דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 216 כותבים 2.1m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • המפותחה המפותח

        @טכנולוג תודה רבה. הקישור למערכת זה t10 מקורית?
        שוב תודה

        ט מנותק
        ט מנותק
        טכנולוג
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #308

        @המפותח בד"כ כן אבל אף אחד לא מתחייב שזה ימשיך

        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • י מנותק
          י מנותק
          יצחק מאיר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #309

          האם למישהו יש מושג לקדם אותי
          אני הזמנתי מערכת T10 לשברולט טראוורס 2011 וזה הגיע עם המון חוטים וחיבורים האם אני צריך להזמין פאנל כולל צמה חדשה וכולל קנבס או שמספיק מה ששלחו לי ואני יזמין רק פאנל לבד?

          המפותחה ט 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • י יצחק מאיר

            האם למישהו יש מושג לקדם אותי
            אני הזמנתי מערכת T10 לשברולט טראוורס 2011 וזה הגיע עם המון חוטים וחיבורים האם אני צריך להזמין פאנל כולל צמה חדשה וכולל קנבס או שמספיק מה ששלחו לי ואני יזמין רק פאנל לבד?

            המפותחה מנותק
            המפותחה מנותק
            המפותח
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
            #310

            @יצחק-מאיר עדיף שתעלה תמונות מה קיבלת ונדריך אותך

            מתקין מערכות מולטימדיה
            טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
            בצפת והסביבה
            לפרטים: במייל שבפרופיל

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יצחק מאיר

              האם למישהו יש מושג לקדם אותי
              אני הזמנתי מערכת T10 לשברולט טראוורס 2011 וזה הגיע עם המון חוטים וחיבורים האם אני צריך להזמין פאנל כולל צמה חדשה וכולל קנבס או שמספיק מה ששלחו לי ואני יזמין רק פאנל לבד?

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #311

              @יצחק-מאיר יותר כדאי שתצרף קישור של מה הזמנת ואז יהיה הרבה יותר קל

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                יצחק מאיר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #312

                זה הקישור ששלחו לי
                https://rechavimzelaze.ovh/topic/1611/מולטימדיה-לשברולט-טראוורס

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יצחק מאיר

                  זה הקישור ששלחו לי
                  https://rechavimzelaze.ovh/topic/1611/מולטימדיה-לשברולט-טראוורס

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #313

                  @יצחק-מאיר נווו והזמנת גם את הפאנל והכבל או רק את המסך?

                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יצחק מאיר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #314

                    רק את המסך כי לא ידעתי עם מה זה יגיע

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יצחק מאיר

                      רק את המסך כי לא ידעתי עם מה זה יגיע

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טכנולוג
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                      #315

                      @יצחק-מאיר צריך צמה וקנבס כי לא יהיה לך איך לחבר את המולטימדיה לרכב - הקונקטורים המקוריים לא מתחברים ישירות לרכב וצריך את הצמה שמקשרת בינהם (אא"כ אתה רוצה לנסות לחתוך חוטים בחיווט המקורי של הרכב - ועדיין תצטרך קנבס)

                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יצחק מאיר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #316

                        תודה רבה

                        המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יצחק מאיר

                          תודה רבה

                          המפותחה מנותק
                          המפותחה מנותק
                          המפותח
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                          #317

                          אני רוצה להזמין מערכת אונרבסלית שאפשר לקפל את המסך לדוג’
                          מה הכי מומלץ כרגע להזמין
                          תודה רבה
                          @טכנולוג @מוטי-ברנד
                          @מיישה

                          מתקין מערכות מולטימדיה
                          טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                          בצפת והסביבה
                          לפרטים: במייל שבפרופיל

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המפותחה המפותח

                            אני רוצה להזמין מערכת אונרבסלית שאפשר לקפל את המסך לדוג’
                            מה הכי מומלץ כרגע להזמין
                            תודה רבה
                            @טכנולוג @מוטי-ברנד
                            @מיישה

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טכנולוג
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #318

                            @המפותח אם לא חשוב לך אופציית הקיפול אתה יכול לקנות מערכת רגילה וע"י זה https://s.click.aliexpress.com/e/_DkpWT8P להפוך אותה למשהו דומה למה שהבאת
                            אני התקנתי לחבר כזה https://s.click.aliexpress.com/e/_DeJEHfz דגם s5 ומעלה והוא מרוצה מאוד

                            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                            המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ט טכנולוג

                              @המפותח אם לא חשוב לך אופציית הקיפול אתה יכול לקנות מערכת רגילה וע"י זה https://s.click.aliexpress.com/e/_DkpWT8P להפוך אותה למשהו דומה למה שהבאת
                              אני התקנתי לחבר כזה https://s.click.aliexpress.com/e/_DeJEHfz דגם s5 ומעלה והוא מרוצה מאוד

                              המפותחה מנותק
                              המפותחה מנותק
                              המפותח
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                              #319

                              @טכנולוג תודה רבה
                              חשוב לי הקיפול כי איפה שאני רוצה לשים את המסך שמה זה הרמת חלונות ועוד כמה לחצנים

                              מתקין מערכות מולטימדיה
                              טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                              בצפת והסביבה
                              לפרטים: במייל שבפרופיל

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • המפותחה המפותח

                                @טכנולוג תודה רבה
                                חשוב לי הקיפול כי איפה שאני רוצה לשים את המסך שמה זה הרמת חלונות ועוד כמה לחצנים

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טכנולוג
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                #320

                                @המפותח יש לך t10 כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_DBDQGWP
                                וכאן
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_DCjtfkJ
                                וכאן
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_DEgQwyb

                                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ט טכנולוג

                                  @המפותח יש לך t10 כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_DBDQGWP
                                  וכאן
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DCjtfkJ
                                  וכאן
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DEgQwyb

                                  המפותחה מנותק
                                  המפותחה מנותק
                                  המפותח
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #321

                                  @טכנולוג תודה
                                  למה המחיר של ה 4 גיגה ראם כזה הזוי?

                                  מתקין מערכות מולטימדיה
                                  טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                  בצפת והסביבה
                                  לפרטים: במייל שבפרופיל

                                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המפותחה המפותח

                                    @טכנולוג תודה
                                    למה המחיר של ה 4 גיגה ראם כזה הזוי?

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #322

                                    @המפותח המסך נשלף באופן כללי יקר יותר

                                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עניו כמשה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עניו כמשה
                                      #323

                                      המבצעים החלו הקדימו להזמין

                                      T 10 מעולה לפריוס 2005-2009

                                      לבחור (9 inch)T10-2 Fan, CHINA

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ע עניו כמשה

                                        המבצעים החלו הקדימו להזמין

                                        T 10 מעולה לפריוס 2005-2009

                                        לבחור (9 inch)T10-2 Fan, CHINA

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                        #324

                                        @עניו-כמשה המבצעים האמיתיים עדיין לא התחילו אני דווקא ממליץ להמתין ליום שני שאז יש גם הנחות משמעותיות וגם קופונים בשיעור של 10 - 16 אחוז הנחה כך שמערכת ממוצעת שעולה היום כ500 ש"ח תעלה בסייל לא יותר מ400 ש"ח
                                        כדאי להתעדכן בשרשור כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/27336
                                        (כן מומלץ לדעת מעכשיו מה מזמינים ומיד בתחילת הסייל לקנות כי הקופונים נגמרים מהר ולא תמיד מתחדשים)

                                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ט טכנולוג

                                          @עניו-כמשה המבצעים האמיתיים עדיין לא התחילו אני דווקא ממליץ להמתין ליום שני שאז יש גם הנחות משמעותיות וגם קופונים בשיעור של 10 - 16 אחוז הנחה כך שמערכת ממוצעת שעולה היום כ500 ש"ח תעלה בסייל לא יותר מ400 ש"ח
                                          כדאי להתעדכן בשרשור כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/27336
                                          (כן מומלץ לדעת מעכשיו מה מזמינים ומיד בתחילת הסייל לקנות כי הקופונים נגמרים מהר ולא תמיד מתחדשים)

                                          ע מנותק
                                          ע מנותק
                                          עניו כמשה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #325

                                          @טכנולוג כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                          @עניו-כמשה המבצעים האמיתיים עדיין לא התחילו אני דווקא ממליץ להמתין ליום שני שאז יש גם הנחות משמעותיות וגם קופונים בשיעור של 10 - 16 אחוז הנחה כך שמערכת ממוצעת שעולה היום כ500 ש"ח תעלה בסייל לא יותר מ400 ש"ח
                                          כדאי להתעדכן בשרשור כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/27336
                                          (כן מומלץ לדעת מעכשיו מה מזמינים ומיד בתחילת הסייל לקנות כי הקופונים נגמרים מהר ולא תמיד מתחדשים)

                                          לפני שבועיים היו ממש הנחות גדולות

                                          מתי יש מבצעים בסגנון ההנחות האלו.?

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ע עניו כמשה

                                            @טכנולוג כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                            @עניו-כמשה המבצעים האמיתיים עדיין לא התחילו אני דווקא ממליץ להמתין ליום שני שאז יש גם הנחות משמעותיות וגם קופונים בשיעור של 10 - 16 אחוז הנחה כך שמערכת ממוצעת שעולה היום כ500 ש"ח תעלה בסייל לא יותר מ400 ש"ח
                                            כדאי להתעדכן בשרשור כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/27336
                                            (כן מומלץ לדעת מעכשיו מה מזמינים ומיד בתחילת הסייל לקנות כי הקופונים נגמרים מהר ולא תמיד מתחדשים)

                                            לפני שבועיים היו ממש הנחות גדולות

                                            מתי יש מבצעים בסגנון ההנחות האלו.?

                                            EBAE מחובר
                                            EBAE מחובר
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #326

                                            @עניו-כמשה תסתכל בהודעה שציטטת.

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • ק מנותק
                                              ק מנותק
                                              קינג קומפיוטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #327

                                              אני מחפש מולטימדיה לקורולה 2006 כולל פאנל ותריסים למזגן
                                              אפשר להתפשר על מערכת ברמה פחות מT10 או שזה לא שווה את החיסכון?

                                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 96
                                              • 97
                                              • 98
                                              • 99
                                              • 100

                                              90

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום