דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. פריוס פלוס 2013 מנורות לד קדמיות בטמבון

      פריוס פלוס 2013 מנורות לד קדמיות בטמבון

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      10 פוסטים 6 כותבים 428 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פ מנותק
        פ מנותק
        פריוסס
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני מנסה לדעת איך מכבים את המנורות לד בטמבון הקדמי
        לפעמים אני עומד כמה דקות בחניה ואני רוצה לכבות אותם
        אני לא יודע שום כפתור שמכבה
        אם אני מכבה את הרכב ושוב מדליק הם נכבות עד שאני עובר לD
        האם יש חיישן אוטומטי שמדליק?
        תודה למומחים מראש

        צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פ פריוסס

          אני מנסה לדעת איך מכבים את המנורות לד בטמבון הקדמי
          לפעמים אני עומד כמה דקות בחניה ואני רוצה לכבות אותם
          אני לא יודע שום כפתור שמכבה
          אם אני מכבה את הרכב ושוב מדליק הם נכבות עד שאני עובר לD
          האם יש חיישן אוטומטי שמדליק?
          תודה למומחים מראש

          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגים
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @פריוסס אני לא מכיר דווקא את הדגם הספציפי אבל בדרך כלל באותה ידית שמדליקים ממנה את האורות יש עוד גלגלת פנימית יותר להדלקה וכיבוי אורות הערפל רק צריך לשים לב…
          בהצלחה

          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
          איזור ירושלים
          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            @פריוסס אני לא מכיר דווקא את הדגם הספציפי אבל בדרך כלל באותה ידית שמדליקים ממנה את האורות יש עוד גלגלת פנימית יותר להדלקה וכיבוי אורות הערפל רק צריך לשים לב…
            בהצלחה

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @צילפינגים לא, זה לא אורות ערפל, זה אורות יום, ואכן סביר מאוד שאין כפתור לכבות אותן. [אם הם מעצבנות אותך, תוציא את הפיוז שלהן]
            גם אצלי ביונדאי זה ככה.

            ואצלי יש גם קסם מיוחד - אחת עובדת ואחת לא…

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            מאירמ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @צילפינגים לא, זה לא אורות ערפל, זה אורות יום, ואכן סביר מאוד שאין כפתור לכבות אותן. [אם הם מעצבנות אותך, תוציא את הפיוז שלהן]
              גם אצלי ביונדאי זה ככה.

              ואצלי יש גם קסם מיוחד - אחת עובדת ואחת לא…

              מאירמ מנותק
              מאירמ מנותק
              מאיר
              מנהל ראשי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @EBA כתב בפריוס פלוס 2013 מנורות לד קדמיות בטמבון:

              [אם הם מעצבנות אותך, תוציא את הפיוז שלהן]

              אני חושב שיש להם מטרה בטיחותית יותר מאשר “תאורת יום”. כגון אם הנהג שכח להדליק פנסים בלילה אז עדיין רואים אותו וכן אם פנס אחד שרוף הרכב לא נראה בחושך כאופנוע. ולכן זה טוב שהם דולקים תמיד.

              ליצירת קשר לחץ כאן

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • EBAE EBA

                @צילפינגים לא, זה לא אורות ערפל, זה אורות יום, ואכן סביר מאוד שאין כפתור לכבות אותן. [אם הם מעצבנות אותך, תוציא את הפיוז שלהן]
                גם אצלי ביונדאי זה ככה.

                ואצלי יש גם קסם מיוחד - אחת עובדת ואחת לא…

                שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @EBA כתב בפריוס פלוס 2013 מנורות לד קדמיות בטמבון:

                ואצלי יש גם קסם מיוחד - אחת עובדת ואחת לא…

                זה לא פיוז?
                אל תפליל

                @פריוסס כתב בפריוס פלוס 2013 מנורות לד קדמיות בטמבון:

                אני מנסה לדעת איך מכבים את המנורות לד בטמבון הקדמי
                לפעמים אני עומד כמה דקות בחניה ואני רוצה לכבות אותם
                אני לא יודע שום כפתור שמכבה
                אם אני מכבה את הרכב ושוב מדליק הם נכבות עד שאני עובר לD
                האם יש חיישן אוטומטי שמדליק?

                אולי לחיצה על כפתור הסגירה פעמיים? יש רכבים שזה עובד

                כאן בשביל לעזור :)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מאירמ מאיר

                  @EBA כתב בפריוס פלוס 2013 מנורות לד קדמיות בטמבון:

                  [אם הם מעצבנות אותך, תוציא את הפיוז שלהן]

                  אני חושב שיש להם מטרה בטיחותית יותר מאשר “תאורת יום”. כגון אם הנהג שכח להדליק פנסים בלילה אז עדיין רואים אותו וכן אם פנס אחד שרוף הרכב לא נראה בחושך כאופנוע. ולכן זה טוב שהם דולקים תמיד.

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מאיר כתב בפריוס פלוס 2013 מנורות לד קדמיות בטמבון:

                  אני חושב שיש להם מטרה בטיחותית יותר מאשר “תאורת יום”. כגון אם הנהג שכח להדליק פנסים בלילה אז עדיין רואים אותו

                  זה רק הופך את המצב ליותר גרוע, כי הנהגות חושבות שיש להן אורות ולא טורחות להדליק בלילה, ומאחורה לא רואים אותן כלל.

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • כהן אליהו 0כ מנותק
                    כהן אליהו 0כ מנותק
                    כהן אליהו 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    הכיבוי שלהם הוא במצב אמצע בלוח מחוגיםזה ניראה כביוכל שהאורות דולקים ובפועל זה מכובה .אז כשאתה עומד ולא מעונין באורות הלד פשוט תסובב את המתג רק חצי סיבוב וככה זה מכבה

                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • כהן אליהו 0כ כהן אליהו 0

                      הכיבוי שלהם הוא במצב אמצע בלוח מחוגיםזה ניראה כביוכל שהאורות דולקים ובפועל זה מכובה .אז כשאתה עומד ולא מעונין באורות הלד פשוט תסובב את המתג רק חצי סיבוב וככה זה מכבה

                      פ מנותק
                      פ מנותק
                      פריוסס
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @כהן-אליהו-0 נכון שזה מכבה אותם
                      אבל זה מדליק את האור חניה הקטן מקדימה
                      ומאחורה את האור לילה האדום ועוד בלוחית רישוי
                      וזה מבזבז חשמל ואני רוצה רכב מכובה
                      אבל אני לא רוצה שהמצבר ייגמר

                      צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פ פריוסס

                        @כהן-אליהו-0 נכון שזה מכבה אותם
                        אבל זה מדליק את האור חניה הקטן מקדימה
                        ומאחורה את האור לילה האדום ועוד בלוחית רישוי
                        וזה מבזבז חשמל ואני רוצה רכב מכובה
                        אבל אני לא רוצה שהמצבר ייגמר

                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגים
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @פריוסס אז תזמין מאליאקספרס מנורות לד ואז גם אם הנורות ידלקו לילה שלם לא יגמר לך שום מצבר…

                        התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                        איזור ירושלים
                        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • צילפינגיםצ צילפינגים

                          @פריוסס אז תזמין מאליאקספרס מנורות לד ואז גם אם הנורות ידלקו לילה שלם לא יגמר לך שום מצבר…

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @צילפינגים כתב בפריוס פלוס 2013 מנורות לד קדמיות בטמבון:

                          לילה שלם לא יגמר לך שום מצבר…

                          תלוי איזה לילה, ואיזה מצבר [מצבר חלש בלילה חורפי ארוך כן ייגמר]

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-תאורה

                          9

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.5k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום