דרייבר
-
אני חושב שאם יהיה מקובל שטרמפיסט משלם לנהג ישר כשהוא נכנס לרכב, כולם ירוויחו מזה
אם הטרמפיסט היה צריך לשלם, אזי הוא לא היה עוצר את הטרמפ..
המציאות היא שרוב העוצרי טרמפים הם בחורי ישיבות ואברכים שאין ידם משגת, או נסיעות קצרות...
תוכל להציע שנהג שמעוניין יבקש תשלום לפני שעולים לרכב, ואז כל אחד יעשה את השיקולים שלו... -
@רכב-ישראל-ופרשיו כתב בדרייבר:
אם הטרמפיסט היה צריך לשלם, אזי הוא לא היה עוצר את הטרמפ..
המציאות היא שרוב העוצרי טרמפים הם בחורי ישיבות ואברכים שאין ידם משגת, או נסיעות קצרות...כנראה שאתה מתכוון רק לאלו שבטרמפיאדות...
אני פחות דואג להם כי הם יסתדרו
אני משתדל לעצור גם בתחנות (בחינם כמובן) ולאנשים שלא מרימים את האצבע
הרבה מהם חכו זמן רב לאוטובוס שבושש מלהגיע (או בן-דוד שהחליט לעקוף את התחנה כי בא לו...)
ואם יהיה תשלום לדרייברים, הרבה מהם יעברו תחנה תחנה להעלות נוסעים
ובתור אדם שנוסע מדי פעם גם באוטובוסים, הייתי שמח לשלם לדרייבר ולא להזדקק לתח"צ -
זה עלה ל4 שקלים לק״מ,
אאל״ט מותר עד 2 נסיעות כאלה ביום.
https://www.gov.il/he/departments/news/collaborative-transportation -
זה עלה ל4 שקלים לק״מ,
https://www.gov.il/he/departments/news/collaborative-transportationכנראה שעוד לא נכנס לתוקף.
זה התקנות כיום:
עד 5 נוסעים בכל נסיעה שיתופית.
עד 2 נסיעות שיתופיות לנהג ביום.
עד 2 שקלים לכל קילומטר מכל נוסע לצורך כיסוי הוצאות ישירות, תוך חלוקה שווה בין הנוסעים.
אין להעלות לנסיעה משותפת נוסעים מזדמנים בדרך, רק מי שתיאם מראש – נוסע.
מקור