דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. רישיון נהיגה
      3. חיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי

      חיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר רישיון נהיגה
      34 פוסטים 18 כותבים 10.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        באגף הרישוי ציינו כי לאחר בדיקה מקיפה של צוות מקצועי עלה ש"ביטול המבחן הפנימי לא בהכרח יפגע ברמת הנהיגה של התלמיד".

        באגף הרישוי במשרד התחבורה שוקלים בימים אלו לבטל את חובת המבחן הפנימי לפני טסט בלימודי נהיגה.

        תלמידי נהיגה מחויבים כיום לערוך מבחן מעשי פנימי, בעלות של 300-150 שקלים, אשר מבוצע על ידי מורה נהיגה אחר שלא מלמד אותם לפני הטסט.

        “בימים אלו בוחנים באגף את ביטול חובת המבחן הפנימי והטמעתו בכלל המערכות”, הודיע סגן שרת התחבורה ח"כ אורי מקלב במענה לשאילתה בנושא שהגיש ח"כ אברהם בצלאל.

        באגף הרישוי ציינו כי לאחר בדיקה מקיפה של צוות מקצועי עלה ש"ביטול המבחן הפנימי לא בהכרח יפגע ברמת הנהיגה של התלמיד, מאידך חיסכון של מאות שקלים לכל אחד ממבקשי רישיון הנהיגה הוא הקלה משמעותית".

        קרדיט ערוץ 7
        מה שהם לא ידעו, שחוץ מהעלות הנזכרת משלמים גם למורה הנכבד על “העמדת רכב לטסט”, כלומר סכום נאה על העובדה שהוא יצא להפסקת קפה.

        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
        050-4133851
        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

        sandstormS אושר מתקרבא I פנחסוביץפ 4 תגובות תגובה אחרונה
        5
        • EBAE EBA

          באגף הרישוי ציינו כי לאחר בדיקה מקיפה של צוות מקצועי עלה ש"ביטול המבחן הפנימי לא בהכרח יפגע ברמת הנהיגה של התלמיד".

          באגף הרישוי במשרד התחבורה שוקלים בימים אלו לבטל את חובת המבחן הפנימי לפני טסט בלימודי נהיגה.

          תלמידי נהיגה מחויבים כיום לערוך מבחן מעשי פנימי, בעלות של 300-150 שקלים, אשר מבוצע על ידי מורה נהיגה אחר שלא מלמד אותם לפני הטסט.

          “בימים אלו בוחנים באגף את ביטול חובת המבחן הפנימי והטמעתו בכלל המערכות”, הודיע סגן שרת התחבורה ח"כ אורי מקלב במענה לשאילתה בנושא שהגיש ח"כ אברהם בצלאל.

          באגף הרישוי ציינו כי לאחר בדיקה מקיפה של צוות מקצועי עלה ש"ביטול המבחן הפנימי לא בהכרח יפגע ברמת הנהיגה של התלמיד, מאידך חיסכון של מאות שקלים לכל אחד ממבקשי רישיון הנהיגה הוא הקלה משמעותית".

          קרדיט ערוץ 7
          מה שהם לא ידעו, שחוץ מהעלות הנזכרת משלמים גם למורה הנכבד על “העמדת רכב לטסט”, כלומר סכום נאה על העובדה שהוא יצא להפסקת קפה.

          sandstormS מנותק
          sandstormS מנותק
          sandstorm
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @EBA או במילים אחרות צפי לעליה של 20% ויותר בעלות שיעורי הנהיגה

          יוניי תלת אופןת 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • sandstormS sandstorm

            @EBA או במילים אחרות צפי לעליה של 20% ויותר בעלות שיעורי הנהיגה

            יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @sandstorm כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

            או במילים אחרות צפי לעליה של 20% ויותר בעלות שיעורי הנהיגה

            למה?

            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

            sandstormS תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יוניי יוני

              @sandstorm כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

              או במילים אחרות צפי לעליה של 20% ויותר בעלות שיעורי הנהיגה

              למה?

              sandstormS מנותק
              sandstormS מנותק
              sandstorm
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יוני כי מורי הנהיגה לא יסכימו לספוג את ההפסד על עצמם. 300 ש"ח למבצע הטסט מטעם ביה"ס לנהיגה? פלוס עוד 150 על העמדת רכב לטסט? חתיכת הפסד… (וכמובן כל זה מהשערה ולא מידיעה)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                תקנו אותי אם אני טועה,
                העמדת רכב לטסט זה בטסט האמיתי לא בפנימי

                שיפור החיפוש ביד2

                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • LexusL Lexus

                  תקנו אותי אם אני טועה,
                  העמדת רכב לטסט זה בטסט האמיתי לא בפנימי

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @Lexus גם וגם.

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • sandstormS sandstorm

                    @EBA או במילים אחרות צפי לעליה של 20% ויותר בעלות שיעורי הנהיגה

                    תלת אופןת מנותק
                    תלת אופןת מנותק
                    תלת אופן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @sandstorm כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                    או במילים אחרות צפי לעליה של 20% ויותר בעלות שיעורי הנהיגה

                    כן, אני גם הגעתי למסקנה העצובה הזו בעניין אחר- ששיגע אותי חוצפת הגזל של חברות מסויימות- עד שהגעתי למסקנה הזו- שאת הכסף בכל מקרה הם יקבלו וכמה שהם רוצים- אז אם אני אתלונן על מה שעקצו אותי- ואני יצליח לעשות רעש ובלגן- אז החברות יקחו את הכסף בצורה אחרת

                    מנגו כשר טוב לעבודת השם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • EBAE EBA

                      @Lexus גם וגם.

                      a0533057932A מנותק
                      a0533057932A מנותק
                      a0533057932
                      ניהול טכני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @EBA כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                      @Lexus גם וגם.

                      ??
                      גנבו אותך
                      לא יותר
                      נ.ב. הם קחו פשוט 300 שקל דמי רישום לבית הספר ולא 150
                      עד היום בית הספר קיבל 150 או 200 ברישום
                      וסכום דומה בטסט הפנימי
                      וזה היה הרווח שלו

                      LexusL יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • a0533057932A a0533057932

                        @EBA כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                        @Lexus גם וגם.

                        ??
                        גנבו אותך
                        לא יותר
                        נ.ב. הם קחו פשוט 300 שקל דמי רישום לבית הספר ולא 150
                        עד היום בית הספר קיבל 150 או 200 ברישום
                        וסכום דומה בטסט הפנימי
                        וזה היה הרווח שלו

                        LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @admin כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                        @EBA כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                        @Lexus גם וגם.

                        ??
                        גנבו אותך
                        לא יותר
                        נ.ב. הם קחו פשוט 300 שקל דמי רישום לבית הספר ולא 150
                        עד היום בית הספר קיבל 150 או 200 ברישום
                        וסכום דומה בטסט הפנימי
                        וזה היה הרווח שלו

                        גם אני זכרתי משהו כזה, בלי הסעיף של העמדת רכב

                        שיפור החיפוש ביד2

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • a0533057932A a0533057932

                          @EBA כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                          @Lexus גם וגם.

                          ??
                          גנבו אותך
                          לא יותר
                          נ.ב. הם קחו פשוט 300 שקל דמי רישום לבית הספר ולא 150
                          עד היום בית הספר קיבל 150 או 200 ברישום
                          וסכום דומה בטסט הפנימי
                          וזה היה הרווח שלו

                          יוניי מנותק
                          יוניי מנותק
                          יוני
                          מגיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @admin כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                          נ.ב. הם קחו פשוט 300 שקל דמי רישום לבית הספר ולא 150
                          עד היום בית הספר קיבל 150 או 200 ברישום
                          וסכום דומה בטסט הפנימי

                          לי עלה 200 דמי רישום ללא העמדת רכב בפנימי רק בחיצוני 230 שקל
                          (עלה לי מאתיים בפנימי אבל נראה לי זה למורה הבוחן)

                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                          אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יוניי יוני

                            @admin כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                            נ.ב. הם קחו פשוט 300 שקל דמי רישום לבית הספר ולא 150
                            עד היום בית הספר קיבל 150 או 200 ברישום
                            וסכום דומה בטסט הפנימי

                            לי עלה 200 דמי רישום ללא העמדת רכב בפנימי רק בחיצוני 230 שקל
                            (עלה לי מאתיים בפנימי אבל נראה לי זה למורה הבוחן)

                            אושר מתקרבא מנותק
                            אושר מתקרבא מנותק
                            אושר מתקרב
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @יוני כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                            עלה לי מאתיים בפנימי אבל נראה לי זה למורה הבוחן

                            גם לי עלה ככה + 180 על הזמן של השיעור (הטסט עצמו לקח 6 דקות בדיוק)


                            מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • EBAE EBA

                              באגף הרישוי ציינו כי לאחר בדיקה מקיפה של צוות מקצועי עלה ש"ביטול המבחן הפנימי לא בהכרח יפגע ברמת הנהיגה של התלמיד".

                              באגף הרישוי במשרד התחבורה שוקלים בימים אלו לבטל את חובת המבחן הפנימי לפני טסט בלימודי נהיגה.

                              תלמידי נהיגה מחויבים כיום לערוך מבחן מעשי פנימי, בעלות של 300-150 שקלים, אשר מבוצע על ידי מורה נהיגה אחר שלא מלמד אותם לפני הטסט.

                              “בימים אלו בוחנים באגף את ביטול חובת המבחן הפנימי והטמעתו בכלל המערכות”, הודיע סגן שרת התחבורה ח"כ אורי מקלב במענה לשאילתה בנושא שהגיש ח"כ אברהם בצלאל.

                              באגף הרישוי ציינו כי לאחר בדיקה מקיפה של צוות מקצועי עלה ש"ביטול המבחן הפנימי לא בהכרח יפגע ברמת הנהיגה של התלמיד, מאידך חיסכון של מאות שקלים לכל אחד ממבקשי רישיון הנהיגה הוא הקלה משמעותית".

                              קרדיט ערוץ 7
                              מה שהם לא ידעו, שחוץ מהעלות הנזכרת משלמים גם למורה הנכבד על “העמדת רכב לטסט”, כלומר סכום נאה על העובדה שהוא יצא להפסקת קפה.

                              אושר מתקרבא מנותק
                              אושר מתקרבא מנותק
                              אושר מתקרב
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @EBA כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                              באגף הרישוי במשרד התחבורה שוקלים בימים אלו לבטל את חובת המבחן הפנימי לפני טסט בלימודי נהיגה.

                              ביתד היה כתוב משהו על בכפוף למינימום 35 שיעורי נהיגה
                              אני לא סגור על זה, אם מישהו יכול לבדוק ולהעמיד דברים על דיוקם


                              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                              קראנץ ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                @EBA כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                                באגף הרישוי במשרד התחבורה שוקלים בימים אלו לבטל את חובת המבחן הפנימי לפני טסט בלימודי נהיגה.

                                ביתד היה כתוב משהו על בכפוף למינימום 35 שיעורי נהיגה
                                אני לא סגור על זה, אם מישהו יכול לבדוק ולהעמיד דברים על דיוקם

                                קראנץ ונילהק מנותק
                                קראנץ ונילהק מנותק
                                קראנץ ונילה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                ציטוט מ-N12:
                                נוהל חדש שמקדמת שרת התחבורה מירי רגב יצמצם דרמטית את מספר שיעורי הנהיגה המינימלי הנדרש להגשה ל"טסט": מ-28 שיעורים בני 40 דקות כיום - ל-22 בלבד. כך נודע ל-N12. הקיצור יהיה תקף לתלמידים שלומדים לנהוג על רכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית. המשמעות היא שאפשר יהיה לקבל רישיון נהיגה לאחר פחות מ-15 שעות לימוד על הכביש.

                                במשרד אומרים כי ההחלטה התקבלה לאחר עבודת מטה יסודית בראשות מנכ"ל משרד התחבורה משה בן-זקן וראש רשות הרישוי יוסי נזרי. במסגרת העבודה נעשו השוואות לתנאי קבלת הרישיון במדינות באיחוד האירופי ובארה"ב. לפי משרד התחבורה, גם לאחר החלת הנוהל החדש מספר השיעורים המופחת עדיין יהיה גדול יותר מהמקובל במדינות אלו ויקיף את כל מטרות הלימוד המוגדרות.

                                בימים אלו מגובשת חוות דעת בנושא ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים. לטענת משרדת התחבורה, חוות הדעת צפויה לתמוך בעמדת השרה ולקבוע שהפחתת מספר השיעורים לא תפגע בכשירות תלמידי הנהיגה. הנוהל החדש יפורסם בקרוב להערות הציבור שיילקחו בחשבון ובהתייעצות עם ארגון מורי הנהיגה, שצפוי להביע התנגדות למהלך.

                                במשרד מציינים כי ההחלטה גובשה בין היתר במטרה להקל על יוקר המחיה של התלמידים: כיום מחירו של שיעור נהיגה הוא 200-120 שקלים, כך שההפחתה הצפויה תניב ללומדים חיסכון של מאות שקלים. מחיר השיעור נקבע בשוק חופשי.

                                EBAE Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • קראנץ ונילהק קראנץ ונילה

                                  ציטוט מ-N12:
                                  נוהל חדש שמקדמת שרת התחבורה מירי רגב יצמצם דרמטית את מספר שיעורי הנהיגה המינימלי הנדרש להגשה ל"טסט": מ-28 שיעורים בני 40 דקות כיום - ל-22 בלבד. כך נודע ל-N12. הקיצור יהיה תקף לתלמידים שלומדים לנהוג על רכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית. המשמעות היא שאפשר יהיה לקבל רישיון נהיגה לאחר פחות מ-15 שעות לימוד על הכביש.

                                  במשרד אומרים כי ההחלטה התקבלה לאחר עבודת מטה יסודית בראשות מנכ"ל משרד התחבורה משה בן-זקן וראש רשות הרישוי יוסי נזרי. במסגרת העבודה נעשו השוואות לתנאי קבלת הרישיון במדינות באיחוד האירופי ובארה"ב. לפי משרד התחבורה, גם לאחר החלת הנוהל החדש מספר השיעורים המופחת עדיין יהיה גדול יותר מהמקובל במדינות אלו ויקיף את כל מטרות הלימוד המוגדרות.

                                  בימים אלו מגובשת חוות דעת בנושא ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים. לטענת משרדת התחבורה, חוות הדעת צפויה לתמוך בעמדת השרה ולקבוע שהפחתת מספר השיעורים לא תפגע בכשירות תלמידי הנהיגה. הנוהל החדש יפורסם בקרוב להערות הציבור שיילקחו בחשבון ובהתייעצות עם ארגון מורי הנהיגה, שצפוי להביע התנגדות למהלך.

                                  במשרד מציינים כי ההחלטה גובשה בין היתר במטרה להקל על יוקר המחיה של התלמידים: כיום מחירו של שיעור נהיגה הוא 200-120 שקלים, כך שההפחתה הצפויה תניב ללומדים חיסכון של מאות שקלים. מחיר השיעור נקבע בשוק חופשי.

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @יונדאי-i30 https://rechavimzelaze.ovh/topic/2319/מהפכה-ברישיון-הנהיגה-מספר-השיעורים-הנדרש-לקבלת-רישיון-יופחת-ל-22-בלבד/6

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • EBAE EBA

                                    באגף הרישוי ציינו כי לאחר בדיקה מקיפה של צוות מקצועי עלה ש"ביטול המבחן הפנימי לא בהכרח יפגע ברמת הנהיגה של התלמיד".

                                    באגף הרישוי במשרד התחבורה שוקלים בימים אלו לבטל את חובת המבחן הפנימי לפני טסט בלימודי נהיגה.

                                    תלמידי נהיגה מחויבים כיום לערוך מבחן מעשי פנימי, בעלות של 300-150 שקלים, אשר מבוצע על ידי מורה נהיגה אחר שלא מלמד אותם לפני הטסט.

                                    “בימים אלו בוחנים באגף את ביטול חובת המבחן הפנימי והטמעתו בכלל המערכות”, הודיע סגן שרת התחבורה ח"כ אורי מקלב במענה לשאילתה בנושא שהגיש ח"כ אברהם בצלאל.

                                    באגף הרישוי ציינו כי לאחר בדיקה מקיפה של צוות מקצועי עלה ש"ביטול המבחן הפנימי לא בהכרח יפגע ברמת הנהיגה של התלמיד, מאידך חיסכון של מאות שקלים לכל אחד ממבקשי רישיון הנהיגה הוא הקלה משמעותית".

                                    קרדיט ערוץ 7
                                    מה שהם לא ידעו, שחוץ מהעלות הנזכרת משלמים גם למורה הנכבד על “העמדת רכב לטסט”, כלומר סכום נאה על העובדה שהוא יצא להפסקת קפה.

                                    I מנותק
                                    I מנותק
                                    ITAMAR25
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @EBA כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                                    מה שהם לא ידעו

                                    ומה שהרבה לא יודעים, נכיר בית ספר שלפני הטסט הפנימי מביאים מורה מחליף ל10 דק’ וכמובן שהוא יגיד שהתלמיד לא מוכן עדיין ואז צריך עוד כמה שיעורים, כפ שתמיד ימצאו איך להרויח עוד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • המפותחה מנותק
                                      המפותחה מנותק
                                      המפותח
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16
                                      פוסט זה נמחק!
                                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • המפותחה המפותח

                                        פוסט זה נמחק!

                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @המפותח כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                                        קיים שמועות שהולכים להוריד את מספר שיעורים המינימלי ל 22 שיעורים

                                        @EBA כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                                        @יונדאי-i30 https://rechavimzelaze.ovh/topic/2319/מהפכה-ברישיון-הנהיגה-מספר-השיעורים-הנדרש-לקבלת-רישיון-יופחת-ל-22-בלבד/6

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)

                                        נחייה ולא…

                                        קראנץ ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • טוסוןט טוסון

                                          @המפותח כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                                          קיים שמועות שהולכים להוריד את מספר שיעורים המינימלי ל 22 שיעורים

                                          @EBA כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי:

                                          @יונדאי-i30 https://rechavimzelaze.ovh/topic/2319/מהפכה-ברישיון-הנהיגה-מספר-השיעורים-הנדרש-לקבלת-רישיון-יופחת-ל-22-בלבד/6

                                          קראנץ ונילהק מנותק
                                          קראנץ ונילהק מנותק
                                          קראנץ ונילה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          מישהו יודע מה יצא?
                                          למה כי אני עכשיו מתחיל ללמוד נהיגה

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • קראנץ ונילהק קראנץ ונילה

                                            מישהו יודע מה יצא?
                                            למה כי אני עכשיו מתחיל ללמוד נהיגה

                                            מ מנותק
                                            מ מנותק
                                            משה קסקובסקי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @יונדאי-i30
                                            אני גמרתי ללמוד ממש עכשיו וזה לא ירד ל-22
                                            אבל בכלל כשאומרים 28 שיעורים אז זה לא שאם עברת 28 שיעורים אז אתה יכול ללכת לטסט
                                            זה הולך לפי מה שהמורה רואה אם אתה כבר מוכן אני עברתי הרבה יותר מהכמות הזה של השיעורים
                                            וככה גם להיפך יש לי חבר שנהג בלי רישיון ואחרי תקופה שהוא כבר נהג הרבה אז הוא הלך ללמוד נהיגה כדי לקבל רישיון
                                            והוא עשה ססך הכל 13 שיעורים
                                            אז המספר שהם אומרים זה יותר כמו שבדרך כלל זה הולך ככה אבל אין לזה שום משמעות

                                            קראנץ ונילהק ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            1
                                            • מ משה קסקובסקי

                                              @יונדאי-i30
                                              אני גמרתי ללמוד ממש עכשיו וזה לא ירד ל-22
                                              אבל בכלל כשאומרים 28 שיעורים אז זה לא שאם עברת 28 שיעורים אז אתה יכול ללכת לטסט
                                              זה הולך לפי מה שהמורה רואה אם אתה כבר מוכן אני עברתי הרבה יותר מהכמות הזה של השיעורים
                                              וככה גם להיפך יש לי חבר שנהג בלי רישיון ואחרי תקופה שהוא כבר נהג הרבה אז הוא הלך ללמוד נהיגה כדי לקבל רישיון
                                              והוא עשה ססך הכל 13 שיעורים
                                              אז המספר שהם אומרים זה יותר כמו שבדרך כלל זה הולך ככה אבל אין לזה שום משמעות

                                              קראנץ ונילהק מנותק
                                              קראנץ ונילהק מנותק
                                              קראנץ ונילה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @משה-קסקובסקי
                                              תגיד, ומה עם טסט פנימי, זה גם עדיין קיים?

                                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              50

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.3k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום