דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. דחיסת בוכנה

      דחיסת בוכנה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      18 פוסטים 8 כותבים 746 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • MENIM מנותק
        MENIM מנותק
        MENI
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        משהוא יודע על סט טוב של דוחס בוכנה אני צריך את הסוג שמתאים לפריוס ורוצה לקנות סט שיהיה לי לעוד רכבים…
        ראיתי בעלי סטים במחיר 120 ומעלה ועכשיו ירד להם המחיר ל40 פשוט מטורף
        משהוא מכיר או יודע איך אפשר לדעת האם זה מתאים לפריוס…

        MENIM EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • MENIM MENI

          משהוא יודע על סט טוב של דוחס בוכנה אני צריך את הסוג שמתאים לפריוס ורוצה לקנות סט שיהיה לי לעוד רכבים…
          ראיתי בעלי סטים במחיר 120 ומעלה ועכשיו ירד להם המחיר ל40 פשוט מטורף
          משהוא מכיר או יודע איך אפשר לדעת האם זה מתאים לפריוס…

          MENIM מנותק
          MENIM מנותק
          MENI
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @MENI אני מצרף את הקישור של מה שראיתי בעלי ב 40
          https://he.aliexpress.com/item/1005007329448546.html?srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=6000132559457&aff_fcid=04ad203fe54645d68cbce3ddf37438b3-1721561264446-06745-_oDBEUg8&tt=MG&aff_fsk=_oDBEUg8&aff_platform=default&sk=_oDBEUg8&aff_trace_key=04ad203fe54645d68cbce3ddf37438b3-1721561264446-06745-_oDBEUg8&shareId=6000132559457&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=06b57f046f584d6cb9c6bc9f7cc22bc4&afSmartRedirect=y&gatewayAdapt=glo2isr

          MENIM א 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • MENIM MENI

            @MENI אני מצרף את הקישור של מה שראיתי בעלי ב 40
            https://he.aliexpress.com/item/1005007329448546.html?srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=6000132559457&aff_fcid=04ad203fe54645d68cbce3ddf37438b3-1721561264446-06745-_oDBEUg8&tt=MG&aff_fsk=_oDBEUg8&aff_platform=default&sk=_oDBEUg8&aff_trace_key=04ad203fe54645d68cbce3ddf37438b3-1721561264446-06745-_oDBEUg8&shareId=6000132559457&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=06b57f046f584d6cb9c6bc9f7cc22bc4&afSmartRedirect=y&gatewayAdapt=glo2isr

            MENIM מנותק
            MENIM מנותק
            MENI
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @MENI אגב חשוב מאד למי שמחליף לבד רפידות בפריוס לפעול לפי המדריך הזה

            • לפתוח בגאז’ ולנתק מינוס מהמצבר לפני שמתחילים לעבוד. בנוסף לשים מגבת על המנעול של הבגאז’, הפתיחה שלו חשמלית ואתה לא רוצה שהוא ייסגר בטעות כשהמצבר מנותק…
            • לפתוח דלת נהג ולהשאיר אותה פתוחה לאורך כל העבודה.
            • אחרי שסיימת להחליף רפידות - לשבת במושב הנהג ולפמפם את הדוושה
            • רק אז להחזיר מצבר, להניע ולעשות נסיעת מבחן
              כל זה בגלל שלפריוס בשל היותה היברידית, יש לה מנגנון תגבור בלם חשמלי כלשהו, שפועל כשאתה פותח את דלת הנהג או מתקרב עם המפתח לרכב, ודורך את הבלמים/יוצר לחץ הידראולי. תוכל לשמוע זמזום כמו בניית הלחץ בגיר הרובוטי של פיאט.
            נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • MENIM MENI

              @MENI אני מצרף את הקישור של מה שראיתי בעלי ב 40
              https://he.aliexpress.com/item/1005007329448546.html?srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=6000132559457&aff_fcid=04ad203fe54645d68cbce3ddf37438b3-1721561264446-06745-_oDBEUg8&tt=MG&aff_fsk=_oDBEUg8&aff_platform=default&sk=_oDBEUg8&aff_trace_key=04ad203fe54645d68cbce3ddf37438b3-1721561264446-06745-_oDBEUg8&shareId=6000132559457&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=06b57f046f584d6cb9c6bc9f7cc22bc4&afSmartRedirect=y&gatewayAdapt=glo2isr

              א מנותק
              א מנותק
              אני אני אני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @MENI
              אצלי זה מופיע ב 8 שח

              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אני אני אני

                @MENI
                אצלי זה מופיע ב 8 שח

                ט מנותק
                ט מנותק
                טכנולוג
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אני-אני-אני בגלל שאתה משתמש חדש או שלא התחברת לחשבון שלך אז הוא נותן לך את המחיר הזה זה משהו חדש יחסית של עלי אקספרס הנחה על ההזמנה הראשונה

                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • MENIM MENI

                  @MENI אגב חשוב מאד למי שמחליף לבד רפידות בפריוס לפעול לפי המדריך הזה

                  • לפתוח בגאז’ ולנתק מינוס מהמצבר לפני שמתחילים לעבוד. בנוסף לשים מגבת על המנעול של הבגאז’, הפתיחה שלו חשמלית ואתה לא רוצה שהוא ייסגר בטעות כשהמצבר מנותק…
                  • לפתוח דלת נהג ולהשאיר אותה פתוחה לאורך כל העבודה.
                  • אחרי שסיימת להחליף רפידות - לשבת במושב הנהג ולפמפם את הדוושה
                  • רק אז להחזיר מצבר, להניע ולעשות נסיעת מבחן
                    כל זה בגלל שלפריוס בשל היותה היברידית, יש לה מנגנון תגבור בלם חשמלי כלשהו, שפועל כשאתה פותח את דלת הנהג או מתקרב עם המפתח לרכב, ודורך את הבלמים/יוצר לחץ הידראולי. תוכל לשמוע זמזום כמו בניית הלחץ בגיר הרובוטי של פיאט.
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @MENI מאיפה הבאת את זה?
                  אני החלפתי לפריוס כמה פעמים בלי שידעתי את כל זה.
                  או שאולי אתה מדבר דווקא על הפריוס 2010 ומעלה? כי על זה אני לא בטוח אם עשיתי.

                  pikolinou@gmail.com

                  MENIM 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @MENI מאיפה הבאת את זה?
                    אני החלפתי לפריוס כמה פעמים בלי שידעתי את כל זה.
                    או שאולי אתה מדבר דווקא על הפריוס 2010 ומעלה? כי על זה אני לא בטוח אם עשיתי.

                    MENIM מנותק
                    MENIM מנותק
                    MENI
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @נייטרון-חפשי
                    כן אני ימדבר על הפריוס של מי 2009 ומעלה
                    אחרי ששברתי את הראש איך דוחסים את הבוכנה התגלה לי לראשונה הדבר הזה…

                    MENIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • MENIM MENI

                      @נייטרון-חפשי
                      כן אני ימדבר על הפריוס של מי 2009 ומעלה
                      אחרי ששברתי את הראש איך דוחסים את הבוכנה התגלה לי לראשונה הדבר הזה…

                      MENIM מנותק
                      MENIM מנותק
                      MENI
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @MENI יש לך מושג על זה?
                      איך יודעים מה מתאים לכל רכב סוג של טבלה או משהוא?

                      נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • MENIM MENI

                        @MENI יש לך מושג על זה?
                        איך יודעים מה מתאים לכל רכב סוג של טבלה או משהוא?

                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                        #9

                        @MENI ברוב הרכבים צריך פשוט לדחוס בלי שום קומבינה והמוצר הכי מתאים ונוח על פי נסיוני הוא זה:
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DdAeUe3
                        לכלי זה יש גם שקע מרובע 1/2 אינץ’ לחיבור כלי חשמלי.

                        לבלמים אחורי בחלק מהרכבים (בפריוס לא) הבוכנה נכנסת ע"י סיבוב ובכל רכב יש שקעים כדי להניח כלי ייעודי ולסובב לצורך כך מספיק הכלי הזה. אין כאן שום קושי להתאים את הכלי, העיקר שזה יושב טוב.

                        ועיין כאן

                        pikolinou@gmail.com

                        MENIM מוטי 56מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • MENIM MENI

                          משהוא יודע על סט טוב של דוחס בוכנה אני צריך את הסוג שמתאים לפריוס ורוצה לקנות סט שיהיה לי לעוד רכבים…
                          ראיתי בעלי סטים במחיר 120 ומעלה ועכשיו ירד להם המחיר ל40 פשוט מטורף
                          משהוא מכיר או יודע איך אפשר לדעת האם זה מתאים לפריוס…

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @MENI ראיתי מוסך שעושה את זה עם מחשב רכב משוכלל, הוא מחבר אותו לOBD ויש שם אופציה שזה דוחס אותה עד הסוף.

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                            @MENI ברוב הרכבים צריך פשוט לדחוס בלי שום קומבינה והמוצר הכי מתאים ונוח על פי נסיוני הוא זה:
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DdAeUe3
                            לכלי זה יש גם שקע מרובע 1/2 אינץ’ לחיבור כלי חשמלי.

                            לבלמים אחורי בחלק מהרכבים (בפריוס לא) הבוכנה נכנסת ע"י סיבוב ובכל רכב יש שקעים כדי להניח כלי ייעודי ולסובב לצורך כך מספיק הכלי הזה. אין כאן שום קושי להתאים את הכלי, העיקר שזה יושב טוב.

                            ועיין כאן

                            MENIM מנותק
                            MENIM מנותק
                            MENI
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @נייטרון-חפשי כן אני מכיר את הקוביה הזו יש לי את זה…
                            אבל ראיתי אצל מוסכניק סט חמוד שיש לו לכל רכב דיסקית משלו שמתיישבת על הבוכנה ובעזרת דוחס שמותאם לכלל הדיסקיות תוך שנייה מכניס אותה פנימה ואני רוצה כזה סט ושאלתי מי מכיר
                            ואגב אני חוזר ואומר שבפריוס דור 3 משנתון 2009 ומעלה הדחיסה היא ע"י סיבוב
                            ולא כמו בדור הקודם…

                            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                              @MENI מאיפה הבאת את זה?
                              אני החלפתי לפריוס כמה פעמים בלי שידעתי את כל זה.
                              או שאולי אתה מדבר דווקא על הפריוס 2010 ומעלה? כי על זה אני לא בטוח אם עשיתי.

                              MENIM מנותק
                              MENIM מנותק
                              MENI
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @נייטרון-חפשי כן נראה לי שזה מ2009
                              אני עושה לפי המדריך הזה כי שמעתי משהוא שתוך כדי שהוא החליף רפידות הבוכנה יצאה לגמרי והיה צריך מחשב של החברה לסדר את זה יש הרבה סיפורים כאילו תוכל למצוא את זה בכל מיני פורומים בכל אופן זה משהוא שעדיף לא להגיע אליו ולכן עדיף לבצע את הפועלות הפשוטות האלו
                              אגב למי שאוהב להתחכם אני יודע שיש דרך להכניס את הרכב למצב דימום ולחסוך את כל זה זה נקרא מצב INVALID יש סרטון שמסביר את זה https://youtu.be/UZ1wpW62L7U [זה קצת דומה לתהליך של
                              אני חוזר ואומר למי שאוהב להתחכם כי אני ניסתי פעם כזה שטות במחשב רכב שלי [שיש לו קצת יותר פונקציות מOBD רגיל] ובסוף נדלקו לי כל הנורות האפשרויות והייתי צריך להביא חבר שעשה לימודים וקידודים לABS וכו’ במשך יותר משעה שע"ז אפשר לפתוח נושא בפני עצמו… לכן יש לי טרואמה מזה… אבל בהחלט מעניין אותי לבדוק את זה מקצועית…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                @MENI ברוב הרכבים צריך פשוט לדחוס בלי שום קומבינה והמוצר הכי מתאים ונוח על פי נסיוני הוא זה:
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_DdAeUe3
                                לכלי זה יש גם שקע מרובע 1/2 אינץ’ לחיבור כלי חשמלי.

                                לבלמים אחורי בחלק מהרכבים (בפריוס לא) הבוכנה נכנסת ע"י סיבוב ובכל רכב יש שקעים כדי להניח כלי ייעודי ולסובב לצורך כך מספיק הכלי הזה. אין כאן שום קושי להתאים את הכלי, העיקר שזה יושב טוב.

                                ועיין כאן

                                מוטי 56מ מנותק
                                מוטי 56מ מנותק
                                מוטי 56
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי 56
                                #13

                                @נייטרון-חפשי תתקן אותי אם אני טועה
                                אבל נראה לי שברוב הרכבים אפשר פשוט לדחוף פנימה את הרפידות הישנות
                                ובעזרת מברג ליצור רווח ביניהם
                                למה צריך כל מיני מכשירים?

                                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוטי 56מ מוטי 56

                                  @נייטרון-חפשי תתקן אותי אם אני טועה
                                  אבל נראה לי שברוב הרכבים אפשר פשוט לדחוף פנימה את הרפידות הישנות
                                  ובעזרת מברג ליצור רווח ביניהם
                                  למה צריך כל מיני מכשירים?

                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשי
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מוטי-56 נכון מאוד!
                                  אבל אחרי שתעשה את זה יותר מ3 פעמים תגיע למסקנה שה60 שקל שווים את הנוחות (וגם את הצורך להזהר שלא לעקם את הבורג או למשוך את הצינור).

                                  @MENI תודה על הקישור, בדיוק מה שהייתי צריך!

                                  pikolinou@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ק מנותק
                                    ק מנותק
                                    קינג קומפיוטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    אני קניתי את זה https://he.aliexpress.com/item/1005006199876786.html
                                    עוד לא יצא לי להשתמש בזה אבל זה נראה די מוצק ואיכותי ומגיע גם עם אפשרות לסובב את הבוכנה תוך כדי לחיצה

                                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • MENIM MENI

                                      @נייטרון-חפשי כן אני מכיר את הקוביה הזו יש לי את זה…
                                      אבל ראיתי אצל מוסכניק סט חמוד שיש לו לכל רכב דיסקית משלו שמתיישבת על הבוכנה ובעזרת דוחס שמותאם לכלל הדיסקיות תוך שנייה מכניס אותה פנימה ואני רוצה כזה סט ושאלתי מי מכיר
                                      ואגב אני חוזר ואומר שבפריוס דור 3 משנתון 2009 ומעלה הדחיסה היא ע"י סיבוב
                                      ולא כמו בדור הקודם…

                                      ל מנותק
                                      ל מנותק
                                      לחיים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @MENI כתב בדחיסת בוכנה:

                                      @נייטרון-חפשי כן אני מכיר את הקוביה הזו יש לי את זה…
                                      אבל ראיתי אצל מוסכניק סט חמוד שיש לו לכל רכב דיסקית משלו שמתיישבת על הבוכנה ובעזרת דוחס שמותאם לכלל הדיסקיות תוך שנייה מכניס אותה פנימה ואני רוצה כזה סט ושאלתי מי מכיר

                                      @MENI כנראה זה מה שאתה מחפש דוחס בוכנת בלם סט דיסקיות

                                      MENIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ק קינג קומפיוטר

                                        אני קניתי את זה https://he.aliexpress.com/item/1005006199876786.html
                                        עוד לא יצא לי להשתמש בזה אבל זה נראה די מוצק ואיכותי ומגיע גם עם אפשרות לסובב את הבוכנה תוך כדי לחיצה

                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשי
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @קינג-קומפיוטר כתב בדחיסת בוכנה:

                                        אני קניתי את זה https://he.aliexpress.com/item/1005006199876786.html
                                        עוד לא יצא לי להשתמש בזה אבל זה נראה די מוצק ואיכותי ומגיע גם עם אפשרות לסובב את הבוכנה תוך כדי לחיצה

                                        יש לי את זה, וזה ממש לא נוח לבלמים רגילים (עדיף כבר עם מברג) ואני מסופק בקשר לתועלת של זה לבלמים הדורשים סיבוב.

                                        pikolinou@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ל לחיים

                                          @MENI כתב בדחיסת בוכנה:

                                          @נייטרון-חפשי כן אני מכיר את הקוביה הזו יש לי את זה…
                                          אבל ראיתי אצל מוסכניק סט חמוד שיש לו לכל רכב דיסקית משלו שמתיישבת על הבוכנה ובעזרת דוחס שמותאם לכלל הדיסקיות תוך שנייה מכניס אותה פנימה ואני רוצה כזה סט ושאלתי מי מכיר

                                          @MENI כנראה זה מה שאתה מחפש דוחס בוכנת בלם סט דיסקיות

                                          MENIM מנותק
                                          MENIM מנותק
                                          MENI
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @לחיים זה בדיוק מה ששאלתי למעלה אתה מכיר את הסט הזה יודע? אתה יודע לאיזה רכבים זה מתאים? אני צריך לפריוס 2010 יש סטים גדולים יותר ואני רוצה לדעת מה הסט שכולל הכל

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-בלימה

                                          30

                                          מחובר

                                          3.0k

                                          משתמשים

                                          9.7k

                                          נושאים

                                          130.4k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • מילון מושגים המלא
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • פנייה למנהל הפורום