נורת בדוק מנוע קוד תקלה P0420
-
שלום,
קניתי בשעה טובה טויטה קורלה 2013 בידיעה שהנורה דולקת והסתדרנו על המחיר.
במכון בדיקה בסריקת מחשב עלה קוד תקלה P0420 הרכב עבר טסט בלבן לפני שבועיים ויום יומים אח"כ נדלקה הנורה.
כיון שהרכב שמור מאוד (יד 1) טופל רק בטויטה ובנוסף אני מרגיש שנוסע חלק אני מאמין שהממיר לא סתום.
השאלה מה זה יכול להיות זה בהכרח צריך להיות החלפת ממיר? או שיכול להיות חיישן חמצן או סתם צריך לאפס את המחשב?
זה הסריקת מחשב של המכון בדיקה -
@יוסי-סגל לא מחייב שהממיר סתום יכול להיות שהוא פשוט הלך לבית עולמו כיאה וכיאות לרכבי טויוטה…
אתה תרגיש יותר את זה בדלק [ככה היה לי בפריוס הוא רק שתה לי יותר אבל סחב מצויין]
אבל בכל זאת כדאי לתייג את @נייטרון-חפשי מרא דשמעתתא לעניין חישני חמצן למיניהם… -
@יוסי-סגל כתב בנורת בדוק מנוע קוד תקלה P0420:
P0420
אם אתה רוצה להוריד את המנורה תזמין כזה
ותרכיב על החיישן חמצן אחורי
ואם אתה רוצה לסדר 100% תחליף ממיר -
@הכל-בעזרת-השם השאלה אם זה רק מכבה את המנורה או שאם יש איזה משמעות כל שהיא של בזבוז דלק מיותר זה מסדר גם את זה.
זה חלק מהשאלה שלי אני מבין שזה מחלה של קורולות ובמקרים רבים ובכללם הרכב שלי הרכב יכול לעבור טסט חלק מבחינת זיהום אוויר ועדיין הנורה דלוקה, אפשר שבכלל עדיף להתעלם מזה ופשוט לאפס את הנורה לפני טסט? -
@יוסי-סגל כתב בנורת בדוק מנוע קוד תקלה P0420:
@הכל-בעזרת-השם השאלה אם זה רק מכבה את המנורה או שאם יש איזה משמעות כל שהיא של בזבוז דלק מיותר זה מסדר גם את זה.
זה חלק מהשאלה שלי אני מבין שזה מחלה של קורולות ובמקרים רבים ובכללם הרכב שלי הרכב יכול לעבור טסט חלק מבחינת זיהום אוויר ועדיין הנורה דלוקה, אפשר שבכלל עדיף להתעלם מזה ופשוט לאפס את הנורה לפני טסט?זה לא רק מכבה את המנורה זה גם עוזר לתערובת נכונה
-
@הכל-בעזרת-השם בשביל זה שווה להשקיע על ממיר חדש? זה סכום לא מבוטל…
-
@צילפינגים כתב בנורת בדוק מנוע קוד תקלה P0420:
@הכל-בעזרת-השם בשביל זה שווה להשקיע על ממיר חדש? זה סכום לא מבוטל…
אני הייתי מנסה במאריך לחיישן
-
@הכל-בעזרת-השם כתב בנורת בדוק מנוע קוד תקלה P0420:
@צילפינגים כתב בנורת בדוק מנוע קוד תקלה P0420:
@הכל-בעזרת-השם בשביל זה שווה להשקיע על ממיר חדש? זה סכום לא מבוטל…
אני הייתי מנסה במאריך לחיישן
@ר-ישעיה היקר שאלת לגבי כוהל וא"א לענות בפוסט שכתבת
אפשר לבדוק ע"י שתוציא שקע אחרי שקע של הכוהלים עד שתראה איזה שקע לא גורם לשום תגובה במנוע זה הכוהל הבעייתי -
@הכל-בעזרת-השם אני חושב שלזה התכוונת אבל בשביל שיהיה לי ברור לחלוטין, אתה מתכוון לומר שהמאריך לחיישן חמצן גם יוצר תערובת נכונה יותר בדלק?
א"כ אתה יכול להסביר לי איך זה עובד? -
@יוסי-סגל כתב בנורת בדוק מנוע קוד תקלה P0420:
@הכל-בעזרת-השם אני חושב שלזה התכוונת אבל בשביל שיהיה לי ברור לחלוטין, אתה מתכוון לומר שהמאריך לחיישן חמצן גם יוצר תערובת נכונה יותר בדלק?
א"כ אתה יכול להסביר לי איך זה עובד?ברגע שדולק P420 זה אומר שהממיר לא תקין דהיינו שהוא התפרק ואם נשאר חתיכות בפנים הוא סותם את האגזוז וזה יוצר צריכת דלק גבוהה אם הממיר התפרק לגמרי הרכב יסע יותר טוב ויקח פחות דלק רק שבמקרה כזה זה לא חוקי בגלל שהרכב פולט גזים רעילים לאוויר
לגבי המאריך הוא לא בטוח יוצר צריכת דלק טובה יותר זה נושה שנוי במחלוקת
והסיבה לצריכת דלק זולה לטוענים שזה עוזר היא משום שהמחשב רכב יוצר תערובת תקינה שאין תקלות זיהום אוויר ולכן בשביל הכמה גרושים שזה עולה שווה לנסות