה ככה?

                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                                          @יעקב-מ-פינס כתב בהרכבים של חברי הפורום:

                                          @שלמה
                                          עדיין לא ראיתי
                                          אם הבנתי נכון אתה מתכוון לאודותי
                                          באופן כללי זה רעיון טוב אבל הייתי מעדיף שזה יהיה בתיבה משלו ולו רק מהסיבה שהאודות נרשם מעל הכל בלי מסגרת (ואנחנו משתדלים להיות בתוכה 😉)

                                          לסיכום
                                          נשארו לי ‘רק’ 49 נושאים שלא נקראו ואני עובר לעבוד על זה
                                          יש לי לצערי שפע של זמן בגלל שהתעצלתי לבדוק שמן מנוע
                                          אני כרגע תקוע עם הבימבה ליד גשר רמת אלחנן עם מנוע יבש…

                                          ואוו
                                          למה ככה?

                                          שלמהש מנותק
                                          שלמהש מנותק
                                          שלמה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @אלוף-העולם-1 כתב בהרכבים של חברי הפורום:

                                          ואוו
                                          למה ככה?

                                          אני כעסתי שלא ידעתי על זה אתמול
                                          אחד מחברי הפורום שגר בחדרה ישן כל הלילה ברכב שנתקע בבני ברק😧

                                          כאן בשביל לעזור :)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                            @שלמה
                                            עדיין לא ראיתי
                                            אם הבנתי נכון אתה מתכוון לאודותי
                                            באופן כללי זה רעיון טוב אבל הייתי מעדיף שזה יהיה בתיבה משלו ולו רק מהסיבה שהאודות נרשם מעל הכל בלי מסגרת (ואנחנו משתדלים להיות בתוכה 😉)

                                            לסיכום
                                            נשארו לי ‘רק’ 49 נושאים שלא נקראו ואני עובר לעבוד על זה
                                            יש לי לצערי שפע של זמן בגלל שהתעצלתי לבדוק שמן מנוע
                                            אני כרגע תקוע עם הבימבה ליד גשר רמת אלחנן עם מנוע יבש…

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #22

                                            @יעקב-מ-פינס אתה עובד על זה?Screenshot_20241112-144622~2.png

                                            יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @יעקב-מ-פינס אתה עובד על זה?Screenshot_20241112-144622~2.png

                                              יעקב מ. פינסי מנותק
                                              יעקב מ. פינסי מנותק
                                              יעקב מ. פינס
                                              סיירת פיקוח מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #23

                                              @טוסון
                                              ניסיתי אתמול ללא הרבה הצלחה
                                              אני יוצא עכשיו לעבודה אני אנסה לדחוף את זה בין הלקוחות

                                              שמישהו כותב עם במקום אם,
                                              אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                              הגמ"ח
                                              ניתן להתקשר 0583262568
                                              או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2

                                              5

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום