דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. רישיון נהיגה
      3. הגבלה על רישיון נהיגה

      הגבלה על רישיון נהיגה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר רישיון נהיגה
      13 פוסטים 6 כותבים 844 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יעקב 1י מנותק
        יעקב 1י מנותק
        יעקב 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מופיע לי באתר זיהוי ממשלתי
        השורה הבאה
        “הגבלה על רישיון נהיגה”
        עליך לפנות לאחד ממשרדי הרישוי
        אני כעת בתום תקופת נהג חדש
        היה לי דוח אחד של 10 נקודות
        יש למישהו מושג מה זה אומר

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעקב 1י יעקב 1

          מופיע לי באתר זיהוי ממשלתי
          השורה הבאה
          “הגבלה על רישיון נהיגה”
          עליך לפנות לאחד ממשרדי הרישוי
          אני כעת בתום תקופת נהג חדש
          היה לי דוח אחד של 10 נקודות
          יש למישהו מושג מה זה אומר

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יעקב-1 יש לך איזה חוב שהגיע להוצאה לפועל?
          אתה כמובן לא חייב לענות, אבל זו יכולה להיות סיבה להגבלה.
          אבל אל תיבהל, רוב הסיכויים שאצלך ההגבלה קשורה לעבירה שעשית עם הנקודות
          פשוט תתקשר *5678 למשרד הרישוי.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          יעקב 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • EBAE EBA

            @יעקב-1 יש לך איזה חוב שהגיע להוצאה לפועל?
            אתה כמובן לא חייב לענות, אבל זו יכולה להיות סיבה להגבלה.
            אבל אל תיבהל, רוב הסיכויים שאצלך ההגבלה קשורה לעבירה שעשית עם הנקודות
            פשוט תתקשר *5678 למשרד הרישוי.

            יעקב 1י מנותק
            יעקב 1י מנותק
            יעקב 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @EBA
            כמובן אין לי שום חוב
            ובמענה קולי לא עונים
            העניין הוא שהרשיון שלי של השנתיים הראשונות בתוקף עד ה 20/07

            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יעקב 1י יעקב 1

              @EBA
              כמובן אין לי שום חוב
              ובמענה קולי לא עונים
              העניין הוא שהרשיון שלי של השנתיים הראשונות בתוקף עד ה 20/07

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יעקב-1 ומה קורה כשאתה מנסה לשלם את האגרה לחדש אותו?

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              יעקב 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                @יעקב-1 ומה קורה כשאתה מנסה לשלם את האגרה לחדש אותו?

                יעקב 1י מנותק
                יעקב 1י מנותק
                יעקב 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @EBA
                זה מה שמופיע
                שימו לב
                שימו לב! לא ניתן לחדש את רישיון הנהיגה. עליכם לגשת למשרד הרישוי בזימון תור מראש.

                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יעקב 1י יעקב 1

                  @EBA
                  זה מה שמופיע
                  שימו לב
                  שימו לב! לא ניתן לחדש את רישיון הנהיגה. עליכם לגשת למשרד הרישוי בזימון תור מראש.

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @יעקב-1 אז קדימה תעשה את זה, יכול להיות שיהיה לך תור רק לעוד שבועיים-שלושה, שלא תיתקע בלי רשיון

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  יעקב 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • EBAE EBA

                    @יעקב-1 אז קדימה תעשה את זה, יכול להיות שיהיה לך תור רק לעוד שבועיים-שלושה, שלא תיתקע בלי רשיון

                    יעקב 1י מנותק
                    יעקב 1י מנותק
                    יעקב 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @EBA
                    תודה על כל המענה!
                    אין פתרון אחר ליצירת קשר עם משרד הרישוי מהיר יותר מהטלפון ?

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יעקב 1י יעקב 1

                      @EBA
                      תודה על כל המענה!
                      אין פתרון אחר ליצירת קשר עם משרד הרישוי מהיר יותר מהטלפון ?

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @יעקב-1 לא, ובכל מקרה אם כתבו לך לבוא, לא יעזור טלפון. למה? ככה! גם אם זו אותה פקידה עצמה שיושבת מול אותו מחשב עם אותם נתונים.

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        יש לך בקרית ארבע כל הזמן תורים
                        אם אתה רוצה מהיום להיום

                        יעקב 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ש שמו

                          יש לך בקרית ארבע כל הזמן תורים
                          אם אתה רוצה מהיום להיום

                          יעקב 1י מנותק
                          יעקב 1י מנותק
                          יעקב 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב 1
                          #10

                          תודה לכל המגיבים
                          לסיכומו של עניין הלכתי למשרד הרישוי שם אמרו לי שעלי לעשות מחדש טופס ירוק בדיקת ראייה ומבחן תאוריה לאחר שעשיתי את כל הנ"ל הלכתי שוב למשרד הרישוי ואישרו לי להנפיק את הרישיון מחדש והחל מהיום אני נהג חדש כביום הראשון למשך שנתיים

                          לתשומת ליבם של הנהגים החדשים

                          ההזייה פה שלא מעדכנים אותך את כל זה לא בדו"ח ולא בשום מקום ושהנהג חדש מתחיל רק אחרי כל הנ"ל…

                          אם יש למישהו רעיון למי אני יכול לפנות לנסות לקצר את השנתיים? או שאין למה לנסות?

                          אושר מתקרבא a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • יעקב 1י יעקב 1

                            תודה לכל המגיבים
                            לסיכומו של עניין הלכתי למשרד הרישוי שם אמרו לי שעלי לעשות מחדש טופס ירוק בדיקת ראייה ומבחן תאוריה לאחר שעשיתי את כל הנ"ל הלכתי שוב למשרד הרישוי ואישרו לי להנפיק את הרישיון מחדש והחל מהיום אני נהג חדש כביום הראשון למשך שנתיים

                            לתשומת ליבם של הנהגים החדשים

                            ההזייה פה שלא מעדכנים אותך את כל זה לא בדו"ח ולא בשום מקום ושהנהג חדש מתחיל רק אחרי כל הנ"ל…

                            אם יש למישהו רעיון למי אני יכול לפנות לנסות לקצר את השנתיים? או שאין למה לנסות?

                            אושר מתקרבא מנותק
                            אושר מתקרבא מנותק
                            אושר מתקרב
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
                            #11

                            @יעקב-1 כתב בהגבלה על רישיון נהיגה:

                            אמרו לי שעלי לעשות מחדש טופס ירוק בדיקת ראייה ומבחן תאוריה לאחר שעשיתי את כל הנ"ל הלכתי שוב למשרד הרישוי ואישרו לי להנפיק את הרישיון מחדש והחל מהיום אני נהג חדש כביום הראשון למשך שנתיים

                            למה צריך גם תיאוריה וטופס ירוק?
                            ועל מה היה הדוח?


                            מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יעקב 1י יעקב 1

                              תודה לכל המגיבים
                              לסיכומו של עניין הלכתי למשרד הרישוי שם אמרו לי שעלי לעשות מחדש טופס ירוק בדיקת ראייה ומבחן תאוריה לאחר שעשיתי את כל הנ"ל הלכתי שוב למשרד הרישוי ואישרו לי להנפיק את הרישיון מחדש והחל מהיום אני נהג חדש כביום הראשון למשך שנתיים

                              לתשומת ליבם של הנהגים החדשים

                              ההזייה פה שלא מעדכנים אותך את כל זה לא בדו"ח ולא בשום מקום ושהנהג חדש מתחיל רק אחרי כל הנ"ל…

                              אם יש למישהו רעיון למי אני יכול לפנות לנסות לקצר את השנתיים? או שאין למה לנסות?

                              a0533057932A מנותק
                              a0533057932A מנותק
                              a0533057932
                              ניהול טכני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @יעקב-1 כתב בהגבלה על רישיון נהיגה:

                              ההזייה פה שלא מעדכנים אותך את כל זה לא בדו"ח ולא בשום מקום ושהנהג חדש מתחיל רק אחרי כל הנ"ל…

                              זה נאמר בכל מקום כמעט
                              שקבלת דוח תנועה במהלך השנתים ובעיקר תשלומו תוך כדי השנתים גורמות לדרישה מחדש של שנתים נהג חדש

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אני אני אני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                אחרי שזהבוצע אין מה לעשות חוץ מלבקש ממישהו שיכול למחוק עליך את הנתונים,
                                לפני שזה בוצע אם יש עורך דין בדר"כ הוא מצליח לבטל את זה, או אם נפלת על פקיד טוב (חבר שלי בתום השלילה כשבא לחדש רישיון שכנע את הפקיד והוא ויתר לו)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                27

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                130.8k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום