דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 216 כותבים 2.2m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • דני מערכותד דני מערכות

        @יוסי-לוי מספיק אם אתה רוצה מערכת בסיסית
        אם אתה רוצה משהו ממש ברמה וקיידרואיד חלק ובקלות עדיף לך את הT10

        יוסי לויי מנותק
        יוסי לויי מנותק
        יוסי לוי
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #826

        @דני-מערכות אני מכיר את שתיהם, היה לי TS18 ועכשיו יש לי T10S
        ולענ"ד לאדם רגיל מספיק בהחלט ה TS18
        חשבתי שאולי יש עוד משהו שלא שמתי לב אליו

        שמח לעזור

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה ב
        • יוסי לויי מנותק
          יוסי לויי מנותק
          יוסי לוי
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #827

          האם התקנה של המולטימדיה במאזדה 5 קלה או מורכבת?

          שמח לעזור

          דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יוסי לויי יוסי לוי

            האם התקנה של המולטימדיה במאזדה 5 קלה או מורכבת?

            דני מערכותד מנותק
            דני מערכותד מנותק
            דני מערכות
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #828

            @יוסי-לוי קלה מאוד

            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
            https://did.li/MxyOf

            יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הכל מלמעלהה מנותק
              הכל מלמעלהה מנותק
              הכל מלמעלה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #829

              חברים. כמה שאלות על t10…
              קיבלתי כבל עם מלא חוטים חשופים, למה זה משמש?
              איפה אפשר להכניס כרטיס SD?
              מה זה הפלסטיק השחור המוארך שמתחבר ליד הgps?
              משהו מוזר, בלילה המערכת במצב בהיר וביום במצב כהה, יש אפשרות להפוך את זה?
              עד כאן לבינתיים

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                חברים. כמה שאלות על t10…
                קיבלתי כבל עם מלא חוטים חשופים, למה זה משמש?
                איפה אפשר להכניס כרטיס SD?
                מה זה הפלסטיק השחור המוארך שמתחבר ליד הgps?
                משהו מוזר, בלילה המערכת במצב בהיר וביום במצב כהה, יש אפשרות להפוך את זה?
                עד כאן לבינתיים

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #830

                @הכל-מלמעלה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                קיבלתי כבל עם מלא חוטים חשופים, למה זה משמש?

                למקרה שאין לך כבל תואם מקור ויש לך כוח לחבר אחד אחד.
                או למקרה שבן השנה וחצי שלך מתעקש לקבל משהו לידיו מתוך חבילת ההפתעות שאבא הביא מהדואר…

                איפה אפשר להכניס כרטיס SD?

                עם קורא כרטיסים, בכניסת היואסבי. כלומר, אין.

                מה זה הפלסטיק השחור המוארך שמתחבר ליד הgps?

                אנטנה לאינטרנט.

                משהו מוזר, בלילה המערכת במצב בהיר וביום במצב כהה, יש אפשרות להפוך את זה?

                לכוון את השעון במערכת

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                הכל מלמעלהה שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • EBAE EBA

                  @הכל-מלמעלה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                  קיבלתי כבל עם מלא חוטים חשופים, למה זה משמש?

                  למקרה שאין לך כבל תואם מקור ויש לך כוח לחבר אחד אחד.
                  או למקרה שבן השנה וחצי שלך מתעקש לקבל משהו לידיו מתוך חבילת ההפתעות שאבא הביא מהדואר…

                  איפה אפשר להכניס כרטיס SD?

                  עם קורא כרטיסים, בכניסת היואסבי. כלומר, אין.

                  מה זה הפלסטיק השחור המוארך שמתחבר ליד הgps?

                  אנטנה לאינטרנט.

                  משהו מוזר, בלילה המערכת במצב בהיר וביום במצב כהה, יש אפשרות להפוך את זה?

                  לכוון את השעון במערכת

                  הכל מלמעלהה מנותק
                  הכל מלמעלהה מנותק
                  הכל מלמעלה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #831

                  @EBA ממש תודה
                  יש אפשרות לחבר את המצלמת דרך למולטימדיה? (Z50 של ddpai)

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                    @EBA ממש תודה
                    יש אפשרות לחבר את המצלמת דרך למולטימדיה? (Z50 של ddpai)

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טכנולוג
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #832

                    @הכל-מלמעלה בהחלט, דרך האפליקציה של ddpai אתה מתחבר בוויפי (לא צריך אינטרנט זה חיבור כמו בלוטוס) ואז אתה מגדיר דרך המולטימדיה את המצלמה וגם יכול לראות את הכל במסך המולטימדיה

                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • EBAE EBA

                      @הכל-מלמעלה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                      קיבלתי כבל עם מלא חוטים חשופים, למה זה משמש?

                      למקרה שאין לך כבל תואם מקור ויש לך כוח לחבר אחד אחד.
                      או למקרה שבן השנה וחצי שלך מתעקש לקבל משהו לידיו מתוך חבילת ההפתעות שאבא הביא מהדואר…

                      איפה אפשר להכניס כרטיס SD?

                      עם קורא כרטיסים, בכניסת היואסבי. כלומר, אין.

                      מה זה הפלסטיק השחור המוארך שמתחבר ליד הgps?

                      אנטנה לאינטרנט.

                      משהו מוזר, בלילה המערכת במצב בהיר וביום במצב כהה, יש אפשרות להפוך את זה?

                      לכוון את השעון במערכת

                      שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #833

                      @EBA כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                      לכוון את השעון במערכת

                      זה לא תלוי במצב האורות דרך?
                      כשמדליקים אורות דרך המסך מתעמם כי בד’'כ מדליקים בלילה ואז לא צריך תאורת מסך חזקה וכשמכבים את האורות דרך המסך עם תאורה חזקה כי יש בחוץ שמש

                      כאן בשביל לעזור :)

                      דני מערכותד יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • שלמהש שלמה

                        @EBA כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                        לכוון את השעון במערכת

                        זה לא תלוי במצב האורות דרך?
                        כשמדליקים אורות דרך המסך מתעמם כי בד’'כ מדליקים בלילה ואז לא צריך תאורת מסך חזקה וכשמכבים את האורות דרך המסך עם תאורה חזקה כי יש בחוץ שמש

                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכות
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #834

                        @שלמה נכון אפשר לשנות את זה בהגדרות שהתאורה לא תשתנה אוטומטית לפי האורות לא זוכר איפה זה בדיוק אולי אח’'כ אני אעלה תמונה מההגדרות

                        ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                        לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                        https://did.li/MxyOf

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • שלמהש שלמה

                          @EBA כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                          לכוון את השעון במערכת

                          זה לא תלוי במצב האורות דרך?
                          כשמדליקים אורות דרך המסך מתעמם כי בד’'כ מדליקים בלילה ואז לא צריך תאורת מסך חזקה וכשמכבים את האורות דרך המסך עם תאורה חזקה כי יש בחוץ שמש

                          יוסי לויי מנותק
                          יוסי לויי מנותק
                          יוסי לוי
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #835

                          @שלמה זה באמת מוזר הבעיה שלו אבל אולי החוט שמשדר למערכת אם האורות דולקים משדר מצב הפוך של חיובי ושלילי

                          שמח לעזור

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דני מערכותד דני מערכות

                            @יוסי-לוי קלה מאוד

                            יוסי לויי מנותק
                            יוסי לויי מנותק
                            יוסי לוי
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #836

                            @דני-מערכות איך אני מגדיר את הקנבס? האם צריך אינטרנט בשביל זה? כפתורי ההגה קשורים לקנבס? תודה

                            שמח לעזור

                            דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצוען
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                              #837

                              מעוניין עדיין במולטימדיה
                              לרכב סיטרואן C3 פיקאסו כזה
                              a1a0221c-4e7b-4cda-91ae-02aade2a3136-image.png

                              וגם מולטימדיה לדייהטסו סיריון
                              אשמח לקישורים טובים { לא מערכות מזויפות }
                              @מיישה @טכנולוג @EBA
                              ולכול מי שמתמקצע בעניין

                              דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יוסי לויי יוסי לוי

                                @דני-מערכות איך אני מגדיר את הקנבס? האם צריך אינטרנט בשביל זה? כפתורי ההגה קשורים לקנבס? תודה

                                דני מערכותד מנותק
                                דני מערכותד מנותק
                                דני מערכות
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #838

                                @יוסי-לוי אם יש קנבס אז הכפתורי הגה יעבדו רק איתו ואם לא אפשר להגדיר אותם לבד
                                כדי להגדיר את הקנבס צריך להכנס להגדרות יצרן עם הקוד 123456 או 8888 ולהגדיר שם בחירת דגם

                                ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                https://did.li/MxyOf

                                יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                                  מעוניין עדיין במולטימדיה
                                  לרכב סיטרואן C3 פיקאסו כזה
                                  a1a0221c-4e7b-4cda-91ae-02aade2a3136-image.png

                                  וגם מולטימדיה לדייהטסו סיריון
                                  אשמח לקישורים טובים { לא מערכות מזויפות }
                                  @מיישה @טכנולוג @EBA
                                  ולכול מי שמתמקצע בעניין

                                  דני מערכותד מנותק
                                  דני מערכותד מנותק
                                  דני מערכות
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #839

                                  @יחצ-המקצוען כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                  וגם מולטימדיה לדייהטסו סיריון
                                  אשמח לקישורים טובים { לא מערכות מזויפות }

                                  פאנל וכבל
                                  מערכת מקורית שים לב להזמין 10 אניצ’
                                  לגבי הסיטרואן אין מערכת מקורית שמתאימה יש כל מיני מערכות שיושבות במקום הרדיו כמו זה אבל הם לא הכי איכותיות

                                  ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                  לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                  https://did.li/MxyOf

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • דני מערכותד דני מערכות

                                    @יוסי-לוי אם יש קנבס אז הכפתורי הגה יעבדו רק איתו ואם לא אפשר להגדיר אותם לבד
                                    כדי להגדיר את הקנבס צריך להכנס להגדרות יצרן עם הקוד 123456 או 8888 ולהגדיר שם בחירת דגם

                                    יוסי לויי מנותק
                                    יוסי לויי מנותק
                                    יוסי לוי
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי לוי
                                    #840

                                    @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                    כדי להגדיר את הקנבס צריך להכנס להגדרות יצרן עם הקוד 123456 או 8888 ולהגדיר שם בחירת דגם

                                    צריך רשת בשביל זה?
                                    וגם מה מוסיף הקנבס חוץ מכפתורי הגה?

                                    שמח לעזור

                                    דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יוסי לויי יוסי לוי

                                      @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                      כדי להגדיר את הקנבס צריך להכנס להגדרות יצרן עם הקוד 123456 או 8888 ולהגדיר שם בחירת דגם

                                      צריך רשת בשביל זה?
                                      וגם מה מוסיף הקנבס חוץ מכפתורי הגה?

                                      דני מערכותד מנותק
                                      דני מערכותד מנותק
                                      דני מערכות
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #841

                                      @יוסי-לוי אם זה T10 מקורי צריך רשת ואם זה מזויף לא צריך
                                      כל רכב זה מוסיף דברים אחרים אבל יכול להיות פתיחת דלתות, מזגן, ויש רכבים שצריך את זה בשביל המצלמת רוורס המקורית

                                      ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                      לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                      https://did.li/MxyOf

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הכל מלמעלהה מנותק
                                        הכל מלמעלהה מנותק
                                        הכל מלמעלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #842

                                        תודה לכל התותחים שבזכותכם יש לי מערכת ברמה פצצה…
                                        מקווה שזה בעיה אחרונה, הGPS לפעמים עובד ולפעמים לא, מה יכול להיות הבעיה? (גם למה הוא מגיע עם חוט ארוך, צריך לשים אותו איפשהו?)

                                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                                          תודה לכל התותחים שבזכותכם יש לי מערכת ברמה פצצה…
                                          מקווה שזה בעיה אחרונה, הGPS לפעמים עובד ולפעמים לא, מה יכול להיות הבעיה? (גם למה הוא מגיע עם חוט ארוך, צריך לשים אותו איפשהו?)

                                          EBAE מנותק
                                          EBAE מנותק
                                          EBA
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #843

                                          @הכל-מלמעלה השאלה השניה מתרצת את הראשונה… צריך להוציא אותו החוצה ולהדביק איפשהו על הדשבורד.

                                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                          050-4133851
                                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                          הכל מלמעלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • EBAE EBA

                                            @הכל-מלמעלה השאלה השניה מתרצת את הראשונה… צריך להוציא אותו החוצה ולהדביק איפשהו על הדשבורד.

                                            הכל מלמעלהה מנותק
                                            הכל מלמעלהה מנותק
                                            הכל מלמעלה
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #844

                                            @EBA כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                            @הכל-מלמעלה השאלה השניה מתרצת את הראשונה… צריך להוציא אותו החוצה ולהדביק איפשהו על הדשבורד.

                                            אז גם את הפס השחור הארוך (משהו של הקליטה) צריך להוציא?
                                            בא לי התקנה נקיה, איפה אני יכול להדביק אותם? ואיך להוציא לדשבורד בלי שיהיה לי חוט באמצע החיים?

                                            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ק מנותק
                                              ק מנותק
                                              קיהסיד
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #845

                                              יש כאן משהו שעשה לקורולה סטיישן 2019?
                                              אשמח לשמוע אם כל הנתונים של הרכב כמו צריכת סוללה והגדרות הרכב מתעדכנים במערכת

                                              מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 96
                                              • 97
                                              • 98
                                              • 99
                                              • 100

                                              58

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום