דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 118.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y YOLEVI

        @נהוראי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        פריוס 2012 230,000 ק"מ צריך להחליף סוללה יד 2 מטופלת במורשה 16,000 ש"ח
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/10dpma9b

        התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

        יצחק רשטוני מנותק
        יצחק רשטוני מנותק
        יצחק רשטונ
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #406

        @YOLEVI כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

        נהוראי תותח …

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • Y YOLEVI

          @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

          https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
          שווה?
          לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
          הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
          הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

          אם מעניין אותך מכיר מישהו עם אותו רכב עם אותם נתונים, עם טסט ארוך יותר מסתמא, באותו מחיר
          שכחתי את הפרט הכי חשוב: בבני ברק

          טוסוןט מנותק
          טוסוןט מנותק
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
          #407

          @YOLEVI מעניין מאוד,(למרות שאני לא מחפש לעצמי אלא לאבא שלי, שהוא גר בבני ברק)
          אני אגיד לו לשלוח לך מייל מחר

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טוסוןט טוסון

            @YOLEVI מעניין מאוד,(למרות שאני לא מחפש לעצמי אלא לאבא שלי, שהוא גר בבני ברק)
            אני אגיד לו לשלוח לך מייל מחר

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #408
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

              @YOLEVI כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

              התקשרתי אליו באותו יום שפירסמת כאן, הוא אמר לי שנמכר ביותר ממה שכתוב במודעה…

              נהוראי תותח …

              Y מנותק
              Y מנותק
              YOLEVI
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #409

              @יצחק-רשטונ כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

              נהוראי תותח …

              בלמצוא מציאות?
              אז @נהוראי תמשיך להביא לנו מציאות, צריך גם 5 וגם 7 מקומות…

              מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • Y YOLEVI

                @יצחק-רשטונ כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                נהוראי תותח …

                בלמצוא מציאות?
                אז @נהוראי תמשיך להביא לנו מציאות, צריך גם 5 וגם 7 מקומות…

                מצויין 101מ מנותק
                מצויין 101מ מנותק
                מצויין 101
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #410

                @YOLEVI
                ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                הפלאפון שלו הוא 0526405292
                בתקווה שעזרתי

                Yaron'sY תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #411

                  מציאה?
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
                  d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

                  שיפור החיפוש ביד2

                  קורולה אברכיםק נהוראינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • טוסוןט טוסון

                    @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                    הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                    סוכנות

                    טוס לאט סע מהרט מנותק
                    טוס לאט סע מהרט מנותק
                    טוס לאט סע מהר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #412
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • LexusL Lexus

                      מציאה?
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
                      d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

                      קורולה אברכיםק מנותק
                      קורולה אברכיםק מנותק
                      קורולה אברכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #413

                      @Lexus 4cf178dc-d633-4884-b22f-e73b028efc90-image.png

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                        הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                        סוכנות

                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                        טוס לאט סע מהר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #414

                        @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                        סוכנות

                        ואז?

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                          @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                          סוכנות

                          ואז?

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #415

                          @טוס-לאט-סע-מהר הם מרמים בד"כ בכל דבר אפשרי
                          (לא הסוכנות הזו ספציפית, אני לא מכיר אותם. אבל 90% מוציאים שם רע לכל היתר)
                          תחפש בפורום על זה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • Y YOLEVI

                            @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                            https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                            שווה?
                            לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                            הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                            הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                            אם מעניין אותך מכיר מישהו עם אותו רכב עם אותם נתונים, עם טסט ארוך יותר מסתמא, באותו מחיר
                            שכחתי את הפרט הכי חשוב: בבני ברק

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #416
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • LexusL Lexus

                              מציאה?
                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
                              d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

                              נהוראינ מנותק
                              נהוראינ מנותק
                              נהוראי
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                              #417

                              @Lexus כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                              מציאה?

                              בהחלט, השאלה מה מצב הבטריה - האם היא הוחלפה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מצויין 101מ מנותק
                                מצויין 101מ מנותק
                                מצויין 101
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מצויין 101
                                #418

                                הונדה אינסייט
                                240000 ק"מ 11000
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                                ידניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מצויין 101מ מצויין 101

                                  הונדה אינסייט
                                  240000 ק"מ 11000
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                                  ידניי מנותק
                                  ידניי מנותק
                                  ידני
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #419

                                  @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                  הונדה אינסייט
                                  240000 ק"מ 11000
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                                  1. בלי סוללה
                                  2. בלי טסט, פחות מציאה…
                                  נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ידניי ידני

                                    @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                    הונדה אינסייט
                                    240000 ק"מ 11000
                                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                                    1. בלי סוללה
                                    2. בלי טסט, פחות מציאה…
                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראי
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #420

                                    @ידני עדיין זה יוצא בסה"כ 15,000 ש"ח שזה מחיר ממש טוב,
                                    בפרט שתמיד אפשר להוריד עוד מהמחיר המפורסם.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מצויין 101מ מצויין 101

                                      @YOLEVI
                                      ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                                      נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                                      פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                                      הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                                      הפלאפון שלו הוא 0526405292
                                      בתקווה שעזרתי

                                      Yaron'sY מנותק
                                      Yaron'sY מנותק
                                      Yaron's
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #421

                                      @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                      @YOLEVI
                                      ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                                      נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                                      פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                                      הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                                      הפלאפון שלו הוא 0526405292
                                      בתקווה שעזרתי

                                      מה אומרים המומחים בפורום?
                                      פריוס בכזה קילומטר זה בסדר לקנות?
                                      בטריה 5 שנים מהחברה זה טוב?
                                      והאם זה באמת מציאה??

                                      Yaron'sY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Yaron'sY Yaron's

                                        @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                        @YOLEVI
                                        ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                                        נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                                        פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                                        הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                                        הפלאפון שלו הוא 0526405292
                                        בתקווה שעזרתי

                                        מה אומרים המומחים בפורום?
                                        פריוס בכזה קילומטר זה בסדר לקנות?
                                        בטריה 5 שנים מהחברה זה טוב?
                                        והאם זה באמת מציאה??

                                        Yaron'sY מנותק
                                        Yaron'sY מנותק
                                        Yaron's
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #422

                                        זה נראה לי מציאה בגלל הקילומטר, להחלטת המומחים
                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/18ldntyj?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=5

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Yaron'sY Yaron's

                                          זה נראה לי מציאה בגלל הקילומטר, להחלטת המומחים
                                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/18ldntyj?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=5

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אבי KIA
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #423

                                          @Yaron-s
                                          הקילומטר לכאורה לא אמין
                                          שים לב ליד

                                          יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • א אבי KIA

                                            @Yaron-s
                                            הקילומטר לכאורה לא אמין
                                            שים לב ליד

                                            יצחק רשטוני מנותק
                                            יצחק רשטוני מנותק
                                            יצחק רשטונ
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #424

                                            @אבי-KIA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                            הקילומטר לכאורה לא אמין
                                            שים לב ליד

                                            מחזק את דבריו
                                            בשביל להאמין לק"מ הנ"ל צריך להניח שכל ה5 ידיים היו אנשים שנוסעים מעט מאד וזה לא כל כך סביר

                                            Yaron'sY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                              @אבי-KIA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                              הקילומטר לכאורה לא אמין
                                              שים לב ליד

                                              מחזק את דבריו
                                              בשביל להאמין לק"מ הנ"ל צריך להניח שכל ה5 ידיים היו אנשים שנוסעים מעט מאד וזה לא כל כך סביר

                                              Yaron'sY מנותק
                                              Yaron'sY מנותק
                                              Yaron's
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #425

                                              @יצחק-רשטונ
                                              יש דרך לבדוק את זה?

                                              Yaron'sY ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 30
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 43
                                              • 44

                                              5

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום