דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה לשברולט טראוורס

      מולטימדיה לשברולט טראוורס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      10 פוסטים 4 כותבים 489 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אנונימוס
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימוס
        #1

        אני מעוניין במולטימדיה לשברולט טראוורס, 2011
        אני לא צריך אינטרנט וויז וכדו’, אלא רק מצלמת רוורס, ורדיו,
        יש לכם המלצה על מתקין באיזור בית שמש, ירושלים, ביתר?
        מחיר?
        תודה רבה,
        @מיישה

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אנונימוס

          אני מעוניין במולטימדיה לשברולט טראוורס, 2011
          אני לא צריך אינטרנט וויז וכדו’, אלא רק מצלמת רוורס, ורדיו,
          יש לכם המלצה על מתקין באיזור בית שמש, ירושלים, ביתר?
          מחיר?
          תודה רבה,
          @מיישה

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

          מולטימדיה לשברולט טראוורס, 2011

          פאנל 10 אינץ’+כבל
          https://s.click.aliexpress.com/e/_DFtbKEx
          יש 3 אפשרויות שם, תברר מה מתאים לך

          מסך 10 אינץ’
          https://s.click.aliexpress.com/e/_DeiRYfN
          צבע: (10 inch-SSR)T10-1

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מיישהמ מיישה

            @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

            מולטימדיה לשברולט טראוורס, 2011

            פאנל 10 אינץ’+כבל
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DFtbKEx
            יש 3 אפשרויות שם, תברר מה מתאים לך

            מסך 10 אינץ’
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DeiRYfN
            צבע: (10 inch-SSR)T10-1

            א מנותק
            א מנותק
            אנונימוס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימוס
            #3

            @מיישה כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

            @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

            מולטימדיה לשברולט טראוורס, 2011

            פאנל 10 אינץ’+כבל
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DFtbKEx
            יש 3 אפשרויות שם, תברר מה מתאים לך

            מסך 10 אינץ’
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DeiRYfN
            צבע: (10 inch-SSR)T10-1

            לצרכים שלי בלי וויז ואינטרנט לא מספיק גיגה או שניים?
            הכבל זה הקנבוס נכון?

            מיישהמ EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א אנונימוס

              @מיישה כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

              @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

              מולטימדיה לשברולט טראוורס, 2011

              פאנל 10 אינץ’+כבל
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DFtbKEx
              יש 3 אפשרויות שם, תברר מה מתאים לך

              מסך 10 אינץ’
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DeiRYfN
              צבע: (10 inch-SSR)T10-1

              לצרכים שלי בלי וויז ואינטרנט לא מספיק גיגה או שניים?
              הכבל זה הקנבוס נכון?

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
              #4

              @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

              לצרכים שלי בלי וויז ואינטרנט לא מספיק גיגה או שניים?

              לא, ואין כאן מקום להאריך, הנושא טחון עד דק, המינימום המומלץ זה S18.

              וכל מי שלא הקשיב לניסיון למד על בשרו…

              הכבל זה הקנבוס נכון?

              לא, יש כבל לבד, ויש כבל עם קנבס, שהוא כמו קופסה שחורה שניספת לכבל, השאלה איזה כבל אתה צריך.
              יש כמה וכמה רכבים עם אותו מסגרת ועם כבל שונה.

              1.CHEVROLET
              Cobalt 2005 - 2010
              Equinox 2005 -2006
              HHR 2006- 2011
              Malibu 2004- 2012

              2.PONTIAC
              G5 2007-2010
              G6 2005-2012
              Solstice 2006-2009
              Torrent 2006

              3.SATURN
              Aura 2007-2009
              lon 2006-2008
              Sky 2007-2009
              vue 2006-2007

              הכי טוב שתשאל את המוכר!

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אנונימוס

                @מיישה כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                מולטימדיה לשברולט טראוורס, 2011

                פאנל 10 אינץ’+כבל
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DFtbKEx
                יש 3 אפשרויות שם, תברר מה מתאים לך

                מסך 10 אינץ’
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DeiRYfN
                צבע: (10 inch-SSR)T10-1

                לצרכים שלי בלי וויז ואינטרנט לא מספיק גיגה או שניים?
                הכבל זה הקנבוס נכון?

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                לצרכים שלי בלי וויז ואינטרנט לא מספיק גיגה או שניים?

                סליחה שאני מורה הוראה במקום רבי, אבל לדעתי אם הצרכים שלך בהווה ובעתיד הם רק רדיו ומצלמה, אתה יכול לקנות את המערכת הכי פשוטה שיש. חבל על הכסף של T10

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • EBAE EBA

                  @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                  לצרכים שלי בלי וויז ואינטרנט לא מספיק גיגה או שניים?

                  סליחה שאני מורה הוראה במקום רבי, אבל לדעתי אם הצרכים שלך בהווה ובעתיד הם רק רדיו ומצלמה, אתה יכול לקנות את המערכת הכי פשוטה שיש. חבל על הכסף של T10

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @EBA כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                  @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                  לצרכים שלי בלי וויז ואינטרנט לא מספיק גיגה או שניים?

                  סליחה שאני מורה הוראה במקום רבי, אבל לדעתי אם הצרכים שלך בהווה ובעתיד הם רק רדיו ומצלמה, אתה יכול לקנות את המערכת הכי פשוטה שיש. חבל על הכסף של T10

                  גם אם רוצים חסימה של אאוטנט?

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיישהמ מיישה

                    @EBA כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                    @אנונימוס כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                    לצרכים שלי בלי וויז ואינטרנט לא מספיק גיגה או שניים?

                    סליחה שאני מורה הוראה במקום רבי, אבל לדעתי אם הצרכים שלך בהווה ובעתיד הם רק רדיו ומצלמה, אתה יכול לקנות את המערכת הכי פשוטה שיש. חבל על הכסף של T10

                    גם אם רוצים חסימה של אאוטנט?

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מיישה כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                    גם אם רוצים חסימה של אאוטנט?

                    במערכת שעולה 120 ש"ח לא צריך שום חסימה, אין שם כניסה לסים, נטסטיק הוא לא טרח לקנות בכלל כי הוא לא רוצה וויז, ובוויפי - עד שהוא יעשה איזו עבירה יגיע כבר עשרת ימי תשובה…

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • EBAE EBA

                      @מיישה כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                      גם אם רוצים חסימה של אאוטנט?

                      במערכת שעולה 120 ש"ח לא צריך שום חסימה, אין שם כניסה לסים, נטסטיק הוא לא טרח לקנות בכלל כי הוא לא רוצה וויז, ובוויפי - עד שהוא יעשה איזו עבירה יגיע כבר עשרת ימי תשובה…

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @EBA כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                      עד שהוא יעשה איזו עבירה יגיע כבר עשרת ימי תשובה…

                      זה לא נכון, אני מכיר אישית אברכים שבאו אלי עם מערכת T3L ועיניים מפלבלות, ובקשו בהסטריה חסימה!!!

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מיישהמ מיישה

                        @EBA כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                        עד שהוא יעשה איזו עבירה יגיע כבר עשרת ימי תשובה…

                        זה לא נכון, אני מכיר אישית אברכים שבאו אלי עם מערכת T3L ועיניים מפלבלות, ובקשו בהסטריה חסימה!!!

                        מאירמ מנותק
                        מאירמ מנותק
                        מאיר
                        מנהל ראשי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מיישה ומה עם המערכות שאינן אנדרואיד אלא מכונות MP5?

                        ליצירת קשר לחץ כאן

                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מאירמ מאיר

                          @מיישה ומה עם המערכות שאינן אנדרואיד אלא מכונות MP5?

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מאיר כתב במולטימדיה לשברולט טראוורס:

                          @מיישה ומה עם המערכות שאינן אנדרואיד אלא מכונות MP5?

                          זה הכי טוב!!!

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מיישהמ מיישה התייחס לנושא זה ב
                          • י יצחק מאיר התייחס לנושא זה ב

                          8

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.1k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום