החלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה
-
בדרך כלל בנסיעה רגילה בלילה בלי מזגן המאוורר של הרדיאטור לא אמור להידלק מהר, במוצאי שבת דקה אחרי שהתחלתי לנסוע (בלי מזגן) אני שומע את המאוורר נדלק עצרתי ואיזה רבע שעה הוא לא נכבה, הסתכלתי מתחת לאוטו ואשר יגורתי, כל הרדיאטור נוזל. בבוקר אחרי זה, גיסי החליף לי רדיאטור וזה היה נראה לי שהכל בא על מקומו בשלום. תכלס' נסעתי מאז רגיל, אבל גם בנסיעה של שתי דקות המאוורר נדלק ולא נכבה, גם אחרי רבע שעה עשרים דקות שאני עומד מה שמראה שהמנוע חם בצורה לא נורמלית (אין לי מד חום מנוע). חברים אני אשמח לעזרה אין לי חשק שהמנוע ישבוק חיים, הבנתי שאולי זה, א. תרמוסטט ב. אויר כלוא במערכת ג. צינור שחובר לא נכון או שהוא חסום מה שמונע זרימה של המים לרדיאטור (סרקולציה אולי ? ככה מישהו אמר לי אני לא לוקח אחריות....) ד. פקק רדיאטור (למרות שהחלפתי לפני חודשיים בערך) כל מי שיכול לעזור אני אודה לו מאד תודה רבה!
-
@אושר-מתקרב זה מאזדה 2 בקשר לפיסוק, צודק ! (יש איך לערוך את הפוסט?)
-
@אושר-מתקרב פיסקתי, מה עם הבעיה יש לך דעה בעיניין?
-
@יצחק-1 כתב בהחלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה:
בנסיעה רגילה בלילה בלי מזגן המאוורר של הרדיאטור לא אמור להידלק מהר בדרך כלל במוצאי שבת דקה אחרי שהתחלתי לנסוע (בלי מזגן) אני שומע את המאוורר נדלק עצרתי ואיזה רבע שעה הוא לא נכבה הסתכלתי מתחת לאוטו ואשר יגורתי, כל הרדיאטור נוזל. בבוקר אחרי זה גיסי החליף לי רדיאטור וזה היה נראה לי שהכל בא על מקומו בשלום. תכלס' נסעתי מאז רגיל אבל גם בנסיעה של שתי דקות המאוורר נדלק ולא נכבה גם אחרי רבע שעה עשרים דקות שאני עומד מה שמראה שהמנוע חם בצורה לא נורמלית (אין לי מד חום מנוע) חברים בבקשה תעזרו לי אין לי חשק שהמנוע ישבוק חיים הבנתי שאולי זה א. תרמוסטט ב. אויר כלוא במערכת ג. צינור שחובר לא נכון או שהוא חסום מה שמונע זרימה של המים לרדיאטור (סרקולציה אולי ? ככה מישהו אמר לי אני לא לוקח אחריות....) ד. פקק רדיאטור (למרות החלפתי לפני חודשיים בערך) כל מי שיכול לעזור אני אודה לו מאד תודה רבה!
לגבי תרמוסטט אפשר לבדוק בצורה פשוטה לראות שהצינור העליון והצינור התחתון חמים באותו טמפרטורה פשוט לגעת עם היד ואם שני הצינורות חמים אז אין בעיה בתרמוסטט .
יכול להיות שברגע שהרכב התחמם המאוורר נכנס לחירום ולכן מדליק באופן קבוע את המאוורר ויכול להיות שהיוניט מאוורר התקלקל כתוצאה מהחימום תנסה לנתק את היוניט ולהחזיר ואם זה לא מסתדר תנתק מצבר לאיפוס מחשב
בהצלחה -
@הכל-בעזרת-השם סורי, איפה נמצא היוניט המדובר, דבר שני אם המאוורר נכנס למצב חירום איך מסדרים את זה ? על זה אמרת לנתק את המצבר?
-
@יצחק-1 כתב בהחלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה:
@יצחק-1 חוץ מזה, אם התרמוסטט לא תקין אז איך הוא יודע להפעיל את המאוורר?
לא ליסוע עם הרכב במצב כזה
-
@יצחק-1 כתב בהחלפתי רדיאטור ומאז המאוורר של הרדיאטור דולק בלי הפסקה:
@יצחק-1 בדקתי את מה שאמרת לי על הצינורות אתה אשכרה צודק הצינור העליון רותח והצינור התחתון קר תגיד זה בטיחותי לנסוע עם זה מבית שמש לבני ברק (שם גיסי גר בשביל שיחליף לי תרמוסטט)
תנסה להרים טורים על 3 עד שהתרמוסטט יפתח ואם הרכב מתחמם תכבה מנוע מיד ותשאיר סוויץ פתוח שהמאוור יקרר אותו שלא יקרה משהו למנוע
-
@הכל-בעזרת-השם תודה!