מנוע פעול בתחילת נסיעה
-
ערב טוב
רציתי לשאול שמתי לב שאני מדליק את הרכב ומתחיל בנסיעה ומיד עוצר ברמזור וכד’ המנוע נכנס לפעולה אם יש 2 פסים בטריה זה מראה על תקלה או שהוא מטעין את הסוללה? כי הוא עוצר מיד שמגיעה ל 3 פסים@בעל-עגלה זה תקין לחלוטין אם תנסה בבוקר להניע את האוטו ותחכה קצת במקום ישר להתחיל בנסיעה אתה תראה שהמנוע נדלק לבד בערך דקה או שניים ונכבה לבסוף אז זה מה שקורה גם לך וזה תקין לגמרי והוא מטעין את הסוללה ברגע שהיא מגיעה לשני פסים עד שהיא מגיעה לשלוש פסים ואז מנוע נכבה
אם תשים לב גם שאתה עולה עליה קשה לדוג’ 443 לירושלים והבטריה מגיעה לשני פסים תראה איך מייד החיצים פונים חזרה לכיוון הבטריה ומטעינים אותה מייד כי אם היא תרד פחות מזה זה גורם תקלה…
בקיצור אתה יכול להיות רגוע הכל בסדר ובעז"ה ימשיך ככה עד מליון ק"מ… -
@בעל-עגלה זה תקין לחלוטין אם תנסה בבוקר להניע את האוטו ותחכה קצת במקום ישר להתחיל בנסיעה אתה תראה שהמנוע נדלק לבד בערך דקה או שניים ונכבה לבסוף אז זה מה שקורה גם לך וזה תקין לגמרי והוא מטעין את הסוללה ברגע שהיא מגיעה לשני פסים עד שהיא מגיעה לשלוש פסים ואז מנוע נכבה
אם תשים לב גם שאתה עולה עליה קשה לדוג’ 443 לירושלים והבטריה מגיעה לשני פסים תראה איך מייד החיצים פונים חזרה לכיוון הבטריה ומטעינים אותה מייד כי אם היא תרד פחות מזה זה גורם תקלה…
בקיצור אתה יכול להיות רגוע הכל בסדר ובעז"ה ימשיך ככה עד מליון ק"מ…@צילפינגים כתב במנוע פעול בתחילת נסיעה:
@בעל-עגלה זה תקין לחלוטין אם תנסה בבוקר להניע את האוטו ותחכה קצת במקום ישר להתחיל בנסיעה אתה תראה שהמנוע נדלק לבד בערך דקה או שניים ונכבה לבסוף אז זה מה שקורה גם לך וזה תקין לגמרי והוא מטעין את הסוללה ברגע שהיא מגיעה לשני פסים עד שהיא מגיעה לשלוש פסים ואז מנוע נכבה
אם תשים לב גם שאתה עולה עליה קשה לדוג’ 443 לירושלים והבטריה מגיעה לשני פסים תראה איך מייד החיצים פונים חזרה לכיוון הבטריה ומטעינים אותה מייד כי אם היא תרד פחות מזה זה גורם תקלה…
בקיצור אתה יכול להיות רגוע הכל בסדר ובעז"ה ימשיך ככה עד מליון ק"מ…תשובה נפלאה, והייתי מוסיף שכשבבוקר הרכב מניע לדקה כפי שאמרת, הוא יניע את הגלגלים ע״י החשמל בלבד (כדי לא לינסוע על מנוע שעכשיו הופעל שכידוע זה מאיץ בלאי). ומשכך הסוללה נגמרת מהר מהרגיל. לכן מצוי שבבוקר הסוללה נגמרת מהר מהרגיל.