טויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015)
-
מבחינת אמינות ברור שהאאוטלנדר לוקחת
כי בורסו יש שני מחלות
גיר וחיישן שאינני זוכר את שמו שעלות התיקון שלו 6500 ש’'ח -
מבחינת אמינות ברור שהאאוטלנדר לוקחת
כי בורסו יש שני מחלות
גיר וחיישן שאינני זוכר את שמו שעלות התיקון שלו 6500 ש’'ח -
@שמואל-קליין
סקרנות: ואיך היחס ביניהם (באמינות) לגרסה הידנית?
(או שהחיישן האמור קיים גם בה, מיהו ומהו?)@לך-תדע @שמואל-קליין החלק נקרא וולמטיק או בעברית Valvematic מדובר על היחידה שאחראית על תזמון השסתומים במנוע. היחידה הזו משנה את תזמון השסתומים לפי עומס המופעל על המנוע וכך מסיעת לביצועים ולצריכת הדלק. וזה החלק
-
@שמואל-קליין
סקרנות: ואיך היחס ביניהם (באמינות) לגרסה הידנית?
(או שהחיישן האמור קיים גם בה, מיהו ומהו?)@לך-תדע כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
סקרנות: ואיך היחס ביניהם (באמינות) לגרסה הידנית?
(או שהחיישן האמור קיים גם בה, מיהו ומהו?)רק סידרת את עניין הגיר את החיישן Valvematic לא
-
@לך-תדע כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
סקרנות: ואיך היחס ביניהם (באמינות) לגרסה הידנית?
(או שהחיישן האמור קיים גם בה, מיהו ומהו?)רק סידרת את עניין הגיר את החיישן Valvematic לא
-
@הכל-בעזרת-השם ברגע שכתבת את שמו, הבנתי…
אם כי בידני (קיים כאן רק ב-2017) יש את המנוע של הקורולה (1.6).
מה עם הוועלוול שלו?@לך-תדע כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
יש את המנוע של הקורולה (1.6).
מה עם הוועלוול שלו?אותו דבר רק שבקורולה פחות מצוי אולי בגלל שהמנוע 1600 אבל אין לי באמת ידיע למה
-
@לך-תדע כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
יש את המנוע של הקורולה (1.6).
מה עם הוועלוול שלו?אותו דבר רק שבקורולה פחות מצוי אולי בגלל שהמנוע 1600 אבל אין לי באמת ידיע למה
-
אני קניתי אאוטלנדר 2016 פרימיום ואני ב"ה מרוצה מאוד.
הוא יושב טוב על הכביש והצריכת דלק שלו זה 1 ל12 בשקלול
אבל חושב לשים בזה גז מה אתם אומרים?@arie כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
אני קניתי אאוטלנדר 2016 פרימיום ואני ב"ה מרוצה מאוד.
הוא יושב טוב על הכביש והצריכת דלק שלו זה 1 ל12 בשקלול
אבל חושב לשים בזה גז מה אתם אומרים?אתה לא תחזיר את הכסף של ההוצאה על בלאי והמערכת גז רק אם אתה עושה יותר מ35 40 אלף ק"מ לשנה
-
פ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
-
בנוגע לאמינות, בורסו למשל, כמו בכל טויוטה ניתן למצוא כאלו שהגיעו ל300 אלף ק’'מ, באאוטלנדר זה קיים?
-
בנוגע לאמינות, בורסו למשל, כמו בכל טויוטה ניתן למצוא כאלו שהגיעו ל300 אלף ק’'מ, באאוטלנדר זה קיים?
@קורולה-אברכים כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
בנוגע לאמינות, בורסו למשל, כמו בכל טויוטה ניתן למצוא כאלו שהגיעו ל300 אלף ק’'מ, באאוטלנדר זה קיים?
קיים יותר מוורסו
כי וורסו שהגיע ל300 K עבר בדרך פעמיים גיר -
@קורולה-אברכים כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
בנוגע לאמינות, בורסו למשל, כמו בכל טויוטה ניתן למצוא כאלו שהגיעו ל300 אלף ק’'מ, באאוטלנדר זה קיים?
קיים יותר מוורסו
כי וורסו שהגיע ל300 K עבר בדרך פעמיים גיר@הכל-בעזרת-השם כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
כי וורסו שהגיע ל300 K עבר בדרך פעמיים גיר
בוורסו התיקון של הגיר הוא לא ח’'פ?
-
@הכל-בעזרת-השם כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
כי וורסו שהגיע ל300 K עבר בדרך פעמיים גיר
בוורסו התיקון של הגיר הוא לא ח’'פ?
@קורולה-אברכים כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
בוורסו התיקון של הגיר הוא לא ח’'פ?
בגדול אפשר לומר לדעתי שהגיר עצמו הוא חד פעמי…
אחרי כל 100K-130K מתחילים לחשוש לחייו…