דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. הטרמפיסטים....

      הטרמפיסטים....

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      281 פוסטים 74 כותבים 27.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי יםא אבי ים

        מה הייתם עושים במקומי?
        אישה אחת מבוגרת פנתה אלי ממש רגע לפני שאני חונה בבקשה שאני אקח אותה לקצה השני של בני ברק (“כמה מטרים” כלשונה…) לטענתה היא אלמנה וגם יורד גשם…
        משהו בה היה נראה לי מוזר
        גם לא היה לי כוחות (יום עמוס) וגם זה יכול לקחת לי 20 דקות בשקט
        בנוסף טיפוסים כאלו אתה לא יודע איך זה מסתיים
        יש צד שהייתי צריך לקחת אותה? (המצפון מדגדג, אלמנה וכו’)

        moshe 1M מנותק
        moshe 1M מנותק
        moshe 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #160

        @אבי-ים כתב בהטרמפיסטים....:

        מה הייתם עושים במקומי?
        אישה אחת מבוגרת פנתה אלי ממש רגע לפני שאני חונה בבקשה שאני אקח אותה לקצה השני של בני ברק (“כמה מטרים” כלשונה…) לטענתה היא אלמנה וגם יורד גשם…
        משהו בה היה נראה לי מוזר
        גם לא היה לי כוחות (יום עמוס) וגם זה יכול לקחת לי 20 דקות בשקט
        בנוסף טיפוסים כאלו אתה לא יודע איך זה מסתיים
        יש צד שהייתי צריך לקחת אותה? (המצפון מדגדג, אלמנה וכו’)

        גם אותי היא עצרה ודוקא לקחתי אותה (כי היא אמרה לי רק כמה מטרים ורק אחרי שהיא התיישבה היא אמרה לי את הכתובת המדוייקת וחשכו עייני)
        אם כי לאחר מעשה אני לא מצטער שלקחתי אותה היא באמת נראית אלמנה קצת מסכנה

        נייטרון חפשינ 3 3 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • moshe 1M moshe 1

          @אבי-ים כתב בהטרמפיסטים....:

          מה הייתם עושים במקומי?
          אישה אחת מבוגרת פנתה אלי ממש רגע לפני שאני חונה בבקשה שאני אקח אותה לקצה השני של בני ברק (“כמה מטרים” כלשונה…) לטענתה היא אלמנה וגם יורד גשם…
          משהו בה היה נראה לי מוזר
          גם לא היה לי כוחות (יום עמוס) וגם זה יכול לקחת לי 20 דקות בשקט
          בנוסף טיפוסים כאלו אתה לא יודע איך זה מסתיים
          יש צד שהייתי צריך לקחת אותה? (המצפון מדגדג, אלמנה וכו’)

          גם אותי היא עצרה ודוקא לקחתי אותה (כי היא אמרה לי רק כמה מטרים ורק אחרי שהיא התיישבה היא אמרה לי את הכתובת המדוייקת וחשכו עייני)
          אם כי לאחר מעשה אני לא מצטער שלקחתי אותה היא באמת נראית אלמנה קצת מסכנה

          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשי
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #161

          @moshe-1 כתב בהטרמפיסטים....:

          לאחר מעשה אני לא מצטער שלקחתי אותה

          לאחר מעשה אני גם מזדהה איתך, אבל השאלה היא האם לפני מעשה אתה מסכים עם @moshe-1 ?

          pikolinou@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • moshe 1M moshe 1

            @אבי-ים כתב בהטרמפיסטים....:

            מה הייתם עושים במקומי?
            אישה אחת מבוגרת פנתה אלי ממש רגע לפני שאני חונה בבקשה שאני אקח אותה לקצה השני של בני ברק (“כמה מטרים” כלשונה…) לטענתה היא אלמנה וגם יורד גשם…
            משהו בה היה נראה לי מוזר
            גם לא היה לי כוחות (יום עמוס) וגם זה יכול לקחת לי 20 דקות בשקט
            בנוסף טיפוסים כאלו אתה לא יודע איך זה מסתיים
            יש צד שהייתי צריך לקחת אותה? (המצפון מדגדג, אלמנה וכו’)

            גם אותי היא עצרה ודוקא לקחתי אותה (כי היא אמרה לי רק כמה מטרים ורק אחרי שהיא התיישבה היא אמרה לי את הכתובת המדוייקת וחשכו עייני)
            אם כי לאחר מעשה אני לא מצטער שלקחתי אותה היא באמת נראית אלמנה קצת מסכנה

            3 מנותק
            3 מנותק
            3YJH
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #162
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • moshe 1M moshe 1

              @אבי-ים כתב בהטרמפיסטים....:

              מה הייתם עושים במקומי?
              אישה אחת מבוגרת פנתה אלי ממש רגע לפני שאני חונה בבקשה שאני אקח אותה לקצה השני של בני ברק (“כמה מטרים” כלשונה…) לטענתה היא אלמנה וגם יורד גשם…
              משהו בה היה נראה לי מוזר
              גם לא היה לי כוחות (יום עמוס) וגם זה יכול לקחת לי 20 דקות בשקט
              בנוסף טיפוסים כאלו אתה לא יודע איך זה מסתיים
              יש צד שהייתי צריך לקחת אותה? (המצפון מדגדג, אלמנה וכו’)

              גם אותי היא עצרה ודוקא לקחתי אותה (כי היא אמרה לי רק כמה מטרים ורק אחרי שהיא התיישבה היא אמרה לי את הכתובת המדוייקת וחשכו עייני)
              אם כי לאחר מעשה אני לא מצטער שלקחתי אותה היא באמת נראית אלמנה קצת מסכנה

              3 מנותק
              3 מנותק
              3YJH
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #163
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 3 מנותק
                3 מנותק
                3YJH
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #164
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוסי לוינטלי מנותק
                  יוסי לוינטלי מנותק
                  יוסי לוינטל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                  #165

                  לא יודע עם העלו את זה אבל ראיתי את זה וחשבתי שזה מתאים לפה
                  תפילת הטרמפים
                  יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ הַשֵּׁם אֶלוֹקַי ואֶלּוֹקֵי אֲבוֹתַי שֶׁתִּשְׁלַח לִי טְרֶמְפּ מָהִיר וְזָרִיז עַד פֶּתַח הַבַּיִת
                  שֶׁלֹּא יְבַקֵּשׁ וורְטִים וְשֶׁיִּהְיֶה סָלֶב וּמֵעַנְיֵן
                  שֶׁלֹּא יִשְׁאַל מַה לוֹמְדִים בַּיֶשִׁיבָה וְשֶׁיִּהְיֶה לוֹ נְקֻדָּה חַמָּה
                  שֶׁלֹּא יִשְׁאַל לָמָּה חֲרֵדִים לֹא מִתְגַּיְּסִים וְשֶׁיְּחַלֵּק כֶּסֶף כִּי אֲנַחְנוּ בַּחוּרֵי יְשִׁיבוֹת…
                  שֶׁהַכַּלָּה לֹא תַּעֲבֹר בַּצֹּמֶת וְהַמַּשְׁגִּיחַ לֹא יַעְצֹר לִי טְרֶמְפּ⁠
                  שֶׁהַשּׁוֶער לֹא יַעְצֹר לִי וְאִמָּא לֹא תִּתְקַשֵּׁר בְּאֶמְצַע הַטְּרֶמְפּ⁠
                  שֶׁהַטַּרְאַוֶרְס לֹא תַּחְרֹק לִי בַּפַּנִים וְיַמְּשִׁךְ אֶלָּא תַּגִּיעַ נַיֶּדֶת מִשְּׁטָרָהּ וְתַעֲלֶה אוֹתָנוּ⁠
                  שֶׁיַּעֲצֹר רַק אַחֲרֵי הַסִּיגַרְיָה וּלְכָל הַפָּחוֹת בְּרֶסְלְבֶר סַטְלָן
                  שֶׁלֹּא יִשְׁאַל אֵיפֹה אֲנִי לוֹמֵד אֲבָל בַּצֹמֶת אַשְׁאִיר אֶת כָּל הַפְּרָטִים שֶׁלִּי
                  וּלְסִיּוּם לוֹמַר שֶׁבַע פְּעָמִים אֶת הַפֶּרֶק “מִזְמוֹר לְתוֹדָה” וכ"ו
                  בְּאִם לֹא עַזַר יֵשׁ לִפְצֹחַ בְּרִקּוּד "רַבֵּינוּ שָׁאַג בְּקוֹל גָּדוֹל אֵין שׁוּם יֵאוּשׁ בָּעוֹלָם כְּלָל

                  א אחרית לעצךא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • יוסי לוינטלי יוסי לוינטל

                    לא יודע עם העלו את זה אבל ראיתי את זה וחשבתי שזה מתאים לפה
                    תפילת הטרמפים
                    יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ הַשֵּׁם אֶלוֹקַי ואֶלּוֹקֵי אֲבוֹתַי שֶׁתִּשְׁלַח לִי טְרֶמְפּ מָהִיר וְזָרִיז עַד פֶּתַח הַבַּיִת
                    שֶׁלֹּא יְבַקֵּשׁ וורְטִים וְשֶׁיִּהְיֶה סָלֶב וּמֵעַנְיֵן
                    שֶׁלֹּא יִשְׁאַל מַה לוֹמְדִים בַּיֶשִׁיבָה וְשֶׁיִּהְיֶה לוֹ נְקֻדָּה חַמָּה
                    שֶׁלֹּא יִשְׁאַל לָמָּה חֲרֵדִים לֹא מִתְגַּיְּסִים וְשֶׁיְּחַלֵּק כֶּסֶף כִּי אֲנַחְנוּ בַּחוּרֵי יְשִׁיבוֹת…
                    שֶׁהַכַּלָּה לֹא תַּעֲבֹר בַּצֹּמֶת וְהַמַּשְׁגִּיחַ לֹא יַעְצֹר לִי טְרֶמְפּ⁠
                    שֶׁהַשּׁוֶער לֹא יַעְצֹר לִי וְאִמָּא לֹא תִּתְקַשֵּׁר בְּאֶמְצַע הַטְּרֶמְפּ⁠
                    שֶׁהַטַּרְאַוֶרְס לֹא תַּחְרֹק לִי בַּפַּנִים וְיַמְּשִׁךְ אֶלָּא תַּגִּיעַ נַיֶּדֶת מִשְּׁטָרָהּ וְתַעֲלֶה אוֹתָנוּ⁠
                    שֶׁיַּעֲצֹר רַק אַחֲרֵי הַסִּיגַרְיָה וּלְכָל הַפָּחוֹת בְּרֶסְלְבֶר סַטְלָן
                    שֶׁלֹּא יִשְׁאַל אֵיפֹה אֲנִי לוֹמֵד אֲבָל בַּצֹמֶת אַשְׁאִיר אֶת כָּל הַפְּרָטִים שֶׁלִּי
                    וּלְסִיּוּם לוֹמַר שֶׁבַע פְּעָמִים אֶת הַפֶּרֶק “מִזְמוֹר לְתוֹדָה” וכ"ו
                    בְּאִם לֹא עַזַר יֵשׁ לִפְצֹחַ בְּרִקּוּד "רַבֵּינוּ שָׁאַג בְּקוֹל גָּדוֹל אֵין שׁוּם יֵאוּשׁ בָּעוֹלָם כְּלָל

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אנונימוס
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #166

                    @יוסי-לוינטל כתב בהטרמפיסטים....:

                    לא יודע עם העלו את זה אבל ראיתי את זה וחשבתי שזה מתאים לפה
                    תפילת הטרמפים
                    יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ הַשֵּׁם אֶלוֹקַי ואֶלּוֹקֵי אֲבוֹתַי שֶׁתִּשְׁלַח לִי טְרֶמְפּ מָהִיר וְזָרִיז עַד פֶּתַח הַבַּיִת
                    שֶׁלֹּא יְבַקֵּשׁ וורְטִים וְשֶׁיִּהְיֶה סָלֶב וּמֵעַנְיֵן
                    שֶׁלֹּא יִשְׁאַל מַה לוֹמְדִים בַּיֶשִׁיבָה וְשֶׁיִּהְיֶה לוֹ נְקֻדָּה חַמָּה
                    שֶׁלֹּא יִשְׁאַל לָמָּה חֲרֵדִים לֹא מִתְגַּיְּסִים וְשֶׁיְּחַלֵּק כֶּסֶף כִּי אֲנַחְנוּ בַּחוּרֵי יְשִׁיבוֹת…
                    שֶׁהַכַּלָּה לֹא תַּעֲבֹר בַּצֹּמֶת וְהַמַּשְׁגִּיחַ לֹא יַעְצֹר לִי טְרֶמְפּ⁠
                    שֶׁהַשּׁוֶער לֹא יַעְצֹר לִי וְאִמָּא לֹא תִּתְקַשֵּׁר בְּאֶמְצַע הַטְּרֶמְפּ⁠
                    שֶׁהַטַּרְאַוֶרְס לֹא תַּחְרֹק לִי בַּפַּנִים וְיַמְּשִׁךְ אֶלָּא תַּגִּיעַ נַיֶּדֶת מִשְּׁטָרָהּ וְתַעֲלֶה אוֹתָנוּ⁠
                    שֶׁיַּעֲצֹר רַק אַחֲרֵי הַסִּיגַרְיָה וּלְכָל הַפָּחוֹת בְּרֶסְלְבֶר סַטְלָן
                    שֶׁלֹּא יִשְׁאַל אֵיפֹה אֲנִי לוֹמֵד אֲבָל בַּצֹמֶת אַשְׁאִיר אֶת כָּל הַפְּרָטִים שֶׁלִּי
                    וּלְסִיּוּם לוֹמַר שֶׁבַע פְּעָמִים אֶת הַפֶּרֶק “מִזְמוֹר לְתוֹדָה” וכ"ו
                    בְּאִם לֹא עַזַר יֵשׁ לִפְצֹחַ בְּרִקּוּד "רַבֵּינוּ שָׁאַג בְּקוֹל גָּדוֹל אֵין שׁוּם יֵאוּשׁ בָּעוֹלָם כְּלָל

                    מזכיר לי שעמדתי אי פעם בצומת ועצר לי המשגיח של ‘‘יד אהרן’’ הרב המניק ז’'ל,
                    [לא למדתי שם],

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיל
                      מאסטר מגיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #167
                      פוסט זה נמחק!
                      צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ג גיל

                        פוסט זה נמחק!

                        צבי דורש ציוןצ מנותק
                        צבי דורש ציוןצ מנותק
                        צבי דורש ציון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #168
                        פוסט זה נמחק!
                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                          פוסט זה נמחק!

                          ג מנותק
                          ג מנותק
                          גיל
                          מאסטר מגיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #169
                          פוסט זה נמחק!
                          צבי דורש ציוןצ EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • ג גיל

                            פוסט זה נמחק!

                            צבי דורש ציוןצ מנותק
                            צבי דורש ציוןצ מנותק
                            צבי דורש ציון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #170
                            פוסט זה נמחק!
                            שלמהש ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                              פוסט זה נמחק!

                              שלמהש מנותק
                              שלמהש מנותק
                              שלמה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #171
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                פוסט זה נמחק!

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גיל
                                מאסטר מגיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                #172
                                פוסט זה נמחק!
                                שלמהש צבי דורש ציוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • ג גיל

                                  פוסט זה נמחק!

                                  שלמהש מנותק
                                  שלמהש מנותק
                                  שלמה
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #173
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ג גיל

                                    פוסט זה נמחק!

                                    צבי דורש ציוןצ מנותק
                                    צבי דורש ציוןצ מנותק
                                    צבי דורש ציון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #174
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ג גיל

                                      פוסט זה נמחק!

                                      EBAE מנותק
                                      EBAE מנותק
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #175
                                      פוסט זה נמחק!
                                      צבי דורש ציוןצ ג י 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • EBAE EBA

                                        פוסט זה נמחק!

                                        צבי דורש ציוןצ מנותק
                                        צבי דורש ציוןצ מנותק
                                        צבי דורש ציון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
                                        #176
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • EBAE EBA

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גיל
                                          מאסטר מגיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #177
                                          פוסט זה נמחק!
                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ג גיל

                                            פוסט זה נמחק!

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #178
                                            פוסט זה נמחק!
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • EBAE EBA

                                              פוסט זה נמחק!

                                              י מנותק
                                              י מנותק
                                              יצחק 1
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #179
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 11
                                              • 14
                                              • 15

                                              44

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום