דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע
  3. החלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה

החלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע
12 פוסטים 3 כותבים 183 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יצחק 1
    כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק 1
    #1

    בדרך כלל בנסיעה רגילה בלילה בלי מזגן המאוורר של הרדיאטור לא אמור להידלק מהר, במוצאי שבת דקה אחרי שהתחלתי לנסוע (בלי מזגן) אני שומע את המאוורר נדלק עצרתי ואיזה רבע שעה הוא לא נכבה, הסתכלתי מתחת לאוטו ואשר יגורתי, כל הרדיאטור נוזל. בבוקר אחרי זה, גיסי החליף לי רדיאטור וזה היה נראה לי שהכל בא על מקומו בשלום. תכלס’ נסעתי מאז רגיל, אבל גם בנסיעה של שתי דקות המאוורר נדלק ולא נכבה, גם אחרי רבע שעה עשרים דקות שאני עומד מה שמראה שהמנוע חם בצורה לא נורמלית (אין לי מד חום מנוע). חברים אני אשמח לעזרה אין לי חשק שהמנוע ישבוק חיים, הבנתי שאולי זה, א. תרמוסטט ב. אויר כלוא במערכת ג. צינור שחובר לא נכון או שהוא חסום מה שמונע זרימה של המים לרדיאטור (סרקולציה אולי ? ככה מישהו אמר לי אני לא לוקח אחריות…) ד. פקק רדיאטור (למרות שהחלפתי לפני חודשיים בערך) כל מי שיכול לעזור אני אודה לו מאד תודה רבה!

    אושר מתקרבא הכל בעזרת השםה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יצחק 1

      בדרך כלל בנסיעה רגילה בלילה בלי מזגן המאוורר של הרדיאטור לא אמור להידלק מהר, במוצאי שבת דקה אחרי שהתחלתי לנסוע (בלי מזגן) אני שומע את המאוורר נדלק עצרתי ואיזה רבע שעה הוא לא נכבה, הסתכלתי מתחת לאוטו ואשר יגורתי, כל הרדיאטור נוזל. בבוקר אחרי זה, גיסי החליף לי רדיאטור וזה היה נראה לי שהכל בא על מקומו בשלום. תכלס’ נסעתי מאז רגיל, אבל גם בנסיעה של שתי דקות המאוורר נדלק ולא נכבה, גם אחרי רבע שעה עשרים דקות שאני עומד מה שמראה שהמנוע חם בצורה לא נורמלית (אין לי מד חום מנוע). חברים אני אשמח לעזרה אין לי חשק שהמנוע ישבוק חיים, הבנתי שאולי זה, א. תרמוסטט ב. אויר כלוא במערכת ג. צינור שחובר לא נכון או שהוא חסום מה שמונע זרימה של המים לרדיאטור (סרקולציה אולי ? ככה מישהו אמר לי אני לא לוקח אחריות…) ד. פקק רדיאטור (למרות שהחלפתי לפני חודשיים בערך) כל מי שיכול לעזור אני אודה לו מאד תודה רבה!

      אושר מתקרבא מנותק
      אושר מתקרבא מנותק
      אושר מתקרב
      מייבין
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יצחק-1
      א. איזה רכב?
      ב. אם תפסק את הפוסט יהיה יותר קל לקרוא ולהבין מה קרה שם

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אושר מתקרבא אושר מתקרב

        @יצחק-1
        א. איזה רכב?
        ב. אם תפסק את הפוסט יהיה יותר קל לקרוא ולהבין מה קרה שם

        י מנותק
        י מנותק
        יצחק 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אושר-מתקרב זה מאזדה 2 בקשר לפיסוק, צודק ! (יש איך לערוך את הפוסט?)

        אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יצחק 1

          @אושר-מתקרב זה מאזדה 2 בקשר לפיסוק, צודק ! (יש איך לערוך את הפוסט?)

          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרב
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4
          פוסט זה נמחק!
          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

            פוסט זה נמחק!

            י מנותק
            י מנותק
            יצחק 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @אושר-מתקרב פיסקתי, מה עם הבעיה יש לך דעה בעיניין?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יצחק 1

              בדרך כלל בנסיעה רגילה בלילה בלי מזגן המאוורר של הרדיאטור לא אמור להידלק מהר, במוצאי שבת דקה אחרי שהתחלתי לנסוע (בלי מזגן) אני שומע את המאוורר נדלק עצרתי ואיזה רבע שעה הוא לא נכבה, הסתכלתי מתחת לאוטו ואשר יגורתי, כל הרדיאטור נוזל. בבוקר אחרי זה, גיסי החליף לי רדיאטור וזה היה נראה לי שהכל בא על מקומו בשלום. תכלס’ נסעתי מאז רגיל, אבל גם בנסיעה של שתי דקות המאוורר נדלק ולא נכבה, גם אחרי רבע שעה עשרים דקות שאני עומד מה שמראה שהמנוע חם בצורה לא נורמלית (אין לי מד חום מנוע). חברים אני אשמח לעזרה אין לי חשק שהמנוע ישבוק חיים, הבנתי שאולי זה, א. תרמוסטט ב. אויר כלוא במערכת ג. צינור שחובר לא נכון או שהוא חסום מה שמונע זרימה של המים לרדיאטור (סרקולציה אולי ? ככה מישהו אמר לי אני לא לוקח אחריות…) ד. פקק רדיאטור (למרות שהחלפתי לפני חודשיים בערך) כל מי שיכול לעזור אני אודה לו מאד תודה רבה!

              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השם
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
              #6

              @יצחק-1 כתב בהחלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה:

              בנסיעה רגילה בלילה בלי מזגן המאוורר של הרדיאטור לא אמור להידלק מהר בדרך כלל במוצאי שבת דקה אחרי שהתחלתי לנסוע (בלי מזגן) אני שומע את המאוורר נדלק עצרתי ואיזה רבע שעה הוא לא נכבה הסתכלתי מתחת לאוטו ואשר יגורתי, כל הרדיאטור נוזל. בבוקר אחרי זה גיסי החליף לי רדיאטור וזה היה נראה לי שהכל בא על מקומו בשלום. תכלס’ נסעתי מאז רגיל אבל גם בנסיעה של שתי דקות המאוורר נדלק ולא נכבה גם אחרי רבע שעה עשרים דקות שאני עומד מה שמראה שהמנוע חם בצורה לא נורמלית (אין לי מד חום מנוע) חברים בבקשה תעזרו לי אין לי חשק שהמנוע ישבוק חיים הבנתי שאולי זה א. תרמוסטט ב. אויר כלוא במערכת ג. צינור שחובר לא נכון או שהוא חסום מה שמונע זרימה של המים לרדיאטור (סרקולציה אולי ? ככה מישהו אמר לי אני לא לוקח אחריות…) ד. פקק רדיאטור (למרות החלפתי לפני חודשיים בערך) כל מי שיכול לעזור אני אודה לו מאד תודה רבה!

              לגבי תרמוסטט אפשר לבדוק בצורה פשוטה לראות שהצינור העליון והצינור התחתון חמים באותו טמפרטורה פשוט לגעת עם היד ואם שני הצינורות חמים אז אין בעיה בתרמוסטט .
              יכול להיות שברגע שהרכב התחמם המאוורר נכנס לחירום ולכן מדליק באופן קבוע את המאוורר ויכול להיות שהיוניט מאוורר התקלקל כתוצאה מהחימום תנסה לנתק את היוניט ולהחזיר ואם זה לא מסתדר תנתק מצבר לאיפוס מחשב
              בהצלחה

              טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                @יצחק-1 כתב בהחלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה:

                בנסיעה רגילה בלילה בלי מזגן המאוורר של הרדיאטור לא אמור להידלק מהר בדרך כלל במוצאי שבת דקה אחרי שהתחלתי לנסוע (בלי מזגן) אני שומע את המאוורר נדלק עצרתי ואיזה רבע שעה הוא לא נכבה הסתכלתי מתחת לאוטו ואשר יגורתי, כל הרדיאטור נוזל. בבוקר אחרי זה גיסי החליף לי רדיאטור וזה היה נראה לי שהכל בא על מקומו בשלום. תכלס’ נסעתי מאז רגיל אבל גם בנסיעה של שתי דקות המאוורר נדלק ולא נכבה גם אחרי רבע שעה עשרים דקות שאני עומד מה שמראה שהמנוע חם בצורה לא נורמלית (אין לי מד חום מנוע) חברים בבקשה תעזרו לי אין לי חשק שהמנוע ישבוק חיים הבנתי שאולי זה א. תרמוסטט ב. אויר כלוא במערכת ג. צינור שחובר לא נכון או שהוא חסום מה שמונע זרימה של המים לרדיאטור (סרקולציה אולי ? ככה מישהו אמר לי אני לא לוקח אחריות…) ד. פקק רדיאטור (למרות החלפתי לפני חודשיים בערך) כל מי שיכול לעזור אני אודה לו מאד תודה רבה!

                לגבי תרמוסטט אפשר לבדוק בצורה פשוטה לראות שהצינור העליון והצינור התחתון חמים באותו טמפרטורה פשוט לגעת עם היד ואם שני הצינורות חמים אז אין בעיה בתרמוסטט .
                יכול להיות שברגע שהרכב התחמם המאוורר נכנס לחירום ולכן מדליק באופן קבוע את המאוורר ויכול להיות שהיוניט מאוורר התקלקל כתוצאה מהחימום תנסה לנתק את היוניט ולהחזיר ואם זה לא מסתדר תנתק מצבר לאיפוס מחשב
                בהצלחה

                י מנותק
                י מנותק
                יצחק 1
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @הכל-בעזרת-השם סורי, איפה נמצא היוניט המדובר, דבר שני אם המאוורר נכנס למצב חירום איך מסדרים את זה ? על זה אמרת לנתק את המצבר?

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יצחק 1

                  @הכל-בעזרת-השם סורי, איפה נמצא היוניט המדובר, דבר שני אם המאוורר נכנס למצב חירום איך מסדרים את זה ? על זה אמרת לנתק את המצבר?

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יצחק 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @יצחק-1 בדקתי את מה שאמרת לי על הצינורות אתה אשכרה צודק הצינור העליון רותח והצינור התחתון קר תגיד זה בטיחותי לנסוע עם זה מבית שמש לבני ברק (שם גיסי גר בשביל שיחליף לי תרמוסטט)

                  י הכל בעזרת השםה 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • י יצחק 1

                    @יצחק-1 בדקתי את מה שאמרת לי על הצינורות אתה אשכרה צודק הצינור העליון רותח והצינור התחתון קר תגיד זה בטיחותי לנסוע עם זה מבית שמש לבני ברק (שם גיסי גר בשביל שיחליף לי תרמוסטט)

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יצחק 1
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יצחק-1 חוץ מזה, אם התרמוסטט לא תקין אז איך הוא יודע להפעיל את המאוורר?

                    הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יצחק 1

                      @יצחק-1 חוץ מזה, אם התרמוסטט לא תקין אז איך הוא יודע להפעיל את המאוורר?

                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השםה מנותק
                      הכל בעזרת השם
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @יצחק-1 כתב בהחלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה:

                      @יצחק-1 חוץ מזה, אם התרמוסטט לא תקין אז איך הוא יודע להפעיל את המאוורר?

                      לא ליסוע עם הרכב במצב כזה

                      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • י יצחק 1

                        @יצחק-1 בדקתי את מה שאמרת לי על הצינורות אתה אשכרה צודק הצינור העליון רותח והצינור התחתון קר תגיד זה בטיחותי לנסוע עם זה מבית שמש לבני ברק (שם גיסי גר בשביל שיחליף לי תרמוסטט)

                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השם
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @יצחק-1 כתב בהחלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה:

                        @יצחק-1 בדקתי את מה שאמרת לי על הצינורות אתה אשכרה צודק הצינור העליון רותח והצינור התחתון קר תגיד זה בטיחותי לנסוע עם זה מבית שמש לבני ברק (שם גיסי גר בשביל שיחליף לי תרמוסטט)

                        תנסה להרים טורים על 3 עד שהתרמוסטט יפתח ואם הרכב מתחמם תכבה מנוע מיד ותשאיר סוויץ פתוח שהמאוור יקרר אותו שלא יקרה משהו למנוע

                        טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                          @יצחק-1 כתב בהחלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה:

                          @יצחק-1 בדקתי את מה שאמרת לי על הצינורות אתה אשכרה צודק הצינור העליון רותח והצינור התחתון קר תגיד זה בטיחותי לנסוע עם זה מבית שמש לבני ברק (שם גיסי גר בשביל שיחליף לי תרמוסטט)

                          תנסה להרים טורים על 3 עד שהתרמוסטט יפתח ואם הרכב מתחמם תכבה מנוע מיד ותשאיר סוויץ פתוח שהמאוור יקרר אותו שלא יקרה משהו למנוע

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יצחק 1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @הכל-בעזרת-השם תודה!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4

                          21

                          מחובר

                          1.5k

                          משתמשים

                          5.0k

                          נושאים

                          67.3k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום