דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 110.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמה 1ש שלמה 1

        פוסט זה נמחק!

        יוניי מנותק
        יוניי מנותק
        יוני
        מגיה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #378
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלמה 1ש שלמה 1

          פוסט זה נמחק!

          ל מנותק
          ל מנותק
          לוחצגז
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #379
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
            #380

            אני חוזר ומזכיר ששירשור זה אינו מיועד לדיונים פרט לעד 2-3 פוסטים לפרטים משלימים בלבד, ליותר מכך יש לפתוח שירשור בנפרד.

            ליצירת קשר לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
            • נהוראינ מנותק
              נהוראינ מנותק
              נהוראי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #381

              פריוס 2012 230,000 ק"מ צריך להחליף סוללה יד 2 מטופלת במורשה 16,000 ש"ח
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/10dpma9b

              מצויין 101מ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • יוניי מנותק
                יוניי מנותק
                יוני
                מגיה
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #382

                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/g9c6klm8?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd
                רכב דציה סטפוואי ידני משנת 2016, מנוע 90 כס, יד ראשונה, 185,000 קמ. במצב מצוין מרכב ללא פגם, פנים הרכב שמור ומטופח מאוד. מאובזר במלואו: בקרת שיוט ומגביל מהירות, מיזוג אוויר ידני, מסך עם דיבורית בלוטות’, מחשב דרך. צריכת דלק חסכונית במיוחד כ 800 קמ למיכל. 19,900 ש"ח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נהוראינ נהוראי

                  פריוס 2012 230,000 ק"מ צריך להחליף סוללה יד 2 מטופלת במורשה 16,000 ש"ח
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/10dpma9b

                  מצויין 101מ מנותק
                  מצויין 101מ מנותק
                  מצויין 101
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #383

                  @נהוראי
                  יש לציין שבפרטי המודעה הוא רשם שהוא מוכר ב15000
                  פרט חשוב להורדת מחיר למי שמתעניין בזה

                  נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מצויין 101מ מצויין 101

                    @נהוראי
                    יש לציין שבפרטי המודעה הוא רשם שהוא מוכר ב15000
                    פרט חשוב להורדת מחיר למי שמתעניין בזה

                    נהוראינ מנותק
                    נהוראינ מנותק
                    נהוראי
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #384

                    @מצויין-101 הוא רשם שהוא מוכר ב15 מתחת למחירון

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נהוראינ מנותק
                      נהוראינ מנותק
                      נהוראי
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #385

                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/bua08qr9
                      c46cdb8a-c0fc-4890-be64-ec1a3f2f5fcf-image.png

                      LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נהוראינ נהוראי

                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/bua08qr9
                        c46cdb8a-c0fc-4890-be64-ec1a3f2f5fcf-image.png

                        LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                        #386

                        @נהוראי ועכשיו יתחיל הדיון הנצחי האם רכב עם מעט מדי ק"מ זה טוב מאוד או גרוע מאוד…
                        לתועלת העניין פתחתי את זה בנושא נפרד
                        https://rechavimzelaze.ovh/topic/5886/קילומטראז-נמוך-מאוד-מעלה-או-חיסרון

                        שיפור החיפוש ביד2

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                          #387

                          https://www.yad2.co.il/s/c/s2e51smy

                          קשקאי+2 2009 13,000 ש"ח 250k ק"מ
                          עריכה: עכשיו שמתי לב, זה מישמעאלי (בלוד)
                          והוא לא עשה לו טסט בזמן, כבר נראה לי שזה לא מציאה

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)
                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מצויין 101מ מנותק
                            מצויין 101מ מנותק
                            מצויין 101
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #388

                            האם זה מציאה? יחסית לקילומטר 240000
                            מודעה טריה מהדקות האחרונות…
                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/plrhklmj?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=11&pagination=1

                            יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מצויין 101מ מצויין 101

                              האם זה מציאה? יחסית לקילומטר 240000
                              מודעה טריה מהדקות האחרונות…
                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/plrhklmj?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=11&pagination=1

                              יוניי מנותק
                              יוניי מנותק
                              יוני
                              מגיה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #389

                              @מצויין-101 לפי המחירון כן
                              אני אישית לא הייתי מסתכל על זה כלל וקונה מיצובישי לנסר בחצי מחיר

                              מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יוניי יוני

                                @מצויין-101 לפי המחירון כן
                                אני אישית לא הייתי מסתכל על זה כלל וקונה מיצובישי לנסר בחצי מחיר

                                מצויין 101מ מנותק
                                מצויין 101מ מנותק
                                מצויין 101
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מצויין 101
                                #390

                                @יוני
                                זה נשמע שאתה ממש מולהב מהרכב הזה, (עיין גם בשרשורים אחרים) אפילו שקצת קשה למכור אותו אח"כ.
                                אם ככה לא עדיף כבר את האטרז’ שהיא בהרבה יותר חסכונית, ופחות תקלות, ויותר זולה? אפילו שהיא יותר חלשה…
                                השאלה היא אם האטרז’ גם מגיעה לכזה ק"מ גבוה?

                                LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מצויין 101מ מצויין 101

                                  @יוני
                                  זה נשמע שאתה ממש מולהב מהרכב הזה, (עיין גם בשרשורים אחרים) אפילו שקצת קשה למכור אותו אח"כ.
                                  אם ככה לא עדיף כבר את האטרז’ שהיא בהרבה יותר חסכונית, ופחות תקלות, ויותר זולה? אפילו שהיא יותר חלשה…
                                  השאלה היא אם האטרז’ גם מגיעה לכזה ק"מ גבוה?

                                  LexusL מנותק
                                  LexusL מנותק
                                  Lexus
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                  #391

                                  @מצויין-101 + יותר חדשה

                                  עריכה:
                                  @מאיר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                  אני חוזר ומזכיר ששירשור זה אינו מיועד לדיונים פרט לעד 2-3 פוסטים לפרטים משלימים בלבד, ליותר מכך יש לפתוח שירשור בנפרד.

                                  שיפור החיפוש ביד2

                                  מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • LexusL Lexus

                                    @מצויין-101 + יותר חדשה

                                    עריכה:
                                    @מאיר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                    אני חוזר ומזכיר ששירשור זה אינו מיועד לדיונים פרט לעד 2-3 פוסטים לפרטים משלימים בלבד, ליותר מכך יש לפתוח שירשור בנפרד.

                                    מצויין 101מ מנותק
                                    מצויין 101מ מנותק
                                    מצויין 101
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מצויין 101
                                    #392
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • LexusL מנותק
                                      LexusL מנותק
                                      Lexus
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                      #393

                                      מה אומרים על זה?
                                      קיה ריו 2012
                                      36b6dfd1-4701-460d-b367-9cbefcf4b0eb-image.png

                                      שיפור החיפוש ביד2

                                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • LexusL Lexus

                                        מה אומרים על זה?
                                        קיה ריו 2012
                                        36b6dfd1-4701-460d-b367-9cbefcf4b0eb-image.png

                                        EBAE מנותק
                                        EBAE מנותק
                                        EBA
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #394

                                        @Lexus תביא את מספר הרכב ואולי נגלה מה הסוכנות עשתה לק"מ שלו

                                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                        050-4133851
                                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                        LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • EBAE EBA

                                          @Lexus תביא את מספר הרכב ואולי נגלה מה הסוכנות עשתה לק"מ שלו

                                          LexusL מנותק
                                          LexusL מנותק
                                          Lexus
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                          #395

                                          @EBA
                                          https://meshumeshet.com/c/5506579
                                          5168cf74-91e3-4415-944f-c30a7bf1cf49-image.png
                                          הרכב מתייבש להנאתו כבר 5 שנים !!!
                                          קרדיט ל @מיכאלוש על האתר הנפלא

                                          שיפור החיפוש ביד2

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10
                                          • טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                            #396

                                            https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                                            שווה?
                                            לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                                            הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                                            הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)
                                            נחייה ולא…

                                            יוניי Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            1
                                            • מאירמ מנותק
                                              מאירמ מנותק
                                              מאיר
                                              מנהל ראשי
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                              #397

                                              יכול להיות מציאה: הונדה סיוויק 2006 (צורה חדשה) עם מערכת גז, הטסט נגמר עכשיו ב6,000 שח.
                                              https://www.yad2.co.il/s/c/7i1zumqk

                                              ליצירת קשר לחץ כאן

                                              ShebsaleS טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              4

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 39
                                              • 40
                                              • 41
                                              • 42
                                              • 43
                                              • 44

                                              34

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום