דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע
  3. טמפרטורה חום מנוע

טמפרטורה חום מנוע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע
10 פוסטים 5 כותבים 300 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק מנותק
    ק מנותק
    קצת נהג יותר אוטו
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום
    היום בדקתי וראיתי שהרכב נוסע בבין עירוני על טמפרטורה של 103
    האם זה תקין?

    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יצחק רשטוני מנותק
      יצחק רשטוני מנותק
      יצחק רשטונ
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
      #2

      טמפרטורה עבודה אידיאלית היא בגדול בין 90 ל105
      זה כנראה תקין.
      האם נדקלה לך נורה כלשהיא או שהמד טיפס אחרי האמצע או שסתם החלטת לחבר OBD ולעקוב?

      איתמר פריוסא תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        טמפרטורה עבודה אידיאלית היא בגדול בין 90 ל105
        זה כנראה תקין.
        האם נדקלה לך נורה כלשהיא או שהמד טיפס אחרי האמצע או שסתם החלטת לחבר OBD ולעקוב?

        איתמר פריוסא מנותק
        איתמר פריוסא מנותק
        איתמר פריוס
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יצחק-רשטונ כתב בטמפרטורה חום מנוע:

        טמפרטורה עבודה אידיאלית היא בגדול בין 90 ל105

        יש רכבים כמו פריוס שטמפרטורת עבודה בין 70 ל96 מעלות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ק קצת נהג יותר אוטו

          שלום
          היום בדקתי וראיתי שהרכב נוסע בבין עירוני על טמפרטורה של 103
          האם זה תקין?

          Y מנותק
          Y מנותק
          YOLEVI
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @קצת-נהג-יותר-אוטו כתב בטמפרטורה חום מנוע:

          שלום
          היום בדקתי וראיתי שהרכב נוסע בבין עירוני על טמפרטורה של 103
          האם זה תקין?

          תעקוב שלא עולה מעל 105 כמש"כ @יצחק-רשטונ
          בכ"מ 103 אמור להיות במאמץ כמדומה לי ולא בנסיעה רגילה

          התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
          3276568@gmail.com

          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y YOLEVI

            @קצת-נהג-יותר-אוטו כתב בטמפרטורה חום מנוע:

            שלום
            היום בדקתי וראיתי שהרכב נוסע בבין עירוני על טמפרטורה של 103
            האם זה תקין?

            תעקוב שלא עולה מעל 105 כמש"כ @יצחק-רשטונ
            בכ"מ 103 אמור להיות במאמץ כמדומה לי ולא בנסיעה רגילה

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
            #5

            @YOLEVI חח, מאז ש @קצת-נהג-יותר-אוטו שאל את השאלה הזו, הוא כבר החליף שניים או שלושה רכבים מן הסתם…

            חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
            050-4133851

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • EBAE EBA

              @YOLEVI חח, מאז ש @קצת-נהג-יותר-אוטו שאל את השאלה הזו, הוא כבר החליף שניים או שלושה רכבים מן הסתם…

              ק מנותק
              ק מנותק
              קצת נהג יותר אוטו
              כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
              #6

              @EBA אז האמת שנשארתי עדיין אם אותו הרכב!!
              וכמו שכתבו פה חברי הפורום התותחים ישנם רכבים שכשהטמפרטורה מגיעה ל96 המאוורר מתחיל להסתובב ואז החום יורד וכבה המאוורר, וחוזר חלילה, כמו טויוטה פריוס קורולה מיצובישי לאנסר ועוד רכבים, בפורד פיאסטה בשונה מרוב הרכבים כשהחום מנוע מגיע ל105 מעלות המאוורר מתחיל להסתובב ויורד החום…

              והאמת ששאלתי שאלה תמימה, אבל אני יפרט יותר את הבעיה שהייתה לי,
              מתי שהרכב הגיע לחום של 103 היה מתחיל לצאת מים מהחור ניקוז של מיכל המים, ואני לתומי הבנתי שהרכב מתחמם כי המאוורר לא נדלק ולכן יוצא המים כי יש לחץ במנוע בגלל החום, אבל מצד שני שאני מדליק מזגן המאוורר כן נדלק (יש רק מאוורר אחד) וגם שנדלק המאוורר בגלל המזגן עדיין הרכב מתחמם בגלל שהמאוורר לא נדלק חזק רק חלש ולכן תליתי את הבעיה בנגד מהירויות של המזגן פירקתי אותו וראיתי שהוא שלם, שאלתי חבר מכונאי ואמר לי שהבעיה בפקק אני אמרתי לו לא יכול להיות שהבעיה בפקק כי הרי הרכב מתחמם ועדיין לא נדלק המאוורר, עד שקראתי בפורומים שבפיאסטה החום שנדלק המאוורר הוא 105, החלפתי פקק והכל הסתדר.

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ק קצת נהג יותר אוטו

                @EBA אז האמת שנשארתי עדיין אם אותו הרכב!!
                וכמו שכתבו פה חברי הפורום התותחים ישנם רכבים שכשהטמפרטורה מגיעה ל96 המאוורר מתחיל להסתובב ואז החום יורד וכבה המאוורר, וחוזר חלילה, כמו טויוטה פריוס קורולה מיצובישי לאנסר ועוד רכבים, בפורד פיאסטה בשונה מרוב הרכבים כשהחום מנוע מגיע ל105 מעלות המאוורר מתחיל להסתובב ויורד החום…

                והאמת ששאלתי שאלה תמימה, אבל אני יפרט יותר את הבעיה שהייתה לי,
                מתי שהרכב הגיע לחום של 103 היה מתחיל לצאת מים מהחור ניקוז של מיכל המים, ואני לתומי הבנתי שהרכב מתחמם כי המאוורר לא נדלק ולכן יוצא המים כי יש לחץ במנוע בגלל החום, אבל מצד שני שאני מדליק מזגן המאוורר כן נדלק (יש רק מאוורר אחד) וגם שנדלק המאוורר בגלל המזגן עדיין הרכב מתחמם בגלל שהמאוורר לא נדלק חזק רק חלש ולכן תליתי את הבעיה בנגד מהירויות של המזגן פירקתי אותו וראיתי שהוא שלם, שאלתי חבר מכונאי ואמר לי שהבעיה בפקק אני אמרתי לו לא יכול להיות שהבעיה בפקק כי הרי הרכב מתחמם ועדיין לא נדלק המאוורר, עד שקראתי בפורומים שבפיאסטה החום שנדלק המאוורר הוא 105, החלפתי פקק והכל הסתדר.

                Y מנותק
                Y מנותק
                YOLEVI
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @קצת-נהג-יותר-אוטו מה הבעיה בפקק? שהקפיץ היה רך מדי?

                אגב זה נושא שהרבה לא מודעים אליו, כל רכב יש לו מידה של לחץ בקפיץ של הפקק וכשמחליפים פקק צריך לוודאות שזה הלחץ המתאים

                התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                3276568@gmail.com

                ק EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                👍
                3
                • Y YOLEVI

                  @קצת-נהג-יותר-אוטו מה הבעיה בפקק? שהקפיץ היה רך מדי?

                  אגב זה נושא שהרבה לא מודעים אליו, כל רכב יש לו מידה של לחץ בקפיץ של הפקק וכשמחליפים פקק צריך לוודאות שזה הלחץ המתאים

                  ק מנותק
                  ק מנותק
                  קצת נהג יותר אוטו
                  כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                  #8

                  @YOLEVI כתב בטמפרטורה חום מנוע:

                  @קצת-נהג-יותר-אוטו מה הבעיה בפקק? שהקפיץ היה רך מדי?

                  ישנה תופעה בפורד שגם אם נחבר פקק חדש למיכל מים עדיין הפקק לא תואם וצריך פקק ומיכל מקורי או פקק ומיכל חליפי, בקיצור צריך שיגיע ביחד שיהיה תואם, אי לכך ובהתאם לזאת אני קניתי פקק חדש חליפי למיכל מים שלי והבעיה המשיכה לקחתי מחבר פקק מקורי הבעיה נעלמה לקחתי מעוד חבר פקק ממאזדה 3 שהוא מתאים לפורד ושוב הבעיה חזרה בקיצור בסוף לקחתי מחבר את הפקק המקורי הבאתי לו את החליפי שאצלו זה כן התאים והכל בא על מקומו בשלום!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Y YOLEVI

                    @קצת-נהג-יותר-אוטו מה הבעיה בפקק? שהקפיץ היה רך מדי?

                    אגב זה נושא שהרבה לא מודעים אליו, כל רכב יש לו מידה של לחץ בקפיץ של הפקק וכשמחליפים פקק צריך לוודאות שזה הלחץ המתאים

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @YOLEVI כתב בטמפרטורה חום מנוע:

                    אגב זה נושא שהרבה לא מודעים אליו, כל רכב יש לו מידה של לחץ בקפיץ של הפקק וכשמחליפים פקק צריך לוודאות שזה הלחץ המתאים

                    נכון! זה כתוב ב"אוזן" של הפקק, למשל 1.1 או 0.9
                    בכל אופן הפקקים של מאזדה-פורד נראה לי בנויים אחרת.

                    חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                    050-4133851

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • EBAE EBA

                      @YOLEVI כתב בטמפרטורה חום מנוע:

                      אגב זה נושא שהרבה לא מודעים אליו, כל רכב יש לו מידה של לחץ בקפיץ של הפקק וכשמחליפים פקק צריך לוודאות שזה הלחץ המתאים

                      נכון! זה כתוב ב"אוזן" של הפקק, למשל 1.1 או 0.9
                      בכל אופן הפקקים של מאזדה-פורד נראה לי בנויים אחרת.

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      YOLEVI
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                      #10

                      @EBA ברובם זה כתוב באוזן אבל יש כאלה שכתוב על המדבקה

                      אגב 0.9 זה אומר שהקפיץ נלחץ יותר בקלות מאשר 1.1?

                      התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                      חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                      סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                      3276568@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      7

                      מחובר

                      1.4k

                      משתמשים

                      4.7k

                      נושאים

                      63.8k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום