דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 216 כותבים 2.1m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • המפותחה המפותח

        @אורטי כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

        @מיישה שנה טובה
        המערכת הגיעה בשעה טובה
        קצת הסתבכנו עם ההתקנה יש אולי מדריך מצולם?
        או מישהו להתייעץ איתו 🙏🏽

        בינתים אין מדריך מצולם
        (אני באמצע לעבוד על מדריך מפורט)
        במה הסתבכת?

        א מנותק
        א מנותק
        אורטי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אורטי
        #474

        @המפותח @מיישה
        דבר ראשון תודה רבה המערכת שהמלצת לי הגיעה
        T10-1-Camera
        הצלחנו להתקין והיא ממש מעולה הכל עובד טוב רק יש דבר אחד שמפריע אשמח אם מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה

        כל הזמן קופץ לי הודעה שכתוב בה:
        ״האפליקציה (שם האפליקציה) נעצרת שוב ושוב״
        לוחצים על ״סגור את האפליקציה״ ואז זה קופץ שוב ושוב עם שמות של אפליקציות אחרות וזה לא מפסיק עד שעושים איתחול למערכת אחרת זה לא יורד מהמסך ואי אפשר לחזור למסך הבית

        שמתי תמונה של הבעיה
        אשמח לעזרה האם זה משהו שאפשר לסדר או שזאת בעיה במערכת?

        42fea4ff-5718-4826-bd3c-5d7f65f25655-image.jpeg

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אורטי

          @המפותח @מיישה
          דבר ראשון תודה רבה המערכת שהמלצת לי הגיעה
          T10-1-Camera
          הצלחנו להתקין והיא ממש מעולה הכל עובד טוב רק יש דבר אחד שמפריע אשמח אם מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה

          כל הזמן קופץ לי הודעה שכתוב בה:
          ״האפליקציה (שם האפליקציה) נעצרת שוב ושוב״
          לוחצים על ״סגור את האפליקציה״ ואז זה קופץ שוב ושוב עם שמות של אפליקציות אחרות וזה לא מפסיק עד שעושים איתחול למערכת אחרת זה לא יורד מהמסך ואי אפשר לחזור למסך הבית

          שמתי תמונה של הבעיה
          אשמח לעזרה האם זה משהו שאפשר לסדר או שזאת בעיה במערכת?

          42fea4ff-5718-4826-bd3c-5d7f65f25655-image.jpeg

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #475

          @אורטי כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

          @המפותח @מיישה
          דבר ראשון תודה רבה המערכת שהמלצת לי הגיעה
          T10-1-Camera
          הצלחנו להתקין והיא ממש מעולה הכל עובד טוב רק יש דבר אחד שמפריע אשמח אם מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה

          כל הזמן קופץ לי הודעה שכתוב בה:
          ״האפליקציה (שם האפליקציה) נעצרת שוב ושוב״
          לוחצים על ״סגור את האפליקציה״ ואז זה קופץ שוב ושוב עם שמות של אפליקציות אחרות וזה לא מפסיק עד שעושים איתחול למערכת אחרת זה לא יורד מהמסך ואי אפשר לחזור למסך הבית

          שמתי תמונה של הבעיה
          אשמח לעזרה האם זה משהו שאפשר לסדר או שזאת בעיה במערכת?

          42fea4ff-5718-4826-bd3c-5d7f65f25655-image.jpeg

          נתקלתי בזה בעבר, תנסה להשבית את זה או לבדוק האם השבתת משהו

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          א 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @אורטי כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

            @המפותח @מיישה
            דבר ראשון תודה רבה המערכת שהמלצת לי הגיעה
            T10-1-Camera
            הצלחנו להתקין והיא ממש מעולה הכל עובד טוב רק יש דבר אחד שמפריע אשמח אם מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה

            כל הזמן קופץ לי הודעה שכתוב בה:
            ״האפליקציה (שם האפליקציה) נעצרת שוב ושוב״
            לוחצים על ״סגור את האפליקציה״ ואז זה קופץ שוב ושוב עם שמות של אפליקציות אחרות וזה לא מפסיק עד שעושים איתחול למערכת אחרת זה לא יורד מהמסך ואי אפשר לחזור למסך הבית

            שמתי תמונה של הבעיה
            אשמח לעזרה האם זה משהו שאפשר לסדר או שזאת בעיה במערכת?

            42fea4ff-5718-4826-bd3c-5d7f65f25655-image.jpeg

            נתקלתי בזה בעבר, תנסה להשבית את זה או לבדוק האם השבתת משהו

            א מנותק
            א מנותק
            אורטי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #476

            @מיישה אתה יודע לכוון אותי איך משביתים?

            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אורטי

              @מיישה אתה יודע לכוון אותי איך משביתים?

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #477

              @אורטי
              בהגדרות אפליקצייה

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המפותחה מנותק
                המפותחה מנותק
                המפותח
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                #478

                זקוק לקישור לפאנל לדייהטסו סיריון 2007, שיתאים בול
                10 אינץ’ (אם זה יושב יפה?!)
                תודה רבה

                @מיישה

                מתקין מערכות מולטימדיה
                טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                בצפת והסביבה
                לפרטים: במייל שבפרופיל

                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המפותחה המפותח

                  זקוק לקישור לפאנל לדייהטסו סיריון 2007, שיתאים בול
                  10 אינץ’ (אם זה יושב יפה?!)
                  תודה רבה

                  @מיישה

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #479

                  @המפותח כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                  זקוק לקישור לפאנל לדייהטסו סיריון 2007, שיתאים בול
                  10 אינץ’ (אם זה יושב יפה?!)
                  תודה רבה

                  @מיישה

                  ראה פה


                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • קאלט'ע בריהק מנותק
                    קאלט'ע בריהק מנותק
                    קאלט'ע בריה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #480

                    @מיישה טויוטה סיינה שהמערכת מולטימדיה לא מזהה את כפתורי ההגה יש פיתרון?

                    מיישהמ המפותחה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • קאלט'ע בריהק קאלט'ע בריה

                      @מיישה טויוטה סיינה שהמערכת מולטימדיה לא מזהה את כפתורי ההגה יש פיתרון?

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #481

                      @קאלט-ע-בריה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                      @מיישה טויוטה סיינה שהמערכת מולטימדיה לא מזהה את כפתורי ההגה יש פיתרון?

                      הגדרת כפתורי הגה?

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      קאלט'ע בריהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • קאלט'ע בריהק קאלט'ע בריה

                        @מיישה טויוטה סיינה שהמערכת מולטימדיה לא מזהה את כפתורי ההגה יש פיתרון?

                        המפותחה מנותק
                        המפותחה מנותק
                        המפותח
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #482

                        @קאלט-ע-בריה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                        @מיישה טויוטה סיינה שהמערכת מולטימדיה לא מזהה את כפתורי ההגה יש פיתרון?

                        הגדרת אותם באפליקציה??

                        מתקין מערכות מולטימדיה
                        טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                        בצפת והסביבה
                        לפרטים: במייל שבפרופיל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המפותחה מנותק
                          המפותחה מנותק
                          המפותח
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                          #483

                          מחפש מערכת מומלצת
                          למציבושי האוטלנדר 2017-2018
                          בתודה מראש

                          @מיישה
                          @מוטי-ברנד

                          מתקין מערכות מולטימדיה
                          טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                          בצפת והסביבה
                          לפרטים: במייל שבפרופיל

                          מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המפותחה המפותח

                            מחפש מערכת מומלצת
                            למציבושי האוטלנדר 2017-2018
                            בתודה מראש

                            @מיישה
                            @מוטי-ברנד

                            מוטי ברנדמ מנותק
                            מוטי ברנדמ מנותק
                            מוטי ברנד
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #484

                            @המפותח כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                            מחפש מערכת מומלצת
                            למציבושי האוטלנדר 2017-2018
                            בתודה מראש

                            @מיישה
                            @מוטי-ברנד

                            פה הבאתי קישור https://mitmachim.top/topic/76103/בקשת-מידע-מולטימדיה-לאאוטלנדר-2015/3?_=1730708528705

                            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                            וסימים של נטפרי 0527661381
                            דברו איתי 2086841@gmail.com
                            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מיישהמ מיישה

                              @אורטי כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                              @המפותח @מיישה
                              דבר ראשון תודה רבה המערכת שהמלצת לי הגיעה
                              T10-1-Camera
                              הצלחנו להתקין והיא ממש מעולה הכל עובד טוב רק יש דבר אחד שמפריע אשמח אם מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה

                              כל הזמן קופץ לי הודעה שכתוב בה:
                              ״האפליקציה (שם האפליקציה) נעצרת שוב ושוב״
                              לוחצים על ״סגור את האפליקציה״ ואז זה קופץ שוב ושוב עם שמות של אפליקציות אחרות וזה לא מפסיק עד שעושים איתחול למערכת אחרת זה לא יורד מהמסך ואי אפשר לחזור למסך הבית

                              שמתי תמונה של הבעיה
                              אשמח לעזרה האם זה משהו שאפשר לסדר או שזאת בעיה במערכת?

                              42fea4ff-5718-4826-bd3c-5d7f65f25655-image.jpeg

                              נתקלתי בזה בעבר, תנסה להשבית את זה או לבדוק האם השבתת משהו

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אורטי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #485

                              @מיישה לצערי כנראה המכשיר תקול ניסינו הכל והאפליקציות קורסות
                              המוכר אמר שנחזיר את המכשיר

                              הבנתי שיש קישור למוכר אמין שמוכר מערכת T10
                              יש אפשרות לשלוח לי בבקשה?
                              לקיה סיד 2017

                              המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אורטי

                                @מיישה לצערי כנראה המכשיר תקול ניסינו הכל והאפליקציות קורסות
                                המוכר אמר שנחזיר את המכשיר

                                הבנתי שיש קישור למוכר אמין שמוכר מערכת T10
                                יש אפשרות לשלוח לי בבקשה?
                                לקיה סיד 2017

                                המפותחה מנותק
                                המפותחה מנותק
                                המפותח
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #486

                                @אורטי כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                @מיישה לצערי כנראה המכשיר תקול ניסינו הכל והאפליקציות קורסות
                                המוכר אמר שנחזיר את המכשיר

                                הבנתי שיש קישור למוכר אמין שמוכר מערכת T10
                                יש אפשרות לשלוח לי בבקשה?
                                לקיה סיד 2017

                                https://a.aliexpress.com/_ophjXlp

                                מתקין מערכות מולטימדיה
                                טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                בצפת והסביבה
                                לפרטים: במייל שבפרופיל

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיישהמ מיישה

                                  @קאלט-ע-בריה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                  @מיישה טויוטה סיינה שהמערכת מולטימדיה לא מזהה את כפתורי ההגה יש פיתרון?

                                  הגדרת כפתורי הגה?

                                  קאלט'ע בריהק מנותק
                                  קאלט'ע בריהק מנותק
                                  קאלט'ע בריה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #487

                                  @מיישה הגדרתי דרך האפליקציה של הכפתורי הגה צד ימין בהגה מזהה צד שמאל בהגה לא מזהה

                                  המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • קאלט'ע בריהק קאלט'ע בריה

                                    @מיישה הגדרתי דרך האפליקציה של הכפתורי הגה צד ימין בהגה מזהה צד שמאל בהגה לא מזהה

                                    המפותחה מנותק
                                    המפותחה מנותק
                                    המפותח
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #488

                                    @קאלט-ע-בריה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                    @מיישה הגדרתי דרך האפליקציה של הכפתורי הגה צד ימין בהגה מזהה צד שמאל בהגה לא מזהה

                                    איזה רכב זה?
                                    ותבדוק אם חברת טוב את הכבלים של הלחצני הגה

                                    מתקין מערכות מולטימדיה
                                    טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                    בצפת והסביבה
                                    לפרטים: במייל שבפרופיל

                                    קאלט'ע בריהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המפותחה המפותח

                                      @קאלט-ע-בריה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                      @מיישה הגדרתי דרך האפליקציה של הכפתורי הגה צד ימין בהגה מזהה צד שמאל בהגה לא מזהה

                                      איזה רכב זה?
                                      ותבדוק אם חברת טוב את הכבלים של הלחצני הגה

                                      קאלט'ע בריהק מנותק
                                      קאלט'ע בריהק מנותק
                                      קאלט'ע בריה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי קאלט'ע בריה
                                      #489

                                      @המפותח טויוטה סיינה וחיברתי
                                      בנוסף עוד בעיה הכפתורי טאצ’ בצד שמאל של המולטימדיה לא עובדים…

                                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • קאלט'ע בריהק מנותק
                                        קאלט'ע בריהק מנותק
                                        קאלט'ע בריה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי קאלט'ע בריה
                                        #490

                                        @מיישה זה טוב??

                                        פנורמי 360
                                        והסוג הזה???צילום פנורמי בינה חכמה

                                        קאלט'ע בריהק מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • קאלט'ע בריהק קאלט'ע בריה

                                          @מיישה זה טוב??

                                          פנורמי 360
                                          והסוג הזה???צילום פנורמי בינה חכמה

                                          קאלט'ע בריהק מנותק
                                          קאלט'ע בריהק מנותק
                                          קאלט'ע בריה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #491

                                          @קאלט-ע-בריה למולטימדיה שהוחלפה בסיינה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • קאלט'ע בריהק קאלט'ע בריה

                                            @המפותח טויוטה סיינה וחיברתי
                                            בנוסף עוד בעיה הכפתורי טאצ’ בצד שמאל של המולטימדיה לא עובדים…

                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #492

                                            @קאלט-ע-בריה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                            @המפותח טויוטה סיינה וחיברתי
                                            בנוסף עוד בעיה הכפתורי טאצ’ בצד שמאל של המולטימדיה לא עובדים…

                                            הכפתורים בהגה לא עובדים זה כנראה סליל הגה.
                                            הלחצנים בצד שמאל מגדירים דרך ההגדרות, כנראה ממש שיחקת בהגדרות.
                                            ולא, אין לי כח להסביר איך עושים את זה, זה מורכב.

                                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                            אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • קאלט'ע בריהק קאלט'ע בריה

                                              @מיישה זה טוב??

                                              פנורמי 360
                                              והסוג הזה???צילום פנורמי בינה חכמה

                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #493

                                              @קאלט-ע-בריה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                              @מיישה זה טוב??

                                              פנורמי 360
                                              והסוג הזה???צילום פנורמי בינה חכמה

                                              חבל על הכח וחבל על הזמן, תקבל על עצמך לחכות עם הרעיון הזה חודש, ובע"ה ייצא הג’וק…

                                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 30
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 99
                                              • 100

                                              69

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום