דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. פריאוס 2008

      פריאוס 2008

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      10 פוסטים 5 כותבים 371 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        איש פשוט מאוד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מה זה אומר ה VSC עם האזהרה הכתומה?
        20240724_103318.jpg

        מאירמ TCRVOT 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א איש פשוט מאוד

          מה זה אומר ה VSC עם האזהרה הכתומה?
          20240724_103318.jpg

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @הכל-בעזרת-השם

          ליצירת קשר לחץ כאן

          הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מאירמ מאיר

            @הכל-בעזרת-השם

            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השם
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מאיר צריך לחבר מחשב לידיע ברורה כי VSC זה בקרת יציבות. אבל בטויוטה נדלק ביחד
            השאלה האם יש איזה שהיא הרגשה ברכב שלא היתה קודם

            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

              @מאיר צריך לחבר מחשב לידיע ברורה כי VSC זה בקרת יציבות. אבל בטויוטה נדלק ביחד
              השאלה האם יש איזה שהיא הרגשה ברכב שלא היתה קודם

              א מנותק
              א מנותק
              איש פשוט מאוד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @הכל-בעזרת-השם @מאיר שמתי מים וניתקתי את הבטריה וחיברתי והכל הסתדר ב"ה

              הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א איש פשוט מאוד

                @הכל-בעזרת-השם @מאיר שמתי מים וניתקתי את הבטריה וחיברתי והכל הסתדר ב"ה

                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השם
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הכל בעזרת השם
                #5

                @איש-פשוט-מאוד כתב בפריאוס 2008:

                והכל הסתדר ב"ה

                ממש לא!!! !!!!ובהכל ב"ה לטוב ולרע כי אין רע בעולם כלל !!!
                כי אם היה חסר לך מים אז כנראה יש נזילה או שבורח לך מים מסיבה כל שהיא וזב שניתקת מצבר רק מאפס מחשב ולא פוטר את הבעיה

                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • א איש פשוט מאוד

                  מה זה אומר ה VSC עם האזהרה הכתומה?
                  20240724_103318.jpg

                  TCRVOT מחובר
                  TCRVOT מחובר
                  TCRVO
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @איש-פשוט-מאוד מסכים עם ההמלצה הפשוטה של מחשב רכב אבל תעלה לפה את קוד התקלה ולו מהסיבה הפשוטה שאצלי גם היה את זה (את הנורות האלו) והמוסכניק שלא כ"כ מבין בפריוס החליט שזה ה ABS בזמן שזה היה משאבת אינוורטר וכמעט איבדתי את כל המערכת בזכות רוב חכמתו

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • TCRVOT TCRVO

                    @איש-פשוט-מאוד מסכים עם ההמלצה הפשוטה של מחשב רכב אבל תעלה לפה את קוד התקלה ולו מהסיבה הפשוטה שאצלי גם היה את זה (את הנורות האלו) והמוסכניק שלא כ"כ מבין בפריוס החליט שזה ה ABS בזמן שזה היה משאבת אינוורטר וכמעט איבדתי את כל המערכת בזכות רוב חכמתו

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איש פשוט מאוד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @TCRVO כתב בפריאוס 2008:

                    @איש-פשוט-מאוד מסכים עם ההמלצה הפשוטה של מחשב רכב אבל תעלה לפה את קוד התקלה ולו מהסיבה הפשוטה שאצלי גם היה את זה (את הנורות האלו) והמוסכניק שלא כ"כ מבין בפריוס החליט שזה ה ABS בזמן שזה היה משאבת אינוורטר וכמעט איבדתי את כל המערכת בזכות רוב חכמתו

                    אין לי כבר שום קוד תקלה
                    כי בשנייה שמילאתי מים וניתקתי מצבר אז הכל נעלם
                    ומאז לא חזר

                    @הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:

                    כי אם היה חסר לך מים אז כנראה יש נזילה או שבורח לך מים מסיבה כל שהיא

                    למה?
                    פשוט נגמר
                    לא יכול להיות?

                    @הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:

                    וזב שניתקת מצבר רק מאפס מחשב ולא פוטר את הבעיה

                    למה?
                    אם התקלה נשארה אז הוא אמור להתריע שוב
                    לי זה נראה שהכל בסדר
                    הרכב נוסע אותו דבר ואין רעשים חריגים

                    בכל אופן תודה לכולם על העזרה

                    י TCRVOT 3 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א איש פשוט מאוד

                      @TCRVO כתב בפריאוס 2008:

                      @איש-פשוט-מאוד מסכים עם ההמלצה הפשוטה של מחשב רכב אבל תעלה לפה את קוד התקלה ולו מהסיבה הפשוטה שאצלי גם היה את זה (את הנורות האלו) והמוסכניק שלא כ"כ מבין בפריוס החליט שזה ה ABS בזמן שזה היה משאבת אינוורטר וכמעט איבדתי את כל המערכת בזכות רוב חכמתו

                      אין לי כבר שום קוד תקלה
                      כי בשנייה שמילאתי מים וניתקתי מצבר אז הכל נעלם
                      ומאז לא חזר

                      @הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:

                      כי אם היה חסר לך מים אז כנראה יש נזילה או שבורח לך מים מסיבה כל שהיא

                      למה?
                      פשוט נגמר
                      לא יכול להיות?

                      @הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:

                      וזב שניתקת מצבר רק מאפס מחשב ולא פוטר את הבעיה

                      למה?
                      אם התקלה נשארה אז הוא אמור להתריע שוב
                      לי זה נראה שהכל בסדר
                      הרכב נוסע אותו דבר ואין רעשים חריגים

                      בכל אופן תודה לכולם על העזרה

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יראת שמים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @איש-פשוט-מאוד כתב בפריאוס 2008:

                      אין לי כבר שום קוד תקלה
                      כי בשנייה שמילאתי מים וניתקתי מצבר אז הכל נעלם
                      ומאז לא חזר

                      נכון, כי ניתוק מצבר מאפס את הנורת תקלה עד שיש טריגר ולו הקטן ביותר שגורם למחשב לזהות ולהדליק אותה שנית. אבל לטאטא את הלכלוך מתחת לשטיח זה לא גורם לו להפוך ללא קיים.

                      למה?
                      פשוט נגמר
                      לא יכול להיות?

                      לא. המנוע הוא מערכת סגורה, הנוזלים שבו לא אמורים לברוח לשום מקום. אם נגמר… כנראה שמשהו גמר…

                      ידני

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • א איש פשוט מאוד

                        @TCRVO כתב בפריאוס 2008:

                        @איש-פשוט-מאוד מסכים עם ההמלצה הפשוטה של מחשב רכב אבל תעלה לפה את קוד התקלה ולו מהסיבה הפשוטה שאצלי גם היה את זה (את הנורות האלו) והמוסכניק שלא כ"כ מבין בפריוס החליט שזה ה ABS בזמן שזה היה משאבת אינוורטר וכמעט איבדתי את כל המערכת בזכות רוב חכמתו

                        אין לי כבר שום קוד תקלה
                        כי בשנייה שמילאתי מים וניתקתי מצבר אז הכל נעלם
                        ומאז לא חזר

                        @הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:

                        כי אם היה חסר לך מים אז כנראה יש נזילה או שבורח לך מים מסיבה כל שהיא

                        למה?
                        פשוט נגמר
                        לא יכול להיות?

                        @הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:

                        וזב שניתקת מצבר רק מאפס מחשב ולא פוטר את הבעיה

                        למה?
                        אם התקלה נשארה אז הוא אמור להתריע שוב
                        לי זה נראה שהכל בסדר
                        הרכב נוסע אותו דבר ואין רעשים חריגים

                        בכל אופן תודה לכולם על העזרה

                        TCRVOT מחובר
                        TCRVOT מחובר
                        TCRVO
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א איש פשוט מאוד

                          @TCRVO כתב בפריאוס 2008:

                          @איש-פשוט-מאוד מסכים עם ההמלצה הפשוטה של מחשב רכב אבל תעלה לפה את קוד התקלה ולו מהסיבה הפשוטה שאצלי גם היה את זה (את הנורות האלו) והמוסכניק שלא כ"כ מבין בפריוס החליט שזה ה ABS בזמן שזה היה משאבת אינוורטר וכמעט איבדתי את כל המערכת בזכות רוב חכמתו

                          אין לי כבר שום קוד תקלה
                          כי בשנייה שמילאתי מים וניתקתי מצבר אז הכל נעלם
                          ומאז לא חזר

                          @הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:

                          כי אם היה חסר לך מים אז כנראה יש נזילה או שבורח לך מים מסיבה כל שהיא

                          למה?
                          פשוט נגמר
                          לא יכול להיות?

                          @הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:

                          וזב שניתקת מצבר רק מאפס מחשב ולא פוטר את הבעיה

                          למה?
                          אם התקלה נשארה אז הוא אמור להתריע שוב
                          לי זה נראה שהכל בסדר
                          הרכב נוסע אותו דבר ואין רעשים חריגים

                          בכל אופן תודה לכולם על העזרה

                          TCRVOT מחובר
                          TCRVOT מחובר
                          TCRVO
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @איש-פשוט-מאוד כתב בפריאוס 2008:

                          @TCRVO כתב בפריאוס 2008:

                          @איש-פשוט-מאוד מסכים עם ההמלצה הפשוטה של מחשב רכב אבל תעלה לפה את קוד התקלה ולו מהסיבה הפשוטה שאצלי גם היה את זה (את הנורות האלו) והמוסכניק שלא כ"כ מבין בפריוס החליט שזה ה ABS בזמן שזה היה משאבת אינוורטר וכמעט איבדתי את כל המערכת בזכות רוב חכמתו

                          אין לי כבר שום קוד תקלה
                          כי בשנייה שמילאתי מים וניתקתי מצבר אז הכל נעלם
                          ומאז לא חזר

                          יש אפשרות לראות את היסטוריית התקלות
                          מה שיעזור לך למנוע נזקים גדולים יותר על הצד שאתה באמת עוד בתחילת הנזק
                          אני גם חשבתי כמוך ראש קטן אבל אז גיליתי שהייתי מרחק לא גדול מנזק משולש ממה שהיה לי

                          @הכל-בעזרת-השם כתב בפריאוס 2008:

                          וזב שניתקת מצבר רק מאפס מחשב ולא פוטר את הבעיה

                          למה?
                          אם התקלה נשארה אז הוא אמור להתריע שוב
                          לי זה נראה שהכל בסדר
                          הרכב נוסע אותו דבר ואין רעשים חריגים

                          בכל אופן תודה לכולם על העזרה

                          ממש לא נכון אצלי התקלה הלכה וחזרה יותר משנה
                          אבל המשאבת אינוורטר פשוט לא עבדה או עבדה חלקית כל הזמן הזה
                          מה שגרם לי לשורת תקלות והוצאות כספיות שיכולתי למנוע אם הייתי הולך למקצוען בזמן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          54

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.2k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום